• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-BodøGlimt

Started by Brannfrelst, May 20, 2004, 10:55:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Burde fått til noe som viser hele norge hva vi duger til på denne kampen da(går jo på tv2)
Hva om ALLE klippet opp noe papir som 4-5 mann kunne heve ned fra umbro tribunen??
Dumt forslag eller?
Kunne jo og kjøpt noen ruller på bokhandelen,koster vel ca 8 kroner for en rull,vi har vel nok penger til å kjøpe en 2-300 ruller?
Hvite ruller,rød konfetti=ikke altfor dum TIFO...

Jeg og noen kompiser klipper gjerne opp 3-4 bæreposer med konfetti og leverer ca 2 timer før kampen...
2.10.07-Gullet kom hem!

Tifo-gruppen

konfetti kommer du neppe til å få se på stadion.
Vi får ikke lov av brann til det.

Vi har tidligere hatt to store konfetti show. mot enga i 99 (750 kg fra hansa taket)  Og rosenborg i 01 ( 500 kg fra gamle sitte taket)

Mot enga ble kampen utsatt i 15 min noe som jeg tror førte til bøter til brann.
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Christian

Det ble jo aldri slutt på den konfettien. Var jo helt sinnsyk. Bare varte og varte. Kanskje 250 kg er tingen ;) Tøft var det i alle fall.

Ny mosaikk kanskje eller kjempedrakten (eller er den helt ute?)?

Tifo-gruppen

drakten er helt ute.
Vi i tifo gruppen jobber for tiden med å planlegge noen større tiho show utover høsten.
Men en ting er sikker konfetti får du IKKE se på stadion igjen.
Men det er eneste tingen brann nekter oss å gjøre, så vi kan love dere at det vil dukke opp noe stort i løpet av sein sommeren/høsten.
Men vi trenger hjelp. Så mail tifo gruppen på tifo@bataljonen.no
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

veum

Hvorfor er drakten ute?? den e jo kjempestili å se for de som sitter hjemme og glor på tv..

Tifo-gruppen

drakten er ute fordi den er ødelagt/forsvunnet.

Hvorfor skal ting være stilig for folk som sitter hjemme. er ikke de vi har tifo for.

Men vent no utover høsten så dukker det opp flere ting som gjør at det blir slutt på maset om den drakten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Yngve

Er jo ein skandale at drakte er forsvunne/øydelagd, er det nokon som kan forklare kvifor/korleis? Og kvifor ikkje tifo for dei som ser på på tv? tifo er jo rein show off. for å støtta laget o.l. men det er og for å visa seg fram for andre, og då må no vel tv sjåarane telja lika mykje vel?

Ole Brom

Denne her svære Chess banneren som var på SS før da ? Den som vi fikk så mye pepper for ? Er den også forsvunnet ?

ove

det banneret kan jeg love deg at aldri kommer tilbake.

Sist jeg så det lå det på stadion og myglet, og det skal det få lov til å forsette med.

Hørte noe rykter om at chess skulle bruke det på gamle sitte undre Kurt/adams konserten siden det ikke skal sitte folk der

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

ole3000

d hadde vert tøft å gjort sån som the kop:
hatt en diger drakt eller et flagg som gled oppover tribunen. d ser jævlig tøft ut..
i går for en til!

grei

Like greit den drakten er vekk. Tror ikke det var så mange som lot seg imponere av den. Hva med å konse mindre på dette tifo-greiene som tar et minutt eller mindre og heller satse på å lage flagg og bannere som kan henge oppe under hele kampen? Masse kreative flagg til å dekorere tribunen hadde gjort seg. Det skorter vel desverre litt på plasser å henge de opp.

Go Up