• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Jerv, Onsdag 15.12.2021 - Intility arena - Oslo

Started by Superjack, December 13, 2021, 10:57:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Ble Oslo som siste kamp i sesongen 2021 i år.
Ikke cupfinale, men noe som er mye mye viktigere. Kvalifisering mot Jerv på "Infertility" arena i Oslo

1. Er laget som startet mot S08 alle oppe og i stand til å starte den kampen?
2. Bør det bli noen endringer? Bør Sakor inn fra start? Om så, hvem skal ut?
Legges om til formasjonen som var i 2. omgang mot S08? 4-2-1-3 lignende?

Strand var en katastrofe på backen, som han har vært ved flere anledninger denne sesongen. Er det helt umulig at Blomberg kan få muligheten?

Hvor mange billetter vil Brann ha til den kampen?
Kan vi få 10.000 Bergensere på kampen, er det realistisk?

Brannsupporter.

krakra

Jeg tviler på at Blomberg går inn nå, og syns egentlig det er greit. Tenk hvis han driter seg ut og vi taper? Det kan knekke ham for alltid. Strand bør tåle det bedre. Han er jo kaptein.

Er faktisk usikker ellers på om noe bør endres. For egentlig var jo Sarpsborg-kampen ganske dårlig.

Superjack

Quote from: krakra on December 13, 2021, 11:04:04 AMJeg tviler på at Blomberg går inn nå, og syns egentlig det er greit. Tenk hvis han driter seg ut og vi taper? Det kan knekke ham for alltid. Strand bør tåle det bedre. Han er jo kaptein.

Er faktisk usikker ellers på om noe bør endres. For egentlig var jo Sarpsborg-kampen ganske dårlig.

Ja, enig med det. Ut over noen få øyeblikk med Wolfe så var kampen direkte svak.
Jeg forstår om Strand spiller fra start, men han virket ekstremt preget av situasjonen i kampen mot S08, og for meg så virker han som en vandrende risiko med spillet sitt.
Brannsupporter.

esp123

Det er utrolig bra at denne kampen går på kunstgress. Dårlig underlag kan utjevne kvalitetsforskjellen, men nå får vi ihvertfall et strøkent dekke. Et dekke Jerv ikke har vunnet på siden midten av september.

Nixon

Quote from: Superjack on December 13, 2021, 10:57:10 AMKan vi få 10.000 Bergensere på kampen, er det realistisk?

Nei, det tviler jeg sterkt på. Tok et kjapt søk på fly og tog, og ikke noe tyder på en massevandring østover.

Tipper også at Horneland starter med samme lag som sist dersom alle er friske og raske.

Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: esp123 on December 13, 2021, 11:28:55 AMEt dekke Jerv ikke har vunnet på siden midten av september.

Og som me ikkje har vunnet på siden august. 2020.
(i seriesammenheng)
Gå av.

esp123

Quote from: Spelaren on December 13, 2021, 11:52:24 AM
Quote from: esp123 on December 13, 2021, 11:28:55 AMEt dekke Jerv ikke har vunnet på siden midten av september.

Og som me ikkje har vunnet på siden august. 2020.
(i seriesammenheng)
Noe som kanskje har en sammenheng med at kvalitetsforskjellen ikke utjevnes på kunstgress ;)

Vi har hatt flere gode kunstgresskamper i høst. Tromsø, Mjøndalen, Odd, Vålerenga. Alle kamper vi burde/kunne vunnet. I tillegg til at vi spilte U borte mot seriemesteren. Jeg vil nesten si at _prestasjonene_ har vært bedre på kunstgress enn på gress i høst.

fortune

Quote from: Superjack on December 13, 2021, 11:06:13 AM
Quote from: krakra on December 13, 2021, 11:04:04 AMJeg tviler på at Blomberg går inn nå, og syns egentlig det er greit. Tenk hvis han driter seg ut og vi taper? Det kan knekke ham for alltid. Strand bør tåle det bedre. Han er jo kaptein.

Er faktisk usikker ellers på om noe bør endres. For egentlig var jo Sarpsborg-kampen ganske dårlig.

Ja, enig med det. Ut over noen få øyeblikk med Wolfe så var kampen direkte svak.
Jeg forstår om Strand spiller fra start, men han virket ekstremt preget av situasjonen i kampen mot S08, og for meg så virker han som en vandrende risiko med spillet sitt.


Jeg synes vi var gode den perioden vi spilte 4231-ish, da hadde vi god kontroll med Heltne/Rasmussen som dype og herjet med Sarpsborgs høyreside.

Strand var svak, men har også ekstremt dårlige arbeidsvilkår når Finne trekker inn i banen såpass tidlig. Hvordan man skal bruke Finne og Heggebø på en effektiv måte må Horneland finne ut i løpet av vinteren.
First is first, second is nothing

Nixon

Quote from: fortune on December 13, 2021, 12:21:09 PMStrand var svak, men har også ekstremt dårlige arbeidsvilkår når Finne trekker inn i banen såpass tidlig. Hvordan man skal bruke Finne og Heggebø på en effektiv måte må Horneland finne ut i løpet av vinteren.

Ja, høyresiden fungerte dårlig. For der Wolfe, Niklas og Robert kombinerte og jobbet tett sammen, var det ofte ingen på kanten som Strand på samme måte kunne spille ball med. Nå var det langt fra bare dette som gjorde kampen til Strand dårlig, men for laget var det på ingen måte optimalt.
Rød makt på Hansa

esp123

Når Wolfe har såpass mye fart, energi og selvtillit slik at han skaper bredde til venstre, så tror jeg faktisk det hadde vært bedre med Taylor til høyre (og Finne til venstre) når Finne blir så smal. Det er ingen breddeholder til høyre slik Brann spiller nå. I teorien burde det være masse rom til Strand, men hvis han skal være såpass offensiv blir Brann veldig ubalansert. Hvis Taylor holder seg bredt og høyt til høyre, kan Strand heller trekke inn og være med å balansere defensivt og bidra til at Brann greier å sirkulere ballen. En breddeholder til høyre vil i teorien også skape rom til høyre indreløper, som jeg mener da bør være Wassberg (og ikke Rasmussen).

Som dette (ish) (med ball):


                    Pallesen - Kolskogen
                 Strand - SHN - Rasmussen
Taylor - Wassberg - Heggebø - Finne - Wolfe

Uten ball:

      Strand - Pallesen - Kolskogen - Wolfe
Taylor - Wassberg - SHN - Rasmussen - Finne
                             Heggebø

Dette er gitt at Brann skal fortsette med 4-3-3.

Lasaron

Jeg syns ikke vil skal eksperimentere med noe nå. Relativt mye fungerer relativt bra. Petter Strand kan umulig være like dårlig mot Jerv. Det er riktig at Brann spilte skjevt, med Finne mer inn i midten, slik at Strand hadde noe dårligere pasningsalternativer fremover. Men det får da være måte på.

Uansett, jeg tror det lureste er å starte med de samme. Bruke Sakor, blant annet, som et bytte.
Tren på langskudd

Superjack

Noen som har fått med seg liv og feiring etter kampene i ES i går:

Nye tiltak på vei
"Helseministerens forbereder kommunene på at følgende tiltak blir iverksatt:

Det blir etter det Dagbladet får opplyst, mer munnbindpåbud, nye begrensninger på idrettsarrangementer og i utelivsbransjen."

Brannsupporter.

esp123

Quote from: Lasaron on December 13, 2021, 13:09:25 PMJeg syns ikke vil skal eksperimentere med noe nå. Relativt mye fungerer relativt bra. Petter Strand kan umulig være like dårlig mot Jerv. Det er riktig at Brann spilte skjevt, med Finne mer inn i midten, slik at Strand hadde noe dårligere pasningsalternativer fremover. Men det får da være måte på.

Uansett, jeg tror det lureste er å starte med de samme. Bruke Sakor, blant annet, som et bytte.

Eksperimentet er ikke større enn at Taylor spiller til høyre og Finne til venstre. Wassberg høyre indreløper og Rasmussen mer til venstre. Skaper mer balanse defensivt og offensivt.

Vi spilte en ganske dårlig kamp i 4-3-3 igår. Vi spilte mot 3-4-3/3-4-1-2, akkurat som vi kommer til å gjøre mot Jerv. Og fordommene i meg sier at deres frontspillere ikke kommer til å jobbe så mye bakover. Da må vi ha balanse, slik at vi ikke blir tatt på kontringer. Og balanse slik at vi truer mer enn bare til venstre.

Sarspborg hadde gjort hjemmeleksen sin i første omgang. Magnar Ødegaard som vanligvis spiller stopper, spilte høyre back. Stengte venstresiden til Brann ganske greit, tross alt, og Brann skapte så og si ingenting.

Da han ble byttet ut i pausen med mer offensive Wichne, og Brann la om, åpnet det seg mer.


 

Corran

Eg har en som gjerne er litt upopulær men det er å starte med Sakor for Wassberg

Evt starte med samme laget og bytte inn sakor etterhvert for Wasberg.

Strand burde ikke starte ertter min mening men det kommer han til å gjøre

Og å bytte Taylor over på andre siden nå når han og Wolfe fungerer perfekt ser jeg på som galskap.
Da hadde det vært bedre å kjøre formasjon/lag fra litt ut i andre omgangen som vel strengt tatt fremdeles var 4-3-3 men med Heggebø som indreløper som hadde fritt spillerom offensivt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Pete05

Quote from: Lasaron on December 13, 2021, 13:09:25 PMJeg syns ikke vil skal eksperimentere med noe nå. Relativt mye fungerer relativt bra. Petter Strand kan umulig være like dårlig mot Jerv. Det er riktig at Brann spilte skjevt, med Finne mer inn i midten, slik at Strand hadde noe dårligere pasningsalternativer fremover. Men det får da være måte på.

Uansett, jeg tror det lureste er å starte med de samme. Bruke Sakor, blant annet, som et bytte.

Brann har jo spilt slik i hele høst og Strand sin rolle er ganske lik den Felix har hatt. Men du blir nok litt alene på høyresiden og må gjøre veldig mange vurderinger om det er trygt å gå frem eller ikke. Laget blir fort tatt i ubalanse om backen er for offensiv.

Lasaron

Esp: Det er eksperimentelt mer enn nok for min del. Jeg stemmer nei.

Sakor må gjerne komme inn etterhvert, men jeg tror ikke man skal ha det fastlåst hvem som skal ut på forhånd.
Tren på langskudd

esp123

Quote from: Pyton on December 13, 2021, 13:32:26 PM
Quote from: Lasaron on December 13, 2021, 13:09:25 PMJeg syns ikke vil skal eksperimentere med noe nå. Relativt mye fungerer relativt bra. Petter Strand kan umulig være like dårlig mot Jerv. Det er riktig at Brann spilte skjevt, med Finne mer inn i midten, slik at Strand hadde noe dårligere pasningsalternativer fremover. Men det får da være måte på.

Uansett, jeg tror det lureste er å starte med de samme. Bruke Sakor, blant annet, som et bytte.

Brann har jo spilt slik i hele høst og Strand sin rolle er ganske lik den Felix har hatt. Men du blir nok litt alene på høyresiden og må gjøre veldig mange vurderinger om det er trygt å gå frem eller ikke. Laget blir fort tatt i ubalanse om backen er for offensiv.



Når Rasmussen er indreløper på den siden, og har en litt mer defensiv rolle enn Wassberg på andre siden, så få Strand veeeeldig lite hjelp offensivt.

Felix er nok bedre skikket til en slik rolle. I tillegg har Brann hatt Kristiansen på venstreback, som ikke er like offensiv som Wolfe.

Wolfe løper offensivt hver gang han har muligheten, og det er bra, men det fordrer at Brann tilpasser slik at man fremdeles er i balanse. Ved å skifte Rasmussen og Wassberg så får vi mer balanse defensivt. Ved å skifte Finne og Taylor får vi mer balanse offensivt.

EDIT: Det kan se ut som at Rasmussen ble flyttet over til venstre når Wassberg gikk ut. Noe som frigjorde Wolfe enda mer offensivt. Og med Simba til høyre, og Heggebø høyre indreløper, så hadde Sarpsborg mye mer å forholde seg til.




Nixon

Quote from: Superjack on December 13, 2021, 13:09:41 PMNoen som har fått med seg liv og feiring etter kampene i ES i går:

Nye tiltak på vei
"Helseministerens forbereder kommunene på at følgende tiltak blir iverksatt:

Det blir etter det Dagbladet får opplyst, mer munnbindpåbud, nye begrensninger på idrettsarrangementer og i utelivsbransjen."



Tror nok at det er en reell sjanse for at noe skjer med denne kampen. Det blir jo litt rart å avlyse alle kulturarrangement, og så skal en fotballkamp gå nærmest som normalt med potensielt stor fare for nærkontakt i gledesrus.
Rød makt på Hansa

Leffen

Bortimot sikker på at det blir maks 600 tillatt. Spent på hvem som skal få de billettene!

fortune

Absolutt, Frydenbøtribunen var en enorm potensiell smittefest i går. Kommunelegen hadde stengt den på sekundet om han var tilstede..
First is first, second is nothing

Billy Elliott

December 13, 2021, 15:02:15 PM #20 Last Edit: December 13, 2021, 15:28:15 PM by Billy Elliott
Quote from: Nixon on December 13, 2021, 14:30:17 PM
Quote from: Superjack on December 13, 2021, 13:09:41 PMNoen som har fått med seg liv og feiring etter kampene i ES i går:

Nye tiltak på vei
"Helseministerens forbereder kommunene på at følgende tiltak blir iverksatt:

Det blir etter det Dagbladet får opplyst, mer munnbindpåbud, nye begrensninger på idrettsarrangementer og i utelivsbransjen."



Tror nok at det er en reell sjanse for at noe skjer med denne kampen. Det blir jo litt rart å avlyse alle kulturarrangement, og så skal en fotballkamp gå nærmest som normalt med potensielt stor fare for nærkontakt i gledesrus.

Ja, men er nok ikke bare begrensninger på antall publikummere vi trenger å bekymre oss for, men om kampen kan gjennomføres i det hele tatt.

Ved en eventuell utsettelse til neste år ser jeg dog for meg at Jerv vil reagere sterkt. Som OBOS-lag har de vel fort mange på kontrakt som utløper ved nyttår?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Huff

Kampen må spilles, den kan verken utsettes eller avlyses.  Både Brann og Jerv er forbannet avhengige av å vite divisjonsstatus neste år. Det eneste alternativet er en 17-lagsserie neste år.

Skal kampen spilles uten publikum vil dette trolig favorisere Jerv.

krakra

Ryker kvalikkampen onsdag så kommer nok NFF til å droppe hele kvalikken. Brann blir i ES og Jerv i OBOS. En løsning begge klubber trolig er greit fornøyd med, selv om Jerv kommer til å sutre litt for syns skyld.

Lasaron

Quote from: krakra on December 13, 2021, 15:40:26 PMRyker kvalikkampen onsdag så kommer nok NFF til å droppe hele kvalikken. Brann blir i ES og Jerv i OBOS. En løsning begge klubber trolig er greit fornøyd med, selv om Jerv kommer til å sutre litt for syns skyld.

Jeg går for den. Det er UANSVARLIG!!!!!!!! å la kampen gå. (Jeg mener det ikke).
Tren på langskudd

Lasaron

Hvem skal ta straffer hvis konk?  Skremmende øvelse. Tror nesten alle bommer. Ville kanskje gått for Rasmussen, Heggisen, Finne, Strand, Sønnen, Kolskogen, Sakor. Huff.
Tren på langskudd

Nixon

https://www.bt.no/fotball/i/66yOMe/han-tabbet-seg-ut-da-brann-rykket-ned-sist-jeg-sender-dem-gjerne-ne

Strilen Øvretveit vil ha oss ned, mens Landro og Røssland ser på Brann som favoritter. Kort fortalt.

Så får vi se klokken 20.00 om hva nye «kontaktreduserende tiltak» vil bety for kampen.
Rød makt på Hansa

Superjack

Wolfe, Kniklas, Grill, Rasmussen og Heggebø som straffeskyttere
Brannsupporter.

Huff

Quote from: krakra on December 13, 2021, 15:40:26 PMRyker kvalikkampen onsdag så kommer nok NFF til å droppe hele kvalikken. Brann blir i ES og Jerv i OBOS. En løsning begge klubber trolig er greit fornøyd med, selv om Jerv kommer til å sutre litt for syns skyld.

Hvorfor skulle Jerv si seg fornøyd med å miste sjansen til å kvalifisere seg for Eliteserien?

Lasaron

For da slipper de å slaktes i eliteserien med historiens mest bedritne eliteseriestadion.
Tren på langskudd

Nixon

Arrangement utendørs: Helsedirektoratet anbefaler inntil 100 personer uten faste, tilviste plasser og inntil 200 x 3 med faste, tilviste plasser.

Får se om regjeringen følger den anbefalingen. Og om man rekker å organisere dette til onsdag.
Rød makt på Hansa

Nixon

Et egoistisk ønske er at ikke noe innføres over natten, men ett par netter.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on December 13, 2021, 19:27:51 PMArrangement utendørs: Helsedirektoratet anbefaler inntil 100 personer uten faste, tilviste plasser og inntil 200 x 3 med faste, tilviste plasser.

Får se om regjeringen følger den anbefalingen. Og om man rekker å organisere dette til onsdag.

Dette var vel det samme sist, før beskjeden kom om at fotballen ikkje gjaldt her?
Gå av.

Nixon

Ingen unntak så langt. Ser BT har en sak om at det blir 600 personer, men ingen vet hvordan det skal løses. Kanskje det enkleste er å sette det til null.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Gå av.

Nixon

1980 billetter var solgt, melder BT. Klubbene skal møtes i morgen for å bli enige om hvordan de skal løse dette.
Rød makt på Hansa

Falkman

Quote from: Corran on December 13, 2021, 13:26:41 PMEg har en som gjerne er litt upopulær men det er å starte med Sakor for Wassberg

Evt starte med samme laget og bytte inn sakor etterhvert for Wasberg.

Strand burde ikke starte ertter min mening men det kommer han til å gjøre

Og å bytte Taylor over på andre siden nå når han og Wolfe fungerer perfekt ser jeg på som galskap.
Da hadde det vært bedre å kjøre formasjon/lag fra litt ut i andre omgangen som vel strengt tatt fremdeles var 4-3-3 men med Heggebø som indreløper som hadde fritt spillerom offensivt

Men det eneste alternativet  til å starte med Strand er jo Blomberg?   Det ville kanskje ikke være galskap, men udiskutabelt et veldig dristig valg.

Har fremdeles tro på at Blomberg kan bli en veldig bra back, men å hive han innpå nå, etter måneder i fryseboksen, vil ikke være særlig smart, slik jeg ser det.

Lasaron

La oss gjøre minst mulig endringer nå. Jeg mener det.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: Huff on December 13, 2021, 18:20:51 PM
Quote from: krakra on December 13, 2021, 15:40:26 PMRyker kvalikkampen onsdag så kommer nok NFF til å droppe hele kvalikken. Brann blir i ES og Jerv i OBOS. En løsning begge klubber trolig er greit fornøyd med, selv om Jerv kommer til å sutre litt for syns skyld.

Hvorfor skulle Jerv si seg fornøyd med å miste sjansen til å kvalifisere seg for Eliteserien?
Fordi de ikke har lyst til å rykke opp.

Superjack

Klart Jerv ønsker å rykke opp om de kvalifiserer seg.

Annet er jo bare tull.

Brannsupporter.

Henrik9

Quote from: Nixon on December 13, 2021, 20:07:03 PMEt egoistisk ønske er at ikke noe innføres over natten, men ett par netter.

Håpet det samme. Nå som det ikke skjer merker jeg at restriksjonene smerter litt.

Som Østlandsbasert og med covidrestriksjoner har jeg sett tre kamper live i år; de ikke særlig oppløftende 1-1 hjemme mot Mjøndalen, etter tur opp på Stadion midt på dagen for å ta hutigtest, 0-2 mot Viking i parodikampen, og 1-1 borte mot Mjøndalen. 27 stort sett nedbrytende kamper sett fra sofaen. Hadde hatt sykt lyst til å kunne gi støtte imorgen, og en eventuell feiring ville vært noe av det deiligste, inkludert seriegullet.

Ikke meningen å sutre, sikkert folk som har vært på alle hjemmekamper i år, og det som har vært mulig av bortekamper, dette var bare jævlig dritt.


Nixon

https://www.vg.no/sport/fotball/i/z7kRbK/brann-og-jerv-i-strid-om-billetter-resultatloest-moete-med-nff

Brann og Jerv klarte ikke å bli enige.

Hva er det å krangle om? Vil Brann ha billettfordeling basert på tilskuertall slik som på cupfinalen? Skjønner godt at Jerv eventuelt ikke vil gå med på det.
Rød makt på Hansa

Henrik9

Jeg er for øvrig ikke enig i alt dette som har vært skrevet om at lite publikum er bra, fordi Brann får høye skuldre ellers. Brann har vært dårlige i hele år, med og uten tilskuere. Jeg tror støtten som for eksempel ble gitt på Stadion på søndag er en klar fordel.

Nixon

https://www.bt.no/fotball/i/y4GeB2/billettkrangelen-er-loest-brann-faar-dobbelt-saa-mange-billetter-som-jer

Brann får 400 billetter, Jerv 190. Det er klart etter intense forhandlinger tirsdag morgen.

Da er det bare å vente om man er heldig eller ikke.


Edit. https://www.bt.no/fotball/i/y4GeB2/billettkrangelen-er-loest-brann-faar-dobbelt-saa-mange-billetter-som-jer

Blir loddtrekning blant alle som hadde kjøpt billett.

Og fordelingen mellom klubbene er basert på antall solgte billetter før de stengte i går.

Begge deler høres rettferdig ut.
Rød makt på Hansa

Leffen

Om jeg vinner i trekningen (bor i Oslo) er jeg klar for å gi billettene videre til noen som har bestilt reise. Og som virkelig koker! Synes Brann burde gå til Bataljonen først og gitt et visst antall billetter til den hardeste kjernen

Nixon

Bare gi en lyd!:)

Det vil jo være en utpreget trynefaktor dersom man skulle plukket ut personer. Hadde det vært mer tid, kunne man for eksempel plukket ut folk som hadde reist på mange bortekamper. Men tid er det ikke mye av. Da er det mer rettferdig, og ikke minst enklere og mest tidsbesparende, å ta en loddtrekning.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Etter bare fem år i Grimstad har Arne Sandstø lært seg å snakke som Dag Otto Lauritzen. Artig : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

pidre

Quote from: Superjack on December 13, 2021, 18:15:16 PMWolfe, Kniklas, Grill, Rasmussen og Heggebø som straffeskyttere

Antar det har vært brukt tid til å trene på straffer, også for keeper.

Øvrebø har ikkje veldig raske reflekser, er litt treg i kroppen. Han må stå, eller velge side ganske tidlig - så her er det mulig å vente ut keeper, og trille ballen i motsatt hjørne.

Heggebø, Finne, Sønnen, Strand og Sakor, er bra alternativ. Rasmussen skal sette den i krysset. Taylor bør uansett være sistevalg.
Saludar a los monos!

pidre

Quote from: Gulløl on December 14, 2021, 12:26:55 PMEtter bare fem år i Grimstad har Arne Sandstø lært seg å snakke som Dag Otto Lauritzen. Artig : )

Såg eit tv-intervju med han for eitpar år sidan, og dengang strevde han med ein merkelig bergensk-grimstad variant. Fint han har fått det til.   
Saludar a los monos!

Superjack

Vil ikke ha Sønnen, eller Taylor på straffe.

Men tatt i betraktning at Heggebø, Kniklas og Wolfe som dem jeg tror er i stand til å både holde hodet kaldt, og skyte greit så håper jeg absolutt mest på grei overkjøring og avgjort i løpet av 90 minutter
Brannsupporter.

krakra

Quote from: pidre on December 14, 2021, 12:41:28 PM
Quote from: Superjack on December 13, 2021, 18:15:16 PMWolfe, Kniklas, Grill, Rasmussen og Heggebø som straffeskyttere

Antar det har vært brukt tid til å trene på straffer, også for keeper.

Øvrebø har ikkje veldig raske reflekser, er litt treg i kroppen. Han må stå, eller velge side ganske tidlig - så her er det mulig å vente ut keeper, og trille ballen i motsatt hjørne.

Heggebø, Finne, Sønnen, Strand og Sakor, er bra alternativ. Rasmussen skal sette den i krysset. Taylor bør uansett være sistevalg.
Strand er da ikke et godt alternativ?

Go Up