• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Norheimsund - Brann står for tur!

Started by Mr_Soma, May 24, 2004, 01:42:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Førstkommende onsdag braker det løs i cup'en og Brann skal til Norheimsund for å ta rotta på Thodesen's læregutter.


- Er det noen som har planer om å ta turen eller?
  Det er jo kun snakk om en drøy times biltur fra Bergen sentrum!

Har BBB noen planer med en buss eller to over fjellet?

Jeg kommer til å ta turen uansett, om det blir organisert eller ikke.
Det er visst forhåndssolgt 1000 billetter.


Kom igjen folkens!

eksilbergenser

lt for Brann!


Sotraanda

No har jo BBB arrangert busstur, håper mange melder seg på! Eg er en av de ihvertfall!!
ater, heter, hater NFF!

brannfrik

gjelder de vanlige aldersgrensene på norheimsundturen?


Alexåsane

Er det nødvendig å kjøpe billeter på forhånd.I såfall, kor får jeg kjøpt de? ka koster de.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

KennethS

Quote from: "Alexåsane"Er det nødvendig å kjøpe billeter på forhånd.I såfall, kor får jeg kjøpt de? ka koster de.


hvis du har lest forsiden så står det at "detaljer" kommer senere i dag, så med litt tolmodighet så får du vite alt du trenger :D
tå på Brann

Alexåsane

tolmodighet? har ikke sånt jeg..:D hehe.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

+ at det står vel detaljer om busstur inkludert bilett. eg kommer meg opp sjøl.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

KennethS

Quote from: "Alexåsane"+ at det står vel detaljer om busstur inkludert bilett. eg kommer meg opp sjøl.


Da må du ta kontakt med Norheimsund, e de som selger billetter, ikkje BBB.
tå på Brann

KjellMo

Prisene våre er alltid uten billett til kampene. Vi har rett og slett ikke lov å arrangere turer som innkluderer billett( reiselivsfondet bestemmer dette), men vi kan selge billetter til kampen på turen og det kommer vi til å gjøre på denne turen.
GGG Travel

Alexåsane

noen som har informasjon om biletter til kampen? pris? komme meg opp selv.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Sotraanda

Er vel bare å bruke den såkalte hjernen det vel, å tenke seg til at en bilett der oppe sikkert ligger på 50kr + -
ater, heter, hater NFF!

Brannfrelst

Tenk om de ikke har fler billetter da... Kapasiteten er vel ikke så stor og det er forhåndssolgt 1000++...

Koster vel rundt 50 kroner ja...
2.10.07-Gullet kom hem!

KennethS

Eg ringte til Norheimsund Fotball idag og spurte om billetter, det var bare og komme, trengte ikkje kjøpe på forhånd, de skulle få plass til alle.
tå på Brann

Alexåsane

Jeg var innom n3sport.no og sjekket. der sto det:
Norheimsund idrettsplass. og her på bataljonen`s sider står det Strandebarm Idrettsplass. Dette er jo 2 forskjellige arenaer? hvor skal de egentlig spille?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

GamleErik

Korrekt er nok Norheimsund idrettsplass og dette er korrigert nå.

Tidligere i sesongen har de spillt på Strandebarm men de tjuvstarter med åpningen av det nye anlegget. Se disse linkene:

http://n3sport.no/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=176981&CatId=919

http://n3sport.no/organisation.asp?WCI=wiNews&WCU=98156&id=528
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Alexåsane

og hvor finner jeg norheimsund stadion:D? kjøre opp selv
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

GamleErik

http://n3sport.no/Venue.asp?VenueId=1258

Muligens her?

Fant ikke noen link til gress eller kunstgressbane fra hjemmesidene til Norheimsund så det kan være at dette enten er feil plass eller at de ikke har fått oppdatert informasjon i og med at den offisielt åpnes 2. juni med kampen Norheimsund - Brann2
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Alexåsane

isje så lett å si.. får vel komme opp god tid før kampen og spørre oss frem;)

Eg har hørt at den nye banen ligger i strandebarm, men vetsje. Haddet vært greit om du hadde postet det her om du fant mer ut:D
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

KennethS

Quote from: "Alexåsane"og hvor finner jeg norheimsund stadion:D? kjøre opp selv


Når du kommer til Norheimsund så ser du garantert noen du kan spørre, de fleste e vel på vei til stadion unless du kommer mange timer før kampen da :D
tå på Brann

hasund

Parker bilen ved en av skolene, opp til høyre rett før esso-stasjonen. Så går du etter strømmen opp forbi rådhuset. Umulig å ta feil(iallfall nesten...).

Brannfrelst

Nå forsvinner jeg innover snart... Skal Bataljonen stå samlet eller??
2.10.07-Gullet kom hem!

Ole Brom

Jaja.. jeg er på jobb og får ikke med meg kampen !! Fans steike den streiken irriterte, nå må jeg jobbe big time overtid for å komme ajour !

Kruxleiven

2-0 til Brann ved pause og to mål av Big Mac. Jeg tror så absolutt han er rett mann for Brann. Noe sier meg også at han vil bli enda bedre i fremtiden. Om han når målet om å surfe i Baskerland (han vil bli proff for Real Sociedad) tviler jeg derimot sterkt på.

Branntilegdør

Nå har han nok en gang bevist at han bare scorer mot dårlig motstand da.. =) så ikke friskmeld han enda. Greit nok at mål er mål, men sett i lys av hvem han scorer mot så vil ikke jeg rope hurra enda!.

Mr_Soma

Sant nok...

Den dagen han putter 2 mot rbk ect samt leker med forsvaret så skal jeg heller være med å feire.

eksilbergenser

Stakkars Valgerd..hehe :)
Forresten, jeg tippet 6-0 i forkant, ble nesten det!
lt for Brann!

Mr_Soma

Quote from: "Mr_Soma"



Fikk ihvertfall rett på resultatet da....

Kanskje jeg skal kjøre en Odds-bombe neste runde? Hehe...
Var ikke mye vi så til Ystaas?

Ole Brom

Selv om ystaas ikke scora klarte han bla:

- skyte i stanga
- nest sist pÃ¥ ballen bÃ¥de  1-0 o 2-0
- sentral på 3-0


Han gjorde en god jobb totalt sett og jobber knallhardt fra laget !

Mr_Soma

Quote from: "Mr_Soma"



Men det e bra at Ystaas bidro -
Hvordan  fungerte de andre spillerene? Knarvik?Olofinjana? Soma hadde vel full kontroll som vanlig?

Brannfrelst

Soma hadde kontroll han. Virket som norheimsund gidde mer i duellene enn Brann.
Knarvik var gog i forhold til normalt(kanskje p.g.a dårligere motstand?)
Var jo bra med Brann supportere her da. (rundt 500)
Tøft med bluss.
Satser på Stadion i 3 runde mot kongsvinger.
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up