• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Skader og karantener

Started by Superjack, April 12, 2023, 11:31:01 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Støttes.

Hvor gammel er Kvale?
Brannsupporter.

Lasaron

Tren på langskudd

andreas1989

Parmer meldte jo både det ene og det andre i den chatten i dag etter det jeg kunne se, men vi får da tro at det da stemmer at Torsvik igjen er skadet.

Kvale spilte heller ikke forrige Brann 2 kamp, men det hadde vært spennende å se han få sjansen for førstelaget. 2 div er vel uansett en ganske grei kamparena denne høsten.

Superjack

Og det er mange nivå av skadet. Er det lysken igjen? Eller en vondt i noe som går over?

Uansett virker det kjeks. Veldig synd.
Brannsupporter.

Kagain

Quote from: andreas1989 on June 21, 2024, 15:59:17 PMKvale spilte heller ikke forrige Brann 2 kamp, men det hadde vært spennende å se han få sjansen for førstelaget. 2 div er vel uansett en ganske grei kamparena denne høsten.

Enig med at Kvale først kan få etablere og vise seg frem på Brann 2 før vi snakker om fast plass. Jeg tenker dog at med tanke på at han, om jeg husker riktig, kom tidligere på ungdomslandslag enn Wolfe, burde Brann forsøke å gi han sjansen som innbytter i eliteserien. 20 minutter her, 10 minutter der. Da får de trent han på et høyere nivå, og sett mer av potensialet hans.

Hickok

Quote from: andreas1989 on June 21, 2024, 15:59:17 PMParmer meldte jo både det ene og det andre i den chatten i dag etter det jeg kunne se, men vi får da tro at det da stemmer at Torsvik igjen er skadet.

Kvale spilte heller ikke forrige Brann 2 kamp, men det hadde vært spennende å se han få sjansen for førstelaget. 2 div er vel uansett en ganske grei kamparena denne høsten.
Han spilte G19 NM kampen for 2 dager siden. https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8637568

andreas1989

Og han var tilbake på banen for Brann 2 i dag. Hva angår Torsvik så skulle jo man tro at et eller annet medie snart komme med en ny oppdatering.

Nixon

BA siterer Horneland på at Blomberg er ute "en god stund".
Selv sier Blomberg at han håper på Haugesund 13. juli.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Quote from: Nixon on June 24, 2024, 13:36:17 PMBA siterer Horneland på at Blomberg er ute "en god stund".
Selv sier Blomberg at han håper på Haugesund 13. juli.
Men gledelig i samme artikkel at Mathisen, Castro, Sande og Warming trener for fullt. Ingen tilbakeslag for nevnte fire heldigvis, tåler hard trening slik som på dagens trening.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

andreas1989

Quote from: BA- Han er ute en god stund. Han er den av kantene som har hatt kontinuitet i år, så det er overhodet ikke bra å miste ham. Det er kjipt, for han var på et bra sted nå, sier Brann-trener Eirik Horneland, som dog kan glede seg over at kantalternativene Ulrik Mathisen, Niklas Castro og Magnus Warming trente for fullt på mandagens harde trening.

Fredagens seriekamp mot Strømsgodset kommer definitivt for tidlig. Det samme gjør storkampen mot Bodø/Glimt helgen etter, mens hjemmekampen mot Haugesund 13. juli kan gå.

- De sier at jeg er ute i tre-fire uker, men jeg føler meg bedre allerede, sier 24-åringen, som pådro seg skaden for halvannen uke siden.

Wombat

Har hatt stor tro på Blom i lang tid, men han har noe for inbitt over seg, prøver for hardt til tider. Kanskje greit med en liten ufrivillig kortere pause

Så helt greit at noen andre får prøve seg, og gjerne Warming over 2 kamper, selv om jeg har sansen for Ulrik
Don't bang the drum like monkeys do

Go Up