• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Skader og karantener

Started by Superjack, April 12, 2023, 11:31:01 AM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Corran

Er også en ny skade Ikke slått opp igjen noe
Nå tenker jeg det er greit å fristille mannen da en har brukt nok ressurser på ham
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Dickens

Quote from: Corran on November 30, 2024, 15:13:23 PMEr også en ny skade Ikke slått opp igjen noe
Nå tenker jeg det er greit å fristille mannen da en har brukt nok ressurser på ham

Er et aldri så lite mareritt at vi må lønne denne kjeksen ut 2026...

fortune

Ny skade, men det er mye høyere sjanse for å både få nye skader og slå opp de gamle når man rushes tilbake på banen. Thore er nok litt kjeksete, men det er neppe positivt for han at Branns medisinske apparat er sånn halvveis, samtidig som Horneland gjerne bruker en del erfarne spillere halvskadet.

Blir overrasket om Thore har vært tilgjengelig i mer enn halvparten av kampene siden han ankom..
First is first, second is nothing

Lasaron

Jaja. Om ikke Hornis driver avansert mindgame for å vinne mot Viking, så forsvinner han etter sesongen. Da får vi kanskje en trener som er noe mer innstilt på å la spillere bli friske først. Det kan telle positivt.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Pete05

Quote from: Lasaron on November 30, 2024, 18:54:56 PMJaja. Om ikke Hornis driver avansert mindgame for å vinne mot Viking, så forsvinner han etter sesongen. Da får vi kanskje en trener som er noe mer innstilt på å la spillere bli friske først. Det kan telle positivt.

Spør alle trenere om det😭, her brukes den antatt beste spilleren helt rått for å vinne. Det gjelder i hele Europa.

Hva som er løsningen vet ikke jeg.men trenere er ansatt og vurdert etter neste kamp. Veldig enkelt egentlig.

Go Up