• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skjerp dere

Started by Tifo-gruppen, May 15, 2004, 21:49:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

grei

Kanskje dette bør tolkes som et tegn på at dette med tifo ikke er så ettertraktet blant våre supportere? Kanskje like greit å gi opp, så slipper dere alt arbeidet dere får lite igjen for. Tror de fleste synes det er mye viktigere å markere seg verbalt, og at skal det være tifo må det være 100% gjennomført eller ingenting. Skal dere gjøre noe enkelt kan dere jo kjøpe inn kreppruller, disse ble hyppig brukt før i tiden og skapte mer herlig kaos enn de platstrimlene vi har sett de siste årene.

Zander:)

Nei ! Er du gal mann?

Vi må ha TIFO ..

Oi.. jeg sliter litt

Har ikke vekkerklokke og mobilen er gåen.. hvordan kommer jeg meg opp tidsnok i mårra.. ? =/

Sotraanda

Quote from: "grei"Kanskje dette bør tolkes som et tegn på at dette med tifo ikke er så ettertraktet blant våre supportere? Kanskje like greit å gi opp, så slipper dere alt arbeidet dere får lite igjen for. Tror de fleste synes det er mye viktigere å markere seg verbalt, og at skal det være tifo må det være 100% gjennomført eller ingenting. Skal dere gjøre noe enkelt kan dere jo kjøpe inn kreppruller, disse ble hyppig brukt før i tiden og skapte mer herlig kaos enn de platstrimlene vi har sett de siste årene.
ater, heter, hater NFF!

Zander:)

Jeg og en kompis stikker straks ! :)

Vi kommer for å hjelpe!

Brannfrelst

Sitter her hjemme å føler meg hjelpesløs... Kommer meg ikke opp på Stadda før klokken 5... Men jeg har med meg litt privat TIFO... 10 ruller,mye konfetti og 20 ballonger...
2.10.07-Gullet kom hem!

Zander:)

Har du lyst å dele ruller ? ;)

Brannfrelst

Hvor skal du stå?
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannfrelst

Står på voksen feltet. Eg og to blondiner,har den nye drakten,skjerf og flagg... Går med en rød sekk...
2.10.07-Gullet kom hem!

Zander:)

Bataljonenfeltet , kan komme til gjerde kl 5 ;)

Brannfrelst

okey,vi får se... Men det kan jo vere det kræsjer med BBB sin TIFO da... Og det skal vi ikke spolere.. Men hva er mobilnummeret ditt? Så kan jeg ringe til deg når jeg er komt inn??
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannfrelst

Send en privat melding så er det kun jeg som ser det
2.10.07-Gullet kom hem!

Zander:)

Mobilen er gåen! ;)

Men ser etter deg der borte med gjerde !

Go Up