• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2022

Started by Lasaron, April 04, 2022, 07:18:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

De har nå Høibråten, Moe, Amundsen og Lode.

Både Japhet og Kvile er kjeks. Jeg sier nei.
Tren på langskudd

fortune

Japhet Sery Larsen ryktes til Viking, vi får se hva som skjer i løpet av kvelden. Jeg har ikke helt kontroll på hvor kjeksete han egentlig er, men foruten skader er han definitivt en spiller vi kunne tenke oss å få tilbake.
First is first, second is nothing

krakra

Skal være snakk om to hjernerystelser. I så fall håper jeg ikke Brann avskriver ham for dem.

krakra

Holten er definitivt ikke like god som Sery Larsen. Dessuten er Larsen rask og Holten treig, så vi snakker to ulike roller.

Lasaron

Jeg digger Japhet som spillertype, og vil selvsagt ha ham om han holder seg gjennomsnittelig frisk. Men han har vært plaget med mye helt siden han kom til oss. Det lover ikke bra.
Tren på langskudd

fortune

Det er bra man har tro på egne spillere, men det er som oftest hensiktsmessig å la spillere utvikle seg gradvis istedet for å kaste dem på sjøen og se om de flyter. Offensive spillere og backer kan få denne tilvenningen gjennom stadige innhopp av varierende lengde, men for stoppere er dette sjelden en mulighet.

Det stoppere fremfor alt trenger, er mye spilletid på et stadig høyere nivå. Derfor håper jeg Brann nå rykker opp og kan gi en spiller som Holtrn spilletid i andredivisjon, som er et ganske stort steg opp fra breddefotballen på fjerde nivå. Også får man deretter ta en vurdering på hvorvidt han skal fortsette på dette nivået, flyttes opp til første div eller mot all formodning like til eliteserien.
First is first, second is nothing

krakra

Quote from: Lissabon on August 31, 2022, 18:25:44 PMEn 17-åring sendte nå TIL i ledelser, når skjedde det sist i Brann ? i 1960 ?


I slutten av mai

haak

Sery Larsen er linket til Viking. Med Lode tilbake så er det trangt om plassen i B/G.
Skulle vi hentet han tilbake eller for mye skadet?

Kagain

Quote from: haak on August 31, 2022, 19:27:10 PMSery Larsen er linket til Viking. Med Lode tilbake så er det trangt om plassen i B/G.
Skulle vi hentet han tilbake eller for mye skadet?


Jeg er ikke så superhypp på å sjanse på en skadet spiller. Han var en utypisk og spennende stopper for Brann, og om han får orden på kroppen sin så kan han sikkert bli veldig bra om han får spille på det han kan. Men det er denne uvissheten jeg ikke liker. Brann har allerede Hove som er skadet dann og vann, Pallesen Knudsen er litt av og på (tror nok at han blir friskere). Ved siden av dette har de Skovgaard, Kristiansen, Kolskogen og Holten. Jeg vil ikke tro at Glimt lar Sery Larsen gå for noe rimeligere enn det de kjøpte han for, så da blir det litt for lekent for min smak om Brann kjøper han i stedet for spillere som kan gjøre noe andre plasser...

Ellers ser jeg at Olsen Pettersen nok en gang er på vei tilbake. I en artikkel på BA sier Horneland at Brann må la han få tid til å bli skadefri over lengre tid før de gjør noe mer...

Churchill

Brann må forsterke på stopperplass. Ingen tvil om det. En skadefri Sery hadde vi hatt god bruk for, men jeg er redd for at han er for kjeksete...
...we shall never surrender.

Gulløl

August 31, 2022, 22:05:46 PM #510 Last Edit: August 31, 2022, 22:07:46 PM by Gulløl
Om ikke noen snart kan bekrefte at det lyser på Jimmy sitt kontor går jeg å legger meg. Rune hadde alltid lys på ; )

Jimmy burde sette alt inn for å knuse Rune sin verdensrekord på 23.59.59 fra Sander Svendsen overgangen : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Churchill on August 31, 2022, 21:19:23 PMBrann må forsterke på stopperplass. Ingen tvil om det. En skadefri Sery hadde vi hatt god bruk for, men jeg er redd for at han er for kjeksete...

To hjernerystelser er jo litt tilfeldig. Men han slet vel med noe greier hos oss også. Så ja, det er litt usikkerhet med dansken.
Rød makt på Hansa

Churchill

Vi har Skovgaard som holder nivået og vel så det. I tillegg har vi Ruben som i hvert fall kan komme inn og gjøre en solid jobb. Men Skov trenger en solid og helst rask makker. Og han heter ikke Kolskogen! Dessverre.
...we shall never surrender.

Lasaron

Spesielt overgangsvindu. Totalt sett er jeg fornøyd.
Tren på langskudd

Gulløl

September 01, 2022, 09:56:35 AM #514 Last Edit: September 01, 2022, 10:06:17 AM by Gulløl
Quote from: Lissabon on September 01, 2022, 05:33:06 AMDet tristeste siden igår er at damelaget skal få spille playoff på stadda. Blir sikkert regnvær og oppsparket bane.
Merket meg at tidligere Brann spiller Eggen Rismark etter Ranheim kampen sa at han aldri hadde opplevd Stadion matten finere noen gang enn den var nå. Så det er mye å gå på og banen kan brukes mye mer en vanlig utover høsten. Klart at damelaget skal få lov å spille playoff der i høst. Og herrelaget som kun har fire hjemmekamper igjen kan trene oftere på banen også, gjerne alle treningene. Selvsagt ingen vits å spare på banen for alle vet at etter siste serierunde i slutten av neste måned (29.10) er det neste som skal skje at gravemaskinene og bulldoserne skal rulle inn og grave opp hele matten til et sort hull.  Håper banen ser slitt, noe gjørmete ut og ser MYE brukt ut til Brann sitt eget beste i høst når de åtte ukene er bak oss. Enig Lissabon ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Lissabon on September 01, 2022, 10:57:26 AMJA. Men som du ser i tråden "Brann på lang sikt" kom det fram i går at de kanskje venter til sommeren 2023,  se gjerne gjennom møtet på brann.no  , temaet er langt uti sendingen
Ok. Ikke sett enda. Håper det er gode og fornuftige grunner til å utsette hybridgressbanen. Og at sommerpausen er lang nok til at det er realistisk. Men nå er vi vel i feil tråd.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

06-modell Thomas Lotsberg forlot Brann i sommer. I ettermiddag kan han få sin debut for en divisjonskollega. Han er på benken for Åsane.
Tren på langskudd

Go Up