• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treneren etter Horneland

Started by Kagain, August 30, 2021, 12:25:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Så begge er enige med alle, altså. Interessant.
Tren på langskudd

Kagain

Quote from: Lasaron on November 30, 2022, 18:14:16 PMSå begge er enige med alle, altså. Interessant.

Jeg har hørt mer overraskende ting enn at Monsamjelden snakke om hvor vanskelig det er å vinne gull med ungfoler. Det kunne vi allerede si basert på hva han gjorde på overgangsfronten i sin Brann-tid...

Lasaron

Jeg ser nå at jeg blingset når jeg lette etter rett tråd. Denne tråden er feil. Beklager. Skulle i Eirik Horneland-tråden.
Tren på langskudd

Nixon

Lurer på hva det snakkes som mellom Nagel og Horneland når dialogen er "tett og fin". Men BT kan uansett melde at det jobbes med å forlenge kontrakten til Horneland. Kan ikke tenke meg at de forhandlingene blir så vanskelige. Så treneren etter Horneland ser ut til å bli Horneland.
Rød makt på Hansa

krakra

Helt naturlig å forlenge, men trenger ikke være mer enn ett år til

osoerli

Eller naturleg å sjå korleis det går i eliteserien 1 år
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Ja, derfor bør den bare forlenges med ett år.

fortune

Jeg har nok mindre sansen for Horneland enn mange andre, men vi kan jo ikke ha en trener på utgående kontrakt, så det må forlenges. Håper på ett år, tipper to, og frykter mer..
First is first, second is nothing

osoerli

Viktigare å forlenga med Huseklepp

osoerli

Quote from: krakra on January 17, 2023, 15:09:11 PMJa, derfor bør den bare forlenges med ett år.

Hornis har kontrakt ut 2023, me kan fint venta til august med å forlenga med 1 år

krakra

Å la trenere gå på oppsigelse er sjeldent en god løsning. Det siste året sikrer dem kompensasjon hvis de skulle sies opp.

esp123

Superjack

Bare å forlenge, om Horneland selv er positiv. Å ha personer som i utgangspunktet ønskes videre, på utgående kontrakt, er ikke noe god ide.

Om han får 1, 2 eller 3 år er egentlig ikke så viktig, siden trenere sitter til de må gå av. Det som er viktig er at de får en ok avtale om hvordan det avsluttes. Type 1 år lønn er vel vanlig.

Brannsupporter.

Nixon

Både Horneland og Huseklepp har forlenget. Begge ut 2025.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Ok. Noen som vet hvor lenge Fakiri har kontrakt?
Tren på langskudd

Nixon

Rød makt på Hansa

Go Up