• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann – VIF, lørdag 22. april kl. 18:00 (runde 3)

Started by Kagain, April 16, 2023, 21:54:22 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Gå av.

Superjack

Quote from: Spelaren on April 22, 2023, 19:23:38 PMBanen trenger fortsatt litt tid.

Brann også.
Spent på neste, som samnsynligvis går på ES dårligste bane
Brannsupporter.

Nixon

Dette var saker! Jeg var litt bekymret i starten av andre omgang da Brann så helt daffe ut og VIF vant alle duellene. Men derfra og inn var det ikke noe tvil. Og når vi leder og har ballen 90 prosent av tiden de siste ti minuttene, så virker det som at de har gitt opp. Merkelig å se på.

God stemning på tribunen med god motstand fra bortefeltet. Det er lenge siden sist!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Christian

Deilig deilig!

Heggebøs innhopp og scoring ble prikken over i'en. At VIF ikkje evner å trykke på mot slutten vitner om Branns styrke.

Sur Fagermo er en fin bonus.

Finfin respons

Quote from: Superjack on April 22, 2023, 19:17:01 PMSom Brannsupporter har vi kanskje blitt litt bortskjemt siste året?

Vif, Odd og Haugesund er vesentlige nivå over mye som ble møtt i Obos.
Men som i Obos ble kampen vunnet siste 25 minutter.
De står veldig bra.

Men statistikken er jo helt enorm i denne kampen

xG 2.68 vs 0.3
Passninger 551 vs 245
Ballinhav 69,6 vs 30,4
Avslutninger: 21 vs 6
Mot mål: 7 vs 4
Innehav: 70 vs 30

Brann vinner kampen i kampen. Stadion ser ganske finfin ut på dronebilder med fulle tribuner.
Kanskje.

Superjack

Til slutt er dette bare en knallsterk seier.

Vif har null å by på etter 2-1

Brannsupporter.

Corran

Brann er desidert best her og det på en dag når det  var flere som en følte var et godt stykke fra sitt beste.
Rasmussen blant annet var veldig svak, men skal ha for noen fantastiske returløp og taklinger.

SÅ eg føler Brann har mye mer å gå på og engen var ikke noe målestokk.

Og hadde eg vært vif supporter hadde eg forlangt Fagermo sitt hode på et fat. Vif skal da ikke være et lag som ikke tør å prøve spille seg ut eller ligger med alle mann i forsvar i 80 minutter av kampen?

Synes det er synd å se laget som var bohemene i norsk fotball nå er en traust platt overbetalt versjon av odd
Og når eg sier det er synd så mener jeg synd for vif supporterne som jeg føler med samtidig som eg koser ræven av meg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Kommentar til VIF-supporterne etter at vi gikk opp til 1-0:

Dere durte jo på, som om det ikke ble mål. Det er ikke kjempegod støtte til laget i motgang. Nei, det er korøving med trommer attåt, lagt til en fotballstadion under en kamp.
Tren på langskudd

SeLyren

Til dere som var på stadion i dag, var det gøy?

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Btw
Stemningen i dag var meget bra, men eg har som vanlig et par sure oppgulp (det er stort sett det vi gamle menn har)
For det første så er det feil å synge om at vif skal rykke ned og at vi hater dem (selv om begge deler er sant) når vi skal hylle våre spillere etter kampen.

For det andre når en synger sangen Reis opp/Sitt ned og mens en synger sitt ned så har Brann kontring mot Hansa/Frydenbø og det de ser er en hel tribune sitte ned og fokusere på motstanderen.
I det en ser at angrepet starter så må en jo raskt slå om til Reis opp eller Hopp eller what ever.
Men oppsangerne står vel med ryggen til så de ser ikke at Brann kommer på en kontring?

Og jobbe Brann sangen var vel ikke nødvendig i dag?

Utenom dette Fantastisk bra liv
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Quote from: Corran on April 22, 2023, 20:57:12 PMSÅ eg føler Brann har mye mer å gå på og engen var ikke noe målestokk.

Og hadde eg vært vif supporter hadde eg forlangt Fagermo sitt hode på et fat. Vif skal da ikke være et lag som ikke tør å prøve spille seg ut eller ligger med alle mann i forsvar i 80 minutter

Nå tror jeg Vif har store interne problemer og måten Fagermo svarer mtp f.eks Strandberg er trist.
Ville nok også ønsket hans hode på et fat om han trente Brann.

Men! Jeg tror ikke Fagermo hadde denne kampplanen, og jeg tror spillerne ønsker å gjøre annet.

Jeg begynner å tro at Brann har noe å fare med.

Dette er ikke lenger tilfeldig. Brann fikk ett Odd som ikke hadde plan om annet enn 5-3-2 og lyktes.

Vif forsøkte på noe annet og klarte det ikke.

Vif tapte fordi Brann var vesentlig bedre.

Utrolig spent på neste to seriekampene.

Glimt er Norges absolutt beste lag, og spent på om Brann evner å presse dem lave.
Rosenborg under Rekdal er landets beste 5-3-2 lag. Så er jeg spent på om RBK møter Brann med frykt og 5-3-2 eller det de spiller ofte mot lag som de mener de er bedre enn, 3-4-3
Brannsupporter.

pidre

Bra kamp. Børsting bedre enn forventet. To bra straffer nå, men Sivert, neste gang står keeper. Rasmussen hevet seg når han fikk DM-rollen, tydelig at han trives bedre der. Niklas og Heggis med gode innhopp.
Saludar a los monos!

Go Up