• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sesongen 2024

Started by Lasaron, December 15, 2023, 21:57:43 PM

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Pete05

Quote from: Lasaron on December 29, 2024, 20:58:09 PMI dag har jeg sett ca halvparten av den videoen på Youtube som tar for seg sesongen 2024. Den lange. Jeg må si den er godt laget. Den har kommentatorene fra alle kampene, uavhengig av kanal. Perfekt lengde på intervjuer etc, altså kort, sammen med glimrende frafikk mellom kampene. Og av en eller annen grunn dukket det ikke opp reklame underveis.

Den er utrolig godt laget faktisk. Og sånn passe med info til hver kamp og oppsummering. Men den gir oss også et bilde av noen små saker som har vært diskutert her inne.

Feks Blomberg sin ineffektivitet, den er enorm. Utrolig flink til å komme i posisjon men akkurat like dårlig på å få noe ut av det. Palle som står som "tilskuer" litt for ofte på mål i mot. Han mangler totalt oversikt på spillere i egen boks ved flere anledninger. Og en god bekreftelse på at hvor mye og ofte Finne egentlig bommet. Hadde jeg vært FHM hadde jeg følt meg rimelig snytt for målpoeng i ganske mange situasjoner.

Sikkert mer man kan trekke ut men det blir svært tydelig om man tenker over øyeblikkene når de kommer så samlet.

Vi sløste utrolig med sjansene og Finne, Blomberg og Kornvig var vel overrepresentert. Med normal uttelling ville vi scoret et tosifret antall mål mer i åpent spill... Men totalt sett, sesongen var godkjent og mer enn det.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lasaron

Nå har jeg sett grundig på den lange videoen, frem til hjemmekampen mot Rosenborg tidlig i mai der vi vant 3-0 i fint vær. Jeg gjør meg følgende observasjoner:

1. Ole Didrik Blomberg er et aktivum, og den stupheadingscoringen mot Rosenborg var æssetøff!

2. Wassberg var et aktivum før han ble skadet. Nitrist at han ble skadet.

3. Warming så ut som en trist, ung mann.

4. Dette er en kjepphest hos meg. Jeg vil at Brannspillere skal juble etter mål i tidlige cuprunder. Noe de ikke gjorde i år heller.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Fusentast

Quote from: Lasaron on December 31, 2024, 15:15:09 PMNå har jeg sett grundig på den lange videoen, frem til hjemmekampen mot Rosenborg tidlig i mai der vi vant 3-0 i fint vær. Jeg gjør meg følgende observasjoner:

1. Ole Didrik Blomberg er et aktivum, og den stupheadingscoringen mot Rosenborg var æssetøff!

2. Wassberg var et aktivum før han ble skadet. Nitrist at han ble skadet.

3. Warming så ut som en trist, ung mann.

4. Dette er en kjepphest hos meg. Jeg vil at Brannspillere skal juble etter mål i tidlige cuprunder. Noe de ikke gjorde i år heller.

Blomberg er foreløpig en forundringspakke som kan være alt fra det geniale til det begredelige. Om han evner å treffe litt mer med valgene i og rundt motstanders boks vil han prestere mye mer stabilt.
I don't think you can the rules!

Lasaron

Enig, og det tror jeg han vil gjøre mer og mer, med mye spilletid og kyndig veiledning.

Lasaron

En annen ting å legge merke til:

Har man på objektive supporterbriller, så ser et fullt bortesupporterfelt på Brann Stadion uforskammet bra ut.

Go Up