• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Engen - 12.05.2021 - klokken 20.00

Started by Nixon, May 10, 2021, 06:36:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Belfort

Quote from: Nixon on May 13, 2021, 10:07:31 AM
Quote from: fortune on May 13, 2021, 08:19:32 AMJeg skal på stadion 30. mai, da tipper jeg vi roper på trenerens avgang.

Jeg også. Tenk på presset det vil bli i den kampen. Syvende kamp for sesongen, null poeng og for første gang favoritter. Hva sier Brann-mytene om en sånn kamp?

Hadde vi bare hatt en Sandefjord kamp til helgen og fått 3 poeng hadde det lettet mye av trykket. Nå vil det ligge et ekstremt press på de «lette» kampene. Alle vet hvordan det går når Brann har press på seg

Lasaron

Historisk sett, også i nyere historie, ja også under KI, hender det Brann slår til mot gode lag og driter seg ut mot dårlige lag. Hvorfor er det så urealistisk at det skjer nå? Hos enkelte virker det som at det er skrevet i stein at vi kommer ut med null poeng på de fem første kampene. Det er historieløst.
Tren på langskudd

fortune

Ikke skrevet i stein, men i mine øyne er det over 50 % sannsynlighet for at Brann står med 0 eller 1 poeng etter 5 kamper. Da blir resten av sesongen en kamp mot nedrykk.
First is first, second is nothing

Giles

Hadde det vært mulig å sette sparepengene på null poeng etter 6 kamper ville jeg gjort det.

Superjack

Med bakgrunn i høsten i fjor og vårens kamper mot Obos lag så sliter jeg med å se hvor Brann skal klare å karre til seg 30 poeng.
Brannsupporter.

Go Up