• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bodø//Glimt - Brann 29.04 kl 18:00

Started by Superjack, April 22, 2023, 22:54:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Det er en ekstremt viktig kamp før denne. Samtidig er dette første test siden 2021 på hvor listen i toppen av norsk fotball ligger.

Spesielt har jeg lagt merke til at nesten alle lag møter Glimt i en 5-3-2 formasjon. Litt som flere lag møter Brann
I 2020 stilte også Brann med et tydelig høy press. Dette utnyttet Glimt til fulle og vant 5-0.
Spent på hvordan Knutsen tenker før denne kampen.

Veldig veldig få lag tør å møte Glimt høyt i banen.

Med mindre noe spesielt hender i uken og kampen mot Stabæk, så tror jeg Brann mønstrer samme mannskap mot Glimt som mot Vif.

Jeg tror dette fort kan bli sesongens kamp. Og for Brann testen på om nivået er topp ES.

Brannsupporter.

Lasaron

Jeg tenker at om Brann vil bli ordentlig, skikkelig gode på sikt, så må de spille på den vanlige måten også mot Glimt. Er det Brann som er slitne, og ikke Glimt, så skal Brann likevel ta kjappe innkast og frispark. Trene på å holde trøkket oppe. Bra trening for kamphjernen også.

Brann vil sannsynligvis tape med flere mål. Det skal ikke føre til en "Ånei, nå er spillestilen vår avslørt"-holdning. Vi skal holde på den og bli enda bedre. Ikke gå i LAN-fellen.
Tren på langskudd

Ustemten

Quote from: Lasaron on April 23, 2023, 08:20:19 AMJeg tenker at om Brann vil bli ordentlig, skikkelig gode på sikt, så må de spille på den vanlige måten også mot Glimt. Er det Brann som er slitne, og ikke Glimt, så skal Brann likevel ta kjappe innkast og frispark. Trene på å holde trøkket oppe. Bra trening for kamphjernen også.

Brann vil sannsynligvis tape med flere mål. Det skal ikke føre til en "Ånei, nå er spillestilen vår avslørt"-holdning. Vi skal holde på den og bli enda bedre. Ikke gå i LAN-fellen.

Hør, hør.

Regner med vi taper med noen mål, men det er å forvente av et nyopprykket lag på bortebane mot Norges beste for øyeblikket. Er noe bekymret over hvor slitne vi så ut mot slutten av engen-kampen. Nå får vi 3 bortekamper på rad på 8 dager, med lange reiser og lite restitusjon (applaus til NFF) så lurer på om (les: håper inderlig at) Horneland nå tar opp noen unggutter fra Brann 2 til trening mandag med tanke på å ha med noen ekstra spillere på Norgesturné, ellers frykter jeg enda flere skader på sentrale spillere.

Gulløl

April 23, 2023, 09:33:40 AM #3 Last Edit: April 23, 2023, 09:41:58 AM by Gulløl
Glimt spiller også semifinalen sin på onsdag og er i utgangspunktet like slitne som Brann til lørdag men har en annen helt annen mulighet til å rullere laget. Glimt kan egentlig stille to forskjellige lag i de to kampene i kommende uke som begge kan være favoritter mot Lillestrøm og Brann.
Brann må være smarte både med restituering og belasting i og rundt de tre kampene på åtte dager. Blant annet reiseopplegg som laget bruker minst mulig energi på. Og absolutt bruke noen ekstra hundre tusen på chartete fly om de kan unngå å bruke unødvendig energi og overnattinger på Norgesturnén. Går ut fra at Brann har lagt en god plan her og ikke bare tenker kostnader, en eventuell cupfinale og bedre tabellplassering gir mye ekstra inntekter i motsatt ende.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Brann klarte 2-2 som nedrykks lag når B/G vant serien i 2021
Så klart et enda bedre Brann som nyopprykket kan også yppe seg mot B/G.

Jeg håper og tror at Brann spiller som de pleier og så får vi se hvordan dette fungerer mot Norges beste lag.
Alle tror det blir en del må så da blir det vel 1 til 2 mål i denne kampen ;-)

Mest sannsynlig så møter vi b/g også i cupfinalen og mest sannsynlig så vinner vi ikke to kamper mot dem så tett på hverandre.
SÅ hvilken av kampene er viktigst at Brann vinner for folket.
Det er større å vinne en cupfinale enn en seriekamp og det kan gi kvalifisering til europa.
Men en skalp i Bodø vil jo gi en fantastisk selvtillit videre framover i serien
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

Quote from: Gulløl on April 23, 2023, 09:33:40 AMGlimt spiller også semifinalen sin på onsdag og er i utgangspunktet like slitne som Brann til lørdag men har en annen helt annen mulighet til å rullere laget. Glimt kan egentlig stille to forskjellige lag i de to kampene i kommende uke som begge kan være favoritter mot Lillestrøm og Brann.

En ting er at de har mulighet. Så spørs det om KK ønsker å gjøre det. Han har vel tidligere fått litt kritikk for klippekort? For Brann sin del kan vi jo håpe at han er minst like higen på å kjøre samme lag som det Horneland er. Om KK derimot benytter seg av det de har av kvalitet- og kvantitetsbasert overlegenhet kan Brann slite. La oss i det minste håpe at Horneland har med seg noen ungfoler på benken som kan byttes inn om beinene blir tunge og kulden setter inn...

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.


Superjack

Mange i Glimt som spares og er i restitusjon etter helgens kamp. Følger studioglimt podden, og Glimt har nok av krutt klart til lørdag.

Mer bekymret for hva som er situasjonen i Brann til den kampen med blytunge 90, eventuelt 120 minutter i morgen.
Brannsupporter.

Pete05

Får håpe B/G må ut i ekstra omganger. De kan godt bruke maks krefter i dag.

Superjack

Brannsupporter.

Gulløl

April 27, 2023, 10:57:11 AM #11 Last Edit: April 27, 2023, 11:02:40 AM by Gulløl
Håper virkelig spillerne og trenerapparatet stenger all cupfinale støyen 100 % ute, kan lett bli påvirket og miste fokus. Bare litt over to døgn til kampstart mot det beste laget i Norge. De neste intervjuene kan spillerne vente med til etter kampslutt mot B/G.

Om alle er friske synes jeg Horneland bare bør gjøre en endring på laget mot B/G. Børsting inn på høyrekanten for Blomberg. Børsting er mer målfarlig enn Blomberg for tiden, i går var han bare millimeter unna et nytt mål da han smelte et langskudd i tverrliggeren. Blomberg har trøblet med å få til sluttproduktet (mål) på store sjanser i flere kamper nå, og kan gjerne ta innbytterrollen i denne kampen. Blomberg trenger sikkert litt hvile også nå og kan være med på litt rullering. Børsting hadde ikke så mye spilletid i går og har sikkert godt med energi til lørdag. Heggebø gjorde det så godt på venstrekanten i går at det kan han fortsette med. Kniklas er litt i formbedringser det ut til men fikk ikke så mye til i går, er ikke der at han kan skyve Rasmussen eller Horn Myhre ut av laget enda.

                       Dyngeland
Crone - Sery Larsen - Kristiansen - Wolfe
Rasmussen - Heltne Nilsen - Horn Myhre
     Børsting - Finne - Heggebø
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

esp123

Heggebø eneste i angrepsrekken som spilte 90 minutter mot Stabæk, og har ikke så altfor mange 90 minuttere så langt i år, så derfor vil jeg si at det er stor sannsynlighet for at det blir Børsting - Finne - Blomberg mot Glimt.

Også greit å ha farten til Blomberg. Kanskje også Kniklas får sjansen i en kantrolle? Han har vært god mot Glimt før.

Nixon

Ja, tipper at byttene i går ikke var tilfeldig.
Rød makt på Hansa

fortune

Vi MÅ ha Blomberg på banen mot Glimt, ellers kan de parkere hele forsvarsrekken på midtbanen og presse over hele vår banehalvdel.
First is first, second is nothing

esp123

Quote from: fortune on April 27, 2023, 11:17:07 AMVi MÅ ha Blomberg på banen mot Glimt, ellers kan de parkere hele forsvarsrekken på midtbanen og presse over hele vår banehalvdel.

I så måte er Dyngeland en enorm ressurs! Tilslaget hans tvinger Glimt bakover på banen.

pidre

April 27, 2023, 12:16:00 PM #16 Last Edit: April 27, 2023, 13:54:20 PM by pidre
Tett program og fysisk/mental slitasje tvinger vel frem mer bytter/rotasjon - vi kunne trengt Pedersen nå.

Dyngeland
Crone Ruben Sery Wolfe
Wassberg SHN FHM
Blomberg Finne Børst

Saludar a los monos!

Corran

Ser mange rundt omkring skryter av Palle, men jeg syntes han beviste at han ikke er god nok. Dvs han er en OK stopper men ikke til slik Brann spiller. En så at når de la press på ham og startet løpeduell så var han for treg. Han var ikke alltid like komfortabel i mottak og pasninger. Noe en så spesielt når Dyngeland kaster til ham og han klarer å miste ballen ut til kast Keitete.

Når det gjelder Wasberg så  må jeg si at jeg har vært litt småkritisk tidligere til ham som kant, men i går viste han meg at han helt klart er et alternativ der og. Spesielt med hurtigtoget Wolfe på backen.

Ruben viste i går at han er mye dårligere som back i dette laget enn som midtstopper.

Heggebæ kan klart få flere sjanser som kant om Finne skal starte som spiss.

Børsting gjorde et bra innhopp

Blomberg er ikke helt på de siste kampene men av de framme har han vel mest fart og er best på hodet om ikke Heggebø spiller


Så da sier vel laget seg sånn noenlunde fra min side.
Start med de samme som mot vif om alle er klare og fit.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kjell249

Merker jeg begynner å bli gammel når jeg bekymrer meg for slitne spillere som hopper rundt med tilskuerne. Oppskriften på å bli syk... Men uansett verdt å gi tilbake til tilskuere som alltid leverer😀
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Superjack

Brann har ett etablert lag som funker.

Med mindre noen har fått noen av disse kjenningene på besøk så blir laget som mot Vif.

Tror Kniklas får mer tid enn mot Stabæk 30+ minutter. Han var for første gang i år virkelig på og gøy å se på.

Tror Palle eventuelt kan få spille mot RBK.
På raske Aspmyra kommer Glimt å bruke Palle som rundingsbøye.
Palle er en god stopper og er vesentlig mer mobil og har også tatt steg siste 2 årene, men direkte kvikk er han ikke.

Det er etter denne kampen en teoretisk mulighet for at Brann er serieleder.



Brannsupporter.

Lasaron

I denne kampen er jeg fornøyd med et hederlig tap.
Tren på langskudd

Corran

Kjenner at cupfinale rusen tar litt fokus fra denne kampen.
Regner jo med at det samme ikke skjer med spillerne, men ser jo at selv Horneland ringes ned av supportere som vil ha billetter.
I følge en bekjent som er nordlending og følger Bodø så var lsk best og fortjente sin seier.
Han sa at b/g sliter mot sterke lag som kjemper de i senk
Så slik Brann spiller i gjenvinning kan skape problemer for dem men det kan også åpne oss opp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Dyngeland
Crone - Japhet - Kristiansen - Wolfe
SHN
FHM - Rasmussen
Børsting - Heggebø - Kniklas

Finne og Blomberg spares som jokere til de siste 30 minuttene for Heggebø og Kniklas. Børsting fikk hvilt såpass på onsdag at han tåler 90 minutter. Hjorteseth må nok også inn å gjøre en jobb på midten for den av de tre der som er mest sliten på slutten av kampen. At Palle avløser Japhet på et tidspunkt er vel heller ikke utenkelig.

Over den neste måneden kommer kampene tett som haggel, så nå handler det om å disponere troppen på best mulig måte - og hele tiden ha de med mest løpskraft og form på banen i de riktige øyeblikkene.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Glimt er veldig gode, og revansjesugne. Vi er litt gode, men selv om klubben prøver å skjerme vil nok spillerne fortsatt ha litt cupfinalefokus. Så dette blir tap. Forhåpentligvis et hederlig tap.

Enig med han over. I kampprogrammet vi er inne i nå, ville jeg hatt veldig lav terskel for å hvile/benke spillere som er slitne og har smårusk. Bortsett fra i cupfinalen, der kan vi risikere litt på den fronten.
Tren på langskudd

Gulløl

Positivt at ingen forventer noe av Brann mot Glimt. Spillerne kan gå ut på banen med lave skuldre og bare kose seg med god Brann fotball. Glimt derimot har mer press på seg etter semifinale tapet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Falkman

Basert på de 3 første kampene handler det om å stå imot det drøye kvarteret. Bodø har ledet 2-0 eter 17 minutter elller mindre i alle kampene, og scoret 7 av 9 må i løpet av de første 23 minuttene. Ergo må vi være maksimalt påskrudd fra start, og det tror jeg at vi kommer til å være. Ikke dermed sagt at det ender med poeng, men det er skuffende hvis vi ender opp med å være fullstendig sjanseløse. Med unntak av Sarp har Bodø møtt lag som skal få slite med å unngå nedrykk, så  ett poeng er, om ikke sannsynlig, så i det minste absolutt mulig å få med seg.

Lasaron

De har møtt lag i cupen også. Det teller.

Brann stiller vel med samme tropp som i Bærum. Kanskje med en ekstra ungdom, hvis det er mye slitne bein.

Jeg ser Brede Moe, Bruce Wembangomo, Saltnes, Vetlesen og han med bart ikke var i troppen mot Lillestrøm. Er de ute mot oss også? Og var det noen som ble skadet mot Lillestrøm?
Tren på langskudd

Lasaron

https://www.vg.no/sport/fotball/i/l3laMo/kjetil-knutsen-og-patrick-berg-varsler-knallhard-evaluering-etter-bodoe-glimts-skadekrise

Hvis vi skal ta på alvor det KK og Berg sier her, vil Glimt ha en del skader også mot oss. De sier det skyldes mange treninger på hard bane i vinter.
Tren på langskudd

Superjack

Glimt har slitt med skader og slitasje lenge.
Mulig det har med den harde banen de trener og spiller på.
Men det kan også være mengden og intensiteten de trener på å gjøre.
Glimt er ekstreme og nok helt på kanten av hva som er forsvarlig til tider.

Tipper Vetlesen er med i tropp mot Brann i det minste. Var ute med influensa mot Ålesund og ikke helt 100 til å bli med mot Ålesund

Saltnes har vært ute lenge. Hofte og så en stygg hjemmeulykke (ikke google om du ikke tåler å se nasty sår)
Tviler på han er med.

Wembangomo er vel også på vei tilbake. Kanskje tilgjengelig

Denne enøyde Omar er nok en mulig starter for Glimt. Fikk sine første minutter mot LSK.

Glimt er ekstremt gode på å spille i mellomrom mot lag som ligger lave og å ta overganger.

Veldit spent på om Brann får til å presse høyt og spille som de kan på sitt beste og hvordan det kan gå. Balltap her kan bli katastrofalt om gjennvinningen ikke fungerer.

Samtidig spiller Glimt til tider med høy risiko og det er mulig å ta Glimt også i ubalanse.

Gleder meg til kamp. Igjen
Brannsupporter.

osoerli

Brann kjem frå seier og er høgt oppe etter å ha sikra cupfinale, Glimt tilsvarande skuffa etter å ha røke ut.  Spanande å sjå korleis dei totalt ulike tilnærmingane til kamp slår ut.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Pete05

Quote from: Falkman on April 28, 2023, 10:02:23 AMBasert på de 3 første kampene handler det om å stå imot det drøye kvarteret. Bodø har ledet 2-0 eter 17 minutter elller mindre i alle kampene, og scoret 7 av 9 må i løpet av de første 23 minuttene. Ergo må vi være maksimalt påskrudd fra start, og det tror jeg at vi kommer til å være. Ikke dermed sagt at det ender med poeng, men det er skuffende hvis vi ender opp med å være fullstendig sjanseløse. Med unntak av Sarp har Bodø møtt lag som skal få slite med å unngå nedrykk, så  ett poeng er, om ikke sannsynlig, så i det minste absolutt mulig å få med seg.

B/G virket litt slitne de også mot Lillestrøm. Ja, de har en bred tropp men kun 1 Pelle og 1 Grønbæk. Vetlesen har vært syk og ikke engang i troppen mot Lillestrøm. Selv om de kan sette inn andre gode spillere, så er ikke de like samspilt eller like gode. Så vi får se om det er mulig å spille vårt spill. Det er lenge siden noe lag har presset høyt i Bodø.


Leffen

Tar denne kampen som en bonus. Blir ikke veldig skuffet ved tap. Men har tro på at vi kan få til noe der. Tipper kampen uansett blir underholdende!

Lasaron

Avisa Nordland med "gladsak" om at det begynner å bli folksomt på Glimt-treningene igjen.
Tren på langskudd

Gulløl

Nettavisen har tro på Brann sier i dag. Men Glimt sin statistikk på hjemmebane er enorm. Siden oktober 2018 har Kjetil Knutsens lag kun tapt tre ganger på hjemmebane. Siste tapet kom mot Brann i mai 2019 da resultatet ble 1-2, så det er mulig.

https://www.nettavisen.no/sportspill/brann-gjor-noe-kun-ett-annet-lag-har-klart-mot-glimt-siden-2019/s/5-95-1064213
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Det er meldt 6 grader, lettskyet og lett bris. Det er ikke så verst for å være der oppe.
Tren på langskudd

Gulløl

April 29, 2023, 10:34:17 AM #35 Last Edit: April 29, 2023, 10:57:29 AM by Gulløl
Greit nok at Glimt har en stor og bredd tropp. Men er ikke den offensive slagkraften til Glimt en del svekket for tiden, også inn mot dagens kamp ? Jeg tok toppscorerlista til Glimt fra i fjor og ut fra lokalavisen der oppe og litt fra Glimt forumet er status for spillerne som i fjor scoret mest mål denne:

Amahl Pellergino med 25 mål. Gikk inn i garderoben relativt tidlig på gårsdagens trening, uvvist av hvilken grunn. Sliter han med noe smårusk ?

Hugo Vetlesen med 16 mål. Har stått over med sykdom i de to siste kampene. Er tilbake i trening. Men er han klar for å starte i dag ?

Runar Espejord med 12 mål. Stod over LSK kampen. Var ikke å se på treningsfeltet i går.

Ulrik Saltnes med 6 mål. Stod over LSK kampen. Var ikke å se på treningsfeltet i går.

På den positive siden for Glimt  er Albert Grønbæk kommet inn (august i fjor) og  markert seg som målscorer i år med 3 mål (på 3 kamper).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 29, 2023, 10:40:20 AM #36 Last Edit: April 29, 2023, 11:20:01 AM by Gulløl
Ellers er også assistlisten fra i fjor en del svekket:

Amahl Pellegrino: 10 (se forrige innlegg)

Ulrik Saltnes: 9 (se forrige innlegg)

Hugo Vetlesen: 9 (se forrige innlegg)

Ola Solbakken: 6 (solgt)

Elias Hagen: 6 (solgt)

Joel: Mvuka: 6 (solgt men på lån tilbake til Glimt)

Brice Wembangomo: 6 (strekkskade, nettopp tilbake på trening).


De beste på assistlisten i år med mer en assist er:

Amahl Pellegrino; 4 (på 3 kamper)
Albert Grønbæk: 3 (på 3 kamper)

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Pellegrino fikk en stempling eller noe i forrige gang. Var visst det han slet med på gårsdagens trening.
Tren på langskudd

Lasaron

Det er meldt om ganske godt billettsalg til kveldens kamp. Jeg tipper på 5-6000 tilskuere.

Brann.no sin før kampen-sak er kryptisk om skadene til Castro, Ulriken og Thore. At det vil vise seg kl 1645 om noen av dem er med i troppen eller ikke.

Hadde det vært meg som bestemte, hadde de først fått spilletid for Brann 2 på hjemmebane i morgen, i stedet for i dag. Når de har vært såpass lenge ute.
Tren på langskudd

Superjack

April 29, 2023, 14:28:13 PM #39 Last Edit: April 29, 2023, 14:29:46 PM by Superjack
Mener det var meldt 7000 solgte billetter i går. Så nesten utsolgt. Aspmyra tar 8000.

Dette er den virkelige testen for Brann.
Glimt i Bodø, det Glimt kan stille stort sett hele A-laget skadefri.

Håper på Brannseier men kan fort se for meg en 4-5 sifret tap også.
Glimt når de fungerer offensivt mener jeg et Nordens desidert beste lag. Og, holder høy Europaklasse som Norges eneste lag.

Så er spørsmålet hva Brann holder.

Grugleder meg virkelig til denne kampen.
Brannsupporter.

opplett

Det er utsolgt på hele Aspmyra utenom på feltet ved siden av bortefeltet. Blir spennende dette her.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Nixon

Lagoppstilling:

1 Mathias Dyngeland
13 Svenn Crone
6 Japhet Sery Larsen
21 Ruben Kristiansen
18 David Møller Wolfe
7 Mathias Rasmussen
19 Sivert Heltne Nilsen
8 Felix Horn Myhre
25 Niklas Jensen Wassberg
11 Bård Finne
10 Frederik Børsting

Benken:

12 Eirik Holmen Johansen
3 Fredrik Pallesen Knudsen
16 Ole Didrik Blomberg
20 Aune Heggebø
31 Isak Tomar Hjorteseth
33 Marius Trengereid
43 Rasmus Holten
Rød makt på Hansa

Superjack

Quote from: Nixon on April 29, 2023, 15:55:41 PMLagoppstilling:

1 Mathias Dyngeland
13 Svenn Crone
6 Japhet Sery Larsen
21 Ruben Kristiansen
18 David Møller Wolfe
7 Mathias Rasmussen
19 Sivert Heltne Nilsen
8 Felix Horn Myhre
25 Niklas Jensen Wassberg
11 Bård Finne
10 Frederik Børsting

Benken:

12 Eirik Holmen Johansen
3 Fredrik Pallesen Knudsen
16 Ole Didrik Blomberg
20 Aune Heggebø
31 Isak Tomar Hjorteseth
33 Marius Trengereid
43 Rasmus Holten


Spennende med Kniklas
Brannsupporter.

vekkreist

Den kampen jeg grugledet meg mest til var forrige kamp mot VIF.

Denne kampen mot BG gleder jeg bare til.

Det er lave forventinger, ingen press for å vinne. "Alle" regner med BG vinner denne
Så å gå inn med lave skuldre tror jeg ganger Brann.


Får håpe at spillerne har rett mindset, og at ikke Cup finalen har tatt vekk fokuset inn mot denne kampen.
Og om Brann skulle tape, så håper jeg at det ikke blir med stygge sifre. Hederlig tap som noen ovenfor nevnte.

Lagoppstilling til BG

Haikin - Sørensen, Bjørtuft, Lode, Bjørkan - Konradsen, Berg, Grønbæk - Mvuka, Nordås, Pellegrino.


Hvem bør passes ekstra godt på? Pellegrino, Berg?


opplett

Wassberg synes jeg viste seg bra frem forrige kamp. Blir interessant å se hvordan han takler denne kampen. Men på de gode dagene blir talentet hans veldig tydelig, med veldig sexy ballbehandling.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Quote from: vekkreist on April 29, 2023, 15:56:37 PMDen kampen jeg grugledet meg mest til var forrige kamp mot VIF.
Lagoppstilling til BG

Haikin - Sørensen, Bjørtuft, Lode, Bjørkan - Konradsen, Berg, Grønbæk - Mvuka, Nordås, Pellegrino.

Altså, fyttihelsiken for et lag de har..
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Brann er muligens friskere, og definitivt mer samspilte. Dessuten ute press på seg. Der kan et lite håp om poeng ligge.
Tren på langskudd

Gulløl

B/G med kun et bytte i forhold til de to foregående kampene, Nordås inn for Pemi.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Ustemten

God ting at Branns nåværende trener og fremtidige trener er så like i spillestilen... :)

fortune

Quote from: Nixon on April 29, 2023, 15:55:41 PMLagoppstilling:

1 Mathias Dyngeland
13 Svenn Crone
6 Japhet Sery Larsen
21 Ruben Kristiansen
18 David Møller Wolfe
7 Mathias Rasmussen
19 Sivert Heltne Nilsen
8 Felix Horn Myhre
25 Niklas Jensen Wassberg
11 Bård Finne
10 Frederik Børsting

Benken:

12 Eirik Holmen Johansen
3 Fredrik Pallesen Knudsen
16 Ole Didrik Blomberg
20 Aune Heggebø
31 Isak Tomar Hjorteseth
33 Marius Trengereid
43 Rasmus Holten

Jeg har begrenset tro på poeng i denne kampen etter å ha sett lagoppstillingen. Glimt kan parkere forsvarslinjen sin på midtbanen og presse oss langt inn på vår halvdel uten at vi har et eneste kontringsalternativ. Glimt har derimot mye fart i sitt frontledd.
First is first, second is nothing

Go Up