• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupfinale 2022 - Billett- og reisetråd

Started by BBB-mod, May 02, 2023, 12:06:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-mod

Vet ikke om det blir det helt store behovet for en slik tråd, men om noen har noe annet enn det sportslige å melde til cupfinalen så kan denne brukes. Det være seg en ekstra kampbillett til salgs, ønske om kjøp av billett, hotellrom til overs, tips om nye avganger med fly og tog etc.

Førstemann ut er et Bataljonsmedlem som har en togbillett Bergen-Oslo til overs. Fredag 19. mai klokken 08.14 selges til pålydende 1099 kroner. Denne avgangen som er fremme i Oslo klokken 15.05 er nå utsolgt.

Gi en lyd her eller på PM dersom noen er interessert.

Mvh
BBB-mod

ChristianC????

Ønsker gjerne 2 billetter hvis noen har til overs.
Kan betales godt

Mvh Christian

Lasaron

Hvis noen heller vil sitte på Norsk Tipping-langsiden, og har billett oppe på Bendit, så kan en mulig byttehandel være mulig, for å si det sånn. Vi har to venner som er på langsiden, som kanskje vil bort til oss.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Usikker på om denne passer best her eller i kamptråden, men prøver meg frem; blir det cupfinaleshow/fest/oppladning noe sted på fredagen?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

SKBCPH

Quote from: Billy Elliott on May 09, 2023, 13:22:04 PMUsikker på om denne passer best her eller i kamptråden, men prøver meg frem; blir det cupfinaleshow/fest/oppladning noe sted på fredagen?

Skal komme mer info om det i dag sies det, men ja. Selv sitter jeg på ettermiddagstoget da, men regner med det blir fest der også :-D
- Vi har den treneren vi har.

RepublikkenBergen

Quote from: Billy Elliott on May 09, 2023, 13:22:04 PMUsikker på om denne passer best her eller i kamptråden, men prøver meg frem; blir det cupfinaleshow/fest/oppladning noe sted på fredagen?

Jeg vet det blir show i Spektrum fredag kveld.. Supportertoget vil ikke gå fra sentrum. Jeg tror de vil samles litt nærmere stadion for å unngå fadesen i 2011..

SKBCPH

Quote from: Billy Elliott on May 09, 2023, 13:22:04 PMUsikker på om denne passer best her eller i kamptråden, men prøver meg frem; blir det cupfinaleshow/fest/oppladning noe sted på fredagen?

Cupfinaleshow i Spektrum fredagen blir lagt ut her kl 16:00:

https://www.ticketmaster.no/event/718007
- Vi har den treneren vi har.


Superjack

Står at Brannlaget skal presenteres på scenen.

100% totalt uenig i at de skal der kvelden før cupfinalen.

Send gjerne en skader spiller eller så, men da skal spillerne forberede til kamp.
Brannsupporter.

vekkreist

Quote from: Superjack on May 09, 2023, 15:05:30 PMStår at Brannlaget skal presenteres på scenen.

100% totalt uenig i at de skal der kvelden før cupfinalen.

Send gjerne en skader spiller eller så, men da skal spillerne forberede til kamp.

HELT ENIG

Vi så jo hva som skjedde sist.. mot Ålesund

Samme greien, spillerene ble hyllet kvelden før kamp. Jeg tror det gikk inn på dem.

Skjønner ikke at Horneland tillater dette!!

RepublikkenBergen

Ser ikke problemet.. Må jo være med løfte laget når 5000 lager litt kok.. Kampen er 3 timer senere enn 2011 også..

Superjack

Laget skal hylles.
Under oppvarming, under kampen og etter kampen.
Kvelden før skal det hylles, men ikke med laget til stede.

PUNKTUM
Brannsupporter.

RepublikkenBergen

Quote from: Superjack on May 09, 2023, 15:40:42 PMLaget skal hylles.
Under oppvarming, under kampen og etter kampen.
Kvelden før skal det hylles, men ikke med laget til stede.

PUNKTUM

Funket vel greit i 2004?? Tror ikke det var Spektrum som fucket ting til i 2011.. Det var helt noe annet.. Skarsfjord feks.........

SKBCPH

Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 15:41:39 PM
Quote from: Superjack on May 09, 2023, 15:40:42 PMLaget skal hylles.
Under oppvarming, under kampen og etter kampen.
Kvelden før skal det hylles, men ikke med laget til stede.

PUNKTUM

Funket vel greit i 2004?? Tror ikke det var Spektrum som fucket ting til i 2011.. Det var helt noe annet.. Skarsfjord feks.........

Ja, og den gjengen som spiller på Brann nå er både mer profesjonell og mentalt sterkere... MEN, er stadig skeptisk selv.
- Vi har den treneren vi har.

RepublikkenBergen

Quote from: SKBCPH on May 09, 2023, 15:44:04 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 15:41:39 PM
Quote from: Superjack on May 09, 2023, 15:40:42 PMLaget skal hylles.
Under oppvarming, under kampen og etter kampen.
Kvelden før skal det hylles, men ikke med laget til stede.

PUNKTUM

Funket vel greit i 2004?? Tror ikke det var Spektrum som fucket ting til i 2011.. Det var helt noe annet.. Skarsfjord feks.........

Ja, og den gjengen som spiller på Brann nå er både mer profesjonell og mentalt sterkere... MEN, er stadig skeptisk selv.

Tror det skal gå helt fint. De har hatt 3 hjemmekamper med nærmest fullt hus før finalen.. De må nyte dette.. Er en opplevelse for de som for oss.. =)

Finfin respons

May 09, 2023, 16:48:37 PM #15 Last Edit: May 09, 2023, 16:56:13 PM by Finfin respons Reason: Feil trÃ¥d.
.
Flyttet innlegget.

(Apropos flytting: Viser seg vanskelig å flytte 3xkonfirmasjoner, selv om man er presten og strengt tatt kan bestemme. Det er noe med å trakke på 18000 tær. #Grining)
Kanskje.

Corran

De kommer innom en kjapp tur på showet. Blir hyllet og så rett i seng. Ser ikke noe problem med det,
Har det ikke alltid vært slik for de fleste lag som har litt supportere av betydning (altså Brann)
 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

mbs

Dangfart kommer mest sannsynlig til å lodde ut en cupfinale billett til inntekt til et godt formål.
- er nede på Benditsvingen - Felt 627

Så om noen er i beit kan jo det være en mulighet.... selv om de fleste på forumet nok har ordnet seg.

bjss

May 10, 2023, 13:36:22 PM #18 Last Edit: May 10, 2023, 14:04:17 PM by bjss
----Post slettet---

Spelaren

Og der kom forkjøpsrett til cupfinale pga medlem i klubben.
GÃ¥ av.

Nixon

Quote from: Spelaren on May 11, 2023, 15:25:28 PMOg der kom forkjøpsrett til cupfinale pga medlem i klubben.

Mazel tov! Hvor lenge har du vært medlem?
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Spelaren on May 11, 2023, 15:25:28 PMOg der kom forkjøpsrett til cupfinale pga medlem i klubben.

Betyr det at du skal, Spelaren?
Tren på langskudd

Corran

Gratulerer Spelaren
Det er deg vel unt
Men eg og lurer på hvor langt medlemskap du har for å se om at jeg selv har langt nok om jeg ikke hadde partoutkort
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Quote from: Nixon on May 11, 2023, 15:34:10 PM
Quote from: Spelaren on May 11, 2023, 15:25:28 PMOg der kom forkjøpsrett til cupfinale pga medlem i klubben.

Mazel tov! Hvor lenge har du vært medlem?

Litt av og på, men ifølge MinIdrett er medlemskapet aktivt siden 2017. Men min manke ble livestreamet på det legendariske 2015-årsmøtet, så eg har vært med før det også.
Eg har ikkje tenkt å ta turen - som nevnt i annen tråd var det kun av akademisk interesse om tilbudet ville komme.
GÃ¥ av.

Spelaren

Quote from: Lasaron on May 11, 2023, 16:35:00 PM
Quote from: Spelaren on May 11, 2023, 15:25:28 PMOg der kom forkjøpsrett til cupfinale pga medlem i klubben.

Betyr det at du skal, Spelaren?

Nei, for mye ork. Bedre at noen som fyrer seg opp tar min plass.
GÃ¥ av.

Toppenskb

Hei! Mitt første innlegg her.

Jeg har kjøpt en billett til cupfinalen av en venn av en venn som hadde forkjøpsrett, men ikke hadde mulighet til å dra. Jeg har fått billetten tilsendt på mail som bl.a inneholder QR-kode, navn på original eier, rad, sete, felt, inngang, billettnummer og ordrenummer. Er det noen måte å sjekke at dette er en ekte billett ved å f.eks søke opp billettnummer, ordrenummer eller sete?

Gulløl

May 12, 2023, 11:28:02 AM #26 Last Edit: May 12, 2023, 11:39:10 AM by Gulløl
Quote from: Toppenskb on May 12, 2023, 11:01:38 AMHei! Mitt første innlegg her.

Jeg har kjøpt en billett til cupfinalen av en venn av en venn som hadde forkjøpsrett, men ikke hadde mulighet til å dra. Jeg har fått billetten tilsendt på mail som bl.a inneholder QR-kode, navn på original eier, rad, sete, felt, inngang, billettnummer og ordrenummer. Er det noen måte å sjekke at dette er en ekte billett ved å f.eks søke opp billettnummer, ordrenummer eller sete?
Er nok dessverre ikke en sikker metode for det, en papirbillett kan kopieres opp og sendes rundt og selges til flere. Det sikreste er nok tiltro du får eller har til selger. Siden dette er en venn til en venn er dette kanskje litt vanskeligere for deg ? Jeg har samlet alle mine billetter gjennom partoutkort og gjennom Bataljonen på NFF sin billettapp, da kan de lett overføres til en annen bruker om han laster ned samme app. Det skulle egenlig bare vært lov med billett fra NFF sin billettapp som vises fra mobil ved inngang, den kan bare være på en NFF billettapp (bruker) om gangen. Papirbilletter er en dårlig løsning, kan kopieres opp og sendes rundt og selges til flere. De fleste er ærlige selgere forhåpentligvis i ditt tilfelle også, men at det er noen som vil oppleve svindel ved denne cupfinalen er helt sikkert. En ser dette også ved de mest populære konsertene som tidlig blir utsolgt, at det er en gruppe folk som blir svindlet. Du kan prøve å få gode referanser fra din venn på hans venn, han vet vel om han er en ærlig kar og en å stole på siden han er en venn ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Toppenskb

Quote from: Gulløl on May 12, 2023, 11:28:02 AM
Quote from: Toppenskb on May 12, 2023, 11:01:38 AMHei! Mitt første innlegg her.

Jeg har kjøpt en billett til cupfinalen av en venn av en venn som hadde forkjøpsrett, men ikke hadde mulighet til å dra. Jeg har fått billetten tilsendt på mail som bl.a inneholder QR-kode, navn på original eier, rad, sete, felt, inngang, billettnummer og ordrenummer. Er det noen måte å sjekke at dette er en ekte billett ved å f.eks søke opp billettnummer, ordrenummer eller sete?
Er nok dessverre ikke en sikker metode for det, en papirbillett kan kopieres opp og sendes rundt og selges til flere. Det sikreste er nok tiltro du får eller har til selger. Siden dette er en venn til en venn er dette kanskje litt vanskeligere for deg ? Jeg har samlet alle mine billetter gjennom partoutkort og gjennom Bataljonen på NFF sin billettapp, da kan de lett overføres til en annen bruker om han laster ned samme app. Det skulle egenlig bare vært lov med billett fra NFF sin billettapp som vises fra mobil ved inngang, den kan bare være på en NFF billettapp (bruker) om gangen. Papirbilletter er en dårlig løsning, kan kopieres opp og sendes rundt og selges til flere. De fleste er ærlige selgere forhåpentligvis i ditt tilfelle også, men at det er noen som vil oppleve svindel ved denne cupfinalen er helt sikkert. En ser dette også ved de mest populære konsertene som tidlig blir utsolgt, at det er en gruppe folk som blir svindlet. Du kan prøve å få gode referanser fra din venn på hans venn, han vet vel om han er en ærlig kar og en å stole på siden han er en venn ?

Takk for svar! Ja, jeg skal be han overføre billetten i NFF sin billett-app, det var lurt!

SKBCPH

Quote from: Toppenskb on May 12, 2023, 12:03:20 PM
Quote from: Gulløl on May 12, 2023, 11:28:02 AM
Quote from: Toppenskb on May 12, 2023, 11:01:38 AMHei! Mitt første innlegg her.

Jeg har kjøpt en billett til cupfinalen av en venn av en venn som hadde forkjøpsrett, men ikke hadde mulighet til å dra. Jeg har fått billetten tilsendt på mail som bl.a inneholder QR-kode, navn på original eier, rad, sete, felt, inngang, billettnummer og ordrenummer. Er det noen måte å sjekke at dette er en ekte billett ved å f.eks søke opp billettnummer, ordrenummer eller sete?
Er nok dessverre ikke en sikker metode for det, en papirbillett kan kopieres opp og sendes rundt og selges til flere. Det sikreste er nok tiltro du får eller har til selger. Siden dette er en venn til en venn er dette kanskje litt vanskeligere for deg ? Jeg har samlet alle mine billetter gjennom partoutkort og gjennom Bataljonen på NFF sin billettapp, da kan de lett overføres til en annen bruker om han laster ned samme app. Det skulle egenlig bare vært lov med billett fra NFF sin billettapp som vises fra mobil ved inngang, den kan bare være på en NFF billettapp (bruker) om gangen. Papirbilletter er en dårlig løsning, kan kopieres opp og sendes rundt og selges til flere. De fleste er ærlige selgere forhåpentligvis i ditt tilfelle også, men at det er noen som vil oppleve svindel ved denne cupfinalen er helt sikkert. En ser dette også ved de mest populære konsertene som tidlig blir utsolgt, at det er en gruppe folk som blir svindlet. Du kan prøve å få gode referanser fra din venn på hans venn, han vet vel om han er en ærlig kar og en å stole på siden han er en venn ?

Takk for svar! Ja, jeg skal be han overføre billetten i NFF sin billett-app, det var lurt!

Håper det ordner seg! Og velkommen på forumet :)
- Vi har den treneren vi har.

Kjuagutt1

May 12, 2023, 18:55:27 PM #29 Last Edit: May 15, 2023, 13:35:42 PM by Kjuagutt1 Reason: Billetter er nÃ¥ solgt
Du tar av deg finstasen på 17.mai og tar på deg noe enda finere. Branndrakten! Du rusler inn på nattoget som går kl23 mens fyrverkeriet smeller over lille lungårdsvann, tar deg noe å drikke i restaurantvognen før du legger deg til å sove i kupeen. Så våkner du opp 18.mai i Oslo klar for en langhelg med mye moro! Retur med tog til Bergen kl12 dagen etter feiringen av cupgullet. Dette var min plan men blir desverre ikke noe av pga manglende billetter til cupfinalen. Nå selges turen til under kostpris. 2 voksne og 2 barn i to kupeer. Lenke til annonsen på Finn som min kone har lagt ut (Oppdatering 15.mai: billettene er nå solgt til noen heldige personer for 1.500kr under kostpris og lenke til annonsen fjernet). Løp og kjøp og god tur! Heia Brann!



Corran

Når det gjelder billetten så kjøpte jeg en uten app men med noe Print versjon
Men tenkte det kanskje var lurere med app så lastet ned NFF appen men da var det ikke samme bruker som på nettsiden hvor billetten ble kjøpt og ikke finner jeg noen måter å overføre denne til appen. Noen som vet?
Jeg mente også å ha hørt at den billettypen som het noe med print måtte skrives ut og være i papirversjon. Jeg regner med dette er feil og at det nok at en har QR kode på mobilen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Quote from: Corran on May 12, 2023, 23:54:49 PMNår det gjelder billetten så kjøpte jeg en uten app men med noe Print versjon
Men tenkte det kanskje var lurere med app så lastet ned NFF appen men da var det ikke samme bruker som på nettsiden hvor billetten ble kjøpt og ikke finner jeg noen måter å overføre denne til appen. Noen som vet?
Jeg mente også å ha hørt at den billettypen som het noe med print måtte skrives ut og være i papirversjon. Jeg regner med dette er feil og at det nok at en har QR kode på mobilen

Hmm, mener jeg også valgte print, men hadde ikke noe problem med å finne billetten på egen bruker etter jeg lastet ned NFF-appen. Kan du ved en feiltakelse ha opprettet to ulike brukere? En ved billettkjøp og en annen ved oppsett av app?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Jeg brukte print-billetten. Lastet den ned på en app de hadde anbefalt. Bøker. Der ser det ut til at den ligger fint, og lar seg åpne fint. Det er jo QR- koden de skal lese av.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Billy Elliott on May 13, 2023, 06:58:41 AM
Quote from: Corran on May 12, 2023, 23:54:49 PMNår det gjelder billetten så kjøpte jeg en uten app men med noe Print versjon
Men tenkte det kanskje var lurere med app så lastet ned NFF appen men da var det ikke samme bruker som på nettsiden hvor billetten ble kjøpt og ikke finner jeg noen måter å overføre denne til appen. Noen som vet?
Jeg mente også å ha hørt at den billettypen som het noe med print måtte skrives ut og være i papirversjon. Jeg regner med dette er feil og at det nok at en har QR kode på mobilen

Hmm, mener jeg også valgte print, men hadde ikke noe problem med å finne billetten på egen bruker etter jeg lastet ned NFF-appen. Kan du ved en feiltakelse ha opprettet to ulike brukere? En ved billettkjøp og en annen ved oppsett av app?
Fikk beskjed om at bruker ikke eksisterte når jeg lastet ned og logget inn på app så måtte lage en bruker der
Men for å være sikker Det er NFF billett app
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Quote from: Corran on May 13, 2023, 10:15:32 AM
Quote from: Billy Elliott on May 13, 2023, 06:58:41 AM
Quote from: Corran on May 12, 2023, 23:54:49 PMNår det gjelder billetten så kjøpte jeg en uten app men med noe Print versjon
Men tenkte det kanskje var lurere med app så lastet ned NFF appen men da var det ikke samme bruker som på nettsiden hvor billetten ble kjøpt og ikke finner jeg noen måter å overføre denne til appen. Noen som vet?
Jeg mente også å ha hørt at den billettypen som het noe med print måtte skrives ut og være i papirversjon. Jeg regner med dette er feil og at det nok at en har QR kode på mobilen

Hmm, mener jeg også valgte print, men hadde ikke noe problem med å finne billetten på egen bruker etter jeg lastet ned NFF-appen. Kan du ved en feiltakelse ha opprettet to ulike brukere? En ved billettkjøp og en annen ved oppsett av app?
Fikk beskjed om at bruker ikke eksisterte når jeg lastet ned og logget inn på app så måtte lage en bruker der
Men for å være sikker Det er NFF billett app


Jepp, den samme. Merkelig.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

SKBCPH

Noen som vet hvor enkelt det blir å bevege seg mellom feltene på nedre Bendit? Kan ikke huske at det har vært sperringer mellom feltene.

Vi er to av tre kompiser som har billett på 129, sistemann har på 223 mot hjørnet, og vil helst komme bort å koke med oss.

Så om noen har billett mer sentralt på nedre Bendit og heller vil lenger ut i hjørnet der det er større muligheter for å kunne sitte seg ned litt så bytter vi gjerne.
- Vi har den treneren vi har.

Finfin respons

Quote from: SKBCPH on May 14, 2023, 11:54:47 AMNoen som vet hvor enkelt det blir å bevege seg mellom feltene på nedre Bendit? Kan ikke huske at det har vært sperringer mellom feltene.

Vi er to av tre kompiser som har billett på 129, sistemann har på 223 mot hjørnet, og vil helst komme bort å koke med oss.

Så om noen har billett mer sentralt på nedre Bendit og heller vil lenger ut i hjørnet der det er større muligheter for å kunne sitte seg ned litt så bytter vi gjerne.

Vet ikke hva som heter nedre bendit, men:
Jeg fikk en vakt etter meg i 2004 da jeg via indre bane tok meg bort til kortsiden fra hjørnet i pausen. Mener Davy stod i nærheten. Jeg hoppet over et reklameskilt og løp fra vakten.

Fant en slags plass i en trapp. Sånn går det når man kjøper billett utenfor 20 minutt før kampstart.

I dag ville jeg nok kanskje blitt tatt igjen. Jeg erindrer at spenningskurven i den kampen flatet ut etter det stuntet der.
Kanskje.

Leffen

Quote from: SKBCPH on May 14, 2023, 11:54:47 AMNoen som vet hvor enkelt det blir å bevege seg mellom feltene på nedre Bendit? Kan ikke huske at det har vært sperringer mellom feltene.

Vi er to av tre kompiser som har billett på 129, sistemann har på 223 mot hjørnet, og vil helst komme bort å koke med oss.

Så om noen har billett mer sentralt på nedre Bendit og heller vil lenger ut i hjørnet der det er større muligheter for å kunne sitte seg ned litt så bytter vi gjerne.

Det er ingen sperringer så det er fri bevegelse

SKBCPH

Quote from: Leffen on May 14, 2023, 19:10:29 PM
Quote from: SKBCPH on May 14, 2023, 11:54:47 AMNoen som vet hvor enkelt det blir å bevege seg mellom feltene på nedre Bendit? Kan ikke huske at det har vært sperringer mellom feltene.

Vi er to av tre kompiser som har billett på 129, sistemann har på 223 mot hjørnet, og vil helst komme bort å koke med oss.

Så om noen har billett mer sentralt på nedre Bendit og heller vil lenger ut i hjørnet der det er større muligheter for å kunne sitte seg ned litt så bytter vi gjerne.

Det er ingen sperringer så det er fri bevegelse

Takk!
- Vi har den treneren vi har.


Miller

Quote from: Nixon on May 15, 2023, 15:52:02 PMhttps://www.brann.no/nyheter/tirsdag-klokken-12.00-slippes-cupfinalebilletter-pa-apent-salg

Fortsatt billetter igjen til cupfinalen!

F... dette fikk jeg ikke med meg :)

Er det noen som har en billett eller to ekstra som jeg kan kjøpe?

Superjack

Brannsupporter.

stianmau

Quote from: Miller on May 16, 2023, 12:27:19 PM
Quote from: Nixon on May 15, 2023, 15:52:02 PMhttps://www.brann.no/nyheter/tirsdag-klokken-12.00-slippes-cupfinalebilletter-pa-apent-salg

Fortsatt billetter igjen til cupfinalen!

F... dette fikk jeg ikke med meg :)

Er det noen som har en billett eller to ekstra som jeg kan kjøpe?

Send meg privat melding Miller hvis du fortsatt ikke har fått tak i billett. :)

Superjack

May 16, 2023, 13:17:31 PM #43 Last Edit: May 16, 2023, 13:19:43 PM by Superjack
Har en billett på 128 (Det er vel midt i slik jeg ser det). Ønsker å bytte mot enten øvre Bendit eller i nærheten av felt 232 om noen har der. (bare moderat kok i meg)
Brannsupporter.

maximus1963

May 16, 2023, 20:38:46 PM #44 Last Edit: May 17, 2023, 09:29:47 AM by maximus1963
Har billet til overs, selges til pålydende. West Stand | Entrance 4, Felt 125
Send PM sÃ¥ sender jeg deg billetten. MÃ¥ ta den tunge veien ut pÃ¥  jobb offshore sÃ¥ defor selges den



NOTE: billetten er SOLGT
Kniksen var kongen

erikboge

Jeg har to billetter ved siden av hverandre på felt 102, som selges for pålydende siden planene måtte endres.

Ta kontakt på PM, så kan de sendes i NFF-appen.

Gulløl

May 17, 2023, 00:26:06 AM #46 Last Edit: May 17, 2023, 00:34:43 AM by Gulløl
Flott at det utveksles billetter også i denne tråden. Om det ikke blir respons her så prøv også "Kjøp og salg av Brannbilletter" gruppen på facebook som har 1444 medlemmer. Mulig at det til slutt ender opp med at alle som vil ha billetter og gjør en liten innsats for det får seg billetter til slutt. Bataljonen og helst også Sportsklubben Brann bør gi påminnelser om denne salgs- og kjøpsgruppen på sine sider og i SM, sikkert en god del som ikke vet om den enda. Siden det ikke er mulig å selge på finn.no lenger kan det være en del som bare lar være å selge ledige billetter de har.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

David

Hvis noen trenger togbillett i morgen (18. mai), så kan jeg selge en billett kl 16.45 for 600,-.

Opprinnelig kjøpspris 709. Koster i skrivende stund 979.

Superjack

Har en billett til overs på kokefeltet (tror iallefall felt 128 er det) om noen er intr. Selges pålydende.
Brannsupporter.

OmOssSjølOgHansaøl

Jeg har en enkeltbillett på Felt 132 (Bendit-svingen, helt i hjørnet), 12. rad, som selges for pålydende kr 450. Selvfølgelig kun til Brann-supporter. :)

PS: Kanskje dumt spørsmål, men er det noen som vet om billetten må "omregistreres" til den som skal bruke den, eller om den kan brukes fritt av andre enn meg, selv om det er mitt navn som står på billetten?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

fineste drakten er 1995

Noen andre på regiontoget til Geilo nå?

Go Up