• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2023

Started by Nixon, December 21, 2022, 07:42:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Billy Elliott

Håper på følgende lag:

Dyngeland
Crone - Japhet - Kristiansen - Wolfe
Rasmussen - Tomar - Kniklas
Blomberg - Heggebø - Finne
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

Hvorfor håper du at FHM ikke spiller. Han har vel vært den beste på midtbanen i oppkjøringen.
Og jeg tenker dette laget er det laget som skal starte cupkampen foruten muligens de som spares/er småskadet i denne kampen.

Tror Rasmussen fort komme inn på SHN sin plass om ikke SHN spiller.
FHM starter uansett.
Wassberg spiller om Rasmussen flyttes til SHN sin plass.

Finne starter på topp om de mener det er mest sannsynlig han starter cupkamen
Blomberg starter på ene kanten
På andre kanten står det mellom Heggebø og Børsting
Outsider på kanten er en ungdom eller Tore Pedersen

På midtstopper så får vi også vite hvem som er lengst framme i køen av Palle og Ruben

Mine teorier over baserer seg på at Horneland er veldig opptatt av å sammkjøre start 11'er
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Hvis de ser for seg at Felix og Rasmussen skal starte som indreløpere mot Haugesund, så er jo det et argument for å la dem spille der i dag. Altså ikke flytte noen av dem inn sentralt.
Tren på langskudd

Superjack

Om SHN ikke spiller bør FHM ta sentralen. Han kan løse oppgaven meget bra, og da unngå å endre så mye ellers på lag og roller. Da er Rasmussen i sin vante rolle og Kniklas får starte.

Synest ikke Rasmusssen er rett spillsentral slik jeg oppfatter at Brann ønsker å fremstå.
Brannsupporter.

Pete05

Lagoppstilling:

1 Mathias Dyngeland
23 Thore Pedersen
6 Japhet Sery Larsen
21 Ruben Kristiansen
18 David Møller Wolfe
7 Mathias Rasmussen
19 Sivert Heltne Nilsen
8 Felix Horn Myhre
2 Ole Didrik Blomberg
11 Bård Finne
10 Frederik Børsting

Benken:

12 Eirik Holmen Johansen
3 Fredrik Pallesen Knudsen
13 Svenn Crone
20 Aune Heggebø
25 Niklas Jensen Wassberg
31 Isak Tomar Hjorteseth
33 Marius Trengereid

Corran

Hornelands førsteellever (4-3-3): Mathias Dyngeland - Thore Pedersen, Japhet Sery Larsen, Ruben Kristiansen, David Wolfe - Mathias Rasmussen, Sivert Heltne Nilsen, Felix Horn Myhre - Ole Didrik Blomberg, Bård Finne, Frederik Børsting.

Benken: Eirik Holmen Johansen, Fredrik Pallesen Knudsen, Svenn Crone, Aune Heggebø, Niklas Jensen Wassberg, Isak Hjorteseth, Marius Trengereid.

Som forventet
Eneste lille overaskelsen var Pedersen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

March 03, 2023, 13:28:49 PM #306 Last Edit: March 03, 2023, 13:39:42 PM by Gulløl
BT oppgir posisjon ser jeg. Om det stemmer er Blomberg høyrekant og Børsting venstrekant.                  

                      Dyngeland
Pedersen - Larsen - Kristiansen - Wolfe          
Rasmussen - Heltne Nilsen - Horn Myhre
          Blomberg - Finne -  Børsting
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Corran on March 03, 2023, 13:23:11 PMSom forventet
Eneste lille overaskelsen var Pedersen

Og litt Børsting. Var vel ikke soleklart at han var førstemann i køen når Castro er ute. Men det er jo litt typisk at han gjør en god kamp med mål eller målgivende.
Rød makt på Hansa

fortune

Quote from: Nixon on March 03, 2023, 13:44:09 PM
Quote from: Corran on March 03, 2023, 13:23:11 PMSom forventet
Eneste lille overaskelsen var Pedersen

Og litt Børsting. Var vel ikke soleklart at han var førstemann i køen når Castro er ute. Men det er jo litt typisk at han gjør en god kamp med mål eller målgivende.

Ikke typisk Børsting akkurat, men er lov å håpe. Har vel tidligere stort sett produsert målpoeng mot lag og spillere fra lavere divisjoner (enn OBOS) og ble egentlig hentet som indreløper, så må bare gjøre så godt han kan.
First is first, second is nothing

Billy Elliott

Quote from: Corran on March 03, 2023, 11:17:02 AMHvorfor håper du at FHM ikke spiller.

Fordi jeg mener Kniklas bør spille.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Churchill

der skal det stå 2-0 FHM
...we shall never surrender.

krakra

March 03, 2023, 14:52:08 PM #311 Last Edit: March 03, 2023, 14:56:06 PM by krakra
Vi har faktisk seks tidligere VIF-spillere i førsteelveren i dag.

Edit: Fem, glemte at Børsting spilte istedenfor Castro.

Kagain

Quote from: Corran on March 03, 2023, 13:23:11 PMSom forventet
Eneste lille overaskelsen var Pedersen

Jeg skulle ønske jeg var mer overrasket over Pedersen. Men det virket ganske åpenbart at han var hentet for å slåss mot Crone. Og når han da har de klassiske ferdighetene topptrent potet så vil han jo bli foretrukket...

esp123

Her burde jo det vært 3-0. Enga ikke i nærheten.

Nixon

Oppløftende omgang så langt. Trodde Felix skulle skåre på den store sjansen. Ved siden av Finne virker han å være den  den beste til å putte slike.
Rød makt på Hansa

esp123

Det er klart. Børsting er en enorm nedgradering på venstrekant.

Billy Elliott

Mye bra utpå der, men tror faktisk ikke FHM har lykkes med en eneste involvering. Stor miss, balltap og feilpasninger "en mass".
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

fortune

Quote from: esp123 on March 03, 2023, 15:10:00 PMDet er klart. Børsting er en enorm nedgradering på venstrekant.

Ja, men likevel fornuftig å la Blomberg stå på høyrekanten for å utvikle relasjonene der. Vi får krysse fingrene for at vi får inn en ny angrepsving før sesongen, aller helst en venstrefot.
First is first, second is nothing

esp123

Absolutt. Vi er bare litt sårbare hvis Castro er borte. Vi har ingen slike spillere. Kanskje Haaland kunne vært aktuell.

Churchill

2-0 Sivert Sønn - Fortjent!
...we shall never surrender.

krakra

Skaffet straffe igjen da Børsting. Ellers har jeg faktisk ikke sett ham. Håper Kniklas inn på venstrekanten i pause. Og Heggebø som spiss.

Gulløl

Meget solid, burde vært minst 0-4. Børsting skaffet andre straffen for Brann i år. Sery Larsen Brann sin beste.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vekkreist

Quote from: Billy Elliott on March 03, 2023, 15:16:20 PMMye bra utpå der, men tror faktisk ikke FHM har lykkes med en eneste involvering. Stor miss, balltap og feilpasninger "en mass".

Enig. FHM har vært usynlig. I . Denne. Kampen. Kommer seg nok skal du se :)

esp123

Rasmussen har også vært meget god.

vekkreist

Quote from: Gulløl on March 03, 2023, 15:20:54 PMMeget solid, burde vært minst 0-4. Børsting skaffet andre straffen for Brann i år. Sery Larsen Brann sin beste.

Ja. SL og SHN branns beste etter min mening. Måten Helte Nilsen spiller på er bare deilig å se, spiller som det handler om 3 poeng, jager og plager VIF spillerene hele tiden. Veldig bra. Og Sery, å se han trenge gjennom VIF forsvaret er kanskje enda deiligere....

Billy Elliott

Håper på Kniklas inn for FHM og Heggebø inn for Børsting (Finne på kant) i andre omgang. Tomar kan gjerne også få seg noen minutter i den dype, slik at SHN får hvilt seg.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Pete05

Ser ut til å bli to bytter i pausen, Niklas og Palle inn.

Pete05


Pete05

Hvor smart er det å ha SHN på banen når han tydeligvis sliter med hælen?

fortune

Thore som dyp midtbane nå, et tydelig tegn på at Hjorteseth er et stykke unna. Ifølge Pamer er trenerteamets vurdering at eliteserien foreløpig går for fort for den unge bergenseren.
First is first, second is nothing

Churchill

...we shall never surrender.

Churchill

3-1 nydelig kontring fra VIF. Hadde dog ikke skjedd med Sery på banen.
...we shall never surrender.

vekkreist

F... Dyngeland burde vel  vørt ute der  på feltet? bokset unna?  skal ikke klage så mye idag altså, kampen har vi eid..  men det målet irriterer. Kjenner vi kan få mange slike mot oss ila  året.

fortune

Quote from: Churchill on March 03, 2023, 16:07:35 PM3-1 nydelig kontring fra VIF. Hadde dog ikke skjedd med Sery på banen.

En klar forskjell på fjoråret i OBOS og det vi kan forvente i år. I eliteserien kontrer lag med flere spillere og vi kan ikke lengre basere oss på at én rask spiller skal løpe opp motstanders enslige angriper.
First is first, second is nothing

krakra

Jaja, vi rundspilte VIF. Fremstår egentlig som en gullkandidat.

Lasaron

Jeg er smått imponert. Vi har vært best i hver kamp i vinter, i hver omgang.
Tren på langskudd

Spelaren

Brukbart, men for enkelt å score mot oss.
Gå av.

Churchill

enkelt å score mot Brann? VIF hadde vel en eneste kvalifisert sjanse idag i tillegg til målet.
...we shall never surrender.

Spelaren

Quote from: Churchill on March 03, 2023, 17:32:03 PMenkelt å score mot Brann? VIF hadde vel en eneste kvalifisert sjanse idag i tillegg til målet.

Ja, Horneland er enig.
Gå av.

MPS

Quote from: krakra on March 03, 2023, 16:21:31 PMJaja, vi rundspilte VIF. Fremstår egentlig som en gullkandidat.


Brann var gode, men det var en treningskamp dette altså. Vi snakker jo enormt mange år siden Brann slo Enga, hjemme som borte.

Corran

En fantastisk flott treningskamp og det som varmer hjertet mitt mest er at Brann har turt å fortsette med samme spillet og stilen som i fjor. De gjøre det bare bedre og bedre.
Var vel noen her inne som mente de måtte legge om litt for mes spillestilen de hadde kom de til å bli straffet i eliteserien.
Vel slik de har spilt til nå i treningskampene er det ingenting som tyder på det.
SÅ håper de også tør fortsette om det kommer en litt dårlig periode.
For dette er underholdende fotball hvor en på 3-0 på bortebane fremdeles jakter mål
Straffen i dag var et baklengs men det er helt greit det så lenge de tør spille fotball
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Churchill

Dette laget minner meg litt om laget fra sølvsesongen etter forrige opprykk, bare at spillerne nå er jevnt over bedre enn da.
...we shall never surrender.

Lasaron

Jeg minner ydmykt om at det i morgen er treningskamp borte mot København.
Tren på langskudd

esp123

BA melder Heggebø fra start. Eikrem, Tufcekic, Trengereid og Jonsson høyaktuell for en Københavnstur.

Superjack

Tipper Heggebø, Crone, Pallesen  og Kniklas alle starter.
Brannsupporter.

esp123

March 22, 2023, 10:22:28 AM #345 Last Edit: March 22, 2023, 10:24:30 AM by esp123
Kniklas er ikke tilgjengelig pga. landslagssamling. Brann reiser med 12 utespilllere fra A-laget, melder Horneland, så det blir nok spilletid til de som er med.

Gulløl

March 22, 2023, 10:47:03 AM #346 Last Edit: March 22, 2023, 10:59:18 AM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SKBCPH

Som Brann-fan i København er jeg ekstremt irritert over at FCK har lukket hele treningsområdet der kampen spilles for fans, av "sikkerhetsmessige årsaker".

- Vi har den treneren vi har.

Gulløl

Quote from: SKBCPH on March 22, 2023, 11:33:26 AMSom Brann-fan i København er jeg ekstremt irritert over at FCK har lukket hele treningsområdet der kampen spilles for fans, av "sikkerhetsmessige årsaker".
Forståelig når Brann endelig kommer til din by. Men det er kanskje en "kikkert-sving", og at vi som ser den på nettet hører gauling fra en Brann supporter ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Candy King

Quote from: Gulløl on March 22, 2023, 13:40:18 PM
Quote from: SKBCPH on March 22, 2023, 11:33:26 AMSom Brann-fan i København er jeg ekstremt irritert over at FCK har lukket hele treningsområdet der kampen spilles for fans, av "sikkerhetsmessige årsaker".
Forståelig når Brann endelig kommer til din by. Men det er kanskje en "kikkert-sving", og at vi som ser den på nettet hører gauling fra en Brann supporter ;)

Hvem sender denne kampen?

Go Up