• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Noe må vel være mulig?

Started by Mr_Soma, May 11, 2004, 22:19:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

vi må ikkje bare vise at vi gir rasismen rødt kort... hadde vært fint viss vi på en eller annen måte kunne sagt unnskyld til russel. et stort banner eller OH-flagg der det stod "Sorry Robbie" eller noe sånt. men det passer vel best til sogndal kampen 22/8
Hansa-
Felt Z

StautKar

Må iallefall kunne henge den foran reklame-skiltene eller noe.
Syns det e på sin plass av vi viser at vi ikkje e noen rasister,

Baitle

banner med vi gir rasisme rødt kort e knall ide.
Men sorry russel el/og nyan NEI!! Det vil virke som vi er alle skyld i det som skjedde i songdal. det var ikkje "brannfansen", det var eit par stk som holdt med brann som dreit seg ut og dei får håpentligvis sin straff. ikje bland alle inn i skandalen slik som avisene gjer.

BL

Quote from: "Baitle"banner med vi gir rasisme rødt kort e knall ide.
Men sorry russel el/og nyan NEI!! Det vil virke som vi er alle skyld i det som skjedde i songdal. det var ikkje "brannfansen", det var eit par stk som holdt med brann som dreit seg ut og dei får håpentligvis sin straff. ikje bland alle inn i skandalen slik som avisene gjer.


det var ikkje cato gunntveit som spyttet på russel men han gikk inn i garderoben og sa unnskyld
Hansa-
Felt Z

xttix

Banner er flott - men det koster vel litt? Man kan kanskje å kjøre en mosaikk med A3-ark eller.no med den meldingen man vil komme med - enkelt og rimelig. Stadion vil se det godt, og eventuelle TV-stasjoner vil nok filme og forhåpentligvis gjøre det til en sak under sendingene.

QuoteMen sorry russel el/og nyan NEI!! Det vil virke som vi er alle skyld i det som skjedde i songdal. det var ikkje "brannfansen", det var eit par stk som holdt med brann som dreit seg ut og dei får håpentligvis sin straff. ikje bland alle inn i skandalen slik som avisene gjer.


Jeg ville ikke oppfattet en "Sorry, Robbie" som at vi tar skylden for noe som helst - jeg tror heller det viser at man faktisk har medfølelse med den det gikk utover og tar ansvar for at slikt ikke skjer igjen.

Quotemen det passer vel best til sogndal kampen 22/8


Ikke helt enig - Robbie, papirsmørerne med flere vil nok både se og høre om det hvis det skjer kommende kamp. Og sette pris på det. Jeg tror også mange forventer at *noe* skjer. Man kan godt gjøre det på hjemmekampen 22/5 også, men jeg tror det er viktig å gjøre noe så snart som mulig for å vise verden at Brann-supportere faktisk bryr seg litt.

Uansett - hva har man å tape på å gjøre det?

Tifo-gruppen

pga sogndal saken, har vi i tifo gruppen måtte forandre litt på planene til 16 mai kampen.  vi vil ha en liten markering av det som skjedde. men det vil ikke være hoved tifon på søndag.

Den som venter får se. ( eller så kan du komme på stadion fredag kl 12.00 - ? og hjelpe oss))
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up