• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Partoutkort 2025

Started by Optimist, October 01, 2024, 20:01:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Optimist

October 01, 2024, 20:01:29 PM Last Edit: October 01, 2024, 20:03:05 PM by Optimist
For første gang i Brann-historien opprettes det venteliste for å kjøpe partoutkort :)

Hvordan salget ellers vil utvikle seg tror jeg avhenger om Brann har gode forutsetninger for å kvalifisere seg til Europa-seriespill neste år.
Kokende idiot

Superjack

Var det ikke det i 2006/07 også?

Men gøy er det.

Kanskje vi ka få til tilstander som i store klubber, der det også er depositum for å stå på venteliste?
Brannsupporter.

Optimist

Quote from: Superjack on October 02, 2024, 08:42:43 AMVar det ikke det i 2006/07 også?

Men gøy er det.

Kanskje vi ka få til tilstander som i store klubber, der det også er depositum for å stå på venteliste?

Trodde ikke det var venteliste 🤔Kanskje andre husker det bedre enn meg!

Om vi får slike tilstander som store klubber i Europa blir jeg overrasket :D
Kokende idiot

Hickok

Quote from: Optimist on October 02, 2024, 15:39:54 PM
Quote from: Superjack on October 02, 2024, 08:42:43 AMVar det ikke det i 2006/07 også?

Men gøy er det.

Trodde ikke det var venteliste 🤔Kanskje andre husker det bedre enn meg!

Om vi får slike tilstander som store klubber i Europa blir jeg overrasket :D
Om jeg husker rett, så var det rundt 13.000 partoutkort den gangen, så de kom kanskje aldri til punktet der Brann sa stopp.

Erlend

Jeg kjøpte mitt første partoutkort i 2007 og da var det i hvert fall ikke noe venteliste sÃ¥ vidt jeg husker.  Kanskje inn til 08-sesongen nÃ¥r alle var redd for Ã¥ ende opp som den berømte grinemannen?

Go Up