• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking - Brann, lørdag 24 juni kl.18.00 (runde 11)

Started by Gulløl, May 30, 2023, 12:47:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

May 30, 2023, 12:47:46 PM Last Edit: May 30, 2023, 12:52:51 PM by Gulløl
Siden salget av billetter til Viking - Brann har startet kl.12 i dag har jeg allerede nå valgt å åpne kamptråden siden dette er en av de bortekampene i år det blir absolutt mest Brann supportere på. Lørdagskamp og greier, perfekt tidspunkt kl.18.

Tipper E-Away feltet kommer til å temmelig raskt utsolgt. Men fremdeles ledige billetter nå to timer etter salgsstart.
https://www.brann.no/billetter/bortekamp

Til info. Ønsker en å sitte under kampen (uten bortelagseffekter) og på samme kortside som bortefeltet får en som Coop-medlem billetter til halve prisen på samme kortside. Altså til 100 kr pr. billett. Dette gjelder felt H i svingen.
https://ticketco.events/no/nb/events/286724/seating_arrangement/sections/311931?

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Dette salget har vært åpent i flere dager. Men at det blir utsolgt på bortefeltet er helt sikkert.
Rød makt på Hansa

Gulløl

May 30, 2023, 13:10:46 PM #2 Last Edit: May 30, 2023, 13:17:24 PM by Gulløl
Quote from: Nixon on May 30, 2023, 13:05:37 PMDette salget har vært åpent i flere dager. Men at det blir utsolgt på bortefeltet er helt sikkert.
Ja leste en plass at noen hadde fått kjøpt med promokode gjennom Viking sine sider. Men den mulighetene var stengt i går kveld når jeg prøvde. Men det store rushet startet nok kl.12.00 i dag når Brann annonserte det på twitter og åpnet salg på sine sider.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 30, 2023, 22:05:25 PM #3 Last Edit: May 30, 2023, 22:23:15 PM by Gulløl
Da er bortefeltet utsolgt. Altså 710 plasser siden Brann åpnet salget på sine sider kl.12 i dag. Mulig noe av det har gått før den tid gjennom Viking sin hjemmeside med promokode. Nå må etternølerne nøye seg med andre felt, nabofeltene er vel mest aktuelle for de fleste. Tror vi kan bli 1200-1500 på denne bortekampen. Selv har jeg valgt det mer familievennlige H-feltet på den kortsiden, mye ledig der enda. Men Coop billettene var nok et begrenset antall som det nå ser ut til å være slutt på.
https://ticketco.events/no/nb/events/286724/seating_arrangement/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

RepublikkenBergen

Bataljonen sender 4 busser. Nesten 2 er utsolgt. Alle som kjøper tur er sikret billett..

Kristoffer M

Coop-rabatten virker ennå på hjemmefeltene. Kode: coopmedlem

Nixon

Quote from: RepublikkenBergen on May 31, 2023, 15:21:51 PMBataljonen sender 4 busser. Nesten 2 er utsolgt. Alle som kjøper tur er sikret billett..

Nå er de fire bussene utsolgt. Tipper bussbillettene fikk ekstra fart da bortefeltet ble utsolgt.

Det kan umulig vært mange billetter som var tilgjengelige på bortefeltet ved salgsstart på tirsdag siden Bataljonen hadde hentet ut billetter til fire busser og en del allerede hadde sikret seg på lørdag da det sirkulerte info om billettkjøp.
Rød makt på Hansa

Gulløl

June 01, 2023, 10:03:02 AM #7 Last Edit: June 01, 2023, 10:06:08 AM by Gulløl
Hvorfor er flere felt stengt bak målet der bortefeltet er ? Registrer i forskjellige kanaler at det er flere enn meg som har kjøpt på H-feltet. I og C feltet er vel i tillegg mest aktuelt å kjøpe på for å få nærhet til bortefeltet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Fra twitter:
Vi hadde lett fylt hele kortsiden i Stavanger, men det ryktes at Viking har gitt mesteparten av billettene i svingen til barn som er med i Vidar ungdomscup! Helt utrolig.

Ok, da blir det vel ikke åpnet flere bortefelt. Bare å hamstre på tidligere nevnte nærliggende felt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

lewis

Noen som vet kortid bussene går? Nå står det avgang kl. 11. Når eg bestilte stod avgang kl. 09

Superjack

Noen som har vært på treningsfeltet og har oversikt over skadesituasjon?

Brannsupporter.

Churchill

Dyngeland
Crone-Japhet-Ruben-Pedersen
FHM-SHN-Rasmussen
Castro-Finne-Blomberg

Sterk benk, bestående av barn andre:
Holmen-J
Pallesen
Ulrik M
Kniklas
Hjorteseth
Børsting
Heggebø
...we shall never surrender.

Nixon

Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Nixon on June 01, 2023, 09:20:30 AM
Quote from: RepublikkenBergen on May 31, 2023, 15:21:51 PMBataljonen sender 4 busser. Nesten 2 er utsolgt. Alle som kjøper tur er sikret billett..

Nå er de fire bussene utsolgt. Tipper bussbillettene fikk ekstra fart da bortefeltet ble utsolgt.

Det kan umulig vært mange billetter som var tilgjengelige på bortefeltet ved salgsstart på tirsdag siden Bataljonen hadde hentet ut billetter til fire busser og en del allerede hadde sikret seg på lørdag da det sirkulerte info om billettkjøp.

Jeg fikk høre i går på damekampen, fra en normalt sikker kilde, at Brann har hentet ut 200 billetter på bortekvoten for å gi til sine samarbeidspartnere. Nesten utrolig om det skulle stemme. Men da vil jo det i så fall vært svært få bortebilletter som ble lagt ut for åpent salg.
Rød makt på Hansa

Superjack

Brannsupporter.

Nixon

Ruben mister kampen på lørdag, melder BA. Heggebø er fortsatt ute, mens det ikke skrives noe om vår danske midtstopper. Det er forhåpentligvis godt nytt.
Rød makt på Hansa

krakra

Tror det ble nevnt på Ballspark i går at både Sery, Pedersen og Wassberg er klare til lørdag.

ostraume

Jeg har en billett til bortefeltet som jeg ikke får brukt likevel. Send meg en PM om du vil ha. Selges for pålydende (200kr).
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Billy Elliott

Rasmussen på medical i Belgia innen lørdag? RK og Heggis definitivt ute. Wolfe er gone. Skal vi tippe noe slik da?

Dyngeland
Crone - Japhet - Palle - Pedersen
SHN
Kniklas - FHM
Blomberg - Finne - Børsting

Mathisen, Castro og Hjorteseth med innhopp.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Tror på Mathisen fra start om Rasmussen er borte. Tror ikke det skjer så fort og at Rasmussen starter.
Brannsupporter.

Corran

Rasmussen starter helt sikkert. De sender ikke han noen steder før tidligst søndag
Men slik jeg tolker intervjuer og annet så tror jeg han blir solgt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Larsendos

Solbakken er ikke med pga U21-EM
35 år gamle Bjarnason har vært på landslagssamling
Brekalo har spilt to tøffe 90-minuttere mot Finland og Danmark
Stensness har vært i Kina
Pattynama har vært i Indonesia

Finne har blitt inspirert av verdens beste

Vi kom i hvert fall ikke dårligere ut enn Viking denne samlingen


Superjack

Litt sånn frykt at luften går ut av Brann-ballongen. Nå er det ikke lenger den enorme dytten fra Obos, og oppkjøringen og restarten i ES.

Frykter et ferieBrann, som bare er 80% påskrudd og som får bank av et litt mer motivert Viking.

Så var denne oppturen over.

Sånn typisk Brann.

Brannsupporter.


Larsendos

Quote from: Superjack on June 22, 2023, 09:30:38 AMLitt sånn frykt at luften går ut av Brann-ballongen. Nå er det ikke lenger den enorme dytten fra Obos, og oppkjøringen og restarten i ES.

Frykter et ferieBrann, som bare er 80% påskrudd og som får bank av et litt mer motivert Viking.

Så var denne oppturen over.

Sånn typisk Brann.


Fikk du ikke med deg feiringen av cupgullet på Torgallmenningen? Denne gjengen var på Melkeplassen allerede. Noen tenkte nok også på RBK. Ingen tok av. Denne gjengen tar ikke ferie før i desember.


Gulløl

Ser det nevnes i Aftenbladet at det jobbes med å frigjøre mer bortebilletter i begge leirer. Er ikke det alt for sent i forhold til morgendagens kamp ? Skal vi få økt kvote i det siste døgnet før kampstart og Viking få god tid på en eventuell forhøyet kvote til kampen på Stadion i slutten av juli ? Registrer at det er god enighet på begge supportersider at det ikke er det smarteste å spre oss rundt på tribunene slik som i 2019 men det har allerede skjedd igjen. Salget har passert 12 000 der nede, men blir neppe helt utsolgt.

Ellers stod det på Fridiskusjons forumet for fire dager siden at borteseksjonen er utvidet til 1200. Stemmer det ?

Klipp:
Passert 11000 billetter til kampen mot Brann på lørdag.
Borteseksjonen er utvidet til 1200. Alle disse skal være solgt.
De diskuterer ellers om det sjal gjøres på samme måte som i de gjør det mellom Vålerenga og Lillestrøm. Åpne opp en hel kortside til bortefansen. Føler det er greit å utvide med noen hundre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on June 23, 2023, 10:08:15 AMDe diskuterer ellers om det sjal gjøres på samme måte som i de gjør det mellom Vålerenga og Lillestrøm. Åpne opp en hel kortside til bortefansen.

Ganske sykt om de har dette som standard mot VIF og LSK, men ikke har tenkt på at man bør gjøre det samme mot oss fra start av. Vi har da potensiale for mange flere bortefansen på SR Bank enn disse klubbene.

Er nok mest av smålighet. De ønsket først og fremst minst mulig Brann-fans, men innså at de ikke klarer å selge ut stadion selv, og setter derfor tæring etter næring i 12. time og prøver å appellere til Brann-fansen for å fylle opp det de ikke klarer selv.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Quote from: Billy Elliott on June 23, 2023, 10:41:22 AM
Quote from: Gulløl on June 23, 2023, 10:08:15 AMDe diskuterer ellers om det sjal gjøres på samme måte som i de gjør det mellom Vålerenga og Lillestrøm. Åpne opp en hel kortside til bortefansen.

Ganske sykt om de har dette som standard mot VIF og LSK, men ikke har tenkt på at man bør gjøre det samme mot oss fra start av. Vi har da potensiale for mange flere bortefansen på SR Bank enn disse klubbene.


Det hadde vært sykt, men det var en henvisning til kampene mellom Engen og Lillestrøm, ikke Vikings kamper mot de.
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

Quote from: Nixon on June 23, 2023, 11:10:19 AM
Quote from: Billy Elliott on June 23, 2023, 10:41:22 AM
Quote from: Gulløl on June 23, 2023, 10:08:15 AMDe diskuterer ellers om det sjal gjøres på samme måte som i de gjør det mellom Vålerenga og Lillestrøm. Åpne opp en hel kortside til bortefansen.

Ganske sykt om de har dette som standard mot VIF og LSK, men ikke har tenkt på at man bør gjøre det samme mot oss fra start av. Vi har da potensiale for mange flere bortefansen på SR Bank enn disse klubbene.


Det hadde vært sykt, men det var en henvisning til kampene mellom Engen og Lillestrøm, ikke Vikings kamper mot de.

Skjønner.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

https://www.ba.no/stjerneskuddet-spiller-med-skade-han-har-hanglet-i-hele-var/s/5-8-2293502

Blomberg sliter med Gilmore's Groin og kommer sannsynligvis til å spille med smerter gjennom hele sesongen før operasjon til vinteren.

Det er etter sigende ikke noe som blir verre og det kan holdes i sjakk. Men jeg tenker jo at en tur til Brattvåg er unødvendig og han kan fint benkes i neste hjemmekamp mot HamKam for å spare seg litt til viktigere kamper.
Rød makt på Hansa

Corran

Han har vel spilt med det stort sett hele sesongen til nå.

Ellers er jeg dessverre plassert slik i morgen at jeg ikke har tilgang på noen betalte måter å se kampene på. Om noen vet om gode alternativer på nett så send en PM
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

June 23, 2023, 23:20:21 PM #32 Last Edit: June 23, 2023, 23:29:50 PM by Gulløl
Salgssjefen til Viking kaller dette en høyrisiko kamp. Er vel derfor han har valgt å spre oss utover flere hjemmefelt i tillegg til bortefeltet. Rart egentlig, burde forstått at et utsolgt bortefelt bremser minimalt på bortesalget så lenge nabofeltene har rikelig med billetter. Felt G som nylig er åpnet 25-30 meter fra bortefeltet har halvparten av billettene ledig enda.

Klipp fra BA:
Vikings salgssjef Børge Moi Nilsen i en SMS til BA.
Han skriver at dette er en høyrisikokamp og at det også er en faktor som spiller inn.
- Det blir en stor gjeng fra Brann og det får holde for denne gang. Vi gleder oss til kampen og besøk fra Bergen, avslutter Moi Nilsen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Håper på en sterk U i dag. Men jeg mener å ha lest et sted at Viking mangler en del av sine spillere. Stemmer det?
Tren på langskudd

Corran

Det morsomme er at de skryter av at de gir mange billetter til Brann når en del av disse billetten er barn fra Vidar Cup. Riktignok er de som plasseres nærmest Brann supporterne fra gamle Hordaland, men å påstå at dette er billetter til Brann supportere er å dra det litt langt.
Likte Vågane sitt svar der han oppfordrer Brann til å gi deler av borte feltet mot viking på staddaen til barn fra Bryne.
Og om det er høyrisiko kamp hvorfor plasserer en da barn nærmest Brann supporterne?
Er ikke det stor risiko å ta med barn. Tenker de at disse barna er fra hordaland så de kan fungere som et skjold mot de fra rogaland?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Felt F åpnet i dag, over halvparten solgt. Nabofeltet til bortefeltet. Kunne vi ikke fått det med en gang ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Quote from: Gulløl on June 24, 2023, 14:51:12 PMFelt F åpnet i dag, over halvparten solgt. Nabofeltet til bortefeltet. Kunne vi ikke fått det med en gang ?
Dette er ikke det som de fra hordaland i Vidar cup får da?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Ingen overraskelser

Lagoppstilling:

1 Mathias Dyngeland
13 Svenn Crone
3 Fredrik Pallesen Knudsen
6 Japhet Sery Larsen
23 Thore Pedersen
7 Mathias Rasmussen
19 Sivert Heltne Nilsen
8 Felix Horn Myhre
16 Ole Didrik Blomberg
11 Bård Finne
9 Niklas Castro

Benken:

12 Eirik Holmen Johansen
10 Frederik Børsting
14 Ulrik Mathisen
25 Niklas Jensen Wassberg
31 Isak Tomar Hjorteseth
35 Jonas Torsvik
41 Elias Myrlid
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

26,3 år i snittalder. Hadde Kristiansen spilt hadde snittalderen vært over 27 år. Null U21-spillere, to U23 og tre U25.


Bekymringsverdig

Corran

Quote from: krakra on June 24, 2023, 16:14:46 PM26,3 år i snittalder. Hadde Kristiansen spilt hadde snittalderen vært over 27 år. Null U21-spillere, to U23 og tre U25.


Bekymringsverdig
Egentlig ikke
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: Corran on June 24, 2023, 16:49:46 PM
Quote from: krakra on June 24, 2023, 16:14:46 PM26,3 år i snittalder. Hadde Kristiansen spilt hadde snittalderen vært over 27 år. Null U21-spillere, to U23 og tre U25.


Bekymringsverdig
Egentlig ikke
Hva er ikke bekymringsverdig med at Brann snart har det nest eldste laget i serien, og ingen unge spillere?

Corran

Ingenting med Brann pr nå er så bekymringsverdig.
Jeg er rett og slett ikke bekymret
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: Corran on June 24, 2023, 16:56:28 PMIngenting med Brann pr nå er så bekymringsverdig.
Jeg er rett og slett ikke bekymret
Nei, noen har det jo med å bekymre seg først etter at alt har kollapse. Mange som ikke var bekymret da vi tok medaljer med LAN også. Snart like gamle som på det eldste med LAN.

Lasaron

Var benken noe eldre under LAN?

Tror på tap i dag. Viking er like gode, og har hjemmebanefordel.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: Lasaron on June 24, 2023, 16:58:40 PMVar benken noe eldre under LAN?

Tror på tap i dag. Viking er like gode, og har hjemmebanefordel.
Benken var eldre under LAN, uten at det betyr så mye.

Corran

Quote from: krakra on June 24, 2023, 16:57:39 PM
Quote from: Corran on June 24, 2023, 16:56:28 PMIngenting med Brann pr nå er så bekymringsverdig.
Jeg er rett og slett ikke bekymret
Nei, noen har det jo med å bekymre seg først etter at alt har kollapse. Mange som ikke var bekymret da vi tok medaljer med LAN også. Snart like gamle som på det eldste med LAN.
Bekymre deg i vei du Skal ikke nekte deg det.
Men slike kommentarer som dette er bare tåpelig. Er da mulig å ha litt forskjellige meninger.
Jeg ser mye som er bedre enn når de tok medalje med LAN. Var mye som bekymret meg den gangen.

Eneste som bekymrer meg i dag er om det blir poeng i kampen og det er jeg redd det ikke blir
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

fortune

Oppstillingen i én kamp er aldri bekymringsfull, men det er ingen tvil om at denne troppen må fylles på med U-23-spillere, ikke Kartumer eller Thorer..
First is first, second is nothing

krakra

Quote from: fortune on June 24, 2023, 17:01:10 PMOppstillingen i én kamp er aldri bekymringsfull, men det er ingen tvil om at denne troppen må fylles på med U-23-spillere, ikke Kartumer eller Thorer..
BA hadde en oversikt som viste at snittalderen på Branns førsteelver så langt i år er 26,4 år. Med Wolfe ute vil det tallet stige og trolig plassere oss på 2. plass bak Ham-Kam med mindre noen av talentene tar steget opp i førsteelveren eller det hentes unge spillere eksternt.

Lasaron

Tren på langskudd

Lasaron

Tren på langskudd

Go Up