• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NEDRYKKSTOGET 2021 FOR FULL MUSIKK

Started by Gulløl, July 06, 2021, 09:53:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Det er fare for det. Men håper ikke NFF kaster vekk en 16. mai på Åsane.
Rød makt på Hansa

Huff

Quote from: Superjack on November 22, 2021, 15:43:18 PMDette kommer til å gå som følger: Brann går på stortap mot Molde på Stadion.
Brann reiser til Bodø og får totalslakt. Taper med 5-6 mål.
Brann rykker ned og Glimt blir seriemester.

Brann ryker på nok et tap i siste runde mot S08.

Publikum på stadion 3000 i tallet, kommer til å pipe på styrets avgang.

Ansettelsen av Horneland kommer til å bli latterliggjort av de samme i Bt som hyllet den for noen dager siden.

Så blir det jul.

Fullt fortjent er det også. Hørte på BAs pod i dag, der Mjelde messet om mangelen på kramper, og at det aldri er en eneste Brann-spiller som må tas av banen i 70 minutt grunnet at vedkommende er totalt utmattet. Etter å ha tenkt litt tror jeg Mons har rett. Uten å ha sjekket opp i det tipper jeg at det først og fremst er motstanderne våre som løper til krampen tar dem. Våre spillere fremstår først og fremst apatiske.

Dette kombineres med passiviteten fra sidelinjen. Horneland er aktiv når det kommer til skriking og roping fra siden, men i kamp etter kamp der vi desperat har jaktet mål har de skikkelige offensive byttene uteblitt. Vi bytter kanskje en kant mot en kant, men hvorfor i helvete ser en aldri at en stopper flyttes opp som en ekstra spiss i det 70 minutt? Hvorfor kommer alltid Simba inn for Finne og ikke for Kolskogen eller Knudsen?

Utenfra ser det nesten ut som man er middels fornøyd med å rykke ned. Man snakker om at "hver kamp er en cupfinale" mens det ute på banen ser ut som en spiller om å havne på 7- heller enn 9.plass på tabellen.

Hele forsøket på å holde seg fremstår fullstendig patetisk.


Spelaren

Full fyr i kjelen nå.
Drit og dra, Vibeke.
Drit og dra, Horneland.
Drit og dra, Grevstad.
Drit og dra, Jimmi.
Drit og dra, hele gjengen.
Gå av.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Henki

Grevstad: Ut!
Johannessen: Ut!
Jacobsen: Ut!
Horneland: Ut!

Hove kan forresten bli igjen i Oslo.
Ballen skal fremover!

krakra

Kommer det en eller annen konklusjon om at vi hadde for mange unge spillere samtidig eller noe annet piss, så vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør. Det veldig typisk at det blir forklaringen, men det kan nesten ikke være mulig denne gangen.

Superjack

Brannsupporter.

Spelaren

Typisk Brann å la oss leve i håpet noen dager til. Klovnegjeng.
Gå av.

Go Up