• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bare se her!

Started by Brann-Peter!, May 03, 2004, 21:50:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann-Peter!

var det noen som så, Lillestrøm - rbk? den så jeg og jeg hørte noe stilig fra kanarifansen, en sang, men de gikk opp en tone etter å ha sunget: "lillestrøm er de beste", bare prøv å syng det litt for deg selv: fem ganger: "Vi e Brann Bergens stolthet", og så gå opp en tone...
tenk dere hvordan det hadde hørtes ut på storestå... det er utrolig tøft og stilig å høre på... håper vi kan bruke denne i kampene fremover...

_____________________________

Brann e de beste (ikkje lillestrøm)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Cogito

Ikke vet jeg helt hva du sikter til, mulig du har et poeng.

Men hvis det er "Lillestrøm er de beste -heia heia heia Kanari" du sikter du til, så er den lame og ble trolig sunget første gang i et førstedivisjonsoppgjør mellom LSK og Mjøndalen i 1637.

Ellers hørte jeg til gledelig forandring at SS bød på noe nytt søndag mot Odd. En sang jeg ikke hadde hørt før hvertfall, fikk ikke med helt hva det gikk i, men det var trøkk. Dere gjorde en god innsats SS på søndag.
 have a dream!

Brann-Peter!

ja, kanskje litt vanskelig forklart... men du synger : vi e brann bergens stolthet, sk brann bergens stolthet... fem ganger, og så en ny runde med en tone lysere røst... ja den er kanskje gammel, men den metoden har ikke blitt brukt på stadion... det er mere trøkk og lyd når man synger den sånn... jeg tror jeg har et poeng...

_______________________

Brann e best! brann mitt hjerte for alltid...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Mr_Soma

Kanarifansen sang (ropte) "lillestrøm er de beste" -

De begynte rett og slett med å rope det "lavt", så ble det høyere og høyere for hver gang.


Thats it'

Kruxleiven

Quote from: "Cogito"Ellers hørte jeg til gledelig forandring at SS bød på noe nytt søndag mot Odd. En sang jeg ikke hadde hørt før hvertfall, fikk ikke med helt hva det gikk i, men det var trøkk. Dere gjorde en god innsats SS på søndag.


Den der "no ser eg rødt, no ser eg hvitt..."? Liker ikke melodien til den jeg da, men noe nytt er det da. Og det er jo positivt.

Zander:)

Den er jo ikke ny ! :)

Cogito

QuoteDen der "no ser eg rødt, no ser eg hvitt..."? Liker ikke melodien til den jeg da, men noe nytt er det da. Og det er jo positivt.


Hvordan går resten på denne, og hva er melodien?
 have a dream!

sekto

Den går vel til melodien av: When the saints come marching in" eller hva sangen heter.. regner med folk skjønner hva jeg sikter til..
Er vel heller ikke helt ny, kom vel rundt halvveis forrige sesong.
jeg liker den, og det blir bra liv..

Den går vel noe sånn..

En roper:
No ser eg rødt!

Alle gjentar det.

En roper:
No ser eg hvitt!

Alle gjentar det.

Så stemmer alle i:
No ser eg fotballaget mitt
Vi e Brann,vi e fra Bergen,
så kom igjen no synger vi..

Så hele en gang til.

Dere får rette meg om jeg tar feil..

Go Up