• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd-Brann, 24.10.2021 klokken 19.00

Started by Nixon, October 21, 2021, 08:34:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra


Billy Elliott

Quote from: stigh on October 24, 2021, 20:12:09 PM
Quote from: Billy Elliott on October 24, 2021, 19:52:29 PMUavgjort gir oss ingenting. Da var det slutt. OBOS 2022.

Kan man få lokket Røssland over, eller er selv han på en hylle som er for høy for oss nå?

Etter var og så Åsane sist lørdag. Takker jeg pent nei til røssland,
Sånn fotball i eliteserien hadde ført med seg 0 poeng.. tror det er mer flaks en dyktighet at han har lykkes i obos!

Imponerende å ha flaks så mange sesonger på rad.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra


haak

De tre siste kampene har vi rotet vekk 6 poeng.
Kvalik er nok det beste vi kan håpe på nå.
Vi er helt avhengig av å ta en stor skalp mot et av topplagene i tillegg til seier borte mot Sandefjord og
hjemme mot Sarpsborg 08. Da kan det fortsatt gå iom at Sandefjord er i enda verre form enn lagene bak.
Vinner Sandefjord hjemme mot Godset onsdag bli det max kvalik på Brann.

1908

Snart kommer OGS hjem til Molde. Da blir Erling Moe ledig ;)

krakra

Traff Brann-effekten Larsen i dag forresten?

Pete05

Hva er det med Horneland som aldri sier noe negativt om midtstopperne? I dag var de skyldige i to baklengs (og kanskje litt SHN) men så får back-rekka skylda? Er det fordi han selv spilte stopper? Har skjedd i ett par kamper tidligere også men har aldri tenkt så nøye over det. Selv SHN selv var jo innom problemet i Ballspark

Ninja-Bob

Han var då meget kritisk til heile backfiraren på direktesendt tv både i pausen og etter kampen.

Falkman

Quote from: krakra on October 24, 2021, 20:51:37 PMTraff Brann-effekten Larsen i dag forresten?

Det gjorde den. Med et brak!

krakra

Quote from: Pyton on October 24, 2021, 21:48:22 PMHva er det med Horneland som aldri sier noe negativt om midtstopperne? I dag var de skyldige i to baklengs (og kanskje litt SHN) men så får back-rekka skylda? Er det fordi han selv spilte stopper? Har skjedd i ett par kamper tidligere også men har aldri tenkt så nøye over det. Selv SHN selv var jo innom problemet i Ballspark
Han liker vel ikke å peke på enkeltpersoner. Det syns jeg er helt fair. Backrekken er presist nok.

Pete05

Quote from: krakra on October 24, 2021, 22:01:52 PM
Quote from: Pyton on October 24, 2021, 21:48:22 PMHva er det med Horneland som aldri sier noe negativt om midtstopperne? I dag var de skyldige i to baklengs (og kanskje litt SHN) men så får back-rekka skylda? Er det fordi han selv spilte stopper? Har skjedd i ett par kamper tidligere også men har aldri tenkt så nøye over det. Selv SHN selv var jo innom problemet i Ballspark
Han liker vel ikke å peke på enkeltpersoner. Det syns jeg er helt fair. Backrekken er presist nok.

Har sett kampen i reprise og det er fullstendig feil... Midtstoppere som ikke fungerer og en midtbane som lar Svendsen stå alene/gå alene to ganger. Så helt feil. Hvis dette er Hornelands oppsummering håper jeg virkelig ikke han fortsetter som hovedtrener, da skyter du med kanon og uten å sikte.

ostraume

Du skjønner at "backrekken" også inkluderer de to midtstopperne?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up