• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stallen

Started by Sotraanda, May 16, 2004, 02:01:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Enig der ! Vi bør få inn noen nye spillere ihvertfall på midtbane og en sjikkelig goalgetter på topp !

Kagain

Quote from: "Sotraanda"Det som har slått meg den seneste tid er at brann ikke har så sterk stall som eg hadde trodd før seriestart.

Greit, keeper og forsvar er strekt, antageligvis eliteseriens sterkerste spør du meg!


Nååå. Forsvaret er meget sterkt ja, med unntak av høyreback. Men Rønningen i mål, ja han er skamgod når han har dagen, men han kan like godt hjelpe til med å søle vekk mål når han ikke har dagen, hans stabilititetsproblemer er verre enn noen andre på laget.

Men igjen, deenne sesongen har han gjort det godt. MEd enkelte unntak,

Xminator

Høyresiden og angrepet. Winters er jo god med ball, men det lyser ikke akkurat målfarlig av han. La oss håpe han fortsetter å gp mot mål som han gjorde de siste minuttene mot Hamkam. Da er han verdt millionlønn. Om det er som de første kampene og minuttene mot Hamkam han skal spille er det sikkert mulig å få tak i noe farligere. Rett mot mål Winters!

Knudsen leverte årsbeste av høyreback for Brann i 2004.

Knarvik gjør det bra, men står jo bak 3 av Hamkams sjanser. Typisk Knarvik og den eneste av Branns spillere som fremdeles ikke la igjn arrogansen i garderoben.

KennethS

Quote from: "Røde Mor"Nååå. Forsvaret er meget sterkt ja, med unntak av høyreback. Men Rønningen i mål, ja han er skamgod når han har dagen, men han kan like godt hjelpe til med å søle vekk mål når han ikke har dagen, hans stabilititetsproblemer er verre enn noen andre på laget.

Men igjen, deenne sesongen har han gjort det godt. MEd enkelte unntak,


Nå skal det sies at Ivar Rønnignen har vært stabil og god iår, hjelper på at han har et knallgodt stopper par forann seg.
tå på Brann

Ole Brom

Ivar har vært veldig god i år og har unngått de helt store blemmene...hittil :)

Kagain

Quote from: "KennethS"
Nå skal det sies at Ivar Rønnignen har vært stabil og god iår, hjelper på at han har et knallgodt stopper par forann seg.


Ja, my point exactly... Men vi får nå se videre i sesongen...

Branntilegdør

Knarvik viste at han er for treig for kanten, og legger inn for seint. vil heller ha Knudsen der.

Ole Brom

Quote from: "Branntilegdør"Knarvik viste at han er for treig for kanten, og legger inn for seint. vil heller ha Knudsen der.


Knutsen er en "nedskrytt" spiller !

KennethS

gi Tommy tid på kanten, han kommer han, knudsen har fått nok tid og bevist at han e ubrukelig.
tå på Brann

Mr_Soma

Vi har egentlig ikke "tid" til å la Tommy prøve seg på kanten.

Det blir for dumt, for alle så vel at han mestret ikke den oppgaven 16.ende?

Jeg synes ikke man skal begynne å omrokkere spillerne på plasser de ikke er egnet til.

Knarvik har tapt seg, dessverre -
Han er og blir en middelmodig offensiv midtbanespiller.

Ole Brom

Quote from: "Mr_Soma"Vi har egentlig ikke "tid" til å la Tommy prøve seg på kanten.

Det blir for dumt, for alle så vel at han mestret ikke den oppgaven 16.ende?

Jeg synes ikke man skal begynne å omrokkere spillerne på plasser de ikke er egnet til.

Knarvik har tapt seg, dessverre -
Han er og blir en middelmodig offensiv midtbanespiller.


Ja han begynner å bli en litt råtten potet som er blitt brukt på mangen plasser på banen. Spørsmålet er om han rett og slett er god nok for laget ? Og i hvilken posisjon er han "minst dårlig" ? Jeg mener at får vi et akseptabelt bud så bør Brann slå til, rett og slett !

Sotraanda

Akseptabelt bud? Det er da vel ingen som vil kjøpe Tommy etter hva han har gjort i Brann. Tommy hører ikke hjemme på Brann, kvalitenen og holdningene på han holder ikke mål i Brann.
At han er kåret til årets unge spiller i Leeds er for meg ufattelig, det gjorde han ihvertfall ikke godt, å han kan ikke ha hatt særlig utvikling etter han fikk den 'prisen'.
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"Akseptabelt bud? Det er da vel ingen som vil kjøpe Tommy etter hva han har gjort i Brann. Tommy hører ikke hjemme på Brann, kvalitenen og holdningene på han holder ikke mål i Brann.
At han er kåret til årets unge spiller i Leeds er for meg ufattelig, det gjorde han ihvertfall ikke godt, å han kan ikke ha hatt særlig utvikling etter han fikk den 'prisen'.



Tja et akseptabelt bud er vel et par hundre tusen ? Og hvem vil kjøpe han etter prestasjonene hans i Brann er en annen sak. Men kanskje finnes det en klubb som ser "kvalitetene" hans som ikke vi gjør :)

TcK

jeg synes ikke tommy spilte sin beste kamp mot ham-kam... men legg merke til walde da! han lekte seg jo med to-tre forsvarere om gangen! jeg er sikker på at han kan bli en super-innbytter på lik linje med per ove ludvigsen...

når det er sagt, så har Brann er godt lag, hvis *alle* spillerene gir det de har... Hjemme har jeg bare sett det de 20 første minuttene av Molde-kampen til nå..

Brann KAN vinne serien.

tck
Jesus elsker alle barna

Ole Brom

Walde gjorde et solid innhopp, ingen tvil om det ! Håper Brann kan holde på denne gutten !

Ser nok mer til han mot Stabæk !

Truls

Knarvik er Branns dårligste spiller! Mot Sogndal holdt han ca. 3 divisjons nivå og ødelagte HVERT eneste angrep. Mot Ham-Kam klarte han vel bunnen av 1. div! Spenn han på hodet og ræven ut av stadion!
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Brann_Askøy

Quote from: "Xminator"

Knudsen leverte årsbeste av høyreback for Brann i 2004.

quote]

Martin Knudsen har ingenting på Brann sitt A-lag å gjøre. En eliteseriespiller skal kunne holde stand over lengre tid. Dette har Martin ikke gjort i vårsesongen. Og det er heller ikke riktig at han har levert den beste start på sesongen noen gang, han har spilt bedre før, senest i fjor.

Få Martin ned!

GhostDog

 Beer a day keeps the doctor away!

Ole Brom

Skjønner ikke hvorfor så mange har så mye imot Knudsen ?? Han er en god spiller, ofrer seg 100 % for laget, takler så det svir og er blitt mye bedre i det offensive spillet sitt !

Slutt å plag Martin !!

Ricky

En ting er sikkert; Martin hadde greid å ta imot den fantastiske 70-meterspasningen fra Soma på søndag, som kunne blitt en stor mulighet. Knarvik stod helt alene ute på kanten, men bare stakk foten ut litt halvhjertet og ballen pakket forbi ham og ut over sidelinjen. Soma var ikke blid :)

Branntilegdør

enig, i tillegg mener jeg knudsen er raskere enn knarvik. Faen han ødelagte en del angrep på treige løp oppover siden..

Bantex

må si meg enig med det om knarvik, han har ikke imponert på lenge, han har kanskje et bra forsøk på skudd iløpet av en kamp, ikke jobber han like mye som før og syntes han begynner å likne på en litt arrogant pappa-gutt med litt for mye selvtillit....
i vinner hele driten i år!

Gullet får vi på staddern i årets siste hjemmekamp, mens hele stadion står å synger "Vi vinner serien i år......."

Opptimist? Nei, bare en godtroende realist med hjerte i BRANN!!!!

Ole Brom

Quote from: "Bantex"må si meg enig med det om knarvik, han har ikke imponert på lenge, han har kanskje et bra forsøk på skudd iløpet av en kamp, ikke jobber han like mye som før og syntes han begynner å likne på en litt arrogant pappa-gutt med litt for mye selvtillit....



Jeg mener at vi bør kvitte oss med Knarvik ved første anledning. Han har alltid søte over lite spilletid og har heller ikke tatt sjangsen når han fikk muligheten. Han har heller ikke prestert stabilt over tid.

Bytt han med Fakiri !:)

Bantex

hadde ikke gjort noe om Fakiri  kom tilbake nei... han spilte han og Olofinjana på midtbanen hadde vært noe :D
i vinner hele driten i år!

Gullet får vi på staddern i årets siste hjemmekamp, mens hele stadion står å synger "Vi vinner serien i år......."

Opptimist? Nei, bare en godtroende realist med hjerte i BRANN!!!!

Kagain

Quote from: "Ole Brom"Walde gjorde et solid innhopp, ingen tvil om det ! Håper Brann kan holde på denne gutten !


Walde har i sannhet imponert meg. Sist på B/G kampen. Tror han kan bli en dyktig spiller om Mjelden fortsetter å gi ham slike innhopp. Og ikke lar han forfalle slik som enkelte andre talent har gjort.

Ole Brom

Ja de har vel kvittet seg med nesten samtlige av gulljunior guttene våre !

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Ja de har vel kvittet seg med nesten samtlige av gulljunior guttene våre !


Ja de fleste e vekk, synd de kvittet seg med Vegard Landro, tror han kunne blitt bra i Brann trøyen, e jo stjerne på Kongsvinger nå, pluss at han har vært med i u-21 troppen.
tå på Brann

Ole Brom

Erik Mjelde har de vel kun en låneavtale på ??

Brann e livet mitt :)

Snakk om å kritisere enkletpersoner her... Eg personlig synes Tommy e en god spiller, han var veldig god i b/g kampen, han har noen sable skudd og han jobbet, så ikkje kom å si at han ikkje gjorde d. Og den ballen som ble sendt t han, hadde han ikkje sjangs t å nå. Synes d e dårlig gjort at dåkke kritiserer enkeltpersoner på den måten. La Tommy få tid på seg så får dåkke se at han e en god spiller.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Sotraanda

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Snakk om å kritisere enkletpersoner her... Eg personlig synes Tommy e en god spiller, han var veldig god i b/g kampen, han har noen sable skudd og han jobbet, så ikkje kom å si at han ikkje gjorde d. Og den ballen som ble sendt t han, hadde han ikkje sjangs t å nå. Synes d e dårlig gjort at dåkke kritiserer enkeltpersoner på den måten. La Tommy få tid på seg så får dåkke se at han e en god spiller.


Få tid? Har han ikke fått nok tid? Skal han kansje ha en 6,7 år til? mannen er ubrukelig, få han vekk. Eneste han gjør er å syte. Syte, syte, syte!
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"
Quote from: "Brann e livet mitt :)"Snakk om å kritisere enkletpersoner her... Eg personlig synes Tommy e en god spiller, han var veldig god i b/g kampen, han har noen sable skudd og han jobbet, så ikkje kom å si at han ikkje gjorde d. Og den ballen som ble sendt t han, hadde han ikkje sjangs t å nå. Synes d e dårlig gjort at dåkke kritiserer enkeltpersoner på den måten. La Tommy få tid på seg så får dåkke se at han e en god spiller.


Få tid? Har han ikke fått nok tid? Skal han kansje ha en 6,7 år til? mannen er ubrukelig, få han vekk. Eneste han gjør er å syte. Syte, syte, syte!



ENIG ENIG OG ATTER ENIG !!!!!!!!!!!!!!

Xminator

Om han lærer at de 11 som starter akkurat der og da kan være mer nyttig enn Tommy Knarvik, så er han en nyttig mann å ha i stallen. Igenting i veien med ambisjoner, men det er ikke nødvendig å fortelle BT om de hver gang det går drit.

Du finner helt sikkert bedre fotballspillere som vil spille for Brann, men du kan ikke bytte ut hele stallen. Så det er bedre å ha Tommy Knarvik i stallen og kjøpe en profil enn det er å måtte kjøpe en profil OG en som kan spille når profilen er skadet/suspendert/ute av form.

Og hvem vet, kanskje får Tommy ut potensialet sitt. Han kan, det har han vist.

Odd


Ole Brom

Quote from: "Odd"


Håper det aldri skjer heller ! Heller ikke når det gjelder Knudsen eller Knarvik !

Odd


Brann e livet mitt :)

Ja,d va d eg prøvde å si at en bør ikkje kritisere spillerne, ikkje på denne måten. De prøver å gjøre sitt beste, blir bare dumt å bue de ut.. Ka tror de alle de andre vil tro om oss då??
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Sotraanda

Kem er det som har sagt vi skal bue de ut da? Klart vi støtter de uansett kem det er når de spiller for Brann, men man kan vel mene at enkelte spillere ikke burde være i Brann fordi om de spiller der!! Men ingen har nevnt noe med å bue verken Knarvik, Knudsen eller noen andre ut...
ater, heter, hater NFF!

Go Up