• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dommere og Brann

Started by Superjack, April 13, 2004, 11:20:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Dette er år 2004 og ingenting har endret seg på dommerfronten siden lillestrøm kampen i fjor.
Dommerene kan ikke reglene og dømmer etter magefølselse.
Magefølelsen til Skjerven sa at det var feil å la Brann vinne.

Heldigvis har ledelsen på stadion skjønt at det ikke nytter å klage.

http://www.dagbladet.no/sport/2004/04/13/395642.html
"- Jeg var ikke i tvil der og da på å blåse av situasjonen, sier Skjerven til Dagbladet.
Og begrunner det på følgende måte.
-Magefølelsen min sier at jeg gjorde rett, fordi jeg følte ikke jeg hadde oversikt over situasjonen."

Terje Hauge kan bli fast dommer for Brann sine kamper, kanskje magefølelsen hans sier at det er greit at Brann vinner alle kampene?
Brannsupporter.

Brann e livet mitt :)

Eg e så enig så enig. Men ka kan vi gjøre med det??
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Zander:)

Virker som dommerne har noe imot brann ..

og ja , hadde det vært rosenborg som gjorde dette hadde de fått mål !

NFF må ha sin stolthet rbk, derfor dømmer de RBK sin vei ..
De kan vel ikke la en gjeng lovløse bergensere spille rævva av NFF's stolthet?

Pulekenn

Noen som så 'Etter Kampen' på TvHordaland nå nettopp?

Der fikk vi se hendelsen fra hin langsiden av banen.
Dommer Skjerven stod toppen 3 meter fra Macallister når han passet til Kvisvik!! Han hadde full oversikt!!

Sendingen vises forøvrig igjen 18:30 og 23:15 i kveld.

Det var et morsomt intervju med Raymond og Azar, der Azar får en klase bananer etter seg av Hanstveit etter han slengte litt med leppen. :)

Trivelig! :)
Den som har begge beina i bakken, står stille

byen_e_bergen

Hater norske dommere de kan ik jobben sin.

Det forrundre meg ik om rosenborg betaler nff for å få han som dommer.

Etter at de har fått han så betaler de kanskje han i tilleg
rann e' best

DrMeland

Kom til å tenke på følgende etter kampen: når var Bartepakket sist innblandet i en kontroversiell dommeravgjørelse som gikk MOT Rosenborg?

Målet på mandag skulle selvsagt vært godkjent, Frida Johnsen ramlet overende som en gammel tante i Bergen i fjor og fikk straffe, Espen Johnsen fikk gult kort i fjor etter å ha felt en Moldespiller som sistemann (i en periode RBK ble rundspilt, ikke ulikt hva som skjedde på mandag), Lyn ble snytt for straffe mot RBK da en Lyn-spiller ble grisetaklet med Roy Helge Olsen som tilskuer 3 meter unna i forfjor (da Lyn ledet serien og RBK lå på 7.ende)

Listen er faen så mye lenger en dette. Har lyst å poengtere at dette tross alt ikke er Bartepakket sin feil. Vi tar imot gavepakker fra dommerne vi også, bare så synd at de kommer mye sjeldnere...
rMeland

Pi_Meson

Quote from: "DrMeland"Kom til å tenke på følgende etter kampen: når var Bartepakket sist innblandet i en kontroversiell dommeravgjørelse som gikk MOT Rosenborg?.

2rB

MEN - det er ikkje første gang - for sjå ka som skjedde i fjor...

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=59746

Gina

De fleste av oss forstod at vi kom til aa dra hjem med tap da vi saa hvem som skulle doemme.
ina

Go Up