• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Åsane, lørdag 9. april 2022 klokken 18.00

Started by Nixon, April 04, 2022, 22:18:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Sterk borteseier og en motstander som har gått på en smell. Klassisk setup for en skuffende hjemmekamp for klubben vår. Jeg har brent meg før og sagt at sånt er historie, og at laget og mentaliteten er annerledes nå, men historien har en tendens til å gjenta seg.

Og apropos historie. En blødme her ville være å si at vi 9. april 19.40 forhåpentligvis er ferdig med angrepet og har full kontroll på fienden. Men skal spare folk for den.

Jeg så faktisk ørlite på Åsane-kampen i dag. I et lite kvarter fra det 50. minutt og litt på slutten slik at jeg fikk med meg de tre siste Start-skåringene. Virket veldig enkelt å spille ut bydelslaget. Og det gjennom midtforsvaret. Litt fart og bevegelse rundt denne Austevoll var alt som skulle til. Og det ble en del farligheter når Åsane ble satt under press når de prøvde å spille seg ut slik det pleier. Dette bør Brann kunne utnytte.

Heggebø er litt treig i vendingen og er ikke den beste presspilleren, men tenker at Børsting og vår nye mann kan gjøre en god jobb der. Begge er litt uforutsigbare med ulike styrker ellers. Finne var svak nå sist og må vike når konkurransen er så sterk.

Dyngeland
Svenn - Pallesen - Skovgaard - Wolfe
Rasmussen - Sønnen - Felix
Børsting - Heggebø - Niklas Fernando
Rød makt på Hansa

Corran

Enig med den startoppstillingen, men tror Finne starter.
Og om Finne starter er jeg ikke uenig i det heller
Er også mulig Ruben får starte og det er jeg litt uenig i
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Men bør ikke Castro gjøre seg fortjent til en plass på laget som alle andre? Han hadde et dårlig innhopp sist. Det er en lang sesong, han kommer til å spille mye, men må vise at han er god nok først.

Lasaron

Finne har vel bevist et høyere toppnivå enn Castro, og var bedre i forrige kamp. Sik sett bør Finne starte. Og Wolfe.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: krakra on April 05, 2022, 05:22:02 AMMen bør ikke Castro gjøre seg fortjent til en plass på laget som alle andre? Han hadde et dårlig innhopp sist. Det er en lang sesong, han kommer til å spille mye, men må vise at han er god nok først.

Er for så vidt ikke uenig i det. Og litt av grunnen er vel at jeg rett og og slett ønsker å se han spille fra start. Jeg vektlegger ikke innhoppet noe særlig. Når en kamp allerede er avgjort, er det ofte litt bingo om et innhopp blir bra eller ikke.

Men ønsket er også basert på at han etter sigende skal ha imponert ganske mye på trening. Og at det på lørdag neppe blir like åpne arbeidsforhold som oppe i Trøndelag og at man da kan trenge en slik spiller.
Rød makt på Hansa

Kagain

Quote from: krakra on April 05, 2022, 05:22:02 AMMen bør ikke Castro gjøre seg fortjent til en plass på laget som alle andre? Han hadde et dårlig innhopp sist. Det er en lang sesong, han kommer til å spille mye, men må vise at han er god nok først.

Jeg tenker at basert på det presidenten sier om svakheten til Åsane (ie. Austevoll) så kan det kanskje være interessant å forsøke å utnytte det med en sjokkartet åpning. Dette forutsetter selvsagt at man har trent på den formen å spille ball på. Jeg tenker da at man kanskje vil gi Heggebø en litt annen rolle som tilrettelegger, og se om Castro kan gjøre det surt for Austevoll. Fungerer det ikke de første 20 minuttene kan man gå tilbake til vanlig stil...

Lasaron

Morten Røssland har vært suspendert de siste kampene, fordi han "klikket" i en av de siste kampene i fjor. Han er tilbake mot Brann. Det har sikkert litt å si, men neppe så veldig mye. Jeg regner med han får skikk på Åsane etterhvert, men akkurat nå virker de veldig dårlige. Brann sin største sjanse er å måke på fra start, som andre har vært inne på. Og om vi er uheldige og Åsane scorer på sin første kontring, så er det å late som om stillingen er 0-0 og måke på på nytt.
Tren på langskudd

Pete05

Brann fokuserer veldig på debutanter på lørdag. Får vi noen overraskelser i laguttaket? Kan det være noen som utmerker seg på gress?

https://www.brann.no/nyheter/seks-mulige-stadion-debutanter-pa-lordag

Pete05

Wolfe med lyske spørsmål. Ikke på trening i dag. Uaktuell for kamp på lørdag så blir det neppe diskusjon om back plassen...

Churchill

Wolfe burde heller ikke startet denne kampen. Jeg kan nemlig ikke erindre at Ruben på noen måte spilte seg ut av laget sist søndag.
...we shall never surrender.

esp123

Heldigvis er det ikke slik verden fungerer. At Kristiansen må spille seg ut av laget for at Wolfe skal komme inn.

krakra

Nevn to sjanser som Kristiansen skapte mot Ranheim da. Jeg mener han «spilte seg ut» fordi han nok en gang manglet sluttprodukt framover.


esp123

Jeg er enig. Det er heller ikke sånn at Kristiansen må spille en dårlig kamp for at Wolfe skal komme inn. Wolfe er en bedre spiller og gjør laget bedre. Derfor bør han. Så sant han er frisk.

Billy Elliott

Både Castro og Kniklas skal inn i startelleveren. Det bør være opplagt, også for Horneland.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

ostraume

Quote from: krakra on April 07, 2022, 20:59:55 PMNevn to sjanser som Kristiansen skapte mot Ranheim da. Jeg mener han «spilte seg ut» fordi han nok en gang manglet sluttprodukt framover.



Synes du går litt langt i å svartmale en venstreside som var veldig bra i første kamp.

Når det er sagt så vil jeg og ha Wolfe inn på laget, men selvagt ikke dersom han har lyskevondt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Pete05

Quote from: Billy Elliott on April 08, 2022, 07:58:18 AMBåde Castro og Kniklas skal inn i startelleveren. Det bør være opplagt, også for Horneland.

Hvorfor er det så opplagt? Vi har et lag som presterer. Blir litt lett å glemme at det er 11 mann som skal prestere sammen. Hvem er like opplagt at skal ut?

krakra

Quote from: ostraume on April 08, 2022, 08:49:39 AM
Quote from: krakra on April 07, 2022, 20:59:55 PMNevn to sjanser som Kristiansen skapte mot Ranheim da. Jeg mener han «spilte seg ut» fordi han nok en gang manglet sluttprodukt framover.



Synes du går litt langt i å svartmale en venstreside som var veldig bra i første kamp.

Når det er sagt så vil jeg og ha Wolfe inn på laget, men selvagt ikke dersom han har lyskevondt.
De var veldig bra på samme måte som Brann var veldig bra på høsten i fjor. Jeg syns ikke de var dårlig, men syns skryten blir i overkant når man tar med hvor mange kvalifiserte sjanser som faktisk ble skapt. Det var ikke så mange.

Nixon

Tipper man starter med nøyaktig samme mannskap som på søndag.
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

April 08, 2022, 12:03:33 PM #18 Last Edit: April 08, 2022, 13:28:45 PM by Billy Elliott
Quote from: Pyton on April 08, 2022, 09:04:54 AM
Quote from: Billy Elliott on April 08, 2022, 07:58:18 AMBåde Castro og Kniklas skal inn i startelleveren. Det bør være opplagt, også for Horneland.

Hvorfor er det så opplagt? Vi har et lag som presterer. Blir litt lett å glemme at det er 11 mann som skal prestere sammen. Hvem er like opplagt at skal ut?

Castro bør inn fordi han er en bedre spiller enn Børsting.

Kniklas bør inn fordi han er en spiller både klubb og trener har sagt man skal satse på. Man kan ikke satse på en som ikke spiller. Rasmussen kan fint vike plass.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Kniklas / FHM / Rasmussen bør alle kunne få bra med spilletid.

Kniklas bør ha 30-60 minutter spilletid i alle kamper.
Helst starte hver helg.

Wolfe må starte hver helg.
Skadet nå, så forståelig at Kristiansen da starter. Ellers ikke.
Men jeg er ganske sikker på at Wolfe starter jobben å komme seg bort om han ikke spiller mye i vår.
Kan ikke risikere å bli en ny Jonas Grønner
Brannsupporter.

Pete05

Nå vinner vi kamper. Wolfe hadde mye positivt i fjor men kun en total god kamp (flere ganske svake). Utfordringen ligger i hvilket nivå vi ønsker laget skal ha? Ønsker vi stabile gode spillere? Da blir det vanskeligere å få plass til «talenter». Skal talentene få spilletid må de være gode nok - og helst stabile. Hvis ikke må alle rundt akseptere tabber og tap. Kolskogen fikk sitt pass påskrevet i fjor etter flere tabber, og startet med et par runder i år, spesielt i kampen mot Start. Wolfe hadde en god hel kamp mot Sarpsborg. Han kommer sikkert til å ha slike gode kamper igjen men er vi forberedt på «dårlige» dager hvor vi taper kamper pga svakt spill? Kniklas er god offensiv og morsom å se på når han lykkes - men han hadde mange ballmiss og klønete kamper i fjor. Han mangler ennå endel defensivt.

Her inne høres det ut som disse to er supertalenter som vil gå rett inn i start 11 og heve denne. Dette er dårlig gjort både mot spillerne og laget forøvrig. Laget nå består av spillere som alle kunne spilt i ES og gjort det bra - selv om vi spiller i OBOS. Dette er hva vi har ønsket oss og forventer at vi skal vinne hver kamp, aller helst med morsomt og underholdne spill.

Det kan godt være at begge to blir veldige gode spillere etterhvert som stabilt leverer gode prestasjoner hver uke. Enn så lenge er de ikke der, faktisk ikke i nærheten. For å komme dit må de få spilletid jevnlig så vil tiden vise om de faktiske blir veldig gode spillere eller jevne spillere som det går flere av på dusinet. Brann har et ekstremt krav om å rykke opp i år og det må balanseres svært godt mellom krav til å vinne og kravet til å slippe til de nestbeste (talentene).

Når det kommer bud på Kniklas fra Danmark så er det ikke for å gå rett inn på et a-lag men å spille ungdomsfotball og kanskje for et andre lag. Budet på Wolfe fra (B/G) gjaldt utvikling på sikt gjennom god treningshverdag, neppe tiltenkt en plass i start11.

Slik det er nå så burde vi alle være fornøyd med at de får jevnlige innhopp, starte noen kamper og ellers ha en god treningshverdag sammen med a-laget. Pr idag mener jeg (og tydeligvis flere i klubben) at det er bedre spillere som prioriteres for at klubben skal vinne kamper. Skulle utviklingen og det de viser i kamp og på trening forsvare en plass og mer spilletid er ingenting bedre enn det men akkurat nå er de ikke der.


krakra

April 08, 2022, 14:24:47 PM #21 Last Edit: April 08, 2022, 14:28:10 PM by krakra
Quote from: Pyton on April 08, 2022, 13:46:25 PMNå vinner vi kamper.

Vi er der allerede ja.

Hvis vi begynner å tape kamper og ligger på nedre halvdel etter ti kamper, så vil du være for å hive innpå ungguttene?

Hvorfor i all verden skal vi ikke akseptere dårlige kamper fra ungguttene? Tror du ikke vi kommer til å se dårlige kamper fra de etablerte? Jeg vil anbefale deg å se noen kamper av Åsane i 2020 hvis du er i tvil om at Wolfe holder høyt nok nivå til å spille for et opprykkslag i OBOS-ligaen forresten.

Det irriterer meg når folk som åpenbart ikke ønsker at Brann skal utvikle talenter later som de ønsker dette, men at det må "være balansert" der "balansen" hele tiden består av at talentene ikke skal satses på.


Pete05

Quote from: krakra on April 08, 2022, 14:24:47 PM
Quote from: Pyton on April 08, 2022, 13:46:25 PMNå vinner vi kamper.

Vi er der allerede ja.

Hvis vi begynner å tape kamper og ligger på nedre halvdel etter ti kamper, så vil du være for å hive innpå ungguttene?

Hvorfor i all verden skal vi ikke akseptere dårlige kamper fra ungguttene? Tror du ikke vi kommer til å se dårlige kamper fra de etablerte? Jeg vil anbefale deg å se noen kamper av Åsane i 2020 hvis du er i tvil om at Wolfe holder høyt nok nivå til å spille for et opprykkslag i OBOS-ligaen forresten.

Det irriterer meg når folk som åpenbart ikke ønsker at Brann skal utvikle talenter later som de ønsker dette, men at det må "være balansert" der "balansen" hele tiden består av at talentene ikke skal satses på.



Men da må du sette sammen stallen slik at det er plass til at x antall talenter skal spille fast. Det er ikke tilfelle i dag. Da får klubben ta konsekvensen av en slik satsning og si opp kontraktene til alle spillere med ambisjoner (som ikke er lokale unge talenter) slik at forutsetningene er klare. Tror du Rasmussen og FHM gidder å sitte på benk til fordel for å utvikle et talent? Klubben ville tviholde på begge spillere i dette vinduet og nektet overgang. Da må det være en fair konkurranse og ingen fribillett pga at du er ung. Så får klubben finne en eldre / ikke så ambisiøs spiller som aksepterer å sitte på benk og være back-up. Du får ikke i pose og sekk. Wolfe klarte seg på et lag uten samme press og ambisjoner. Du må gjerne sammenligne dette men det er en stor forskjell.

Både Kniklas og Wolfe vil få sine sjanser denne sesongen men det må være konkurranse. Enn så lenge er de ett hakk bak sine konkurrenter totalt vurdert. De vil begge få innhopp og sikkert sine sjanser fra start i enkelte kamper. Men skal de ha «fast» plass må hele laget senke seg ned til deres ustabile nivå.

Å satse på et talent er ikke ensbetydende med at de skal spille fast uten konkurranse. Hvis du mener det så bør det tas inn som et eget punkt og være allment kjent blant alle spillere som klubben ønsker å signere. Så får klubben dimensjonere sine ambisjoner etter dette.

Joda, også etablerte spillere gjør dårlige kamper og sikkert sine feil. De gjør det bare mer sjelden og med litt mindre konsekvenser. Jeg forventer at trener tar ut det laget han mener er best til enhver tid. Skal du begynne å legge andre kriterier til grunn vil du få noen veldig store utfordringer som det ser ut til at du hopper glatt over.

krakra

April 08, 2022, 15:07:38 PM #23 Last Edit: April 08, 2022, 15:10:48 PM by krakra
Brann har vunnet EN tellende fotballkamp etter at de rykket ned og plutselig er vi visstnok et stabilt vinner-maskineri som vil bli ødelagt av «ustabile» unggutter hvis de får sjansen. Og folk lurer på hvorfor Brann ikke klarer å utvikle talenter?

Som sagt, se på Åsanes kamper i 2020. Denne forestillingen om Wolfe som veldig ustabil er bare tull. Han var jevnt over blant deres beste spillere. Hadde han noen dårlige kamper? Ja, men det har alle. Finne var dårlig mot Ranheim.

Dette premisset om at Brann blir dårligere med Wolfe og Kniklas på laget er ikke så selvfølgelig som du, Doddo og andre talentfiendtlige skal ha det til. Det er selvfølgelig ikke noen selvfølge at de vil spille mye i år heller. Har Horneland samme holdning som deg så vil de spille lite.

Brann hadde en lang periode der de var veldig dårlige i fjor. Hvis man går tilbake og ser, vil man da finne at du mente at man da burde slenge inn flere av ungguttene på laget?

krakra

April 08, 2022, 15:14:44 PM #24 Last Edit: April 08, 2022, 15:17:25 PM by krakra
Og når du legger som premiss om at de unge er dårligere, mer ustabile og at laget fungerer bedre uten dem uavhengig av hvem som indivdiuelt sett er best så legger du ikke akkurat opp til «konkurranse». Hvordan skal ungguttene konkurrere seg inn på laget?

En måte å sikre reell konkurranse på hadde vært å rotere litt på hvem som starter de første kampene og gi alle en reell sjanse til å spille seg inn på laget.

Lasaron

Quote from: Pyton on April 08, 2022, 13:46:25 PMNå vinner vi kamper. Wolfe hadde mye positivt i fjor men kun en total god kamp (flere ganske svake). Utfordringen ligger i hvilket nivå vi ønsker laget skal ha? Ønsker vi stabile gode spillere? Da blir det vanskeligere å få plass til «talenter». Skal talentene få spilletid må de være gode nok - og helst stabile. Hvis ikke må alle rundt akseptere tabber og tap. Kolskogen fikk sitt pass påskrevet i fjor etter flere tabber, og startet med et par runder i år, spesielt i kampen mot Start. Wolfe hadde en god hel kamp mot Sarpsborg. Han kommer sikkert til å ha slike gode kamper igjen men er vi forberedt på «dårlige» dager hvor vi taper kamper pga svakt spill? Kniklas er god offensiv og morsom å se på når han lykkes - men han hadde mange ballmiss og klønete kamper i fjor. Han mangler ennå endel defensivt.

Her inne høres det ut som disse to er supertalenter som vil gå rett inn i start 11 og heve denne. Dette er dårlig gjort både mot spillerne og laget forøvrig. Laget nå består av spillere som alle kunne spilt i ES og gjort det bra - selv om vi spiller i OBOS. Dette er hva vi har ønsket oss og forventer at vi skal vinne hver kamp, aller helst med morsomt og underholdne spill.

Det kan godt være at begge to blir veldige gode spillere etterhvert som stabilt leverer gode prestasjoner hver uke. Enn så lenge er de ikke der, faktisk ikke i nærheten. For å komme dit må de få spilletid jevnlig så vil tiden vise om de faktiske blir veldig gode spillere eller jevne spillere som det går flere av på dusinet. Brann har et ekstremt krav om å rykke opp i år og det må balanseres svært godt mellom krav til å vinne og kravet til å slippe til de nestbeste (talentene).

Når det kommer bud på Kniklas fra Danmark så er det ikke for å gå rett inn på et a-lag men å spille ungdomsfotball og kanskje for et andre lag. Budet på Wolfe fra (B/G) gjaldt utvikling på sikt gjennom god treningshverdag, neppe tiltenkt en plass i start11.

Slik det er nå så burde vi alle være fornøyd med at de får jevnlige innhopp, starte noen kamper og ellers ha en god treningshverdag sammen med a-laget. Pr idag mener jeg (og tydeligvis flere i klubben) at det er bedre spillere som prioriteres for at klubben skal vinne kamper. Skulle utviklingen og det de viser i kamp og på trening forsvare en plass og mer spilletid er ingenting bedre enn det men akkurat nå er de ikke der.



Er det deg, LAN?
Tren på langskudd

Pete05

Hvis dere helt alvorlig mener det ikke skal være konkurranse om plassene så løses jo det enkelt i neste vindu ved å selge de spilerne som «tar» plassene fra talentene. Problem solved.

Superjack

Er vel ikke noen som ikke sier det skal være konkurranse i laget?  Men noen saker er større enn andre.
Wolfe skal spille, Kniklas skal også spille.

Er det konkurranse på plassen på sentral midtbane? Nei. Nilsen er nok første mann Horneland setter på blokken. Uavhengig om FHM kanskje er bedre.

Samme bør være med Kniklas og Wolfe.

Så får enten Kniklas og Wolfe direkte spille seg ut, bli skadet eller sliten. Ellers så står de.

Brannsupporter.

Pete05

Quote from: Superjack on April 08, 2022, 16:20:51 PMEr vel ikke noen som ikke sier det skal være konkurranse i laget?  Men noen saker er større enn andre.
Wolfe skal spille, Kniklas skal også spille.

Er det konkurranse på plassen på sentral midtbane? Nei. Nilsen er nok første mann Horneland setter på blokken. Uavhengig om FHM kanskje er bedre.

Samme bør være med Kniklas og Wolfe.

Så får enten Kniklas og Wolfe direkte spille seg ut, bli skadet eller sliten. Ellers så står de.



Jeg er forsåvidt enig men det er tydeligvis ikke klubben. Som sagt kunne Brann kvittet seg med både Rasmussen og/eller FHM i vinter men nektet begge å gå. Da ville veien for Kniklas vært klar. Men skulle de nå parkere en av disse til tross for at de vurderes bedre av trener enn Kniklas pt så blir det sikkert kjempestemning i laget. Begge disse er såpass unge og ambisiøse at de ville laget et helvete - med rette - dersom det ikke er reell konkurranse om plassene. Da burde en eller begge fått lov å gå. Det var en ganske stor motstand mot å selge Rasmussen til Lillestrøm i vinter?

Ruben og Wolfe er muligens noe annerledes pga aldersdiff. Men det må være en reell konkurranse her også. Er det tvil så burde det falle i Wolfes favør men trener mener tydeligvis ikke det pt.

Det høres dessverre rimelig naivt ut å gi ett ungt talent free card til start 11 uten konkurranse. For det er det flere tydeligvis mener - pakket inn.

krakra

Quote from: Pyton on April 08, 2022, 16:12:52 PMHvis dere helt alvorlig mener det ikke skal være konkurranse om plassene så løses jo det enkelt i neste vindu ved å selge de spilerne som «tar» plassene fra talentene. Problem solved.
Det er du som argumenterer for at det ikke skal være konkurranse, men at ungguttene skal benkes fordi de er unge.

Jeg mener at det skal være konkurranse og at Wolfe og Kniklas derfor bør starte neste tilgjengelige kamp for å få en sjanse i denne konkurransen.

Hvordan mener du at de skal «konkurrere» seg inn?

Lasaron

Gammel og ustabil = god og stabil

Ung og ustabil = dårlig og ustabil

Gammel og stabilt dårlig til å slå innlegg = Gammel og god

Vinner vi = ikke ødelegg med å bruke unge

Taper vi = Vi må skjerpe oss, så ikke bruk unge

Unge som under tvil benkes = det må de bare tåle

Ikke-unge som under tvil benkes = all mulig grunn til å syte og forsure miljøet

Klubber som år etter år utvikler unge og samtidig får gode resultater = "Vil ikke høre blablablablabla stikkehodetisandenogventetildetgårover"
Tren på langskudd

nero

Ung og lokal=supertalent som kunne ha spilt fast på United og Arsenal om de bare hadde blitt satset på😆
Lions led by donkeys.

krakra

Quote from: nero on April 08, 2022, 21:06:26 PMUng og lokal=supertalent som kunne ha spilt fast på United og Arsenal om de bare hadde blitt satset på😆
Utenlandsk spiller Brann betaler for = klassespiller som skal gi Brann gull.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Som Huseklepp er inne på, i dag er det viktig at spillerne mobiliserer like mye adrenalin og innsats som Åsane. Om så skjer, vinner vi lett. Det skal kjøres på fra start.

Så vidt jeg forstår, er det få skader på begge lag.
Tren på langskudd

Gulløl

Har Åsane i det hele tatt fått trent på gress før denne kampen ? Brann har vel hatt to gressøkter på Nymark og en liten økt inne på Stadion i går.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SeLyren

Laget er uendret fra sist, ingen overraskelse det. Tiden har nesten stått stille i dag, men heldigvis nærmer det seg kamp!

gladiporno

Som forventet. Ville helst se at Castro og Finne bytte plass. Castro starter, Finne som målscorende innbytter.

esp123

Brann finner ikke ut av Håkon Lorentzens bevegelser, noe som gjør st Brann ikke greier å presse ordentlig. Han er alltid fri. Ruben Kristiansen har tilbrakt 1. omgang stort sett i ingenmannsland.

Superjack

1. omgang. Mer av Brann anno 2019-2021.

Mot bedre motstand hadde Brann blitt stygt straffet flere ganger.

Fantasiløst og sakte

Børsting og Kristiansen fikk skinne mot Ranheim på grunn av elendig side hos Ranheim

I dag, null
Brannsupporter.

SeLyren

Det var en bra kjedelig omgang på en tung og seig bane. Ranheim sin høyreback gjorde Brann gode ser det ut som.

Superjack

Om Wolfe er frisk så bør høyresiden i Obos være Wolfe-Castro

Kristiansen-Børsting er bare traust
Brannsupporter.

Billy Elliott

Ranheim er kanskje ligaens dårligste lag. Det er ikke Åsane.

Kniklas og Castro må inn fra start i andre. Synd Wolfe er skadet. Hele venstresiden kunne gjerne gått og satt seg.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

SeLyren

Men er det så enkelt? Høyresiden har ikke utrettet stort heller. Vi er veldig avhengig av at kantspillet skal klaffe, og Åsane har kneblet det ganske greit.

Superjack

Quote from: SeLyren on April 09, 2022, 18:02:31 PMMen er det så enkelt? Høyresiden har ikke utrettet stort heller. Vi er veldig avhengig av at kantspillet skal klaffe, og Åsane har kneblet det ganske greit.

Høyresiden er heller ikke bra, men ser ikke hvordan sen skal bygges opp med mer kreative og flinke med ball type spillere. Spesielt siden Simba er ute (uten at han egentlig viste noe mer enn i glimt


Og så driter de seg ut....
Brannsupporter.


SeLyren


Superjack

Quote from: SeLyren on April 09, 2022, 18:25:33 PMNår kommer Wassberg da? 87?

Sikkert noe latterlig slikt.

Horneland er en primitiv trener. Og setter inn Moberg på topp.
Azar erstatningen
Brannsupporter.


Brann_ruler

Er stopperne så treige at man ikke tørr å presse motstander før midtstreken....

Elendig defensivt. Svakt tempo offensivt.


Go Up