• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Arouca FC - SK Brann 10.08.2023 kl 20:00

Started by Superjack, August 08, 2023, 20:05:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Quote from: kabelmann on August 10, 2023, 16:15:55 PMJeg har en veldig god følelse foran denne kampen. Pleier ikke være bra.

Veldig Brannsk det der at en god følelse genererer en dårlig følelse;-)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Dickens

Stygt redd for at vi blir straffet knallhardt på venstresiden om Simba jukser med returløpene slik han gjorde et par ganger mot Ham-Kam. Her må samtlige være fokusert fra første spark på ballen. Det gledes!

Churchill

Jeg har gått fra å være skikkelig pessimist til å få skikkelig troen på avansement og seier i begge kampene. Det er tross alt ikke Benfica vi møter. Langt derifra.

Noen som har tips om hvor på nettet man kan se kampen gratis?
...we shall never surrender.

SKBCPH


Quote from: Churchill on August 10, 2023, 17:58:52 PMJeg har gått fra å være skikkelig pessimist til å få skikkelig troen på avansement og seier i begge kampene. Det er tross alt ikke Benfica vi møter. Langt derifra.

Noen som har tips om hvor på nettet man kan se kampen gratis?

Har blitt vanskelig å finne gode streams siste årene, men her er der jeg har lyktes mest:

https://sportsurge.club/soccer-streams-reddit
- Vi har den treneren vi har.

Churchill

...we shall never surrender.

Erlend

Ellers har BA kampanje der du kan prøve en mÃ¥ned for 1 krone og si opp igjen med en gang.  Jeg fikk bruke den selv om jeg hadde abo der før jul og dermed ikke regnes som ny kunde

Lasaron

Det er gått inflasjon i ordet kok. Brukes om alt så lenge det er litt sang.
Tren på langskudd

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

mobli

Quote from: Erlend on August 10, 2023, 18:25:53 PMEllers har BA kampanje der du kan prøve en mÃ¥ned for 1 krone og si opp igjen med en gang.  Jeg fikk bruke den selv om jeg hadde abo der før jul og dermed ikke regnes som ny kunde

Det var rart, jeg sa opp abonnementet mitt forrige måned og fikk kjøpe nytt til 1 krone i dag.

Chrisstah

Flere som ikke får det til å funke?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ustemten

Jeg sa opp abonnementet mitt for noen måneder siden og fikk IKKE nytt abo til 1,-. Kanskje jeg har hatt lignende tilbud tidligere og ikke kunne få det igjen?

Synes fortballrettigheter har gått litt bananas når et oppgjør over to kamper krever to ulike abonnement...

Corran

Quote from: Chrisstah on August 10, 2023, 18:48:30 PMFlere som ikke får det til å funke?
Som ikke får hva til å fungere.
Jeg er logget inn på direktesport og testet med b/g kampen og det fungerte, men sending for Brann er ikke startet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Tren på langskudd

Chrisstah

Quote from: Corran on August 10, 2023, 18:50:05 PM
Quote from: Chrisstah on August 10, 2023, 18:48:30 PMFlere som ikke får det til å funke?
Som ikke får hva til å fungere.
Jeg er logget inn på direktesport og testet med b/g kampen og det fungerte, men sending for Brann er ikke startet

Bodø kampen fungerte for meg også, men sto at sendingen skulle starte klokken 1945.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krakra

Quote from: Corran on August 10, 2023, 18:50:05 PM
Quote from: Chrisstah on August 10, 2023, 18:48:30 PMFlere som ikke får det til å funke?
Som ikke får hva til å fungere.
Jeg er logget inn på direktesport og testet med b/g kampen og det fungerte, men sending for Brann er ikke startet
Det står at den er startet, men de får ikke kontakt.

Corran

Quote from: Chrisstah on August 10, 2023, 18:51:01 PM
Quote from: Corran on August 10, 2023, 18:50:05 PM
Quote from: Chrisstah on August 10, 2023, 18:48:30 PMFlere som ikke får det til å funke?
Som ikke får hva til å fungere.
Jeg er logget inn på direktesport og testet med b/g kampen og det fungerte, men sending for Brann er ikke startet

Bodø kampen fungerte for meg også, men sto at sendingen skulle starte klokken 1945.
Står 1955 over hele skjermen min
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBCPH

Ba meldte at sendingen skulle starte 1945... Men da blir det vel 1955 som det sto opprinnelig på direktesport.no... Ganske håpløst av BA å ikke klare å servere oss 10-15 minutter med studio før kampstart
- Vi har den treneren vi har.

Corran

Men klikket jeg på den så får jeg og feilmelding om Source not found

Men der kom den
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Tren på langskudd

Corran

Stream i gang og øl på plass.
Da er vi klare
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBCPH

- Vi har den treneren vi har.

Gulløl

30 grader. Hvem får først heteslag ? ; )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Hm. De ser ut som de er et hakk bedre enn oss.
Tren på langskudd

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBCPH

Nervøs start. De presser stopperne våre kraftig, og Knutsen og spesielt Kristiansen har alt for få pasningsmuligheter i de situasjonene...
- Vi har den treneren vi har.

andreas1989

De må jo lure på hva i allverden det er de møter når de ser førstetouchet til Branns nr 10.

krakra

Radiusen til Pallesen har vært viktig så langt

krakra

Vi spiller langt fra maks her. Virker litt stresset i begge ender.

andreas1989

Arouca sin mest kjente spiller må jo være lillebror Busquets som sitter på benken med A kamper for Barcelona.


Corran

Pallesen har ikke fart og Dyngeland gambler
Crone sliter og på farten der
Og SHN er uheldig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Første skikkelige keepertabbe av Dyngeland.
Tren på langskudd

Superjack

Brannsupporter.

krakra

Sykt at en fotballekspert mente at det ikke hadde noe å si at Sery er ute fordi Palle ville være god å ha mot kvikke og tekniske portugisere.

Superjack

Quote from: Lasaron on August 10, 2023, 19:25:54 PMFørste skikkelige keepertabbe av Dyngeland.

Dyngeland skulle stått. men Palle er håpløst treg.
Brannsupporter.

Superjack

Brannsupporter.

Corran

Problemet er at Dyngeland står høyere og gambler litt i bakrommet bak Palle pga at han er treg. Han står ikke like høyt når ikke Palle spiller

Men burde holdt seg lengre inne kanskje, men er jo alt på halvdistanse så kanskje like greit å gamble?

SHN er fryktelig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Utenom Hamkam kampen. Siste 2 månedene tyder på at ny midtbanegeneral bør være pri 2 etter ny stopper.
Brannsupporter.

Corran

Ser de setter ekstra trykk på og fart rundt Palle så de har sett litt Brann kamper
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

andreas1989

To tilfeller nå der Pallesen kunne avverget farligheter ved å sklitakle ballen.

SKBCPH

Palle holder ikke nivået som Brann ønsker å være på. Punktum.
- Vi har den treneren vi har.

Eivind

Palle, Crone, Børsting og kanskje SHN holder ikke nivået når man skal ut i Europa.

Lasaron

Dyngeland har hatt et par klasseredninger.
Tren på langskudd

ZsoltKorcsmar

De er et knepp opp fra vårt nivå dessverre, men ikke hinsides forskjell. Håpet får være at styrkeforholdet endres gradvis utover kampen - og at vi er best fra 60-70 min og ut.

Det at vi er i sesong bør jo gjøre at vi har bedre forutsetninger til å stå kampen ut.

krakra

Misunner Viking sin kaptein. Minst det samme vinnerinstinktet som Heltne Nilsen. Langt bedre fotballspiller og har en reell lojalitet for klubben.

Erlend

Hjelpes, sÃ¥ mye enkle pasningsfeil som gjøres.  Er det høye skuldre ute og gÃ¥r her?

Kagain

Akk nei...

Jeg er glad for at Crone fikk spille på bekostning av Pedersen. Han har hatt bra defensive og offensive involveringer. Den rett før målet til portugiserne gikk ikke pga. Børst'n.

Sønnen har hatt noen dårlige involveringer.

Simba har også ikke vært helt patent, men det var ikke uventet. Han ga en fin offensiv dimensjon med tanke på overlapping. Et par situasjoner hvor Simba er lengre frem i banen enn Castro.

Tidvis er det å se denne kampen som å se kampene Brann hadde i fjor mot annen motstand.

Arouca sine pasninger går på kryss og tvers og Brann virket nesten litt utspilt. Ved siden av det ser det ut som de har mer hurtighet og teknikk i laget generelt sett, så da er det kanskje ikke rart at Brann ikke har fått det til så langt.

Jeg ser ellers at fansen har med seg et banner hvor det står Branns Gretne Gutter. Er det en splitt på gang i BGG?

krakra


Superjack

Kristiansen som tar med seg ball opp banen og Palle som står igjen er jo oppskrift på katastrofe....
Brannsupporter.

Go Up