• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Jerv, Onsdag 15.12.2021 - Intility arena - Oslo

Started by Superjack, December 13, 2021, 10:57:10 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Gå av.

Spelaren

December 15, 2021, 19:33:50 PM #101 Last Edit: December 15, 2021, 19:36:13 PM by Spelaren
Ubrukelige Finne. Det er jo f meg ingen å ta straffer etter Barmen.
Gå av.

stigh

Er det bare meg eller kunne grill tatt målet?
Han tar jo ikke ut hendene

tovatle

Jeg kan ikke tro det jeg ser. For en ubrukelig gjeng

fortune

First is first, second is nothing

esp123


Huff

Brann er mer overlegne enn hva jeg hadde turt å håpe på. Og vi rykker ned.

Lasaron

Tren på langskudd

Superjack

Huff....

Ikke skyld på Grill om det blir nedrykk. For mulighetene har vært ENORME fremover i 1 omgang.
Brannsupporter.

osoerli

Brann rundspelar Jerv, allikevel er eg pissnervøs dei svært få gongane Jerv nærmar seg 16m
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Grill er sjanseløs. Slik jeg ser det må Kolskogen ta skåringen på sin kappe. Jeg så på buen og tenkte at den stusser Kolskogen lett vekk. Tror nok at Wolfe tenkte det samme.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Vi er gode mellom 16-meterne, og dårlige i boksene. Slik har det vært i hele år. Så også i kveld.

Og helt grusom straffekvalitet i hele Brann.
Tren på langskudd

Gud


Spelaren

Gå av.

fortune

First is first, second is nothing

Nixon

Finne må jo se opp. Flintskallen ligger jo klar i hjørnet. Utrolig svakt!
Rød makt på Hansa

Lasaron

Hvorfor kan de ikke bare bestemme seg for å skyte hardt til høyre eller venstre? Slik at keeperen må levere en kjemperedning for å stoppe? Nek!
Tren på langskudd

Billy Elliott

Den straffen...! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, i 2021 og alt det vi vet om straffeskyting nå, og ta en straffe på den måten?!

Absolutt all forskning sier at man som straffeskytter skal avvente så lenge som mulig etter dommeren har blåst. Det trodde jeg alle hadde fått med seg, og i alle fall profesjonelle fotballspillere. Men Finne gjør altså det stikk motsatte - han begynner jo nesten på tilløpet før Moen blåser! Allerede da visste jeg det ble bom.

Uproft, rett og slett. Og i en sånn anledning da.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gud


Huff


Spelaren

Quote from: Huff on December 15, 2021, 20:07:54 PMJaaaa!

Aner ikke hva som skjedde.

Vittig å høre på ballspark-gjengen resonnere seg fram til en jubel der.
Gå av.

Billy Elliott

December 15, 2021, 20:13:38 PM #121 Last Edit: December 15, 2021, 20:16:11 PM by Billy Elliott
Quote from: Billy Elliott on December 15, 2021, 20:02:21 PMDen straffen...! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, i 2021 og alt det vi vet om straffeskyting nå, og ta en straffe på den måten?!

Absolutt all forskning sier at man som straffeskytter skal avvente så lenge som mulig etter dommeren har blåst. Det trodde jeg alle hadde fått med seg, og i alle fall profesjonelle fotballspillere. Men Finne gjør altså det stikk motsatte - han begynner jo nesten på tilløpet før Moen blåser! Allerede da visste jeg det ble bom.

Uproft, rett og slett. Og i en sånn anledning da.

Og så gjør FAEN MEG RASMUSSEN DET SAMME!!!!!!!

Er de helt fullstendig kunnskapsløse hele gjengen!!!? Man må jo ha trent på straffer før en slik kamp. Dette MÅ jo ha vært et tema!?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

fortune

First is first, second is nothing

tovatle


Christian


Gud


Spelaren

Denne kampen er HELT på trynet, og det er så typisk oss å spille motstanderkeeperen god. Helt krise, dette.
Gå av.

Billy Elliott

Alle ser jo for øvrig hvor dette bærer hen. Foruten de totalt inkompetente straffene, så er jo dette tilnærmet årsbeste, men sjanse på sjanse blir reddet av Øvretveit.

Dette avgjør selvsagt Jerv til sin fordel med en pissescoring.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Huff

Jeg trodde for mange gode lokale spillere var et luksusproblem.

Det er det slett ikke. Det er et mareritt

Spelaren

Jerv kommer til å få en enkel drittkontring pga en tversover på midten, og me brenner minst fem store sjanser til.
Gå av.

Huff

Skorer vi på ti prosent av sjansene vinner vi dette, men det klarer vi vel ikke.

Spelaren

Skal liksom denne gjengen begynne å score mål i OBOS? Har aldri sett maken til sløseri.
Gå av.

Gud

Ekstraomganger. Mot Jerv. Direkte pinlig, men ikke uventet.

Spelaren

Gå av.

Billy Elliott

Tenk om bare en av to (!) straffeskyttere hadde giddet å tenke seg om før de skjøt. Da ville vi overlevd.

Nå rykker vi rett ned pga dumskap, inkompetanse og elendige forberedelser.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

tovatle

Det er så utrolig mange elendige avsluttere i dette laget. Helt skandale å se på den statistikken

Nixon

Quote from: tovatle on December 15, 2021, 20:55:59 PMDet er så utrolig mange elendige avsluttere i dette laget. Helt skandale å se på den statistikken

Ikke tilfeldig at vi har skårt et flaksemål...
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

Jerv kommer garantert til å score et pissemål i ekstraomgangene. Det betyr at vi må minst ha 2, for straffekonk er ikke vits i å stille opp til en gang. Øvretveit kommer til å redde hvert eneste forsøk.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Henki

For en helt episk ubrukelig signering Hove har vært. 
Ballen skal fremover!

Spelaren

December 15, 2021, 21:02:02 PM #139 Last Edit: December 15, 2021, 21:04:23 PM by Spelaren
For en jækla klovnegjeng. Et fjell av elendige overganger, og en av de dårligste av dem har nå egenhendig sendt oss ned.
Gå av.

pidre

Saludar a los monos!

Billy Elliott

Min største drøm er å heie på et lag som har flaks. Det har jeg aldri fått oppleve.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gud

Synes rødt kort var litt strengt, men hjernedød involvering av Hove.

Brann_ruler

Klovner og tapere i alle ledd. På og utenfor banen. Heggebø og Kniklas bør for sin egendel komme seg vekk fra dette ormebolet.

Dette er ikke uflaks. Det er mangel på kvalitet i spillets viktigste faser. I hver forbannet 16 meter!!

Spelaren

Me trenger bare 60 nye avslutninger for å få satt de to målene som trengs. Dette går veien  ::)
Gå av.

Gud

Taylor må vekk, uavhengig av nedrykk eller ei. Jeg klarer rett og slett ikke å se på flere skudd som går 10 meter utenfor mål.

krakra

Dette er bra. Hadde vi reddet plassen skulle vi fortsatt med samme gjengen. Kontinuitet er så jævla bra. Nå kan de rydde opp litt. Få ut søpla og bygg laget rundt Heggebø, Kniklas, Wolfe, Kolskogen og Larsen.

Spelaren

Simba ser ut som den andredivisjonssigneringen han i utgangspunktet var.
Gå av.

stigh

Quote from: krakra on December 15, 2021, 21:11:37 PMDette er bra. Hadde vi reddet plassen skulle vi fortsatt med samme gjengen. Kontinuitet er så jævla bra. Nå kan de rydde opp litt. Få ut søpla og bygg laget rundt Heggebø, Kniklas, Wolfe, Kolskogen og Larsen.

Bare synd at Heggebø, kniklas, wolfe kommer til å forsvinne når vi rykker ned

Brann_ruler


Go Up