• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stabæk - Brann, onsdag 26 april kl 18.00. Semifinale NM

Started by Gulløl, March 21, 2023, 12:06:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Billy Elliott

"For gressmatten på Nadderud ble igjen et tema etter at Claus Niyukuris kne fikk et brutalt møte med underlaget.

Haugesunds midtstopper ble byttet ut med det som så ut som en fryktelig kneskade. I en hodeduell med Stabæk-spiss Kasper Høgh landet Niyukuri helt feil da foten stoppet i gresset og kneet bøyde seg en helt annen vei enn det skal."
https://www.vg.no/sport/fotball/i/9zGBnq/frykter-alvorlig-skade-for-haugesund-unggutt
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Hvis det blir sleipt og gjørmete, så vil iallfall ikke foten sitte fast......


Nei, her må man være i forkant. Flytt kampen til Infertility. Avgjør det i dag! Nff, på ball!!
Tren på langskudd

Gulløl

April 24, 2023, 12:56:50 PM #102 Last Edit: April 24, 2023, 13:06:36 PM by Gulløl
Feil BA. Det er 195 billetter igjen på hovedtribunen (inkl.det "nye" free-seating feltet). Mye mer ledig på andre langsiden. Altså Nadderud kommer ikke til å bli utsolgt, det er nesten 1 000 billetter igjen totalt. Med tempoet som er i billettsalget blir det neppe solgt mer enn 300-400 i tillegg til de 4 000 allerede solgte.

Klipp fra BA:
Det går mot utsolgt stadion til semifinalen. Billettene på bortetribunen på Nadderud forsvant på noen minutter og hovedtribunen er også utsolgt.


https://www.ba.no/stabak-lederen-kommer-med-en-advarsel-til-brann/s/5-8-2231558
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 24, 2023, 13:09:24 PM #103 Last Edit: April 24, 2023, 13:15:08 PM by Gulløl
Klipp fra Budstikka i dag:
Bortefeltet til Brann-fansen er for lengst utsolgt. Det betyr knappe 600 syngende Brann-fans på bortefeltet. I tillegg regner klubben med at en del bergensere har kjøpt billetter på hovedtribunen. - Det er jo en tribune som i hovedsak er for Stabæk-fans. Der er det ikke lov med supporterutstyr fra det rivaliserende laget. Kommer de en Brann-trøye, må de ta av seg den. De vil bli nektet å ha med supporterutstyr inn på hovedtribunen, sier Ekeli.


Et klipp fra en litt tidligere Budstikka artikkel:
- Tidligere statsminister og Høyre-leder Erna Solberg er en svoren Brann-supporter. Hva gjør dere hvis hun kommer med et Brann-skjerf? Tar du det også ? - Det gjør ikke jeg, men det forventer jeg at vakten i porten gjør, forteller Andreas Aalbu.

;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Jeg lurer virkelig på hva som kommer til å skje på hovedtribunen på onsdag. Jeg kan ikke tenke meg at flere hundre Brannsupportere ikke vil flagge hvem de holder med med supportereffekter og lyd. Det er jo null problem å gå inn inkognito, for så å ta på seg både drakt og skjerf når kampen starter. Og det blir ikke lett å håndtere for Stabæks vakter.

Men dette har Stabæk lagt opp til selv. Jeg snakket med en i Brann som har kontakt med hjemmelagene før bortekamper, og han sa rett ut at Stabæk var idioter.
Rød makt på Hansa

Gulløl

April 24, 2023, 13:44:59 PM #105 Last Edit: April 24, 2023, 14:00:22 PM by Gulløl
Ja utrolig dårlig håndtert av Stabæk lederne. Hadde de vært litt smarte hadde de gitt langsiden med de dårligste tribunenefasilitetene til Brann supporterne og behold hovedtribunen selv.

Stabæk lederne har vist følgende, eller lett kunne funnet ut:

1. Sitt eget snittsalg på hjemmebane i fjor, altså prognosert det som var realistisk å selge til denne kampen til egne supportere.

2. At Brann supporterne i semifinalen i 2004 var litt over 2000 på tribunene mot samme klubb på samme arena.

3. At Brann supporterne i forrige semifinale på Østlandet i 2011 mot Fredrikstad var 1700-1800 på tribunene. Da var Fredrikstad smart og tildelte Brann supporterne 1400 plasser som medførte at det kun ble kjøpt 300-400 på de andre tribunene i tillegg. Dette fungerte veldig bra, det var festkamp og stor stemning.

Nå koker det mer rundt Brann enn både i 2004 og 2011. Og idiotene i Stabæk ledelsen har valgt en god salig blanding av supportere fra begge klubber på begge tribunesider og må håndtere det på en skikkelig måte ved inngangene og på tribunene på onsdag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Brann valgte å kjøre cupkvart på Åsane for å spare egen bane.

Her burde Stabæk gjøre det samme.
Det er vel til slutt NFF/Dommer som avgjør om kampen kan spilles på Nadderud eller ikke på onsdag?

Frykter her at denne avgjørelsen kan risikeres å komme så tett på kamp at det er masse Brannsupportere klar for kamp.

Jeg tror også Horneland har fått med seg baneforholdene og vil justere før kampen.
Mulig det å ha en Heggebø og en Pallesen for å utnytte dødballer blir viktig. Og å eventuelt løfte ball mer om det er umulig å spille gjennom vann/gjørme.

Brannsupporter.

Leffen

Palle og Heggebø må inn på laget. Denne banen kommer til å være historisk dårlig, og nå skal det niregne frem til kampstart.

krakra

Quote from: Superjack on April 24, 2023, 14:45:18 PMBrann valgte å kjøre cupkvart på Åsane for å spare egen bane.

Her burde Stabæk gjøre det samme.
Det er vel til slutt NFF/Dommer som avgjør om kampen kan spilles på Nadderud eller ikke på onsdag?

Frykter her at denne avgjørelsen kan risikeres å komme så tett på kamp at det er masse Brannsupportere klar for kamp.

Jeg tror også Horneland har fått med seg baneforholdene og vil justere før kampen.
Mulig det å ha en Heggebø og en Pallesen for å utnytte dødballer blir viktig. Og å eventuelt løfte ball mer om det er umulig å spille gjennom vann/gjørme.


Brann er ikke tjent med å spille på en dårlig bane. Det er Stabæk. Det er jo forskjellen her. Brann gjorde det ikke av hensyn til motstanderne akkurat.

Jeg skjønner godt at Stabæk vil spille på den banen som gir størst sjanse for avansement. Så er det opp til NFF å vurdere om den er forsvarlig å spille på.

Det vil se ganske dumt ut hvis NFF bestemmer at kampen må flyttes rett før kamp nå. De har jo alle forutsetninger for å ta denne avgjørelsen i dag. De kunne tatt den i går også. Det er ikke noe som kommer til å endre seg før onsdag.

Billy Elliott

Merk mine ord, NFF kommer ikke til å foreta seg en dritt før dommeren besiktiger banen før kampstart, ser at den ikke er forsvarlig å spille på, og så må kampen utsettes.

Å være bakpå er jo et slags varemerke for forbundet.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Quote from: Billy Elliott on April 24, 2023, 17:34:41 PMMerk mine ord, NFF kommer ikke til å foreta seg en dritt før dommeren besiktiger banen før kampstart, ser at den ikke er forsvarlig å spille på, og så må kampen utsettes.

Å være bakpå er jo et slags varemerke for forbundet.

Litt denne versjonen jeg frykter. Og med 2000 Brannsupportere klar for kamp.
Brannsupporter.

Lasaron

Prioritert hva jeg tror blir utfallet:

1. Kadettangen
2. Utsatt rett før kampstart
3. Nadderud
4. Infertlity
Tren på langskudd

Finfin respons

Kan denne skadde Haugesundspilleren saksøke forbundet? Det er vel lett å føre sak med tv-bildene av hendelsen og medisinsk ekspertise? Han burde. Da får de seg en lærepenge.

Gjør det! Gjør det! Gjør det!
Kanskje.

Nixon

Det blir kamp på Nadderud på onsdag. Garantert.
Rød makt på Hansa

Corran

Quote from: Finfin respons on April 24, 2023, 19:27:17 PMKan denne skadde Haugesundspilleren saksøke forbundet? Det er vel lett å føre sak med tv-bildene av hendelsen og medisinsk ekspertise? Han burde. Da får de seg en lærepenge.

Gjør det! Gjør det! Gjør det!
Var ikke dette den spilleren som i en duell lander feil på stiv fot?
Skal ikke si det 100% sikkert at det er samme, men tror det og det hadde vel ingenting med underlaget å gjøre. Han er i luften og får seg en dytt og lander feil
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: krakra on April 24, 2023, 16:59:50 PMDet vil se ganske dumt ut hvis NFF bestemmer at kampen må flyttes rett før kamp nå. De har jo alle forutsetninger for å ta denne avgjørelsen i dag. De kunne tatt den i går også. Det er ikke noe som kommer til å endre seg før onsdag.

Er det ikke i tillegg til en drit dårlig bane også utsikter for at det kan regne ganske mye før kampen?
Dette kan jo være nok til at det rett før kampen er blitt så mye verre at det må utsettes/flyttes
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Billy Elliott

Hvis det blir kamp på Nadderud, så skal jeg for første gang i år ønske meg at Kniklas ikke starter. Jeg vil ikke ha han i troppen en gang.

Bare at han ser på den banen vil sikkert gi han en karrieretruende skade.

Japhets kjekseben bør også spares.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Tror Heggebø og Palle starter.

Usikker på om det blir for Japhet eller Krisiansen for Palle.

Heller ikke sikker på hvem Heggebø spiller for. Kan bli for enten Finne eller Blomberg.

Resten tror jeg blir uendret.
Brannsupporter.

Corran

Tror ikke det kommer noen bytter fra forrige kamp om ikke noen sliter med noe.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Er det en selvfølge å sette inn våre største og tyngste spillere på en så løs, ujevn og tung bane?
Rød makt på Hansa

Corran

Mer kritikk av banen fra TV2
NFF mener den er godkjent før sesongen og det var gode planer for å få den spillbar så den er spillbar:

 Når vi starter så sent som 10. april, så mener vi det skal være mulig å ha gode nok baner. Vi ser blant annet at Åråsen og Moss i OBOS-ligaen er bra. Vi kjenner ikke i detalj hva klubbene gjør, sier Pedersen og fortsetter:

- Vi var på befaring på Nadderud en ukes tid før seriestart. Vi avdekket da at det var lite gress og at banen estetisk ikke var bra. Da ble det lagt en plan som vi ble orientert om. Banen anses som godkjent fra vår side, da den er spillbar og forsvarlig for spillernes sikkerhet.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Christian

Quote from: Corran on April 24, 2023, 21:27:31 PMMer kritikk av banen fra TV2
NFF mener den er godkjent før sesongen og det var gode planer for å få den spillbar så den er spillbar:

 Når vi starter så sent som 10. april, så mener vi det skal være mulig å ha gode nok baner. Vi ser blant annet at Åråsen og Moss i OBOS-ligaen er bra. Vi kjenner ikke i detalj hva klubbene gjør, sier Pedersen og fortsetter:

- Vi var på befaring på Nadderud en ukes tid før seriestart. Vi avdekket da at det var lite gress og at banen estetisk ikke var bra. Da ble det lagt en plan som vi ble orientert om. Banen anses som godkjent fra vår side, da den er spillbar og forsvarlig for spillernes sikkerhet.
En kunne jo ønske seg at journalisten stilte spørsmålet om det ikke kunne lønne seg å ta en ekstra sjekk av banen nå for å slippe en eventuell avlysning på dagen. Men det blir jo kamp i åkeren, det er tydeligvis bestemt.

Lasaron

Det snør en del på Østlandet i dag. Men ikke hele. Snør det på Nadderud, mon tro?

Edit: Budstikka sine toppsaker er snø snø snø
Tren på langskudd

Billy Elliott

April 25, 2023, 07:35:58 AM #124 Last Edit: April 25, 2023, 10:23:18 AM by Billy Elliott
Jepp, nå er det fullt snøkaos der borte. Å tro at det vil være mulig å spille noe som ligner på fotball på denne banen i morgen er å tro på julenissen - passende nok for Østlendingene som har julevær helt frem til fellesferien.

Kan NFF vææære så snill å være litt i forkant? For en gangs skyld? Pliz? Så slipper vi at over 1000 bergensere møter opp forgjeves i morgen. Flytt kampen til en bane med kunstgress i dag.

Å si at banen ble sjekket og klarert i begynnelsen april er ikke godt nok. Siden da har ikke bare ett, men to lag spilte jevnlig med kamper der, og erfaringene fra disse er ikke gode. Når man nå i tillegg legger et snøhelvete på toppen av denne smørjen, er det direkte talentløst å vente til kampdagen med å foreta seg noe. Feigt rett og slett, da man heller lemper hele ansvaret over på en enkelt dommer.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

April 25, 2023, 08:12:49 AM #125 Last Edit: April 25, 2023, 08:16:27 AM by Gulløl
De uansvarlige Stabæk lederne og NFF (om de bryr seg) har vel konstatert at det blir "ganske fint vær" i morgen. Greit nok at det ikke er snø i morgen men problemet er at banen ikke i det hele tatt får tørke opp. Her er det ikke snakk om en fast gressmatte som skal tørke opp men løse jordmasser. Gjørmehav og jævlige spilleforhold blir det, ikke til å unngå, dette vet også Stabæk lederne og NFF.

I en av artiklene i Budstikka i bildeserien med snøbilder står det at det er snø og sludd helt ned til fjorden.

Ellers et par klipp fra avisen:

- Det har kommet en del snø på morgensiden. E18 er stort sett bar og våt, men det er mye slaps og snø på de andre mindre veiene, sier Nils Jakob Aae ved Vegtrafikksentralen tirsdag morgen.

- I dag er dagen for vinterdekk om du skal kjøre med bil, men jeg tipper at til ettermiddagsrushet er problemene stort sett over, sier Hanne Beate Skattum ved meteorologisk institutt. Hun melder en del nedbør i formiddag og litt ut på dagen, med oppholdsvær til kvelden. - Og i morgen ser det ganske fint ut. Det blir stort sett oppholdsvær og perioder med litt sol og nordvestlig vind, så selv om temperaturen går opp til syv-åtte grader kan det nok føles litt kjølig når det blåser som mest, sier Skattum.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 25, 2023, 08:32:23 AM #126 Last Edit: April 25, 2023, 08:39:15 AM by Gulløl
Siden det definitivt blir kamp på Nadderud i morgen er det bare å mobilisere ytterligere. Det er nå solgt 4200 av 4938 billetter. Stemningsmessig blir det Brann supporterne som vil dominere kampen, liten tvil om det. Ikke bare på bortefeltet men også på hovedtribunen. Selv om vi ikke kan ha supporter effekter på oss kan ingen nekte oss å synge, juble og lage kokende stemning. Brann skal til cupfinalen, slik er det med den saken ! Gjørme er ingen hindring for Brann, selv om Stabæk lederne tror det gir Bærums laget en fordel.

Fra Stabæk på twitter i går:
Det er få billetter igjen på hovedtribunen, og vi har derfor gjort JR Support-feltet tilgjengelig for alle.


Fremdeles noe igjen av dei 160 billettene som ble lagt ut på dette sittefeltet på hovedtribunen i går.
https://ticketco.events/no/nb/events/276574/seating_arrangement/sections/301613?
Så løp og kjøp billetter på feltet tvers over bortefeltet !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

pidre

Dyngeland

Crone (hvor lenge er Pedersen ute?) - Palle - Sery - Kristiansen

Hjorteseth-Sønnen-FHM

Blomberg - Heggis - Børst


Banen + hvile betyr endel endringer/rotasjon.


Saludar a los monos!

Gulløl

April 25, 2023, 09:03:49 AM #128 Last Edit: April 25, 2023, 09:05:57 AM by Gulløl
Perfekte forhold for "turneren" Blomberg i morgen. Om det er noen som klarer å holde seg på bena å skli rundt og gjennomføre araber-flikk-flakk med salto og i sekundene deretter å score mål er det han.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Billy Elliott on April 25, 2023, 07:35:58 AMJepp, nå er det fullt snøkaos der borte. Å tro at det vil være mulig å spille noe som ligner på fotball på denne banen i morgen er å tro på julenissen - passende nok for Østlendingene som har julevær helt frem til fellesferien.

Kan NFF vææære så snill å være litt i forkant? For en gangs skyld? Pliz? Så slipper vi at over 1000 bergensere møter opp forgjeves i morgen. Flytt kampen til en bane med kunstgress i dag.

Å si at banen ble sjekket og klarert i begynnelsen april er ikke godt nok. Siden da har ikke bare ett, men to lag spilte jevnlig med kamper der, og erfaringene fra disse er ikke gode. Når man nå i tillegg legger et snøhelvete på toppen av denne smørjen, er det direkte talentløs å vente til kampdagen med å foreta seg noe. Feigt rett og slett, da man heller lemper hele ansvaret over på en enkelt dommer.

Er nok i litt høyere strøk det er kaos. Jeg ser på bilder fra Sandvika at det er så vidt kvitt på bakken, så ikke krise der, men bra er det selvsagt ikke. Banen blir nok langt fra bra!

Hickok


Gulløl

Fra Bergens Tidende dagen etter semifinale seieren mot Stabæk i 2004.





Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Pete05

Bor i Oslo og hos meg så er det ekstremt med våt, tung snø. Er nok bittelitt høyere enn Nadderud men ikke mer enn 3 km i luftlinje unna. Og om det ikke er kommet snø så er det store nedbørsmengder. Denne kampen kommer til å bli vurdert helt frem til fløyta går - og jeg er redd for at den kan bli avlyst i siste sekund.

Gulløl

Quote from: Pyton on April 25, 2023, 10:01:58 AMBor i Oslo og hos meg så er det ekstremt med våt, tung snø. Er nok bittelitt høyere enn Nadderud men ikke mer enn 3 km i luftlinje unna. Og om det ikke er kommet snø så er det store nedbørsmengder. Denne kampen kommer til å bli vurdert helt frem til fløyta går - og jeg er redd for at den kan bli avlyst i siste sekund.
Nå er det heldigvis meldt ingen nedbør siste 24 timer før kampstart. Og sol i morgen. Hjelper litt.
Blir helt sikkert ikke avlyst, men gjørmehav blir det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 25, 2023, 10:18:07 AM #134 Last Edit: April 25, 2023, 10:20:07 AM by Gulløl
Bohinen og Stabæk lederne tar gjerne imot at vi har stor fokus på de elendige spilleforholdene. Men håper Horneland og spillerne er så profesjonelle at de stenger all denne støyen helt ute. Bare fokus på en god kampplan i forhold til spillestil og hvilke spillere som behersker underlaget best.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Det er i alle fall snø på banen, det kan Stabæk bekrefte til BT (uten at det er nooooe som helst problem azzå!):

"Onsdag skal matten huse semifinalen i cupen mellom Stabæk og Brann.

- Den er hvit, men det er ikke noen bekymring, sier daglig leder i Stabæk, Jon Tunold."
https://www.bt.no/sport/ballspark/i/nQOWjo/veien-til-ullevaal-direkte
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Hickok

Her er webkamera fra Bogstad. Litt forbi motsatt vei fra Nadderud, og litt høyere. Litt mer snø der, ja. https://xn--vindn-qra.no/webkamera/oslo/oslo/oslo-oslo-golfklubb-c242db

Pete05

Quote from: Gulløl on April 25, 2023, 10:09:51 AM
Quote from: Pyton on April 25, 2023, 10:01:58 AMBor i Oslo og hos meg så er det ekstremt med våt, tung snø. Er nok bittelitt høyere enn Nadderud men ikke mer enn 3 km i luftlinje unna. Og om det ikke er kommet snø så er det store nedbørsmengder. Denne kampen kommer til å bli vurdert helt frem til fløyta går - og jeg er redd for at den kan bli avlyst i siste sekund.
Nå er det heldigvis meldt ingen nedbør siste 24 timer før kampstart. Og sol i morgen. Hjelper litt.
Blir helt sikkert ikke avlyst, men gjørmehav blir det.

Det hjelper lite og det er ikke meldt lokalt at det skal være opphold før kampen men at nedbørsmengden skal avta. Og det er kommet stooooore mengder.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/vezxzl/nedboersrekord-og-vanntroebbel-enorme-mengder



Gulløl

Vi har erfaring mot nord-irske Glentoran F. C. på Stadion i oktober 1973. Da snakker vi om skikkelig regn og gjørme. Stabæk kan bare gå å legge seg, dette  er Bergens føre og vi kan det !

Vi må snu dette til noe positivt, kamp blir det.



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Hickok on April 25, 2023, 11:10:01 AMDa er det kommet bilde av banen i dag. Bortefeltet midt i mot. https://www.nettavisen.no/sport/bildene-av-banen-fikk-brann-sjefen-til-a-riste-pa-hodet-vil-helst-ikke-se-det/s/5-95-1055060

OMG!

De driver bare å troller nå. Video fra Bohinen av banen på Twitter: https://twitter.com/Lars_Bohinen/status/1650771133686243328

Flytt denne kampen nå, NFF. Dette er ikke norsk fotball verdig. Ikke bare er det for dårlige forhold til å spille fotball på, det er også direkte farlig for spillerne.

- Dette er en bane som det aldri skulle vært spilt fotball på. Den er verre enn det dere ser på TV-skjermen, sa FKHs fysioterapeut Ørjan Sørhus til Haugesunds Avis.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

April 25, 2023, 11:53:08 AM #142 Last Edit: April 25, 2023, 11:56:10 AM by Billy Elliott
Ifølge Stabæk så skulle ikke snøen være noe problem, siden varmekablene ville ta seg av den. Ser man på videoen fra Bohinen på Twitter eller oversiktsbildet som er øverst på BA akkurat nå, ser man hvor bra den planen funker.

Det er tydeligvis bare under en liten flekk på den ene banehalvdelen at de 3000 år gamle varmekablene funker.

Se her: https://twitter.com/Tobben1968/status/1650807527032979456
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Ustemten

Bare å slappe av. Ifølge Bohinen vil banen være "grønn og fin" i morgen til kampstart. De har nok i så fall en slags magisk gressmatte som kan gå fra et snødekt jorde til grønn og fin over natta. Så det er bare å glede seg til ypperlige spilleforhold på en nyklipt, grønn gressmatte i morgen!

esp123


Finfin respons

Quote from: Ustemten on April 25, 2023, 12:16:28 PMBare å slappe av. Ifølge Bohinen vil banen være "grønn og fin" i morgen til kampstart. De har nok i så fall en slags magisk gressmatte som kan gå fra et snødekt jorde til grønn og fin over natta. Så det er bare å glede seg til ypperlige spilleforhold på en nyklipt, grønn gressmatte i morgen!

Puh!
Takk  8)
Kanskje.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on April 25, 2023, 12:42:57 PMhttps://www.tv2.no/sport/slik-ser-nadderud-ut-dagen-for-semifinalen/15689330/

Fra artikkelen:
- Det skal spilles opp til 120 minutter i morgen. Kommer banen til å holde seg?

- Nei, det gjør den ikke. Det kan jeg si med en gang, svarer Bohinen.


Ja, men da er jo saken grei - da kan ikke kampen spilles på den banen. Enkelt og greit.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Hickok

Quote from: Billy Elliott on April 25, 2023, 13:25:04 PM
Quote from: Gulløl on April 25, 2023, 12:42:57 PMhttps://www.tv2.no/sport/slik-ser-nadderud-ut-dagen-for-semifinalen/15689330/

Fra artikkelen:
- Det skal spilles opp til 120 minutter i morgen. Kommer banen til å holde seg?

- Nei, det gjør den ikke. Det kan jeg si med en gang, svarer Bohinen.


Ja, men da er jo saken grei - da kan ikke kampen spilles på den banen. Enkelt og greit.

Det er nok dommeren som bestemmer, ikke Bohinen. Kamp blir det nok om det ikke er dammer med overvann.

fortune

Jeg synes det er rart om Stabæk ønsker å spille kampen på Nadderud. I denne kampen gir det nok en fordel, men de kan jo komme til å ødelegge banen for mange måneder fremover.
First is first, second is nothing

Go Up