• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Forumlink

Started by Eivind, August 02, 2024, 23:02:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Eivind

Tips: Ingen link til forumet i menyen på bataljonen.no. Heller ingenting om forumet på forsiden. Man må rett og slett vite url-stien til forumet for å finne det..

opplett

Jo det er en link i menyen under Meny > Meny > Forum. Ikke at det er noe lett å finne, hehe.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Kagain

Quote from: opplett on August 03, 2024, 06:38:15 AMJo det er en link i menyen under Meny > Meny > Forum. Ikke at det er noe lett å finne, hehe.

Har det vært en litt mer tilgjengelig link før? Det føles som jeg har brukt den stien du peker på de siste fem årene minst.

Eivind

Se der ja. Skjult under en meny 2 knapp altså.

Vanligvis skriver jeg bare forum.bataljonen.no.

Så det bare ved en tilfeldighet da jeg klikket på menyen at det ikke var noe "forum". Men da finnes den da - burde bare vært litt mer synlig.

Gulløl

Jeg har over mange år med kun et klikk på bokmerket kommet rett inn på kun uleste innlegg. Er ikke det som som er det raskeste og smarteste da? Altså kun et klikk både på laptop og mobil til uleste innlegg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Jeg pleier i alle mine browsere å skrive "fo" og så kommer jeg inn på denne
http://forum.bataljonen.no/index.php?action=unread
Smertefritt og kjapt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Go Up