• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Overgangsvinduet vinteren 2024/2025

Started by Lasaron, September 03, 2024, 15:46:27 PM

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kjapt innspill

Det vil i min bok være helt uakseptabelt å selge Heggebø til en av disse klubbene. Den kontrakten skal fornyes, og angrepet skal bygges rundt ham.

Wombat

Quote from: Kjapt innspill on January 28, 2025, 19:32:30 PMDet vil i min bok være helt uakseptabelt å selge Heggebø til en av disse klubbene. Den kontrakten skal fornyes, og angrepet skal bygges rundt ham.

Ja, helt enig. Men frykter at vi fort bare kan stå med Finne snart, eventuelt uten spiss. Heggebø har alle de gode kortene her, og SKB kan fort bli tvunget til å selge.

Om så skjer får vi håpe at vi får nok til å investere i 2 kvalitetsspisser.

Det begynner uansett, og jeg personlig har til nå ikke vært særlig bekymret, å bli problematisk for laget som helhet. Om vi da også mister Serry og Felix har vi mistet så mye av laget at selv lang oppkjøring ikke vil dekke tomrommene tror jeg.

Kan ikke noen heller kjøpe TP? Så kan han være risky potet annensteds?

andreas1989

Holstein Kiel må nå være noe som interesserer Heggebø?

BA skriver også om fortsatt interesse for Finne fra AIK.

Så er spørsmålet hvor Brann skal finn en om ikke to nye spisser i et knusktørt spissmarked? 

Kjapt innspill

Hvordan har man egentlig klart å rote det til såpass at Dyngeland og Heggebø er på utgående kontrakt? Hvorfor ble ikke disse forlenget i fjor?

kabelmann

Det må da være en grense for hvor mange som får forsvinne hvert vindu.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

BrannAnd

Quote from: Kjapt innspill on January 28, 2025, 19:41:30 PMHvordan har man egentlig klart å rote det til såpass at Dyngeland og Heggebø er på utgående kontrakt? Hvorfor ble ikke disse forlenget i fjor?
Det kan vel tenkes at Heggebø ikke har ønsket å signere ny kontrakt, all den tid han ikke har vært et klart førstevalg?

Billy Elliott

Pamer spådde vel at en del ville ønske seg bort når Huseklepp forsvant.

Vi får se om han får rett.

Jeg har registrert at mange mener han tar feil om det meste, mens BA er mye mer troverdige.

Denne vinteren har han vel dog truffet på en del mer enn Bergersen i BA. Sistnevnte mente jo at Tullberg nærmest var klar, Pamer trodde ikke det ville skje. Dersom det ikke ble Tullberg, mente Bergersen at Karadas var neste på listen. Pamer avviste det blankt.

Faktisk breaket vel BT Freyr-linken lenge før noen andre.

Ellers var også Pamer den eneste som spådde nærmest på direkten etter første trening med Freyr at Huseklepp etter alle solemerker var på vei ut. Mens Bergersen mente at alt tydet på det motsatte.

(sånn...bare tenkte jeg skulle kaste litt mer bensin på ryktene om at jeg er Pamer)
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

vekkreist

Jeg tror ikke Heggis forsvinner i dette vinduet.. Men tror Finne fort stikker til Sverige.

Så da står vi igjen med 1 spiss.

Men, Mads Hansen har vel spilt spiss ?

Kan være noe der

Kjapt innspill

Quote from: Billy Elliott on January 28, 2025, 19:57:10 PMPamer spådde vel at en del ville ønske seg bort når Huseklepp forsvant.

Jeg har registrert at mange mener han tar feil om det meste, mens BA er mye mer troverdige.

Denne vinteren har han vel dog truffet på en del mer enn Bergersen i BA. Sistnevnte mente jo at Tullberg nærmest var klar, Pamer trodde ikke det ville skje. Dersom det ikke ble Tullberg, mente Bergersen at Karadas var neste på listen. Pamer avviste det blankt.

Ellers var også Pamer den eneste som spådde nærmest på direkten etter første trening med Freyr at Huseklepp etter alle solemerker var på vei ut. Mens Bergersen mente at alt tydet på det motsatte.

(sånn...bare tenkte jeg skulle kaste litt mer bensin på ryktene om at jeg er Pamer)

Jeg synes ikke Pamer virker dårlig informert. Jeg bare synes han forvalter informasjonen på en måte som er egnet til å skape konflikter der de i utgangspunktet ikke finnes.

Bedre journalist enn kommentator, kort oppsummert.

Heispassasjer

January 28, 2025, 20:16:40 PM #1959 Last Edit: January 28, 2025, 20:18:55 PM by Heispassasjer
Quote from: Billy Elliott on January 28, 2025, 19:57:10 PMPamer spådde vel at en del ville ønske seg bort når Huseklepp forsvant.

Men BT er i passasjersetet igjen nå med denne chilenske backen?
Og budet på Aune?

Joggi Bogga

Spennende om vi kan få en grei pris for Heggebø. Jeg tror vi har en del å gå på i den rollen og har vanskelig for å se at Heggebø noensinne kommer til å bli bedre og spille mer for oss enn det han gjorde i 2024. Ingenting er bedre enn å få top dollar for en spiller i sin absolutte peak som egentlig ikke er spesielt god i skandinavisk målestokk
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Dickens

Quote from: Kjapt innspill on January 28, 2025, 19:32:30 PMDet vil i min bok være helt uakseptabelt å selge Heggebø til en av disse klubbene. Den kontrakten skal fornyes, og angrepet skal bygges rundt ham.

Alle er til salgs i Brann så lenge prisen er rett. Om det så er et bunnlag i Serie B eller PL. Det frustrerende er at vi selger spillere for 15 mill stk mens konkurrentene håver inn nesten ti-gangen.

Heggebø bør ikke gå for mindre enn 25-30 mill i dette markedet.

BrannAnd

Quote from: Heispassasjer on January 28, 2025, 20:16:40 PM

Men BT er i passasjersetet igjen nå med denne chilenske backen?
Og budet på Aune?

Kanskje man har kontakter ulike steder i klubben? BA bedre tilgang til folk som jobber med overganger, mens BT vet mer hva som foregår med trenerstabben? BA drar nok nytte av samarbeid med Nettavisen og Stian Wahl i forbindelse med overganger også. Begge er eid av Amedia, og Stian Wahl er ofte medforfatter på en del av overgangsryktene de er først ute med. Som f.eks. budet på Heggebø.

krakra

Virkelighetsfjernt å tro noe annet enn at det blir veldig vanskelig å finne noen bedre spiss enn Heggebø. Det er en grunn til at Molde og Glimt ville ha ham.

BrannAnd

Quote from: Dickens on January 28, 2025, 20:28:01 PM

Alle er til salgs i Brann så lenge prisen er rett. Om det så er et bunnlag i Serie B eller PL. Det frustrerende er at vi selger spillere for 15 mill stk mens konkurrentene håver inn nesten ti-gangen.

Heggebø bør ikke gå for mindre enn 25-30 mill i dette markedet.

Hjelper ikke med kontraktene som går ut. Her må vi bli bedre i fremtiden.

Jeg mener også at Heggebø og Blomberg ikke kan sammenlignes med de som selges for langt høyere summer fra andre Eliteserieklubber. Mathias Rasmussen og Felix når den tid kommer er ikke unge nok til å gå for de helt store summene heller. Forhåpentligvis kan Helland og noen av de andre ungguttene vi har være med å presse prisene vi selger for opp.

BrannAnd

Quote from: krakra on January 28, 2025, 20:29:23 PMVirkelighetsfjernt å tro noe annet enn at det blir veldig vanskelig å finne noen bedre spiss enn Heggebø. Det er en grunn til at Molde og Glimt ville ha ham.

Kan ikke være umulig å finne noen som kanskje passer enda bedre inn. Og vi må være realistiske - med ett år igjen av kontrakten kan jeg forstå at han selges hvis han nekter å forlenge. Er det aktuelt med forlengelse bør vi ikke la han dra til Lech Poznan dog. Det blir litt som med Blomberg. Om han ønsket å forlenge nekter jeg å tro vi hadde solgt. Med mulighet for å miste disse spillerne gratis om 11 måneder har vi dessverre ikke mye valg.

krakra

Quote from: BrannAnd on January 28, 2025, 20:31:28 PM
Quote from: krakra on January 28, 2025, 20:29:23 PMVirkelighetsfjernt å tro noe annet enn at det blir veldig vanskelig å finne noen bedre spiss enn Heggebø. Det er en grunn til at Molde og Glimt ville ha ham.

Kan ikke være umulig å finne noen som kanskje passer enda bedre inn. Og vi må være realistiske - med ett år igjen av kontrakten kan jeg forstå at han selges hvis han nekter å forlenge. Er det aktuelt med forlengelse bør vi ikke la han dra til Lech Poznan dog. Det blir litt som med Blomberg. Om han ønsket å forlenge nekter jeg å tro vi hadde solgt. Med mulighet for å miste disse spillerne gratis om 11 måneder har vi dessverre ikke mye valg.
Det er ikke umulig, men veldig vanskelig. Se hva de andre finner. Vi kan gamble på et utenlandsk talent, men det er minst like stor sjanse for at de flopper, som at de forsterker oss. Hvilke etablerte, velkjente spisser som vi har mulighet til å hente er bedre enn Heggebø?

Joggi Bogga

Glimt har jo bommet på mange av spisskjøpene sine. De prøver helt til de treffer.

Bare vår lokale konkurrent Haugesund har i løpet av de siste 15 årene fått tak i flere spisser som har vært langt bedre enn Heggebø. Bør ikek være umulig for et team som jobber med å bygge stall hver dag.

krakra

Quote from: Joggi Bogga on January 28, 2025, 20:40:53 PM

Glimt har jo bommet på mange av spisskjøpene sine. De prøver helt til de treffer.

Bare vår lokale konkurrent Haugesund har i løpet av de siste 15 årene fått tak i flere spisser som har vært langt bedre enn Heggebø. Bør ikek være umulig for et team som jobber med å bygge stall hver dag.
Hvem?

Joggi Bogga

Har truffet svært bra på noen talenter her på forumet tidligere, men følger ikke markedene like tett nå. Navnene må derfor noen som jobber med fotball på dagtid finne ut av

krakra

Quote from: Joggi Bogga on January 28, 2025, 20:47:07 PMHar truffet svært bra på noen talenter her på forumet tidligere, men følger ikke markedene like tett nå. Navnene må derfor noen som jobber med fotball på dagtid finne ut av
Hvem er disse spissene som Haugesund har hatt som mye bedre enn Heggebø? De har vel hatt flere spisser som er langt dårligere.

Joggi Bogga

Quote from: krakra on January 28, 2025, 20:48:00 PM
Quote from: Joggi Bogga on January 28, 2025, 20:47:07 PMHar truffet svært bra på noen talenter her på forumet tidligere, men følger ikke markedene like tett nå. Navnene må derfor noen som jobber med fotball på dagtid finne ut av
Hvem er disse spissene som Haugesund har hatt som mye bedre enn Heggebø? De har vel hatt flere spisser som er langt dårligere.

Søderlund, Gytkjær, Djurdic er de helt åpenbare. Men hadde en annen veldig bra for ikke så lenge siden som jeg har glemt navnet på.

Heggebø har vel omtrent 20 mål for oss i Eliteserien. Han er ikke fantastisk selv om han hadde en brukbar sesong i fjor

krakra

January 28, 2025, 20:58:58 PM #1972 Last Edit: January 28, 2025, 21:02:33 PM by krakra
Quote from: Joggi Bogga on January 28, 2025, 20:55:22 PM
Quote from: krakra on January 28, 2025, 20:48:00 PM

Søderlund, Gytkjær, Djurdic er de helt åpenbare. Men hadde en annen veldig bra for ikke så lenge siden som jeg har glemt navnet på.

Heggebø har vel omtrent 20 mål for oss i Eliteserien. Han er ikke fantastisk selv om han hadde en brukbar sesong i fjor
Gytkjær var ikke langt bedre enn Heggebø og de andre to var i Haugesund for over ti år siden. Er det liksom eksemplene på at vi kan finne bedre spisser?

Heggebø har spilt 3300 minutter i ES for oss og scoret 21 mål. Det må sies å være rimelig bra for en spiss som ikke har sin største styrke i å score mål.

Pancho P

Vi vil aldri kunne erstatte ein spiss av Heggebø sitt kaliber med ein like god spiss frå Eliteserien. Med mindre vi sprenger sparegrisen, noko vi heldigvis ikkje kjem til å gjere. Å miste Heggebø vil vere nesten like kritisk som å miste Felix.

andreas1989

Ja, denne spissejakten tror jeg skal bli langt vanskeligere enn mange tror, om ikke umulig.

Kommer vel neppe til å hjelpe med BT som krever pengebruk, selvfølgelig uten å ha noen konkrete navn å sikte til. Joshua King? 

esp123

Quote from: Pancho P on January 28, 2025, 21:04:58 PMVi vil aldri kunne erstatte ein spiss av Heggebø sitt kaliber med ein like god spiss frå Eliteserien. Med mindre vi sprenger sparegrisen, noko vi heldigvis ikkje kjem til å gjere. Å miste Heggebø vil vere nesten like kritisk som å miste Felix.
Helt enig. Heggebø skal gå for mye penger for at det skal være verdt å selge han. Vi har masse viktige kamper i 2025. En spiss med det målsnittet og de ferdighetene vokser ikke på trær.

krakra

Hadde vi hatt et nogenlunde trygt andrevalg bak Heggebø så kunne man kanskje solgt han, og hentet noen spennende fra andre markedet, men her er det en betydelig risiko for at vi mister en av Eliteseriens beste spisser og erstatter ham med noen som ikke er gode nok.

Kjapt innspill

Hvis vi må erstatte Heggebø, som for min del vil gi stor hjertesorg, tror jeg nesten Per-Ove må gå all in i Vest-Afrika.

Jeg jekker ned forventningene til "mellomsesong" hvis Heggebø selges.

tsrqpo

Kjipt om Heggebø blir solgt. En publikumsfavoritt som blør for drakta. Jeg tviler på at han presser frem et salg, men å ikke signere ny kontrakt er vel fort like effektivt.
Koster Branns nøysomme klubbdrift (lønnstak / budsjett sport) penger i form av reduserte overgangssummer,
ervi bare for treg med å tilby nye kontrakter, eller er dette bare slik ting er. Jeg heller mot en kombo. Og hvem vet, kan være at Freyr har en annen spiss, en rollespiller for sitt tenkte system, i kikkerten?

Billy Elliott

Kan bli noen svette dager for POL frem til det internasjonale vinduet stenger på fredag.

Enn så lenge har det versert seriøse rykter om både Heggebø, Kornvig, Japhet, Finne og Palle. I tillegg er det nok ikke usannsynlig at det eksisterer interesse for landslagsspillerne Dyngeland (også han med bare ett år igjen) og Felix.

Blir svært overrasket om alle disse fremdeles er Brann-spillere på lørdag. Hvem som spiller treningskampen på fredag vil nok avsløre en del (med unntak av for Japhet, som allerede er meldt uaktuell).

Dickens

January 28, 2025, 21:43:30 PM #1980 Last Edit: January 28, 2025, 21:47:37 PM by Dickens
Utrolig frustrerende at alt dette kaoset oppstår akkurat denne sesongen. Den sesongen vi har trippelsjanse på å endelig nå et gruppespill i Europa, har vi mistet hele trenerteamet og risikerer å miste flere bærebjelker i laget.

Hvorfor kunne ikke dette skjedd neste år. Men det er jo så Brann så du kan få det.

Rossi

Quote from: Billy Elliott on January 28, 2025, 21:30:43 PMKan bli noen svette dager for POL frem til det internasjonale vinduet stenger på fredag.

Stenger ikke før 3-4. februar, i følge 443.....altså mandag/tirsdag neste uke. https://433.no/overgangsvinduet-nar-apner-og-stenger-det/
World domination within 5 years.

Billy Elliott

Quote from: Rossi on January 28, 2025, 21:50:37 PM
Quote from: Billy Elliott on January 28, 2025, 21:30:43 PMKan bli noen svette dager for POL frem til det internasjonale vinduet stenger på fredag.

Stenger ikke før 3-4. februar, i følge 443.....altså mandag/tirsdag neste uke. https://433.no/overgangsvinduet-nar-apner-og-stenger-det/

Ser det nå, ja. Uansett tipper jeg at spillere som er høyaktuelle for overganger i løpet av helgen neppe spiller på en kald kunstgressmatte i Åsane på fredag.

Lasaron

Jeg har sagt det lenge, og jeg sier det igjen. Brann skal legge pengene på bordet for å få Heggebø til å forlenge. Selges han, blir vi garantert svekket. Forleng, og utvikle talenter til å ta over.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Kjapt innspill

Litt irriterende at Huseklepps exit sammenfaller med den siste uken av det europeiske vinduet også. Det blir vanskelig å vite hva bakgrunnen for salg egentlig er. Ba spilleren om å gå, eller har det vært stor interesse, med slutten av januar som det naturlige klimaks?

Fasiten får vi neppe, men narrativet kan vi allerede begynne å skrive.

Billy Elliott

Quote from: Kjapt innspill on January 28, 2025, 22:09:35 PMLitt irriterende at Huseklepps exit sammenfaller med den siste uken av det europeiske vinduet også. Det blir vanskelig å vite hva bakgrunnen for salg egentlig er. Ba spilleren om å gå, eller har det vært stor interesse, med slutten av januar som det naturlige klimaks?

Fasiten får vi neppe, men narrativet kan vi allerede begynne å skrive.

Ja, blir det noen salg nå er det vel bare å glede seg til Pamers «hva var det jeg sa...» i mandagens pod.

Heispassasjer

January 28, 2025, 22:21:44 PM #1986 Last Edit: January 28, 2025, 22:24:14 PM by Heispassasjer
Nå må en ikke få panikk alle mann!!
Er jo helt naturlig med litt bud på spillere, rykter, osv. Måtte jo komme før eller siden. Dessuten har de jo vært usedvanlig rolige overgangsvinduer for Brann de senere år. B/G, Molde og andre konkurrenter kjøper og selger hele tiden.
Når det er sagt håper jeg Aune blir. Tror 2025 kan bli sesongen han virkelig smeller til. Men hvis han blir solgt må vi minst ha 35 mill.

tsrqpo

Jeg har ingen forventninger til at budet fra Lech Poznan f.eks er i den prisklassen. De siste 4-5 årene så har de kjøpt kun 2 spillere for over 1mill euro, og da snakker vi til 1,2 og 1,8. Dette er altså ikke en klubb som handler for store penger tradisjonelt sett, og da er det vel ikke sansynlig at de går babanas for Heggebø?

Heispassasjer

Quote from: tsrqpo on January 28, 2025, 22:43:03 PMJeg har ingen forventninger til at budet fra Lech Poznan f.eks er i den prisklassen. De siste 4-5 årene så har de kjøpt kun 2 spillere for over 1mill euro, og da snakker vi til 1,2 og 1,8. Dette er altså ikke en klubb som handler for store penger tradisjonelt sett, og da er det vel ikke sansynlig at de går babanas for Heggebø?
Ja, da er det ingen fare..

Corran

Brann skal ikke selge Heggebø for under 40 Mill
Ska han selges bør de sette klubbrekord i overgangssum.
Han har ett år igjen av kontrakten og det er gambling å la ham gå for mindre enn dette.
Da er det bedre han går gratis neste år. Så får vi heller finne erstatteren og fase ham inn over litt tid i mens.

Vi skal tross alt prøve å kvalle til europa og der er det såpass mye i potten at det glatt dekker over om vi taper 20-30 mill i overgangspenger nå
Og om vi ikke kvalifiserer oss så bel det i det minste prøvd helhjertet og så får vi heller skrive av det "tapet"

Jeg ville heller ikke ønsket meg til disse klubbene om jeg var Heggebø
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Denne Belgiske, marokkaneren som er fra chile virket neste for godt til å være sant.
Spiller fast i Belgia og på utgående kontrakt.
Teknisk virket han veldig bra og kunne spille på begge backer
Defensive fikk vi ikke se så mye av MEN Freyr har trent ham så han vet jo hva han står for
Ung er han og

Hanker de inn ham så blir jeg imponert
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

andreas1989

Det er vel Sindre Tjelmeland, i sin rolle som assistent trener i Lech Poznan, som gjerne driver den Polske interessen?

Kagain

Quote from: Corran on January 29, 2025, 00:01:29 AMBrann skal ikke selge Heggebø for under 40 Mill
Ska han selges bør de sette klubbrekord i overgangssum.
Han har ett år igjen av kontrakten og det er gambling å la ham gå for mindre enn dette.
Da er det bedre han går gratis neste år. Så får vi heller finne erstatteren og fase ham inn over litt tid i mens.

Med mindre Brann har en skjult perle av en spiss på lur som hentes hvis Heggebø går, er jeg enig med deg i at Brann bør gjøre seg litt høye og mørke. Brann burde hatt en liste over passende spillere de kunne syslet med (listen altså) mens Heggebø og Finne var i klubben. Alltid beredt. Jeg er ganske sikker på at de har kjøpt tilgang til diverse dataløsninger for å speide ut potensielle erstattere. Som ihuga FM-spiller hadde jeg moret med storlig med å speide rundt i en slik løsning. Jeg gjør det gjerne gratis, Brann :)

Om Brann ikke har noen aktuelle kandidater de kan hente for å bli spiss i Brann så har de antageligvis ikke råd til å la Heggebø gå. De kan jo selvsagt håpe at Finne kan finne formen igjen, og har spissbackup i danske-Hansen og Haaland. Det er jo også mulig at om Alexandersson liker venstrevinger med litt fart så betyr det at Castro blir spissbackup. Problemet er at her er det egentlig Finne som har vist noe som spiss i Brann. De andre alternativene kan kanskje være midt i blinken men her er det et STORT kanskje.

Når det nå også har vært snakk om at det fins svensker som snuser på Finne så er det naturlig at Brann gjør seg veldig vanskelig trass i at Heggebø har kun et år igjen av kontrakten. Spørsmålet er om Brann skal gjøre en avtale med Heggebø hvor de nekter å selge han i dette overgangsvinduet. De bruker tiden frem til neste overgangsvindu på å speide intenst etter mulige erstattere og gir Heggebø et gentleman's agreement på at han skal få gå for en svært beskjeden sum til sommeren om han går med på dette. Med tanke på skader og form er dette en risiko for Heggebø, men det han kan vinne på det er at han plutselig burde kunne velge og vrake mellom spennende klubber til sommeren. 

Nixon

Jeg er blant de som mener at Heggebø kanskje ikke er god nok til å holde Brann i toppen av tabellen og ikke minst skyte Brann inn i Europa. Håper selvsagt han motbeviser det.

Men selv med et greit salg, er jeg heller ikke sikker på at Brann har økonomi til å hente noe bedre. Spisser jo dyre og vanskelig å treffe på kan det virke som.
Rød makt på Hansa

Kagain

Quote from: Nixon on January 29, 2025, 08:19:19 AMJeg er blant de som mener at Heggebø kanskje ikke er god nok til å holde Brann i toppen av tabellen og ikke minst skyte Brann inn i Europa. Håper selvsagt han motbeviser det.

Men selv med et greit salg, er jeg heller ikke sikker på at Brann har økonomi til å hente noe bedre. Spisser jo dyre og vanskelig å treffe på kan det virke som.

Jeg mener at kanskje selv om Heggebø kanskje ikke er i toppsjiktet av spisser som spiller i eliteserien per i dag, så er han ikke til å kimse av. Problemet er jo at Brann, såvidt jeg vet, ikke har noen solide talenter på gang på spissplass. Her kan det jo være at voksenunderholdningsentusiasten vet noe mer. I bakhodet har jeg at Finne er en spiller som jeg mener er mer begrenset enn Heggebø. I perioder gjorde han det veldig godt under Horneland, men disse periodene er en stund siden, slik at han er en ukjent kvantitet i Alexandersson sin taktikk. Og siden Brann IKKE har noen klare potensielle erstattere i klubben per nu må de være litt tilbakeholdne på å selge Heggebø.

esp123

Det er det som er greien. Heggebø er definitivt i toppsjiktet av spisser i Eliteserien. Man kan godt tenke at han ikke er god nok, men faktum er at det ikke er så mange bedre. Og hadde han spilt fast hele sesongen så hadde han meget sannsynlig blitt toppscorer i Eliteserien og scoret flere mål enn Finne gjorde i 2023.

andreas1989

Fjorårets toppscorer på Island. 19 år og allerede solgt til Stockport i League 1. Men er dette en spiller som Brann har fulgt med på? For i dettte spissmarkedet så er det fort slike profiler man må gamble og kanskje treffe på.

https://www.transfermarkt.com/benony-breki-andresson/profil/spieler/907211

Billy Elliott

Det medfører riktighet at Brann 2 nærmest er kjemisk fri for spisser. Hva som foregår i de yngre avdelingene er jeg mer usikker på, men det har vært lite snakk om spisstalenter på en stund.

Heispassasjer

Quote from: andreas1989 on January 29, 2025, 09:19:34 AMFjorårets toppscorer på Island. 19 år og allerede solgt til Stockport i League 1. Men er dette en spiller som Brann har fulgt med på? For i dettte spissmarkedet så er det fort slike profiler man må gamble og kanskje treffe på.

https://www.transfermarkt.com/benony-breki-andresson/profil/spieler/907211

Ja, nettopp. Har nevnt denne spilleren før.. Rart han gikk til nivå 3 i England..

Quote from: Heispassasjer on January 20, 2025, 20:40:17 PMVi trenger ett rykte eller noe, og det kjapt..

F.eks:
Nå er dette for seint, da han gikk til Stockport!! Gratis i desember!!
Islandsk toppscorer ifjor med 21 mål. 19 år. Spiss.

Benony Andresson.

Synes han så spennende ut. Rart han havnet på nivå 3 i England.

https://youtu.be/Bph5Plmuwn8?si=EMEUYedJyLESInys

Go Up