• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fredrikstad – Brann, lørdag 29 mars kl.18.00 (runde 1)

Started by Gulløl, March 13, 2025, 11:42:19 AM

Corran, Supertzar and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Da er det kun 16 dager til serieåpningen borte mot FFK, laget som endte på 6 plass i fjor. Lørdagskamp og greier, det forventes stor tilstrømning av Brann fans. Til FFK kampen i fjor stilte 1004 på bortefeltet en søndag på det ugunstige tidspunktet kl.14.30. Blir vel minst like mange som stiller i år vel ?

I fjor imponerte Brann i denne kampen og resultatet ble 0-4, lagets største borteseier i Eliteserien på tolv år.

FFK har hittil i vinter hatt en skuffende oppkjøring med én seier, to uavgjort og fem tap på åtte treningskamper. På kommende lørdag spiller FFK sin nest siste treningskamp mot Strømsgodset. Deretter til sin siste treningskamp før seriestart mot Lillestrøm 22 mars er det fem FFK-spillerne som er tatt ut til landslag. Noe mindre enn en Brann sine tretten spillere som er på landslagsoppdrag når siste treningskamp mot Engen skal gjennomføres samme dag.

Inntil Brann kommer med sin billettinformasjon til bortefeltet om når salget starter og antall disponible billetter kan det nevnes at
FFK starter sitt billettsalg starter mandag 17. mars klokken 12:00. FFK håper på utsolgt kamp ser jeg, med 5.500 plasser allerede opptatt til sesongkort vil det være rundt 7.000 tilgjengelige billetter til kampen.
https://www.fredrikstadfk.no/nyheter/billettinformasjon-forste-serierunde
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

I år er det også antydet at Brann får hele svingen, så da blir det i hvert fall ikke fullt på bortefeltet.

Gulløl

Mandag kl.12.00 starter billettsalget. Forutsatt nok kapasitet på bortefeltet tipper jeg minst 1200 solgte billetter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Gulløl on March 13, 2025, 14:34:54 PMMandag kl.12.00 starter billettsalget. Forutsatt nok kapasitet på bortefeltet tipper jeg minst 1200 solgte billetter.
Får vi hele svingen er det over 2000 plasser på bortefeltet.

Supertzar

Kva link skal eg bruke for billett der? Får ikkje opp det feltet uansett kva link eg brukar.

Go Up