• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Angående medlemskap i BBB

Started by Kai-Olai, April 08, 2004, 19:29:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai

Har forstått at jeger forsent ute til å komme inn på midten av SS mot molde, da jeg har somlet for lenge med å betale meldemskontigenten. Hvis jeg betaler den i nærmeste fremtid, vil den da være klar til 16. mai?? Evt. før??

Erik

Tar jeg ikke feil, betaler du medlemskapet, tar med deg kviteringen på kampen mot molde og kjøper bill til SS med BBB gjengen....

Lars

Så vidt eg og har forstått det, så kommer du inn så lenge du har kvitteringen på betalt medlemskap.

Birthe

Helt korrekt, stemmer det dere!

Kai-Olai


KennethS

Hansa sving billetter?? ser det ut som vi sitter?  :D  :D
tå på Brann


KennethS

tå på Brann

Kai-Olai

Kan jo ikke si at det var min plan å sitte heller da, men gadd liksom ikke være på braneavd. på SS.. Hvis jeg betaler på tirsdag er det forseint?? Bør det bli gjort i morgen??

Kai-Olai

Men hvis noen lurte, så er ikke billettene til salgs likevel.. Må prøve hvordan det er å sitte på en kamp også.. Men fra 16. mai er det SS!!!

KjellMo

Betal medlemsavgift og ta med kviteringen på Stadion.
Dette vil gå bra de første kampene, men skal du inn på BBB feltet 16 mai, må du betale medlemsavgiften før 1 mai.
GGG Travel

Mar1us

Kor mye Koster det for å stå på MIdten av store stå? Er medlem Av bataljonen!! Er Det vanlig pris eller er det Noe Rabatt greier?!?! :S:S

110 er ver vanlig pris erke det det?
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

Thorleif

Inngang/løssalgsbillett på midtfeltet Store Stå koster kr. 100,- (kun en pris), og man må være medlem av Bataljonen for å løse billett. På sidefeltet mot Klokkesvingen, finnes to priser, kr.120,- for voksne, og kr.60,- for barn under 16 år. På sidefeltet mot Hansa, kun en pris, kr. 120,-.

Go Up