• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stabæktur

Started by Birthe, May 18, 2004, 13:15:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Birthe

Kan folk melde seg på til Stabækturen fort som faen sånn at det blir tur? Alt annet hadde vært skandale!

Ole Brom

Ja de fleste har vel fri på fredag siden det er streik overalt :) Ellers er det jo bare å ta tidli helg fra jobb og skole på fredan :)

Zander:)

Er da torsdag kampen spilles ? Litt teit å ta fri på fredagen da .. :P

Anyway kan ikke bli med pga har eksamen i mårra, og en annen
hindring er vel at jeg ikke er fyllt 16 enda ;)

Thorleif

Turen er avlyst grunnet dårlig påmelding. Ber om at folk er noe raskere ute neste gang, så vi slipper avlysninger........

Ole Brom

Søren da ! Begynner å bli laber stemning for borteturer etterhvert no ! Syntes tallet synker å synker for hver sesong, ikke bra !

Zander:)

Skulle sunket aldersgrensen til det året man fyller 16. da kunna jeg og en kompis blitt med ;)

grei

Trenden er ikke helt optimal når det gjelder borteturer, nei. Canal+ sin innflytelse er vel avgjørende i så måte.

Ricky

Synd med den Stabækturen; akkurat nÃ¥ nÃ¥r jeg hadde sjansen til Ã¥ reise. MÃ¥ jo ogsÃ¥ nevnes at Brann aldri har tapt pÃ¥ Nadderud nÃ¥r jeg har vært tilstede, sÃ¥ kanskje dette er et illevarslende omen...  :o

Ole Brom

se å kjøp deg flybilett man og kom deg over :)

Ricky

NÃ¥ja, hvis det er forutbestemt at jeg ikke skal komme meg til Nadderud, sÃ¥ setter jeg meg ikke inn i et fly  :lol:

Sotraanda

Vel, kampen går på en torsdag(fridag, men det kommer en dag etterpå), buss til nadderud, kampen ferdig kl 22 å mange timer tilbake i buss, kan forstå at pågangen ikke er enorm.
Hadde kampen blitt spilt på lørdag/søndag hadde det nok vært større pågang....
ater, heter, hater NFF!

Ã?ge

Quote from: "Sotraanda"Vel, kampen går på en torsdag(fridag, men det kommer en dag etterpå), buss til nadderud, kampen ferdig kl 22 å mange timer tilbake i buss, kan forstå at pågangen ikke er enorm.
Hadde kampen blitt spilt på lørdag/søndag hadde det nok vært større pågang....


Ser ikke helt hvordan det er bedre på en søndag. Då skal de fleste på jobb mandagen. Mens denne fredagen tipper eg det er mangen som har mulighet for å ordne seg fri å ta langhelg.

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Zander:)

Skulle gjerne ha blitt med om de hadde senket aldersensen et nivå , det året man fyller 16.. :)

Yngve

Quote from: Ser ikke helt hvordan det er bedre på en søndag. Då skal de fleste på jobb mandagen. Mens denne fredagen tipper eg det er mangen som har mulighet for å ordne seg fri å ta langhelg.


Kan vera at det er eg som er treg i tankegangen no, her eg sit å les til eksamen, men; hæ? Om kampen er på ein fredag, så må folk ta seg fri for å reise bort. Det er jo mest sannsynlegt det som er årsaken til at turen no vart avlyst, for folk må ta seg fri frå jobben for å kome seg heim frå kampen. Men hadde kampen vorte spela på laurdagen, er moglegheita der for at mange hadde reist austover.

Ã?ge

Quote from: "Yngve"
Quote from: Ser ikke helt hvordan det er bedre på en søndag. Då skal de fleste på jobb mandagen. Mens denne fredagen tipper eg det er mangen som har mulighet for å ordne seg fri å ta langhelg.


Kan vera at det er eg som er treg i tankegangen no, her eg sit å les til eksamen, men; hæ? Om kampen er på ein fredag, så må folk ta seg fri for å reise bort. Det er jo mest sannsynlegt det som er årsaken til at turen no vart avlyst, for folk må ta seg fri frå jobben for å kome seg heim frå kampen. Men hadde kampen vorte spela på laurdagen, er moglegheita der for at mange hadde reist austover.


Kampen er torsdag som er fridag for de fleste her i landet.
Men hadde klart vært bedre med lørdags kamper med tanke på å reise, men no er det anal+ som styrer alt for mye og ødelegger for supporterene. Skjønner ikke at de ikke satser på lørdags kamper. Kunne hatt en kamp 1600 og en 1800. Iallefall no når PL har pause så kommer de ikke å tape seere pga norsk fotball framfor engelsk.

Alexåsane

kampen mot stabæk går jo på nrk. må men være 18 for å se den på fotball puben?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Tonje

Ganske elendig at ikke nok folk meldte seg på til at det kunne bli arrangert buss, men jeg og tre andre ska no alikavel vi..
idenskapen min har et navn --> Brann!

Ã?ge


Grey

Uansett er det noen som må jobbe både torsdag og fredag..
Maybe a Greyhound could be my way

KennethS

Quote from: "Alexåsane"kampen mot stabæk går jo på nrk. må men være 18 for å se den på fotball puben?


Ja
tå på Brann

Ole Brom

Kampen begynner klokken 2000 så frem med Hansa øl og rensk strupen :)

Go Up