• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Lyn 2007

Started by artigt, November 10, 2024, 23:44:36 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

artigt

https://www.youtube.com/watch?v=CntanR4Bq6M

Sånn er det når man har noe å spille for! GKH.

Trodde jeg ikke skulle komme i samme stemning som i 2007, men det beveger litt på seg etter i går.

Optimist

Skal absolutt ikke se bort ifra like god stemning, om ikke bedre, under Viking-kampen.
Kokende idiot

chris_henrik

Husker tiden stod stille når Azar gikk opp og fikk pannen på ballen ved 2-1. Føltes som det gikk en time før ballen havnet i mål.

Med seier mot Lyn trengte vi bare ett poeng på de siste tre. Og det poenget kom jo som kjent ikke borte mot Ålesund.
<BRANN> ..... DKFM

opplett

Biter meg merke i at i 2007 så var det mange flere røde trøyer på folk på tribunen. Ser veldig bra ut. Nå for tiden er det mer av alt mulig, alt ut fra hvilken farge man har på høst- og vinterjakken sin.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

RepublikkenBergen

Quote from: opplett on November 13, 2024, 19:41:08 PMBiter meg merke i at i 2007 så var det mange flere røde trøyer på folk på tribunen. Ser veldig bra ut. Nå for tiden er det mer av alt mulig, alt ut fra hvilken farge man har på høst- og vinterjakken sin.

Helst svart som er kult no både sommer som vinter..

opplett

Quote from: RepublikkenBergen on November 13, 2024, 21:31:23 PM
Quote from: opplett on November 13, 2024, 19:41:08 PMBiter meg merke i at i 2007 så var det mange flere røde trøyer på folk på tribunen. Ser veldig bra ut. Nå for tiden er det mer av alt mulig, alt ut fra hvilken farge man har på høst- og vinterjakken sin.

Helst svart som er kult no både sommer som vinter..

Tar heller svart enn blå, gule og grønne Norrøna-jakker..
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Jeg går som oftest i mørkeblått. Eller lignende.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Optimist

Man skal selvfølgelig gå i det man vil, men (knall)blått på Stadion er en styggedom synes jeg!
Angående farger i 2007, så var sesongen ferdig før november. Da er det nok lettere å kunne gå med rød genser uten jakke enn det er i november. Så lenge jeg ser svart, rødt eller hvitt er jeg happy egentlig.
Kokende idiot

opplett

Quote from: Lasaron on November 13, 2024, 22:00:49 PMJeg går som oftest i mørkeblått. Eller lignende.

Og det skal du selvfølgelig fortsette å gjøre om du vil!

Men det ser unektelig bra ut med knallrøde tribuner. Dog jeg skjønner at rødfarge ikke er førstevalget når man kjøper skalljakker og sånn.

Lasaron

Quote from: opplett on November 14, 2024, 06:42:07 AM
Quote from: Lasaron on November 13, 2024, 22:00:49 PMJeg går som oftest i mørkeblått. Eller lignende.

Og det skal du selvfølgelig fortsette å gjøre om du vil!

Men det ser unektelig bra ut med knallrøde tribuner. Dog jeg skjønner at rødfarge ikke er førstevalget når man kjøper skalljakker og sånn.

Jeg gikk i Branndrakt på cupfinalen, og en sjelden gang ellers.

Ja, røde tribuner ser bra ut.

I Bodø er de veldig "flink" til å kle seg i gult.

Jeg er generelt veldig blå i klesveien, og har ikke alltid lyst å kle meg i Branneffekter.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Corran

Kjøpe deg en fin rød jakke ;-)
I alle fall passe på å ikke gå i molde blått.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up