• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupfinale 2022: Brann - Lillestrøm 20.05.2023 Kl: 16:00

Started by Superjack, April 26, 2023, 21:21:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

Tja, nå ble jo LSK rundspilt av VIF 11 mot 11. Hobber som VAR-dommer, javel - alt kan skje.

Saludar a los monos!

Pete05

Quote from: Erlend on May 03, 2023, 11:17:39 AM
Quote from: Nixon on May 03, 2023, 11:04:59 AMTore Hansen skal dømme cupfinalen.

Er det VAR i finalen? Det har jo ikke har vært VAR tidligere i cupen.

Romerikes Blad skriver at Ola Hobber Nilsen er satt opp som VAR-dommer

Fotball.no har Tore Hansen som hoveddommer. Burde vel vite det?

SKBCPH

- Vi har den treneren vi har.

Superjack

Når kommer link til cupfinalebilletter?

Skal vel komme link med tidspunkt.
Og slik jeg leser det på Brann skal tidspunkt for å kjøpe billett på forkjøp være fredag?

Eller leser jeg helt feil?

Brannsupporter.

Nixon

https://www.brann.no/nyheter/cupfinalebilletter-dette-vet-vi

De som får muligheten til å kjøpe billetter vil motta en e-post fredag 5. mai, med en personlig kode som blir aktiv klokken 12.00. Med denne koden kan man kjøpe det antallet billetter som man har partoutkort på Stadion. Denne koden vil være aktiv i en begrenset tidsperiode (opplyses om i e-post).
Rød makt på Hansa

Nixon

Av nye ting i den oppdaterte saken er at billett på kortsiden koster 450 kroner og 600 på langsiden. Først ble vel alt meldt til 600 kroner.

Det virker heller ikke som at lagene vil få egne seksjoner på langsidene siden langsidene ikke blir omtalt som noe annet enn nøytrale.
Rød makt på Hansa

RepublikkenBergen

Quote from: Nixon on May 03, 2023, 21:32:09 PMAv nye ting i den oppdaterte saken er at billett på kortsiden koster 450 kroner og 600 på langsiden. Først ble vel alt meldt til 600 kroner.

Det virker heller ikke som at lagene vil få egne seksjoner på langsidene siden langsidene ikke blir omtalt som noe annet enn nøytrale.

450 for barn og?

Corran

Quote from: Nixon on May 03, 2023, 21:32:09 PMAv nye ting i den oppdaterte saken er at billett på kortsiden koster 450 kroner og 600 på langsiden. Først ble vel alt meldt til 600 kroner.

Det virker heller ikke som at lagene vil få egne seksjoner på langsidene siden langsidene ikke blir omtalt som noe annet enn nøytrale.
Det må jo bli litt seksjon på langsidene for svingene tar vel ikke over 8000 som Brann får
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: Corran on May 03, 2023, 21:41:05 PM
Quote from: Nixon on May 03, 2023, 21:32:09 PMAv nye ting i den oppdaterte saken er at billett på kortsiden koster 450 kroner og 600 på langsiden. Først ble vel alt meldt til 600 kroner.

Det virker heller ikke som at lagene vil få egne seksjoner på langsidene siden langsidene ikke blir omtalt som noe annet enn nøytrale.
Det må jo bli litt seksjon på langsidene for svingene tar vel ikke over 8000 som Brann får


Slik jeg leser det står alle fritt til å kjøpe på langsidene dersom de ønsker det. Men godt mulig at det bare er klønete skrevet og at linken fra Brann bare gir tilgang til visse deler av langsidene.
Rød makt på Hansa

Superjack

May 04, 2023, 08:31:09 AM #59 Last Edit: May 04, 2023, 08:35:48 AM by Superjack
Jeg oppfatter det slik at Brann nok får tildelt 8510 plasser. Bendit svingen og bort på en langside. Det er iallefall det naturlige.

Så vil personer med link kunne gå inn og kjøpe en plass i Brann sin kvote.

Noen vil i svingen og der koster billetten 450, andre er nok veldig komfortabel med å være mer på langside, der billetten koster 600 kr.

Brann skal da sende ut link i morgen og billettsalg åpne kl 12:00
TicketCo kneler kl 12 i morgen?

Brannsupporter.

Gulløl

Ja enig i at det blir naturlig at Brann får litt bort på en langside som en forlengelse i tillegg til Bendit-svingen. Men dette er er det VIKTIG at Brann kommer mer detaljert informasjon om i dag. Vi er mange venne- og familiegrupper som skal ha flere billetter ved siden av hverandre som skal avtale oss i mellom hvor vi skal sitte, nedre Bendit, øvre Bendit, langside, felt, osv. Det kan ikke være et opplegg fra Brann sin side der vi skal ringe/melde med hele gruppen vår i arbeidstiden i morgen formiddag og rundt kl.12.  Mange har vel planer å gjøre slik som oss, en får tilsendt kodene fra de andre og ordner for alle. For oss personlig er det øvre Bendit eller forlengelsen på en langside som er aktuelt å kjøpe på. Derfor MÅ Brann informere mer i dag om det tillegget på en langside og hvor det blir, slik at vi alle har mulighet å avtale med de som vi skal sitte med før denne dagen er ferdig. Det absolutt beste hadde vært at Brann kunne sendt ut kodene i kveld. Det er vel ikke noe som forhindrer det vel ? Blir nok kaos billettsalget i seg selv etter kl.12.00 i morgen, derfor mest mulig info fra Brann i god tid i forkant.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Noen medlem uten partoutkort som har fått epost? Ingen epost her.
Gå av.

Nixon

Quote from: Spelaren on May 04, 2023, 09:44:13 AMNoen medlem uten partoutkort som har fått epost? Ingen epost her.


https://www.bataljonen.no/billetter-og-plassering-cupfinalen-20-mai/

Dersom du er medlem av Bataljonen og ikke har partoutkort, kan du melde interesse for billetter via vår nettbutikk. Fristen for å melde sin interesse til Bataljonen er tirsdag 2.mai kl 23:59.

Jeg lurte litt på om Bataljonen kom til å videreformidle denne infoen andre steder enn på sin egen nettside og på sosiale medier der man er prisgitt algoritmene. Å sende ut en epost burde vært en opplagt ting å gjøre. Men det har de ikke gjort?
Rød makt på Hansa

Gulløl

Quote from: Nixon on May 04, 2023, 09:56:38 AMÅ sende ut en epost burde vært en opplagt ting å gjøre. Men det har de ikke gjort?
Fikk epost fra Bataljonen om dette 29.04. Alle fire familiemedlemmer fikk hver sin epost, kun to av oss har partoutkort. Viktig å sjekke at medlems infoen er riktig på kontoen, spesielt det med epost adresse. Og sjekke søppelposten om en ikke har fått mailen. Men nå er fristen gått ut, Bataljonen har nok allerede sent over ansiennitet listen til Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

TicketCo er samme system som vel alle klubber i Norge bruker.
Var et jækla styr når Glimt la ut billetter til sine hjemmekamper i fjorårets Conference league.

Der var det spesielt plasser som var problem. Folk valgte plass og når de kom til betaling var plassene kjøpt av andre.

Frykter litt et kaos for dem som ønsker å sitte sammen, og at dette er noe Brann ikke kan kontrollere på en god måte
Håper jeg tar feil

Har partoutkort, har medlemsskap i SKB og lurer på om jeg får en link eller to.
Lurer også på når link kommer.
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Gulløl on May 04, 2023, 10:01:20 AM
Quote from: Nixon on May 04, 2023, 09:56:38 AMÅ sende ut en epost burde vært en opplagt ting å gjøre. Men det har de ikke gjort?
Fikk epost fra Bataljonen om dette 29.04.

Ser i spammen min at den fikk jeg også. Bra at det ble gjort i alle fall. Ikke så bra dersom mange ikke fikk den direkte i innboksen.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Jeg også fikk i spam. Noe jeg har fått før også, og merket som ikke spam. Hvorfor skjer det da igjen?
Tren på langskudd

opplett

Quote from: Superjack on May 04, 2023, 10:11:44 AMTicketCo er samme system som vel alle klubber i Norge bruker.
Var et jækla styr når Glimt la ut billetter til sine hjemmekamper i fjorårets Conference league.

Der var det spesielt plasser som var problem. Folk valgte plass og når de kom til betaling var plassene kjøpt av andre.

Frykter litt et kaos for dem som ønsker å sitte sammen, og at dette er noe Brann ikke kan kontrollere på en god måte
Håper jeg tar feil

Har partoutkort, har medlemsskap i SKB og lurer på om jeg får en link eller to.
Lurer også på når link kommer.

Husker jeg riktig så bruker Ullevål et annet billettsystem. Har vært inne tidligere da Molde ikke greide å selge ut sine cupfinalebilletter, da husker jeg det var en annen leverandør.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Flere enn meg som sjekker epost oftere enn vanlig i dag?
Brannsupporter.

Henki

Ballen skal fremover!

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Håper det er muligheter å legge inn flere koder i samme bestilling. Slik at det blir enkelt å sikre billetter ved siden av hverandre. Skal en eventuelt kjøpe billetter i flere omganger med et billettsystem i knestående innimellom så kan en risikere å ikke få billetter ved siden av hverandre. Men Brann, NFF og billettleverandøren har vel et strømlinjeformet opplegg så det går vel bra og ikke noe kaos og ikke noen kritikk underveis og etterpå  ;)

Venter jeg også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Billy Elliott on May 05, 2023, 08:34:02 AMKommer vel kl. 12?
Kodene blir aktiv klokken 12.00 har Brann opplyst om. Derfor må det forventes at alle mailene blir sendt ut i god tid før det tidspunktet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Quote from: Billy Elliott on May 05, 2023, 08:34:02 AMKommer vel kl. 12?

Trodde det skulle komme før, så åpnet linken med billettsalget kl 12..
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Slik jeg leste info fra Brann også.
Oppdatert noe om cupfinalebilletter på Brann.no sin første side.

Full stress på kontoret på Kniksen plass nå kanskje?
Brannsupporter.

Nixon

I saken står det ganske tydelig at de første får mail rundt klokken 12.00, men at noen kan komme litt senere.

Ellers en flott og tydelig oppskrift som de aller fleste vil klare å gjennomføre. Men det er nok alle menn og kvinner til pumpene oppe på Stadion i dag. For helt smertefritt blir dette neppe!
Rød makt på Hansa

opplett

Fint at de sier at det er nok til alle som er prioritert! Da kan de fleste være trygg på billetter.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Quote from: opplett on May 05, 2023, 09:28:13 AMFint at de sier at det er nok til alle som er prioritert! Da kan de fleste være trygg på billetter.

Og prioritert er da alle med Partoutkort. Men det er ikke nødvendigvis til alle som er medlem av SKB eller Bataljonen

Men greit med avklaring av tidspunkt for epost. Kan puste med magen til 12 tiden
Brannsupporter.

Gulløl

Tror ganske sikkert at en må ha en god del år med ansiennitet hos Bataljonen for å få billett, tipper minst 5-6 år. Store deler av medlemsmassen blir dessverre skuffet tror jeg.

Hvor mange år med ansiennitet som trengs bør Bataljonen absolutt informere sine medlemmer om før salget starter. Dette for å unngå et rush av veldig mange henvendelser underveis i billettsalget hvorfor ikke akkurat dei har fått kode.

Antall år ansiennitet som trengs vet ledelsen i Bataljonen om, listen er sendt til Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 09:56:01 AMstorparten av medlemmene blir dessverre skuffet.

Storparten av medlemmene har vel partoutkort.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Quote from: Nixon on May 05, 2023, 10:01:57 AM
Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 09:56:01 AMstorparten av medlemmene blir dessverre skuffet.

Storparten av medlemmene har vel partoutkort.
Får håpe det. I vår familie har to av fire medlemmer partoutkort. De to andre har 11 års ansiennitet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Da er det vel plass til alle 8510 Brann supportere i BENDIT-SVINGEN siden Brann ikke har informert om noe annet i artikkelen fra i dag på Brann.no. Da er det ikke nødvendig å lete på andre tribune seksjoner (på langsidene) og opp mot og nær svingen når en har fått koden.

Skulle det eventuelt vært plasser på langsidene også skulle en tro at Brann ville gitt den servicen og samlet Brann supportere på felt opptil svingen og ikke blandet med nøytrale over et stort område.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Noen som vet eller husker hvilke langsiden kongepokalen blir delt ut ? Mener det er Telenor tribunen men er ikke helt sikker.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 10:40:34 AMGreit å ha.




Forvirrende at Branns side er gul og Lillestrøms side er rød. Nå ble ikke dette kartet laget for cupfinalen, men likevel..
First is first, second is nothing

Superjack

Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 10:47:04 AMNoen som vet eller husker hvilke langsiden kongepokalen blir delt ut ? Mener det er Telenor tribunen men er ikke helt sikker.

Mener det er motsatt side av pressetribunen. Om jeg husker rett fra 2004 og 11
Brannsupporter.

Gulløl

Quote from: Superjack on May 05, 2023, 10:56:05 AMMener det er motsatt side av pressetribunen. Om jeg husker rett fra 2004 og 11
Fant dette bildet fra 2021. Da er det vel Telenor tribunen fremdeles går jeg ut fra.



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gud


Superjack

Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 10:57:20 AM
Quote from: Superjack on May 05, 2023, 10:56:05 AMMener det er motsatt side av pressetribunen. Om jeg husker rett fra 2004 og 11
Fant dette bildet fra 2021. Da er det vel Telenor tribunen fremdeles går jeg ut fra.





Ser rett ut og min husk bekreftet dårlig...
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Gud on May 05, 2023, 11:02:49 AMGI MEG EN KODE NÅ! (er veldig tissetrengt)

Hahaha! kjenner på sulten, men Billett først, så lunsj
Brannsupporter.

Nixon

Det er bare å spise. Brann melder om forsinkelse, og de vet ikke når epostene blir sendt ut.
Rød makt på Hansa

stigh

Har billettsystemet nede alt, siden ingen får Mail.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Typisk! Men synes oppskriften og infoen i dag har vært veldig bra (selv om den kunne komt tidligere).
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Om det er noen som føler at gråten allerede presser på så er det for tidlig, hold motet oppe.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Måtte snike på hva LSK kommuniserer.

Der skal de sende ut link til sesongkortholdere kl 14, og medlemmer kl 16.
Dette for å prioritere sesongkort høyere enn medlemmer, og forhåpentlig unngå systemtrøbbel.

Høres ut som en lur ide

Brannsupporter.

David

Burde bare leid Friends Arena til denne kampen, så man kunne fått en stockholmstur i samme slengen.

Velvel. Får øve meg på å grine.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

Er det noen som har sett noen steder hvor lang tid en har på seg på å bruke forkjøpsretten sin.
Er det til kl 16? Er det ut dagen? Er det ut helgen?

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up