• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kongsvinger - Brann, Kristi himmelfartsdag, 18:00

Started by Lasaron, May 22, 2022, 08:26:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Overlegent, men det er en del å gå på. Som at innleggene fra begge sider vært dårlige. Niklas har for eksempel utjevnet inntrykket litt etter superskåringen med unøyaktige innlegg.
Rød makt på Hansa

krakra

Ikke bare innleggene som er upresise. Både pasningsspillet generelt og mottakene er upresise over hele linja.

Nixon

Rød makt på Hansa

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978


krakra

Merkelig mange dårlige mottak i dag. Gode ballspillere som Castro, Kniklas og Rasmussen demper støtt og stadig ballen i feil retning, noe som bremser ned angrepene.

Norlings Hund 2

Det blir for jagete nå, vi må roe ned litt.

Spelaren

Fin avslutning på kampen! Ranheim snur og Finne trygger det hele med en våken scoring. Start og Stabæk avgir poeng.
Gå av.

krakra

Dårlig kamp, men for en nydelig runde. Mjøndalen taper mot Ranheim og Stabæk og Start avgir poeng. Vi har nå muligheten til å ta over tabelledelsen med én kamp mindre spilt enn Mjøndalen på mandag, og har en luke ned til kvalikk på fem poeng.

Som en bonus så vinner Åsane og RBK taper poeng mot Haugesund.

Nixon

Finfin runde. Men ikke veldig betryggende at de to omgangene var så forskjellige.
Rød makt på Hansa

krakra

Fire av disse fem såkalte knalltøffe kampene, hvor vi angivelig risikerte å stå uten seier, spilt og fire vunnet.

Billy Elliott

Det var voldsomt så bra runden ble plutselig. Vi tar alt vi kan få, til tross for en ganske dårlig andre omgang mot et dårlig lag.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Norlings Hund 2

Quote from: Lissabon on May 23, 2022, 14:38:42 PMJeg er og blir rasende ut året over utlånet av Kollskogen, ALLT er feil med det.

Han er rask, ung, lokal, landslagsspiller, lånet er ut året, ikke til 1.8. Totalt skandaløst.

Det er mulig å låne spillere under 22 år, intelligensiaen bør lete etter rask stopper.

Koster oss trolig opprykket dette vanvittige lånet.

Blomberg bør spille klassisk høyreving.

Jeg blir trolig mer irritert over det evinnelige maset ditt, enn du blir rasende. Det er en fullstendig skandale at du ikke evner annet enn å male på med hva enn du har overbevist deg selv om, enten det er plastduker, talentkveling eller fart. Og det er alltid negativt, jeg har fortsatt ikke sett et eneste positivt innlegg om Brann fra din side. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd du var en trønder.


Gud bedre!

Norlings Hund 2

Quote from: krakra on May 26, 2022, 18:55:37 PMDårlig kamp, men for en nydelig runde. Mjøndalen taper mot Ranheim og Stabæk og Start avgir poeng. Vi har nå muligheten til å ta over tabelledelsen med én kamp mindre spilt enn Mjøndalen på mandag, og har en luke ned til kvalikk på fem poeng.

Som en bonus så vinner Åsane og RBK taper poeng mot Haugesund.

God førsteomgang, i hvert fall godkjent. Andreomgangen er rett og slett elendig, enig.

krakra

Myhre er en av tre gode indreløpere i Brann, men når ble han plutselig bedre enn Kniklas og Rasmussen? Hva er han bedre enn dem på?

esp123

Quote from: Lissabon on May 26, 2022, 19:36:40 PMHan er omtrent på nivået, vi må ikke miste ham i sommer, blidgjør ham litt mer med spilletid. Jeg kan se at han er nr 4 men ikke mist gutten
Jeg er faktisk enig.

krakra

Ekstremt puslete feiring av Kniklas forresten. Trodde målet ble annullert jeg

Lasaron

Forløsende med et klassisk 3-1-mål på slutten.
Tren på langskudd

pidre

Viktig å sette eit lag, men kan gjerne rotere litt. FHM er bra han, og kan gjerne få starte innimellom. Det samme gjelder Finne, Skaanes, Blomberg mv.

Dessutan, konkurranse er skjerpande og alle har godt av ein kamp på benken.
Saludar a los monos!

Lasaron

Gøy å være på bortekamp igjen.

Jeg håper man setter seg ned og analyserer hva som gikk galt i andre. For meg så det ut som at man var blitt for komfortabel, og at man gikk rett inn i en kraftig farlig 2-0-ledelse-dynamikk helt fra starten av andre. Når et lag ligger under 0-2 til pause, prøver det vel alltid å gjøre noe annerledes, og det virket ikke som at Brann hadde noe annet svar på det enn en god keeper.
Tren på langskudd

opplett

Jeg tror det først og fremst var målet som kom som gjorde at de fikk blod på tann, siden det kom så fort. Et voldsomt langt kast som bare pælmes inn i boksen.

Dermed pisser Brann litt i buksen før spillet får satt seg i omgangen, samtidig som Kongsvinger får en innsprøytning av målet.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Go Up