• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupfinale 2022: Brann - Lillestrøm 20.05.2023 Kl: 16:00

Started by Superjack, April 26, 2023, 21:21:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Billy Elliott

Quote from: Corran on May 05, 2023, 11:45:24 AMEr det noen som har sett noen steder hvor lang tid en har på seg på å bruke forkjøpsretten sin.
Er det til kl 16? Er det ut dagen? Er det ut helgen?

Til mandag 8. mai kl. 12.00.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

HÃ¥per alle har planlagt godt og tatt en feriedag eller avspasering i dag.
Aldri har så lite arbeid blitt gjort som nå !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Corran on May 05, 2023, 11:45:24 AMEr det noen som har sett noen steder hvor lang tid en har på seg på å bruke forkjøpsretten sin.
Er det til kl 16? Er det ut dagen? Er det ut helgen?



Jeg mener å ha sett et sted at Brann har svart minimum 24 timer.
Rød makt på Hansa

Superjack

Fra Ba: « Fredag klokken 12 startet egentlig Branns cupfinalesalg. Da skulle alle med rett på cupfinalebilletter få tilbud om å hente ut sine billetter. De som er prioritert har frem til mandag klokken 12 med å hente ut sine billetter. »
Brannsupporter.

Gulløl

Der vi skal kjøpe billettene står det at salget startet mandag 08 mai. Så da kan vi vel slappe av .......
https://billett.fotball.no/content?lang=no
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kristoffer M

"Mandag 8. mai vil 2500 billetter på nøytral tribune bli lagt ut for salg av NFF" står det på brann.no. Er vel gjerne grunnet disse at det står opplyst salgsstart 8. mai.

Billy Elliott

Så vanskelig som dette kan det vel ikke være å få ut en mail? En og en halv time på overtid nå, og straks skal LSK-supporterne slippes til i billettsystemet også...
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Hva er "treghet i systemet" ?
Er det nå Brann bør ringe gamle koster som Dag Frode Algerøy for å få hjelp ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Det er allerede 1-0 til Lillestrøm. Dei klarte å sende ut mailene til rett tidspunkt kl.14.00.
Brann bør vurdere å bruke gammel velkjent teknologi: TELEFAXEN.
Mail blir for komplisert.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Her er det enten dårlig planlegging eller dårlige systemer
Mest sannsynlig en kombinasjon
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 13:44:21 PMDet er allerede 1-0 til Lillestrøm. Dei klarte å sende ut mailene til rett tidspunkt kl.14.00.
Brann bør vurdere å bruke gammel velkjent teknologi: TELEFAXEN.
Mail blir for komplisert.
Kanskje enklere for dem da de har flere billetter enn tilskuere
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Hadde de lest innpå her og tatt oppfordringen om å startebforberedelser, vasking av lister osv før Stabæk kampen...

Brannsupporter.

Gulløl

May 05, 2023, 13:52:46 PM #112 Last Edit: May 05, 2023, 13:54:22 PM by Gulløl
Brann kunne etter 3 timer venting i det minste gitt en ny oppdatering. Sikkert flere enn meg som har avtaler utover ettermiddagen og venter nå inn for en helt usikkert ventetid. Har Brann store problemer er det vel bare å informere om det og utsette salget til i morgen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Ja, har vært radiostillhet i tre timer nå. Nærmer seg skandale.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Lurer på om de svetter oppe på stadion, og telefonen går varm.
Brannsupporter.

Hickok


Billy Elliott

Å ikke kunne surre sammen en noenlunde OK plan for masseutsendelse av ca. 7500 e-poster i 2023 er ganske imponerende. Finnes en drøssevis av programmer som gjør dette enkelt som bare det. Virker som LSK har fått det til.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Brannsupporter.

Billy Elliott

May 05, 2023, 14:10:51 PM #118 Last Edit: May 05, 2023, 14:13:36 PM by Billy Elliott
Kan problemet være at klubben oppdaget at de har lovet forkjøpsrett til for mange? Altså at det plutselig er flere med partoutkort enn tilgjengelige. Jeg synes oppdateringen om 9000 solgte til Sandefjord-kampen kom lovlig tidlig, og like i etterkant av dette stoppet man vel også salg av p-kort. Kan man rett og slett ha mistet kontrollen her?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Hickok

Quote from: Billy Elliott on May 05, 2023, 14:10:51 PMKan problemet være at klubben oppdaget at de har lovet forkjøpsrett til for mange? Altså at det plutselig er flere med partoutkort enn tilgjengelige. Jeg synes oppdateringen om 9000 solgte til Sandefjord-kampen kom lovlig tidlig, og like i etterkant av dette stoppet man vel også salg av p-kort. Kan man rett og slett ha mistet kontrollen her?

Er nok mulig du er inne på noe der.

Superjack

Da må noen ta seg en enormt stor skillingsbolle, sette seg ned og se på når folk kjøpte partoutkort og så sende en beklagermelding til x antall som kjøpte partoutkort etter semien i den tro atbdet gav billett.

Alternativt og/eller bare drite en lang dag i bataljonsmedlemmer og SKB medlemmer som har vært med lenge og trodde at det var ok for billett.
Brannsupporter.

YadaYada

De kunne gjerne kommet med et nytt tidspunkt. F.eks kl.1700, sånn at tusenvis av folk slipper å sitte med en finger på F5 halve fredagen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

opplett

Quote from: Hickok on May 05, 2023, 14:15:45 PM
Quote from: Billy Elliott on May 05, 2023, 14:10:51 PMKan problemet være at klubben oppdaget at de har lovet forkjøpsrett til for mange? Altså at det plutselig er flere med partoutkort enn tilgjengelige. Jeg synes oppdateringen om 9000 solgte til Sandefjord-kampen kom lovlig tidlig, og like i etterkant av dette stoppet man vel også salg av p-kort. Kan man rett og slett ha mistet kontrollen her?

Er nok mulig du er inne på noe der.

Nå begynner dere å koke suppe på spiker her, synes jeg. Men kanskje ikke rart siden vi ikke har fått så mye mer info etter kl 12.

Brann har tydelig formidlet at det er nok til alle med prioriterte (partoutkort), men at det er treghet i systemene. Det kan selvfølgelig tolkes på mange måter, men jeg har vært med på dette selv før, så det er fullt mulig at nyhetsbrevtjenesten de bruker ikke spiller på lag.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Protester blant sponsorene som har fått rikelig med billetter ved tidligere finaler ? Prioteringsrekkefølgen nå er:

1. Alle med partoutkort er prioritert.
2. Deretter medlemmer i Brann.
3. Medlemmer i Bataljonen etter ansiennitet.

Sponsorer er ikke nevnt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

RepublikkenBergen

Det er kanskje smart å vente til de vet systemet fungerer skikkelig før de sender ut.. Dumt om det skulle bryte sammen når halvparten har ordnet seg billetter..

RepublikkenBergen

Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 14:31:18 PMProtester blant sponsorene som har fått rikelig med billetter ved tidligere finaler ? Prioteringsrekkefølgen nå er:

1. Alle med partoutkort er prioritert.
2. Deretter medlemmer i Brann.
3. Medlemmer i Bataljonen etter ansiennitet.

Sponsorer er ikke nevnt.

Sponsorer skal vel neppe i Bendit svingen?

Gulløl

Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 14:32:43 PMSponsorer skal vel neppe i Bendit svingen?
Mulig. Men skal de eventuelt ha billetter blir det av totalkvoten på 8510 billetter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 14:31:18 PMProtester blant sponsorene som har fått rikelig med billetter ved tidligere finaler ? Prioteringsrekkefølgen nå er:

1. Alle med partoutkort er prioritert.
2. Deretter medlemmer i Brann.
3. Medlemmer i Bataljonen etter ansiennitet.

Sponsorer er ikke nevnt.

Hahaha Kjerpeseth er i Harnisk truer med represalier på grunn av at han ikke kan dele ut billetter til alle han har skålt i Champis med siden semifinalen???
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 14:32:43 PM
Quote from: Gulløl on May 05, 2023, 14:31:18 PMProtester blant sponsorene som har fått rikelig med billetter ved tidligere finaler ? Prioteringsrekkefølgen nå er:

1. Alle med partoutkort er prioritert.
2. Deretter medlemmer i Brann.
3. Medlemmer i Bataljonen etter ansiennitet.

Sponsorer er ikke nevnt.

Sponsorer skal vel neppe i Bendit svingen?

Tror Brann har kontroll her. Sponsorene har vel et x antall billetten/ partoutkort i sine avtaler som sikkert går i denne kvoten.

Men jeg må si a denne fredagen er et gedigent antiklimaks så langt.
Brannsupporter.

Gulløl

Kjenner jeg er drittlei. Hadde middagsavtale på restaurant kl.16.00. Vi er tusenvis som sitter og venter. Vær så snill Brann gi oss et nytt tidspunkt senere i kveld som dere er sikker på, det er ikke noe ny vitenskap dere skal løse !!
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Nei, nå bør Brann gi seg på tap og sende ut et nytt tidspunkt i morgen. Fortsatt god tid til fristen på mandag.
Rød makt på Hansa

fisken

fra Kanarifansen på facebook.

TIL ALLE MEDLEMMER I LSK & KFL SOM VENTER PÃ… LINK & PROMOKODE:
Grunnet krasj og heng i billettsystemet og utsendelse av link m. promokoder vil denne puljen med billetter bli utsatt til i morgen lørdag 6. mai kl. 14.00.
Forhåpentligvis vil alle sesongkortholdere innen den tid ha fått tilsendt mail og promokode i forkant.
Så får vi krysse fingrene for at dette problemet løser seg ila dagen

Erlend

Jeg skjønner at datasystemer kan knele, men etter over 4 timer må det jo være mulig å få ut en eller annen form for informasjon enten det er at vi må vente til i morgen eller at de får ut noe i løpet av kvelden.
Er jo helt krise for den mentale helsen dette her, spesielt for oss som ikke har partoutkort men er i grenseland...
For ikke å snakke om at F5-tastaturer rundt omkring får mye juling

opplett

Kan se ut som dette er problemer med Ullevål sitt system da
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Brannsupporter.

Gud

Unødvendig mye angst og stress for ingenting. Jeg orker ikke å sitte slik resten av dagen. Bedre å prøve igjen i morgen.


Superjack

Oppdatert info på Brann.no

Alle som har partoutkort på Stadion i 2023 vil motta kode som gir muligheten til å kjøpe billett.
Kodene vil bli sendt ut klokken 20.00 fredag kveld.
Brannsupporter.


mbs

Quote from: Superjack on May 05, 2023, 15:42:24 PMOppdatert info på Brann.no

Alle som har partoutkort på Stadion i 2023 vil motta kode som gir muligheten til å kjøpe billett.
Kodene vil bli sendt ut klokken 20.00 fredag kveld.

Regner at Bataljonens medlemmer også er med på denne utsendelsen.

Candy King

Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 15:47:42 PMHusk å registrere her.. Viktig..

https://billett.fotball.no/account

Å lagre kortinformasjonen under betalingsopplysninger fungerer ikke (null reaksjon når man trykker på linken), har ikke helt godfølelsen når alle skal logge innpå kl 20.

opplett

Kan anbefale alle å trykke seg innpå billettkartet til Norge-Kypros-kampen. Du skjønner fort at her er det fordel med datamaskin og ikke mobil.

TicketCo (som ikke brukes av Nøff) er mye enklere, selv om vi har klaget mye på det.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.


Gud

Veldig krøkkete å velge seter, så jeg tok automatisk plassering, men vet ikke om det var så bra. Fikk billetter laaaangt opp på tribunen.

RepublikkenBergen

Talentløst at man ikke kunne velge felt.. Folk blir jo plassert langt unna hverandre.... Her er det bare å kjøre free seating på kokefeltene!

Nixon

Hadde billett i boks FØR klokken åtte. Hadde jeg ikke trodd!:)
Rød makt på Hansa

RepublikkenBergen

Jeg var inne 19:46.. Tror jeg plukket de 2 første så det ut som på kokefeltet..

opplett

Forferdelig billettsystem. Og jeg fikk kun velge lokomotivfeltet. Ikke at det gjør noe, men skulle gått an å ha det forhåndsvalgt, og evt velge andre felt om man ville.

Anyway, cupfinalebillett i boks!😀
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Greit å gjøre på pc ja. Fikk valgt plass og greier.

No kan det pustes med magen.

Ellers tror jeg hele Bendit blir kok

Brannsupporter.

RepublikkenBergen

Quote from: opplett on May 05, 2023, 19:07:44 PMForferdelig billettsystem. Og jeg fikk kun velge lokomotivfeltet. Ikke at det gjør noe, men skulle gått an å ha det forhåndsvalgt, og evt velge andre felt om man ville.

Anyway, cupfinalebillett i boks!😀

Helt vanlige supportere som ville på kokefeltet ble jo plassert på lokomotivet.. De ville ikke der..

Go Up