• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Elias Heggland Myrlid

Started by Kagain, December 16, 2021, 15:16:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kagain

Jeg ser at Brann har oppført Myrlid som en del av stallen til a-laget. Scannet litt over temaene her, men tror ikke han har fått egen tråd enda, så da oppretter jeg denne.

https://www.brann.no/lag/elias-myrlid

Vi vet jo at han er målfarlig rakker, men som jeg spurte i en annen tråd: er dette en slags yngre versjon av Finne eller har han noen kvaliteter som Finne ikke har?

Billy Elliott

Ligner mye mer på Heggebø enn Finne.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Kagain

Myrlid har vært litt inn og ut av stallen til A-laget på Brann sine sider nå, men nå ser det ut som han er inne igjen. Blir spennende å se om det blir noen kamper for han i OBOS...

Lasaron

Nok et eksempel på at noen går inn og endrer noe, samtidig som de lar en annen åpenbar feil stå. Hjorteseth står oppført som utlånt, men han var jo på benken for oss i går.
Tren på langskudd


Lasaron

Flott! Han har allerede vist at han har flere kvaliteter enn å være målsnik. Er ung og lokal. Glimrende.
Tren på langskudd

Nixon

Oppsiktsvekkende utvikling på fyren. Husker første kampen hans da han ble liggende litt alene på topp da Brann ledet og surfet inn seieren. Jeg tenkte at han er kanskje god i boksen, men helt hjelpeløs ellers. Men nå kan han bidra utenom å pirke ballen i mål også.
Rød makt på Hansa

esp123


Go Up