• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fantastisk deilig !

Started by Ole Brom, May 16, 2004, 19:38:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Gud hjelpe meg det var deilig å dra dette i havn ! 75 minutter med drita foppal så plutselig eksploderte kampen !

Og FOR en versjon an byen e bergen på slutten !!!! Må være noe av det beste på lang tid, tror fan ete meg HELE stadion sang med !!

Jaja folkens, da kom 17 mai til bergen iår og :)

kirsti

Det var god fotball heile kampen (med unntak av små perioder av 2. omg) Lenge sidan ein fotballkamp har underhaldt meg slik! Fantastisk moro å vera med på, spelarane var jo heilt ville. Og når Arve Walde endeleg puttar, forsvinn den frustrasjonen som har byrja murre pga ballen ikkje vil inn.

Fantastisk!
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Zander:)

Det var sykt deilig i dag ! :)

Var sykt deilig på slutten når hele stadion var med på byen e bergen ja ..

Ole Brom

Ja det var kjempe at Walde fikk putte foram fullsatt publikum, tror det ga mersmak ! Han åpnet litt famlende men spilte seg stort opp etterhvert syntes jeg. Winters var fantastisk siste 15, den mannen jobber utrettelig ! Synd det måtte ta 75 minutt før brann våkna. Men alt i alt en grei seier :)

Kruxleiven

BT mener at det var Ystaas som scoret. Samme sier VG. Livescore har ogsÃ¥ Ystaas. Dumt at det ikke var Walde, men det var han  som skjøt og prøvde Ã¥ score. Var slitsomt pÃ¥ SS i dag. SÃ¥ mange fulle jenter som skriker hele tiden og kveler all sang. Dessuten. Jeg VIL ha nye sanger.  Mewn kampen var gøy den. Og ganske bra. Brann spilte relativt bra.

Brannfrelst

Var ikke godt å få med seg hvem som scorte det første (men eg tror det var kristian ystaas som puttet),hele Stadion hylte å skreik hele tiden!! De siste 10 minuttene var det FANTASTISK stemning!! Folk på VIP-en reiste seg jo til å med

Samma faen om Brann spilte dårlig,på slutten sprudlet de jo.. Og det er resultatet som får publikum til å koke ikke spillet!(litt da men)
2.10.07-Gullet kom hem!

Branntilegdør

var en som headet den i mål. Jeg trodde det var ystaas. Men ble jo sagt at det var walde?

Brannfrelst

det var nok ystaas.. Det står det på tekst-tv..Samma hvem som scorte,Brann vant 2-0,stemningen gikk til Bryggen og det blir 17.mai i Bergen i år og!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Ole Brom

Ystaas ja..det reddet nok en ellers begredelig kamp for hans del. Men viktigste var at vi vant da :)

Ja helt enig at SS ikke var helt det store idag. Sånn er det hver 16 mai kamp, da skal ALLE inn på SS og oppleve "stemningen" Var et par drita fulle som var helt ute bokstavlig talt ! Men vi får trøste oss med slik inndeligen er blitt på SS så slipper vi disse fulle folka og russen:)

Sotraanda

Quote from: "kirsti"Det var god fotball heile kampen (med unntak av små perioder av 2. omg) Lenge sidan ein fotballkamp har underhaldt meg slik! Fantastisk moro å vera med på, spelarane var jo heilt ville.
Fantastisk!


Eg vet no ikke ka kamp du har sett, å eg vet heller ikke om du bare er på stadion på 16 mai...

For var det god fotball hele kampen?
Neppe, god fotball de siste 10!
ater, heter, hater NFF!

|Netti|

Guttane treng seriøs putte-trening!
Stemningen ette første målet var dog fantastisk! :)

Kruxleiven

Quote from: "Ole Brom"Ja helt enig at SS ikke var helt det store idag. Sånn er det hver 16 mai kamp, da skal ALLE inn på SS og oppleve "stemningen"


Mulig det, men er det bedre til vanlig? Jeg synes ikke det. Kanskje vi var dårlig i dag, men vi var likevel best så langt i år og bedre enn alle hjemmekampene i fjor. Slik opplevde jeg det.

Kruxleiven

Så irriterende at man ikke har muligheten til å slette her når man dobbelposter.

supporter78

16. er normalt en dårlig dag på SS med hensyn til synging, men årsbeste. Om det er godt nok er en annen sak.

Alexåsane

eg har mistet stemmen..
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Sotraanda

Eg må si eg syns stemningen for å være 16.05 i dag var meget god. Seffølgelig MANGE på SS som aldri skulle vært sluppet inn på stadion i det hele tatt, å også veldig mange tullinger inne på SS, men alt i alt syns eg stemningen var kanon i dag!! Men fortsatt synges det flere sanger oppå hverandre....
ater, heter, hater NFF!

Zander:)

Ja, snakket med en fyr som satt på hovedtribunen..
han sa at dette var årsbeste på SS ..


Og nei det er ikke godt nok , kun det midterste feltet som synger, hører ingeting fra de andre feltene ..

Branntilegdør


Zander:)


Cogito

 have a dream!

Christian

Syns SS gjorde en det bra, tross alle fulle og steine mennesker. Pokker; eg hadde en fyr bak meg som ikkje klarte å følge en eneste sang. Enten gikk han for halv fart ellers gikk han for dobbel. Tror ikkje SS og Bataljonen kan lastes for eventuelle feilskær i dag. Driten stod 16. mai-syndromet for.

Etter 1-0 og 2-0 var det rett og slett fantastisk. Ingen annen arena i Norge kommer opp mot dette!

Ingo

Kampen hadde nerve hele veien, spillet er godt men vi sløser med sjansene.
Eg blir bare trekkt opp av alle sjansene vi spolerer, og da den første scoringen kommer tar det helt av.
Minner litt om 16 mai kampen mot Lyn i 2001.
Tror aldri det har vært bedre stemmning  pÃ¥ staddaen etter scoringen  noensinne!
Store stå gjorde også en god innsats.

Bardehval

Quote from: "Fiore9"BT mener at det var Ystaas som scoret. Samme sier VG. Livescore har ogsÃ¥ Ystaas. Dumt at det ikke var Walde, men det var han  som skjøt og prøvde Ã¥ score. Var slitsomt pÃ¥ SS i dag. SÃ¥ mange fulle jenter som skriker hele tiden og kveler all sang. Dessuten. Jeg VIL ha nye sanger.  Mewn kampen var gøy den. Og ganske bra. Brann spilte relativt bra.


Greit Fiore, jeg har under TIFO og sanger lansert en forbasket enkel men effektiv sang, som blant annet Romafansen bruker, basert på tonene til Popeye the sailorman:

Det fiNNes kun en klubb BRANN!x2

Det finnes kun en klubbx2

Det fiNNes kun en klubb BRANN!

Store bokstaver betyr ekstra trykk på sangen. Regner med at de fleste har sett Skippern, eller Popeye som det heter på engelsk.

Xminator

endelig begynner å sette fart mot mål gir stort rom for brann. Fortsett med det Winters, for til nå i år har dribleseriene ned mot midtbanen vert flotte å se på, men de skaper jo ikke akkurat så mye farlig foran mål...

Ystås. Enten benken eller høyrekant neste kamp. Dylan er farligere som bakromsspiller og er en like god duellspiller. Om han kan lære seg å spille uten å miste hodet... Kanskje Walde bør få prøve seg fra start? Han var ikke dårligere enn Ystås for å si det slik :p

Også kjekt å se Olofinjana spille bedre enn på lenge. Avisstreik er flotte saker ;) Kvisvik var også mye mer presis enn i starten på sesongen.

Så får vi håpe vi ikke gir bort poeng mot Stabæk...

Ole Brom

Quote from: "Xminator"endelig begynner å sette fart mot mål gir stort rom for brann. Fortsett med det Winters, for til nå i år har dribleseriene ned mot midtbanen vert flotte å se på, men de skaper jo ikke akkurat så mye farlig foran mål...

Ystås. Enten benken eller høyrekant neste kamp. Dylan er farligere som bakromsspiller og er en like god duellspiller. Om han kan lære seg å spille uten å miste hodet... Kanskje Walde bør få prøve seg fra start? Han var ikke dårligere enn Ystås for å si det slik :p

Også kjekt å se Olofinjana spille bedre enn på lenge. Avisstreik er flotte saker ;) Kvisvik var også mye mer presis enn i starten på sesongen.

Så får vi håpe vi ikke gir bort poeng mot Stabæk...



Enig her ! Men Knsrvik da ? Mener han absolutt IKKE tar vare på sjangsen han har søte om i lengre tid. Virker ikke helt på hugget, virker derimot småsur ut på banen der, eller tar eg helt feil ?

Spillet vi presterte de siste 15 var bra og får vi denne flyten tidligere i neste kamp kan det bli slakt mot Stabækk ! Men har en ekkel følelse for den kampen, før eller seinere må seieren komme og snu for blærumgutta og frykter at den kampen akkurat kommer mot Brann...

Branntilegdør

og i de siste kampene nå har brann tatt poeng i annenhver kamp......

BL

Quote from: "Zander:)"Var sykt deilig på slutten når hele stadion var med på byen e bergen ja ..


eg satt bak store stå... til og med gamlingene rundt meg sang med på "byen e bergen" på slutten! eg fikk frysninger...
Hansa-
Felt Z

Xminator

Knarvik fikk høyrekanten til Brann i angrep. Det er lenge siden den har vert så aktivt brukt. De offensive bidragene til Knarvik er godkjent (ikke glimrende, men godkjent), det defensive er også bra - bortsett fra de 3 gangene han mister ballen på egen halvdel og Hamkam får kjempesjanser.

Han er bedre enn Guntveit (marginalt) offensivt, men langt fra så trygg defensivt. Som ballvinnere er de veldig like.

Om vi ikke får en ny høyreback, så kan vi godt fortsette med Knudsen der og la Knarvik/Guntveit slåss om midtbanen.

Når det gjelder syngingen. På cupfinalen sang "alle". Også de som normalt ikke synger. Denne kampen er vel andre gang i år "hele" stadion stemmer i. Får vi et par knallkamper fremover, så vil det skje igjen. Skjer det ofte nok blir terskelen for å synge lavere. Tror likevel det er lite sannsynlig at vi får oppleve dette annet enn ved de helt spesielle anledningene :) Måtte jeg ta feil, det er et vannvittig trykk når sitte blir med!

grei

Riktig dette med at terskelen senkes dersom det skjer ofte nok. Tror derfor noe bra kan være på gang, for ting skjer på Hansa som jeg ikke har sett tidligere. I tillegg strømmer publikum til i år selv om vi ligger begredelig til på tabellen, tror Kvisvik og Seyi har endel å si der, men også andre ting (vi har jo hatt profiler før også). Det kan virke som Brann har kvittet seg med det verste amatør/skandalestempelet og alle de negative skriveriene (i hvertfall inntil SOgndal-kampen), arrangementene går ganske greit for seg og det virker som folk koser seg nok på Stadda til at de kommer tilbake. Måtte vi vinne mot Stabæk og få flust av folk til å se vi banke Bodø neste søndag, da vil det virkelig begynne å smake påfugl...

Go Up