• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gode nyheter !

Started by Ole Brom, May 24, 2004, 20:27:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alexåsane

Det er gode nyheter. knutsen er en spiller som står på for brann 100%
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

abe78

Knutsen er en meget anvendbar spiller som er bedre enn mange andre faste i første 11eren. Hetsing av han fører ikke til noe bedre brannlag... uansett hvordan dere vrir og vender på det.
.og husk!

DrMeland

Hehe... Stakkars Martin!

Problemet til Martin K. er ikke at han er en dårlig fotballspiller, men at han er blitt brukt som høyrekant de 4-5 siste sesongene. Martin er back og der bør han spille. Alle svakhetene hans kommer til syne når han spiller ving og derfor får han en helvetes kjeft av alt og alle.

Stakkaren spiller tross alt bare der han får beskjed...

Unødvendig å poengtere at vi trenger en ny høyreving men jeg gjør det fordet!
rMeland

KennethS

Enig med DrMeland, men pr dags dato har vi Jan Tore Ophaug på høyrebacken, han e mye bedre en Martin Knudsen, og klart førstevalg på den posisjonen etter min mening.

Når eg sa at det ikkje var positivt at M.K var skadefri e pga at det virker som han har klippekort på høyrevingen uansett kordan han spiller, da må han være skadet for og ikkje spille. Personlig mener eg Cato Guntveit bør spille høyreving i Brann. 1 juli bør ny høyreving være den som får avisoverskriftene!
tå på Brann

Stoffi

Skammer meg litt over dere. Hvis Martin knudsen blir lenge vekke, blir stallen kraftig svekket hvis vi får en skade til ¨på høyresiden.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brann e livet mitt :)

Synes Martin roter litt av og til, men han har vel sikkert spilt bra i noen kamper han også, har ikkje konsentrert meg så mye om han. Men i denne sesongen har han i alle fall rotet en del, men han prøver nok å gjøre sitt beste... Tror nok vi klarer oss bra uten han liksom, no som han e skadet.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Tom C

Det er alltid noen som får ekstra pes for hver feil de gjør, og M.K er en av disse. Jeg må innrømme at jeg hadde store problemer med ham for et par år siden, men etter å ha gått litt i meg selv har jeg faktisk innsett at han faktisk er ganske god. Greit nok, han er ikke den mest teknisk brilliante på vei fremover, men han gir alltid 100% og gjør mye veldig bra også. Derfor skulle jeg ønske at man heller kan fokusere på de positive tingene isteden for å klikke galen på hver eneste lille usikkerhet eller feil.

Det er Mjelde som tar ut laget, og jeg kan garantere dere at han vet bedre enn de som står og synser på Store Stå. Det må vel være best å støtte de 11 som han tar ut til enhver tid. Hvis noen er så jækla uenig i uttakene hans, så kan de heller holde seg heme og spille CM...

Støtt alle som speller i rødt på staddaen!
Aldri mer Obos....

Branntilegdør

Quote from: "DrMeland"Hehe... Stakkars Martin!

Problemet til Martin K. er ikke at han er en dårlig fotballspiller, men at han er blitt brukt som høyrekant de 4-5 siste sesongene. Martin er back og der bør han spille. Alle svakhetene hans kommer til syne når han spiller ving og derfor får han en helvetes kjeft av alt og alle.

Stakkaren spiller tross alt bare der han får beskjed...

Unødvendig å poengtere at vi trenger en ny høyreving men jeg gjør det fordet!


Synes han er best pÃ¥ kanten, bedre enn hva han er i forsvar i hvert fall. I tillegg er han bedre enn knarvik pÃ¥ kanten, han har større tempo i kroppen nÃ¥r laget angriper. Knarvik f.eks skal dille sÃ¥ jævlig før han finner ut at han skal legge inn, og da kommer ballen som vanlig i foten til en eller annen kødd. Og som abe sier, har du noe imot en spiller, sÃ¥ kommer det faen ikke en dritt godt ut av det Ã¥ si dette sÃ¥ jævlig mye. Det er jo et av problemene han hadde da han kom, dÃ¥rlig selvtillit fra oppholdet i stavanger, sÃ¥ blir han herset med her. Ikke rart han ikke var helt pÃ¥ topp da.  Tror ikke du hadde gjort det sÃ¥ jævlig bra selv , om 1000 stk pÃ¥ sidelinjen roper dritt til deg og resten av stadion roper NEI nÃ¥r du gjør en liten feil.

DrMeland

rMeland

Xminator

Martin K er gråstein, sliteren, poteten. Alle lag må ha slike. Han er en av de som gir maks når han spiller og sitter på benken uten å grine. Han er spilleren som gjør at Mjelde IKKE trenger å kjøpe enda en gråstein til stallen sin.

Martin K er IKKE den som snur en dårlig kamp alene. Han trenger gode fotballspillere som vil spille rundt seg. Når han har det er han god.

Så kan vi heller håpe Brann skaffer oss profiler til høyrekanten som gjør at Martin K stort sett sitter på benken. Ikke fordi Martin K ikke er god nok, men fordi en som er bedre enn Martin K er en veldig god spiller...

Blææ

Hvem ville ikke vært god om man bare hadde gode spillere rundt seg?
Noen god spiller har aldri Martin vært,tvilsom at noengang kommer til å bli det også.
1 eller 2 div tror jeg hadde passet bedre for den godeste Martin.
Kan umuligt ha mye gangsyn dere som mener at han er en god spiller,briller kan da annbefalest
ont follow me,Im lost too

GhostDog

Quote from: "Tom C"Det er alltid noen som får ekstra pes for hver feil de gjør, og M.K er en av disse. Jeg må innrømme at jeg hadde store problemer med ham for et par år siden, men etter å ha gått litt i meg selv har jeg faktisk innsett at han faktisk er ganske god. Greit nok, han er ikke den mest teknisk brilliante på vei fremover, men han gir alltid 100% og gjør mye veldig bra også. Derfor skulle jeg ønske at man heller kan fokusere på de positive tingene isteden for å klikke galen på hver eneste lille usikkerhet eller feil.

Det er Mjelde som tar ut laget, og jeg kan garantere dere at han vet bedre enn de som står og synser på Store Stå. Det må vel være best å støtte de 11 som han tar ut til enhver tid. Hvis noen er så jækla uenig i uttakene hans, så kan de heller holde seg heme og spille CM...

Støtt alle som speller i rødt på staddaen!
 Beer a day keeps the doctor away!

KennethS



hehe hentet fra Barten, utrolig morsom :D
tå på Brann

Ole Brom

Syntes den var utrolig tåpelig !

Odd

syntes bare den var litt morsom.. *hehe*

Go Up