• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

VAR- tråden

Started by Gulløl, February 13, 2023, 13:03:31 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

Supertzar

Quote from: olebrann3 on September 17, 2024, 15:56:18 PM
Quote from: Lasaron on September 17, 2024, 09:11:36 AMDet har vært for lite klaging på VAR på forumet i det siste, så jeg tar en for laget.

Den der straffesituasjonen mellom Odd og Tromsø, der Tromsø skulle hatt straffe, noe Svein Oddvar Moen innrømmer i ettertid. Det er helt utrolig utrolig (sic) at de med VAR ikke gir straffe der. Og nå får vi høre at det er mennesker som sitter på VAR-rommet? Og at de også gjør feil? Ja, så la oss gå tilbake til fotball uten VAR, da. For svingende!

Og hvorfor gjør de på VAR-rommet den feilen når jeg hadde gjort det rett? Kan noen fortelle meg det? De har jo åpenbart mer peiling på dømming enn jeg.

Og dette er altså bare en av mange eksempler på slik elendig, hoderystende feildømming, av VAR. Det er helt sprøtt!

Helt utrolig at den ikke blir endret. Men tipper dommeren på VAR rommet tenker at den ser dommeren og ikke dømmer. Så blir spørsmålet igjen er den klar og tydelig nok? Noe den absolutt er. Uten klar og tydelig regelen, så ser jo alle at det er holding og at det bør dømmes.

Nå er VAR-dommaren satt opp til å dømme Tromsø sin kamp neste runde.

ACHTUNG

Ikveld jubler jeg for VAR. Må bare få meddelt hvor uutgrunnelig patetisk det er når deler av Store Stå går i gang med orkestrert protest i det dommer går mot VAR-skjermen for å ta en avgjørelse. Det naturliige er å juble, så jubl for pokker!

Corran

En kan jo ikke være for VAR bare når det går vår vei og mot ellers?
Det blir jo bare dumt. De jublet på målet men sang mot VAR før og etter.
Helt greit det

Og flaut av dommeren å måtte bruke VAR i den situasjonen da det var soleklart og dommer var godt plassert
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Godt å ha VAR i dag. Hadde man ikke hatt det ville resultatet blitt feil.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

Hadde en ikke hatt VAR i dag så kan det være Brann hadde vunnet allikevel for resten av kampen hadde blitt annerledes enn den ble nå.

Og i verste fall hadde vi snakket om hvor inkompetent dommeren var som ikke klarte å se den straffen, mens nå får han ikke noen kritikk for det er derfor vi har VAR.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Brann har fått mye hjelp av VAR, i år - men særlig i fjor. Jeg er generelt positiv til riktige avgjørelser. Jeg er ekstra positiv til riktige avgjørelser som går i vår favør. Faktisk selv om vi har VAR. Og likevel jobber jeg aktivt for å avvikle VAR, fordi VAR gjør fotball kjipere.

Jeg skjønner at dette virker så motstridende for noen at de ikke forstår at det går an, ja at det er hyklersk. Men det går altså fint an.

Oppsummering for å gjøre det enkelt:

1. Jeg er mot VAR
2. Jeg er glad for riktige dommeravgjørelser i vår favør, selv om det enn så lenge er VAR.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Fusentast

Quote from: ACHTUNG on September 18, 2024, 21:37:03 PMIkveld jubler jeg for VAR. Må bare få meddelt hvor uutgrunnelig patetisk det er når deler av Store Stå går i gang med orkestrert protest i det dommer går mot VAR-skjermen for å ta en avgjørelse. Det naturliige er å juble, så jubl for pokker!

Frydenbø fortsatte også å rope "Videodømming ødelegger fotballen" etter at Castro satte straffen, usikker på om de innså ironien i det akkurat på det tidspunktet.
I don't think you can the rules!

Lasaron

Kanskje man kan dele hver kategori opp i to underkategorier?

1. Mot VAR
1a. Mot VAR, men blir dog takknemlig og glad for riktige dommeravgjørelser i sin favør.
1b. Mot VAR, til det ytterste. Vil ikke juble for mål gitt av VAR.

2. For VAR
2a. Er på sett og vis enige med 1b, i at 1a er hyklersk, og syns 1a er kjemperare.
2b. Forstår at 1a går fint an og er holdbart.

3. Er usikker om VAR - her tror jeg faktisk at alle som er usikker, på et tidligere tidspunkt var for VAR. Alle. Men jeg tipper at også disse er delt i synet på 1a og 1b.

Jeg tilhører kategori 1a.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Christian

Quote from: Lasaron on September 19, 2024, 06:07:31 AMBrann har fått mye hjelp av VAR, i år - men særlig i fjor. Jeg er generelt positiv til riktige avgjørelser. Jeg er ekstra positiv til riktige avgjørelser som går i vår favør. Faktisk selv om vi har VAR. Og likevel jobber jeg aktivt for å avvikle VAR, fordi VAR gjør fotball kjipere.

Jeg skjønner at dette virker så motstridende for noen at de ikke forstår at det går an, ja at det er hyklersk. Men det går altså fint an.

Oppsummering for å gjøre det enkelt:

1. Jeg er mot VAR
2. Jeg er glad for riktige dommeravgjørelser i vår favør, selv om det enn så lenge er VAR.
Prisverdig holdning, spør du meg. Denne debatten blir fort veldig svart/hvitt. Type: VAR ødelegger fotballen. / Om du ikke vil ha VAR så ønsker du dommerfeil velkommen. Litt som med bybanen...

Corran

Quote from: Fusentast on September 19, 2024, 07:15:12 AM
Quote from: ACHTUNG on September 18, 2024, 21:37:03 PMIkveld jubler jeg for VAR. Må bare få meddelt hvor uutgrunnelig patetisk det er når deler av Store Stå går i gang med orkestrert protest i det dommer går mot VAR-skjermen for å ta en avgjørelse. Det naturliige er å juble, så jubl for pokker!

Frydenbø fortsatte også å rope "Videodømming ødelegger fotballen" etter at Castro satte straffen, usikker på om de innså ironien i det akkurat på det tidspunktet.
De jublet først og så sang de videre
Er vel ikke noen ironi i det?

Jeg hater og er veldig i mot VAR og står og håper på at VAR skal vise at det blir straffe og at Brann skal score på den.
Etterpå er jeg igjen helt mot VAR og banner litt over dommer som må ut for å se på skjerm for og for at  det hele tatt VAR blir tatt i bruk i denne situasjonen. Dommer skal klare den situasjonen uten VAR.

På første målet til Brann som ble anulert jublet jeg aldri skikkelig for jeg så linjemannen var raskt oppe med flagget

Corran

En liten tilleggskommentar sånn apropos offside og VAR

Istedenfor å ha tunge flagg som i dag hadde det ikke vært bedre at linjemann markerte og så lot de situasjonen utspille seg istedenfor å la det bli mål før en løfter flagget.
Ser at det kan påvirke forvaret men det gjør det en gang så slutter en med å følge med linjemannen fram til dommer blåser 

Lasaron

Hvis de mener alvor med at VAR bare skal ta klare og tydelige feil, skal det ikke være nødvendig at hoveddommer skal se på skjerm. For det er jo dommere som sitter på VAR-rommet også. De har jo sett det i reprise og vet. Så der kan VAR spare tid. Når VAR-dommerne ser en klar og åpenbar feil, gir de beskjed på øret til hoveddommer, og så retter hen seg selv. Det år mye fortere.

Hvis det er slik at hoveddommer kan komme til en annen konklusjon enn VAR-dommerne, og dermed er det viktig at hen ser på skjermen selv, da er det pr definisjon_ikke_en klar og åpenbar feil, og dermed skal hoveddommers første dømming stå.

Rossi

VAR har endret seg - fungerer mye bedre nå.

Forutsetningene for årsmøtevedtaket om å være mot VAR, er således vesentlig endret.

Tenker vedtaket derfor må settes in limbo inntil saken tas opp på nytt. Altså bør SKB stemme blankt på tinget.
World domination within 5 years.

Corran

Quote from: Rossi on September 19, 2024, 11:38:57 AMVAR har endret seg - fungerer mye bedre nå.

Forutsetningene for årsmøtevedtaket om å være mot VAR, er således vesentlig endret.

Tenker vedtaket derfor må settes in limbo inntil saken tas opp på nytt. Altså bør SKB stemme blankt på tinget.
Hva har endret seg siden det årsmøte vedtaket?
Jeg mener ikke at VAR fungerer bedre nå. Jeg er mer og mer sikker i min sak mot VAR

En annen ting er at det skulle vært særdeles viktige årsaker for at er årsmøtevedtak skulle blitt oversett eler satt i limbo som du sier. Det er ikke slik det fungerer og ville vært en skandale

Om forutsetningene hadde vært endret så mye at det ville være overveiende sannsynlig at resultatet vill bli drastisk annerledes enn sist så kunne en innkalt til et ekstraordinært årsmøte og stemt om forutsetningene for en omstemming er tilstede.

Å stemme blankt på tinget slik det  er nå ville være å i mot årsmøtet og meget alvorlig   

Rossi

Vel, det har skjedd en vesentlig endring, det må kunne sies.

Tenker blankt er løsningen i påvente av en evnt EO GF /neste GF.

Corran

Quote from: Rossi on September 19, 2024, 12:06:49 PMVel, det har skjedd en vesentlig endring, det må kunne sies.

Tenker blankt er løsningen i påvente av en evnt EO GF /neste GF.

HVA er den vesentlige endringen?

Blankt er å gå i mot årsmøtet som er klubbens øverste organ.
Det er ikke lov å stemme blankt i denne saken slik det er nå

Er lover og regler bare til pynt for deg?

Lasaron

Quote from: Rossi on September 19, 2024, 11:38:57 AMVAR har endret seg - fungerer mye bedre nå.

Selvsagt ikke :)

Men du kan jo jobbe for at årsmøtet skal snu. Eller jobbe for et ekstraordinært årsmøte for å få klubben til å snu fortest mulig.

Rossi

September 19, 2024, 15:19:17 PM #717 Last Edit: September 19, 2024, 16:03:29 PM by Rossi
Tenker styret bør vurdere blank stemme inntil en eventuell EO GF/neste GF.

Blir feil å stemme mot VAR nå, da forutsetningene som lå til grunn for vedtaket i GF er endret.

Objektivt sett, og så forstår jeg at de ivrigste VAR-motstandere ikke er enig i dette.

andreas1989

Du må jo gjerne utdype hva som er endret og ikke minst generelt bidra til debatten på en ordentlig måte istedenfor å bare komme med korte, bastante og nærmest kryptiske meldinger.

Ellers kan BT i kveld melde at en anonym undersøkelse kan fortelle at flertallet av Brann spillerne ikke ønsker VAR.

Kaptein Pallesen
Quote from: BT- Jeg tror det speiler den generelle oppfatningen blant folk flest, sier Pallesen Knudsen.

kabelmann

Jeg spør, ikke for en venn, men av ren uvitenhet: Er folk flest i mot VAR?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lasaron

Quote from: kabelmann on September 19, 2024, 20:10:51 PMJeg spør, ikke for en venn, men av ren uvitenhet: Er folk flest i mot VAR?

La oss si at folk flest i denne sammenhengen er de som ser minst 10 kamper på tv eller live i løpet av et år. Vel, det er ikke godt å si. Det har vært noen undersøkelser i media, type avstemninger. De er jo ikke vitenskapelige. Men alle jeg har sett (tipper det er fem-seks stk) viser klart flertall blant de som vil ha VAR vekk.

En annen pekepinn er at i alle klubbene som har hatt mange på årsmøte, ble det stemt nei til VAR. En tredje pekepinn er at jeg stadig leser/hører at folk snur og blir mot VAR, jeg leser aldri om noen som går motsatt vei.

krakra

Jeg har en teori om at blant spillerne er det større motstand mot VAR blant forsvarsspillere enn blant angrepsspillere.

Corran

Quote from: kabelmann on September 19, 2024, 20:10:51 PMJeg spør, ikke for en venn, men av ren uvitenhet: Er folk flest i mot VAR?
Aner ikke men mitt inntrykk er at det er blitt et flertall.

Av mine venner/bekjente/kollegaer o.l. så kan en si at de som går noenlunde fast på kamper i eliteserien (Brann og andre klubber) så er det stort flertall som er mot.
Av de som ser en god del norsk og annen fotball men fra tv er det vel litt mer 50/50 med kanskje en helning mot Nei til VAR
Av de som er Anglofile og har et engelsk lag så er det flertall mot men det spørs også litt på hvilken klubb de holder med. De som ikke holder med toppklubber er gjerne mot mens Manu supportere er vel de med flest for.
Så har en de som ser mye europeisk toppfotball og gjerne er litt av det jeg kaller fotballhipstere litt som en del på TV2 kan framstå ;-). I denne gruppen er rettferdighet viktigere enn følelser for mange og flertallet er nok for VAR.

MEN det var mange (meg inkludert) som var for VAR i starten

Corran

Quote from: Rossi on September 19, 2024, 15:19:17 PMTenker styret bør vurdere blank stemme inntil en eventuell EO GF/neste GF.

Blir feil å stemme mot VAR nå, da forutsetningene som lå til grunn for vedtaket i GF er endret.

Objektivt sett, og så forstår jeg at de ivrigste VAR-motstandere ikke er enig i dette.
Er det 3 eller 4 ganger jeg har spurt deg om hvilke forutsetninger som er endret?

Og igjen det er ikke mulig for Brann å gjøre det du sier.

Tenker du bare er et lite nettroll som ikke kan tas så seriøst

Kagain

Om jeg går dypt inn i sjelen min så innser jeg at jeg ikke har sterke følelser for eller imot VAR. Blir sikkert vant til det slik jeg har blitt vant til så mye annet. Men jeg tror at oss ambivalente er det langt mellom, og de fleste har sterkere følelser for eller imot VAR.-

kabelmann

Jeg har nok også et litt ambivalent forhold til VAR. Jeg har mest lyst til å ha VAR, men det må være et VAR som fungerer bedre og raskere enn det vi har i dag. Begynner ikke å grine om det forsvinner, men synes det skal få litt mer tid på seg.
Sånn som Finnes annulerte mål mot KFUM. Der gikk det raskt å få bekreftet linjedommers offsidemarkering. I straffesituasjonen brukte heller ikke dommer lang tid foran skjermen før han dømte straffe.

I min omgangskrets er folk flest positive til VAR. Alltid unntak, selvfølgelig, men heller ikke rundt meg på tribunen virker det å være veldig store protester mot VAR.

Corran

Quote from: kabelmann on September 19, 2024, 22:25:31 PMJeg har nok også et litt ambivalent forhold til VAR. Jeg har mest lyst til å ha VAR, men det må være et VAR som fungerer bedre og raskere enn det vi har i dag. Begynner ikke å grine om det forsvinner, men synes det skal få litt mer tid på seg.
Sånn som Finnes annulerte mål mot KFUM. Der gikk det raskt å få bekreftet linjedommers offsidemarkering. I straffesituasjonen brukte heller ikke dommer lang tid foran skjermen før han dømte straffe.

I min omgangskrets er folk flest positive til VAR. Alltid unntak, selvfølgelig, men heller ikke rundt meg på tribunen virker det å være veldig store protester mot VAR.
Offsiden gikk kjapt og var jo egentlig unødvendig å sjekke så grundig da den var klar
Straffen tok lang tid for dommer sto lenge og hørte på diskusjon i bussen før de falt ned på anbefale ham å gå ut og se på skjermen. Det var alt vist 3 ganger på storskjermen og allikevel brukte han litt tid på det. Med de skader og brudd som var i kampen så ville 3 minutter tillegg føltes normalt men pga den VAR hendelsen ble det 8 minutter tillegg

Når det gjelder andel ambivalente så skal en ikke se bort fra at den er bortimot 1/3 om det ikke er det store flertallet. Men mange av disse bryr jo seg ikke så de engasjerer seg ikke så mye og dermed blir de heller ikke lagt noe merke til.
Spesielt ikke når de (vi) som er veldig for og imot er ganske høylytte

Superjack

September 20, 2024, 02:42:25 AM #727 Last Edit: September 20, 2024, 03:44:22 AM by Superjack

Tror faktisk flertallet er nøytrale eller delvis for. Gitt at VAR fungerer.

Men andelen som er imot er større enn dem som er for, og er mye mer imot enn dem som er for er for. Om det gir mening?

Dette basert på at jeg sitter på litt forskjellige stadioner med «vanlige» folk. Mange som er delvis positive eller egentlig ikke har den sterkeste mening.

Og det er viktig at den mest militante mot gjengen besinner seg. Jeg tror Glimt kommer til å stemme for VAR ved neste årsmøte. Etter siste kaste stunt og utestengelsene der en av disse som ble utestengt i 30 kamper tok til orde for å kaste styret i Glimt; så kom det en enorm motreaksjon og en enorm innmelding i klubben av folk som støtter ledelsen i Glimt.
Og jeg tror flertallet av disse vil støtte ledelsen også i VAR spørsmålet. Knutsen og ledelsen i Glimt er for VAR.
Så med det siste stuntet er jeg sikker på at VAR motstanderne i Glimt tapte sin sak.

Brannsupporter.

kabelmann

Det blir spennende å se. Når VAR-motstanden ødelegger kampen mer enn VAR gjør, så kan det fort bli motreaksjoner.

Rossi

VAR har også endret seg siden oppstarten, og tar nå mye mindre plass i kampbildet.

Lasaron

Undersøkelser blant spillere i eliteserien så langt, viser flertall mot VAR.

Erlend

Jeg mener NRK hadde en mer vitenskapelig undersøkelse på det, der de ringte rundt a la valgmålinger.  Husker ikke hvem de ringte, så da kan man selvfølgelig stille spørsmål ved hvor representativt det ble i forhold til f eks kriteriene som ble foreslått over.  Men i hvert fall så var resultatet noe i området 20% som ville ha rein avskaffelse, 20% var fornøyd med sånn som det var, og 60% ville beholde men forbedre det.  Sånn grovt husket fra hukommelsen

Klarer desverre ikke å finne den, for VAR er av åpenbare årsaker et veldig upraktisk ord å stappe inn i en søkemotor

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Erlend

Corran

Quote from: Rossi on September 20, 2024, 07:39:11 AMVAR har også endret seg siden oppstarten, og tar nå mye mindre plass i kampbildet.

Nei

ostraume

Jo, den har vel det?

EM var døden for VAR, trodde jeg. Lete med lykt og lupe etter miniforseelser lenge før et mål = idiotisk! Men det har vi vel sett lite av etterpå?

Lasaron

Vi vet jo nå at flertallet av Branspillerne vil ha vekk VAR. På X er det stadig folk som linker til saker der lignende undersøkeler er gjort blant spillerne i andre eliteserieklubber. I alle jeg har sett, vil flertallet ha vekk VAR. Tror jeg har sett 3-4-5 stykker.

Corran

Quote from: ostraume on September 20, 2024, 09:33:55 AMJo, den har vel det?

EM var døden for VAR, trodde jeg. Lete med lykt og lupe etter miniforseelser lenge før et mål = idiotisk! Men det har vi vel sett lite av etterpå?

Men internasjonal og nasjonale VAR fungerer jo alle forskjellig.
EM hadde en måte å bruke VAR
CL har en annen
ES har en mpte
PL er annerledes en f.eks Bundesliga
Og svenskene er de mest fornuftige til nå

Rossi

Quote from: Lasaron on September 20, 2024, 09:56:21 AMVi vet jo nå at flertallet av Branspillerne vil ha vekk VAR. På X er det stadig folk som linker til saker der lignende undersøkeler er gjort blant spillerne i andre eliteserieklubber. I alle jeg har sett, vil flertallet ha vekk VAR. Tror jeg har sett 3-4-5 stykker.

En ting er å svare på en spørreundersøkelse, det er noe annet å sette seg grundig inn i en sak for å fatte et vedtak om VAR.

Halesami ville fjerne VAR, fordi VAR ba dommeren se på forseelsen, og så dømte straffe - noe som var helt korrekt. Det er ikke spillerne som skal bestemme dette - heldigvis. 

Nixon

Jeg ønsker heller ikke VAR, men så lenge den finnes så prøver jeg å minimere innvirkningen den har på meg. Alle har jo dette valget. Jeg jubler for mål som vanlig, og så får jeg heller bli skuffet noen ganger. Andre ganger får jeg jublet to ganger for samme skåring. Og da velger jeg å ta det som noe positivt. For under kampen får jeg jo ikke gjort noe med VAR uansett.

Jeg synes en del dyrker litt vel mye at opplevelsen deres har blitt annerledes og har hevet seg på dette etterhvert tynnslitte poenget at skåringer har blitt en søknad. Det er det selvsagt fritt frem for å gjøre, men det er som sagt fullt mulig å velge å gjøre det motsatte under kampene.
Rød makt på Hansa

Corran

Quote from: Nixon on September 20, 2024, 12:48:13 PMJeg ønsker heller ikke VAR, men så lenge den finnes så prøver jeg å minimere innvirkningen den har på meg. Alle har jo dette valget. Jeg jubler for mål som vanlig, og så får jeg heller bli skuffet noen ganger. Andre ganger får jeg jublet to ganger for samme skåring. Og da velger jeg å ta det som noe positivt. For under kampen får jeg jo ikke gjort noe med VAR uansett.

Jeg synes en del dyrker litt vel mye at opplevelsen deres har blitt annerledes og har hevet seg på dette etterhvert tynnslitte poenget at skåringer har blitt en søknad. Det er det selvsagt fritt frem for å gjøre, men det er som sagt fullt mulig å velge å gjøre det motsatte under kampene.
Det var mitt argument også men oppdaget under kampene at det ofte ikke var mitt valg og at det tok vekk litt av spontaniteten.
Og flere som ikke ser ofte på fotball men så EM oppleve at etter noen kamper så jublet/bannet  de ikke før de viste om det ble mål eller ikke.
Fruen spurte meg til og med i en kamp "Kan jeg juble nå eller kommer VAR og ødelegger denne og"

Nixon

Joda, litt av spontaniteten tar det gjerne vekk. Men enn så lenge føler jeg at jeg i alle fall klarer å rable godt nok på skåringene til at VAR-usikkerheten ikke tar vekk noe særlig under kampene.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Nixon on September 20, 2024, 12:48:13 PMJeg ønsker heller ikke VAR, men så lenge den finnes så prøver jeg å minimere innvirkningen den har på meg. Alle har jo dette valget. Jeg jubler for mål som vanlig, og så får jeg heller bli skuffet noen ganger. Andre ganger får jeg jublet to ganger for samme skåring. Og da velger jeg å ta det som noe positivt. For under kampen får jeg jo ikke gjort noe med VAR uansett.

Jeg prøvde på den holdningen i starten. Jeg skulle belite meg under kamp, og late som om ting var som før. Og så skulle jeg være motstander i sosiale medier, årsmøter etc.

Jeg har ikke klart den balansekunsten helt, skulle ønske jeg klarte det. Men det er ikke så lett å bare bestemme seg for å føle slik eller sånn heller. Dog, innstilling hjelper. Flott for deg at du klarer det.

ACHTUNG

Tenker ekte VAR-motstandere hadde blitt rørt om Castro hadde sendt ballen 10 meter utenfor mål, bare for å vise sin støtte til Anti-VAR. Dropp piping og "videodømming ødelegger fotball" hjemme på Stadion når dommeren skal ut for å se på skjermen, det er bare ufattelig provoserende for det øvrige Brannpublikummet. Det blir bare for dumt!

BlobbyWin77

Det er en bra holdning.
Jeg tror det bare er måten offside blir håndtert som ødelegger for meg. Ellers, er VAR ok å leve med for min del.
Hvis jeg ser en situasjon som er i grenseland av offside før et mål, er det veldig vanskelig for mye å slippe jubelen løs selv om flagget er nede.
Før VAR, hvis flagget var nede var det 100% mål. Nå som det kanskje er bare 80% sikkert ødelegger veldig mye for meg.

Fra nå av, skal jeg prøve å gjøre det samme som deg.

Corran

Quote from: ACHTUNG on September 20, 2024, 19:43:45 PMTenker ekte VAR-motstandere hadde blitt rørt om Castro hadde sendt ballen 10 meter utenfor mål, bare for å vise sin støtte til Anti-VAR. Dropp piping og "videodømming ødelegger fotball" hjemme på Stadion når dommeren skal ut for å se på skjermen, det er bare ufattelig provoserende for det øvrige Brannpublikummet. Det blir bare for dumt!
Ekte VAR motstandere hadde ikke det vet du.
Og eg er ikke blant de som synger mest men at folk synger mot det på hjemmebane må en da tåle.
Kan ikke skjønne hva det er med det som er provoserende.
Og om det er pga at de synger mot og du er for så lag noen bannere og lag noen sanger for VAR da
Men bare tull å la seg provosere

Rossi

September 22, 2024, 15:33:42 PM #746 Last Edit: September 22, 2024, 15:48:56 PM by Rossi
VAR med god kamp også dag. Rettet opp dommers feil når Castro blir tatt.

Billy Elliott

Videodømming redder fotball igjen! Ikke ofte du ser VAR-bussen stoppe spillet før ballen er gått ut.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Hickok

Quote from: Billy Elliott on September 22, 2024, 15:54:28 PMVideodømming redder fotball igjen! Ikke ofte du ser VAR-bussen stoppe spillet før ballen er gått ut.
Sikkert ettersom det tok så lang tid. Det gikk sikkert 2 minutter etter situasjonen uten at ballen gikk ut av spill.

ostraume

Kan vi gå tilbake til å bli snytt for straffe annenhver kamp? Nei.

Go Up