• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Martin Børsheim

Started by Lasaron, December 02, 2024, 17:05:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Jeg fant ikke tråd på Børsheim når jeg søkte, så da fikk jeg lage den.

Jeg mener han har utviklet seg i år. Han er en fenomenal skuddredder, og langt bedre med ball enn Håkon Opdal, bare for å sammenligne med noe. Jeg vil gå for Børsheim som andrekeeper neste år, og jeg tror han fortsatt kan bli enda bedre med ball i beina.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

andreas1989

Jeg tenker det beste for utviklingen til Børsheim ville være et utlån til OBOS der han får spille hver uke. Spørsmålet er om det er realistisk, det må isåfall være hos en av de mindre klubbene. Hvordan ser keepersituasjonen ut i Åsane inn mot neste sesong?

Med Børsheim på utlån kan Klausen få en verdifull kamphverdag i divisjon, men det krever at vi har en voksen reservekeeper også i 2025. Holmen?

Dickens

Å være reservekeeper på Brann er ensbetydende med minimalt med spilletid.

Lasaron

Quote from: Dickens on December 02, 2024, 17:28:08 PMÅ være reservekeeper på Brann er ensbetydende med minimalt med spilletid.

Man kan utmerket godt, som keeper, spille mange kamper for Brann 2 selv om man er andrekeeper for Branns A-lag.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

fortune

Quote from: Lasaron on December 02, 2024, 17:29:25 PM
Quote from: Dickens on December 02, 2024, 17:28:08 PMÅ være reservekeeper på Brann er ensbetydende med minimalt med spilletid.

Man kan utmerket godt, som keeper, spille mange kamper for Brann 2 selv om man er andrekeeper for Branns A-lag.

I det minste alle hjemmekampene for andrelaget + kampene mot Sotra, Sandviken og Lysekloster.
First is first, second is nothing

krakra

Quote from: andreas1989 on December 02, 2024, 17:20:10 PMJeg tenker det beste for utviklingen til Børsheim ville være et utlån til OBOS der han får spille hver uke. Spørsmålet er om det er realistisk, det må isåfall være hos en av de mindre klubbene. Hvordan ser keepersituasjonen ut i Åsane inn mot neste sesong?

Med Børsheim på utlån kan Klausen få en verdifull kamphverdag i divisjon, men det krever at vi har en voksen reservekeeper også i 2025. Holmen?
Nei det får holde med Dyngeland og Klausen. Så får man heller hente hjem Børsheim hvis en av dem skulle bli skadet. Vi har vel andre ungdomskeepere som kan sitte på benken hvis en av dem er ute i én kamp.

Lasaron

Quote from: fortune on December 02, 2024, 17:31:48 PM
Quote from: Lasaron on December 02, 2024, 17:29:25 PM

I det minste alle hjemmekampene for andrelaget + kampene mot Sotra, Sandviken og Lysekloster.

Nettopp.

andreas1989

Quote from: Lasaron on December 02, 2024, 17:29:25 PMMan kan utmerket godt, som keeper, spille mange kamper for Brann 2 selv om man er andrekeeper for Branns A-lag.

For all del, men skal Børsheim vokse og utvikle seg så må også kamparenaen utvikle seg. Når vi dessuten har Klausen som også må ha en utviklede kamphverdag så gir det jo litt mening at en av dem drar på lån fremfor å bare varme benken eller spille juniorfotball.

Quote from: krakra on December 02, 2024, 17:31:53 PMNei det får holde med Dyngeland og Klausen. Så får man heller hente hjem Børsheim hvis en av dem skulle bli skadet. Vi har vel andre ungdomskeepere som kan sitte på benken hvis en av dem er ute i én kamp.

Problemet er vel at det i noen tilfeller kan bli utfordrende i praksis å kombinere å være en del av troppen i både eliteserien og 2 div samme helg?

Så har jo vi også da problematikken ved at både Dyngeland og Klausen er landslagsspillere.

Lasaron

Ja, jeg skal ikke være 100% påståelig på at mitt forslag er det beste. Du har noen poenger.

Når det gjelder Brann 2, så spiller de nesten alltid dagen etter Brann. Så jeg tror det lar seg gjøre at man spiller en god del kamper for Brann 2 likevel.

Juniorfotball og juniorfotball. Brann 2 spiller bare mot seniorlag.

Og så tror jeg det skal gå an å bli bedre, selv om man må spille et år til i 2. divisjon. Utvikling kan skje også der. Brann 2 er jo også ganske dårlig bakover, så keeperen får alltid mye å gjøre.

andreas1989

Quote from: Lasaron on December 02, 2024, 18:09:26 PMJa, jeg skal ikke være 100% påståelig på at mitt forslag er det beste. Du har noen poenger.

Når det gjelder Brann 2, så spiller de nesten alltid dagen etter Brann. Så jeg tror det lar seg gjøre at man spiller en god del kamper for Brann 2 likevel.

Juniorfotball og juniorfotball. Brann 2 spiller bare mot seniorlag.

Og så tror jeg det skal gå an å bli bedre, selv om man må spille et år til i 2. divisjon. Utvikling kan skje også der. Brann 2 er jo også ganske dårlig bakover, så keeperen får alltid mye å gjøre.

Ja, det jeg mente var om man utelukkende hadde blitt sittende på benken i eliteserien, eller som Klausen i år spille for U19.

2 div er en fin arena det, men jeg tror og håper at Børsheim er klar for å prøve seg i OBOS. For Klausen sin del vil 2 div være helt ypperlig.

esp123

Men da må han sendes til et lag som spiller likt som Brann.

andreas1989

Det burde absolutt være en forutsetning, men om man kan velge og vrake blant OBOS klubber er jeg litt usikker på?

esp123

Quote from: andreas1989 on December 02, 2024, 19:44:26 PMDet burde absolutt være en forutsetning, men om man kan velge og vrake blant OBOS klubber er jeg litt usikker på?
Hvis ikke så har han det bedre i Brann.

andreas1989

Nivået i OBOS er nå uansett høyere enn i 2 div uavhengig av spillestil, men treningshverdagen er en annen ting.

Tanken var jo at man skal rydde plass til Klausen i 2 div.

Lasaron

Quote from: andreas1989 on December 02, 2024, 19:52:24 PMNivået i OBOS er nå uansett høyere enn i 2 div uavhengig av spillestil, men treningshverdagen er en annen ting.

Tanken var jo at man skal rydde plass til Klausen i 2 div.

Hvis Klausen blir tredjekeeper, blir det garantert mange kamper i 2. divisjon. Dessuten vil nasjonal serie 1. divisjon (som er den beste) for G19 også være fin. Samt landskamper. Klausen vil utvikle seg, han.

Go Up