• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Slik stemmning forventar eg på stadda 16 mai:

Started by Yngve, May 11, 2004, 22:14:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

http://www.servecast.com/asx/celtic/mail/ynwa.asx

 Fy f*** til stemmnig!

For å få linken til å funka: klypp og lim, eller berre slett desse teikna:<br%20/><br%20/> etter add. så funkar den fint som berre det.

Mr_Soma

Var ikke mye den linken funket nei -

BL

funker fint som bare faen den... var bra stemning. tok seg opp når de sluttet å spille musikken
Hansa-
Felt Z

Erik


Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Baitle

fikk tårer i øyene, you'll never walk alone e verdens fineste fotballsang uten tvil, men e nok inen brannsang. synest at vi skulle prøvd å få den tradisjon at vi synger nystemten hver gang brann gå mot seier ( altså i slutten av kampene)

Brannfrelst

Men tenk om Brann slipper inn et mål når vi synger denne da??
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

då bør folk synge endå høyere for å vise laget at vi støtter de uansett!!

no må ikkje folk ta alle sorgene på forskudd her!! høylytt synging av nystemten på slutten av en seier kan sikkert lokke frem like mange tårer i bergen som you'll never walk alone gjør i liverpool.

Mr_Soma

kopien linken :

http://www.servecast.com/asx/celtic/mail/ynwa.asx


og legg den inn i "browseren".

enkelt og greit.

Eivind

sjuk stemning. Det eg lurer på er kordan de klarer å få 60.000 (eller noe sånt,husker ikkje helt kapasiteten på celtic park) til å synge dønn sammstemt. Mens på store stå klarer vi ikkje å få noen hundre skråtter til å synge en smule sammstemt engang.. merkelig..

teembe

dette er jo først og fremst en flott gest av celtic-fansen. kampen ble spillt samme dagen som terrorbombene i madrid

TcK

ikke bare er det en fin gest, men det er også "celtic-sangen", hvis jeg ikke tar helt feil..

husker kampen mellom liverpool og celtic når HELE stadion sang den sangen.. det var vel omtrent som dette her...

ja, noe lignende hadde vært artig å oppleve på stadion..

de 20 første minuttene mot molde var det meget god stemning. hele stadion var med en liten stund i strekk liksom...


jeg klarer ikke ordlegge meg helt, gleder meg så sinnsykt til 16!



tck
Jesus elsker alle barna

Ole Brom

En fantastisk sang ! Har fått den gleden av å ha stått på gode gamle Kop på begynnelsen av 90 tallet og sunget av full hals ! :)

Brannfrelst

Fy faen!! Makan til stemning skal en lete lenge etter.. fikk helt gåsehud av å høre... dette bør vere vårt mål innen 3 år... ALLE synger på Stadda!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up