• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vieux Sané

Started by Churchill, May 10, 2021, 17:56:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Var imponert over ham og så veldig lite imponert
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannfakkel

At Sané har mye å tilføre dette Brannlaget er jeg ikke i tvil om. Han har kvaliteter som få andre i dette laget kan matche. Uromomentet her er at han tilsynelatende varierer mye i prestasjonene. Han er typen som i det ene øyeblikket leverer spill av aller ypperste klasse, for så å lage straffe og få rødt kort i neste. Jeg håper for Branns del at de klarer å få skikk på han, for da har de virkelig kvalitet i midtforsvaret. Noe som har vært sårt savnet siden Acosta/Wormgoor var på sitt beste.

At han fortsatt bare holder rundt 60. minutter er ikke bra og hadde det ikke vært for at han har noe helt spesielt, er jeg sikker på at han neppe hadde verken blitt hentet eller blitt værende i klubben når han startet med laber innsats for å komme i form. Han skal visstnok ha skjerpet seg etter "alvorspraten" han fikk tidligere, så vi får håpe han snart er 100% matchfit!

Det er for øvrig ekstremt artig med spillere som har så overlegen fysikk som Sané! Han er virkelig en bauta av en spiller, vanvittig sterk!

Lasaron

Spennende spiller. Så lenge vi har fem bytter, så er det ikke så veldig negativt at vi har en som bare varer i 60 minutt.
Tren på langskudd

Intel

Quote from: Lasaron on August 16, 2021, 06:11:55 AMSpennende spiller. Så lenge vi har fem bytter, så er det ikke så veldig negativt at vi har en som bare varer i 60 minutt.
Ikke bra å måtts skifte midtstoppere etter 60 min håper han får trent seg opp og holder 90

Gulløl

Quote from: Intel on August 16, 2021, 14:24:51 PMIkke bra å måtts skifte midtstoppere etter 60 min håper han får trent seg opp og holder 90
Det vil han nok om kort tid. Savnet av Barmen blir nok da mindre i midtforsvaret, etter mitt syn har han vært den som har prestert best i posisjonen siste ukene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up