• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2021

Started by Nixon, December 09, 2020, 22:22:32 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: Spelaren on August 15, 2021, 14:45:08 PMI anledningen har han latt være å bruke rim, kanskje like greit da ingenting rimer lengre.

Men det var poetisk!
Rød makt på Hansa

Gulløl

August 15, 2021, 15:43:42 PM #1101 Last Edit: August 15, 2021, 15:48:54 PM by Gulløl
Poesi:
Moldepolitiet er snill og grei.
Man skal ikke plage andre,
man skal være grei og snill,
og for øvrig kan man gjøre
hva man vil.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

baggenGBG

Quote from: Lasaron on August 15, 2021, 14:36:34 PMUlike medier bruker ulike substantiv for å beskrive ham. Fotballspilleren, personen, ja endog brannspilleren (Nettavisen).

det å bruke 'brann-spilleren' blir vel veldigt feil? mistanken tillegges da uskyldige spillere i dagens stall, noe som i mine öyne er verre enn å identifisere den som faktisk er mistenkt og har värt i avhör....

Spelaren

Siden mod har slettet masse innlegg, og alle "vet" hvem ryktebørsen sier det er, går det ikkje an å bare droppe videre identifisering fram til noen i mediene faktisk har offentliggjort navnet? I så fall er navnet ute av sekken og debatten offentlig.
Gå av.

Santillana

Jeg har aldri skrevet noe på dette forumet før så dersom jeg slår inn noen åpne dører må dere tilgi meg. Jeg vil kun komme med et par observasjoner som ikke har direkte med nachspiel skandalen å gjøre:

1. Som en beskjeden Brann supporter ser det for meg ut som at Brann gjorde det bra helt til de fikk Petter Strand på laget. Dersom han var så eminent, hvorfor lot MFK han gå? Det ser for meg ut som noe skjedde med Brann garderoben etter han kom inn. Tilfeldig?

2. Kåre Ingebrigtsen sa han skulle rydde opp i ukultur i klubben og spillergruppen. Det virker på meg som om han sparket feil halvdel. Kanskje de som ble sendt på dør var de som faktisk represente Brann på en god måte og deres misnøye reflekterte mangelen på professionalitet i den andre delen av troppen.

krakra

Jeg tror du bommer på 1 og delvis på 2.

Molde tilbød Strand ny kontrakt.

haak

August 15, 2021, 16:45:15 PM #1106 Last Edit: August 15, 2021, 16:58:38 PM by haak
Quote from: Santillana on August 15, 2021, 16:29:44 PMJeg har aldri skrevet noe på dette forumet før så dersom jeg slår inn noen åpne dører må dere tilgi meg. Jeg vil kun komme med et par observasjoner som ikke har direkte med nachspiel skandalen å gjøre:

1. Som en beskjeden Brann supporter ser det for meg ut som at Brann gjorde det bra helt til de fikk Petter Strand på laget. Dersom han var så eminent, hvorfor lot MFK han gå? Det ser for meg ut som noe skjedde med Brann garderoben etter han kom inn. Tilfeldig?

2. Kåre Ingebrigtsen sa han skulle rydde opp i ukultur i klubben og spillergruppen. Det virker på meg som om han sparket feil halvdel. Kanskje de som ble sendt på dør var de som faktisk represente Brann på en god måte og deres misnøye reflekterte mangelen på professionalitet i den andre delen av troppen.

Jeg bor i Molde området og er iallefall rimelig sikker på at du bommer på 1.
Molde ville forlenge men Strand ville til Brann

krakra

https://www.ba.no/ruben-kristiansen-hengt-ut-som-festdeltaker-alle-som-har-brann-logo-pa-seg-er-mistenkt/s/5-8-1678759

Kristiansen feilaktig uthengt som festdeltaker. Sære greier. Kristiansen ville trolig vært på min bunn 5-liste over mistenkte festdeltakere.


Bare fordi han er nordlenning?

Spelaren

Ruben virker for streit og familieorientert til å ha vært med på det rølpet der.
Gå av.

SK

Kunne aldri tenkt meg Ruben jeg heller og blant mange rykter jeg har sett har ingen av de involvert han.

Kanskje de som faktisk var til stede etterhvert på eget initiativ kunne avsløre seg selv på at det deltok? Noen har jo gjort det. Det vil ikke se så bra ut for de selv men da slipper man at de som er uskyldige urettmessig blir uthengt. Kommer ikke til å skje selvsagt, men en tanke.

baggenGBG

Quote from: SK on August 15, 2021, 17:29:40 PMKunne aldri tenkt meg Ruben jeg heller og blant mange rykter jeg har sett har ingen av de involvert han.

Kanskje de som faktisk var til stede etterhvert på eget initiativ kunne avsløre seg selv på at det deltok? Noen har jo gjort det. Det vil ikke se så bra ut for de selv men da slipper man at de som er uskyldige urettmessig blir uthengt. Kommer ikke til å skje selvsagt, men en tanke.

helt enig, har de noen ryggrad står de frem, om ikke annet en av respekt for sine uskyldige lagkamerater

Nixon

Tipper Ruben tok en bysykkel fra Hotel Norge og hjem til Nordnes rett etter middagen. Han sett han på en sånn flere ganger gjennom sentrum.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on August 15, 2021, 17:35:01 PMTipper Ruben tok en bysykkel fra Hotel Norge og hjem til Nordnes rett etter middagen. Han sett han på en sånn flere ganger gjennom sentrum.

Nettavisens åpne copy paste avslører at han blei hentet av kjæresten. Bysykkel om en har tatt en drink er vel fyfy, uten at det nevnes noe om drikking.
Gå av.

Brannfan23

Brann er en amatørklubb og er IKKE verdig å bli kalt en storklubb. Dette er ingen storklubb. Glimt er en storklubb. Odd er en storklubb. Molde er en storklubb. Jeg håper Brann blir kjøpt opp av en konsern og renses fullstendig ut.

krakra

https://www.vg.no/sport/fotball/i/ALRkWn/brann-styreleder-vil-ikke-svare-om-tillit-til-daglig-leder

Dette styrker jo teorien om at VJ allerede har fått sparken.

I framtiden tror jeg man bare bør legge vekk "Det blir for dumt" som grunnlag for å avfeie teorien om hva som skjer i Brann.

Nixon

Hvordan styrker dette den teorien? Hun har kanskje ikke tillit, men sparken har hun ikke fått enda.
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on August 15, 2021, 18:39:54 PMHvordan styrker dette den teorien? Hun har kanskje ikke tillit, men sparken har hun ikke fått enda.
Det er merkelig av en styreleder å antyde at en ansatt ikke har tillit med mindre dette er noe styret har behandlet.

Lasaron

Quote from: krakra on August 15, 2021, 17:24:17 PMhttps://www.ba.no/ruben-kristiansen-hengt-ut-som-festdeltaker-alle-som-har-brann-logo-pa-seg-er-mistenkt/s/5-8-1678759

Kristiansen feilaktig uthengt som festdeltaker. Sære greier. Kristiansen ville trolig vært på min bunn 5-liste over mistenkte festdeltakere.


Bare fordi han er nordlenning?

Slikt kan jo bare forverre stemningen i garderoben. De som var der bør stå fram.
Tren på langskudd

krakra

Jeg tror nok det kommer en god del mer informasjon til uken. Det har gått kjapt dette, inn mot en viktig kamp.

Henki

Quote from: krakra on August 15, 2021, 17:24:17 PMhttps://www.ba.no/ruben-kristiansen-hengt-ut-som-festdeltaker-alle-som-har-brann-logo-pa-seg-er-mistenkt/s/5-8-1678759

Kristiansen feilaktig uthengt som festdeltaker. Sære greier. Kristiansen ville trolig vært på min bunn 5-liste over mistenkte festdeltakere.


Bare fordi han er nordlenning?

Dette er jo den soleklare baksiden av å prøve å skjerme dem som var tilstede på nachspielet. Den andre halvdelen av Brannstallen som ikke var tilstede blir jo stående i akkurat den samme shittstormen som dem som var tilstede. Det er jo helt åpenbart fryktelig urettferdig.
Ballen skal fremover!

esp123

Quote from: Henki on August 15, 2021, 19:49:59 PM
Quote from: krakra on August 15, 2021, 17:24:17 PMhttps://www.ba.no/ruben-kristiansen-hengt-ut-som-festdeltaker-alle-som-har-brann-logo-pa-seg-er-mistenkt/s/5-8-1678759

Kristiansen feilaktig uthengt som festdeltaker. Sære greier. Kristiansen ville trolig vært på min bunn 5-liste over mistenkte festdeltakere.


Bare fordi han er nordlenning?

Dette er jo den soleklare baksiden av å prøve å skjerme dem som var tilstede på nachspielet. Den andre halvdelen av Brannstallen som ikke var tilstede blir jo stående i akkurat den samme shittstormen som dem som var tilstede. Det er jo helt åpenbart fryktelig urettferdig.

Det reale ville vært for de som var på nachspielet å stå frem.

Nixon

Quote from: krakra on August 15, 2021, 18:46:54 PM
Quote from: Nixon on August 15, 2021, 18:39:54 PMHvordan styrker dette den teorien? Hun har kanskje ikke tillit, men sparken har hun ikke fått enda.
r merkelig av en styreleder å antyde at en ansatt ikke har tillit med mindre dette er noe styret har behandlet.

Vil tro at styret har diskutert Vibeke og det kan sikkert være en samlet misnøye, men at de allerede fredag kveld/natt/lørdag morgen hadde sparket henne? Aldri! De brukte en hel pizza-kveld på å sparke treneren, Og da hadde de nesten satt en dato på forhånd. Da gjør de ikke noe så kjapt med daglig leder. Husk på at de satt i møter med Vibeke torsdag og fredag, de må jo hatt tid til dette også.

En vanlig grunn til å sparke en leder er å vise handlekraft. Så hvorfor gjøre det i skjul?
Og ville Vibeke stilt opp på pressekonferansen dersom hun allerede var avsatt?

Tror du på det selv at det er realistisk?
Rød makt på Hansa

ostraume

Herregud VJ er ikke sparket, hun var jo på jobb i dag. Godt mulig hun ikke overlever dette, men hun er jo ikke sparket i skrivende stund.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: ostraume on August 15, 2021, 22:06:47 PMHerregud VJ er ikke sparket, hun var jo på jobb i dag. Godt mulig hun ikke overlever dette, men hun er jo ikke sparket i skrivende stund.
Man har jo oppsigelsestid. Det er mulig hun ikke er sparket, men da er det nok en idiotisk uttalelse.

Superjack

Quote from: krakra on August 15, 2021, 22:07:40 PM
Quote from: ostraume on August 15, 2021, 22:06:47 PMHerregud VJ er ikke sparket, hun var jo på jobb i dag. Godt mulig hun ikke overlever dette, men hun er jo ikke sparket i skrivende stund.
ar jo oppsigelsestid. Det er mulig hun ikke er sparket, men da er det nok en idiotisk uttalelse.

VJ har nok ikke oppsigelsestid. Daglig leder er en stilling der man nesten alltid har inngått avtale og er unntatt oppsigelsestid.
En leder kan ikke være leder når styret ikke har tillit, samme som styret ikke kan leve med en daglig leder de ikke har tillit til.

Dette er komplisert. Det kan også være at Birger har tillit til VJ, men at omstendighetene gjør at de må be VJ gå etter dette, uansett hva han måtte mene, for klubbens beste.

Styret er virksomhetens øverste ledelse, og har det øverste ansvaret.

Brannsupporter.

Gulløl

Uffda Kristoffer Løkberg, dette var ikke bra. Oppfattet deg som en kjernekar når du var i Brann.

https://www.vg.no/sport/i/mrMaJv/viking-spillere-hentet-og-holdt-opp-fansens-protestbanner-mot-brann-og-molde
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Jose Arrogantio

Quote from: Gulløl on August 15, 2021, 23:59:37 PMUffda Kristoffer Løkberg, dette var ikke bra. Oppfattet deg som en kjernekar når du var i Brann.

https://www.vg.no/sport/i/mrMaJv/viking-spillere-hentet-og-holdt-opp-fansens-protestbanner-mot-brann-og-molde

Hva sto det på banneret? Ser ikke det noe sted i artikkelen.

Ellers mener jeg dritt fra spillere og supportere i denne saken er på sin plass og noe vi må tåle, så med forbehold at banneret ikke er for drøyt så har jeg ingen problemer med at Løkberg holdt opp et banner.

krakra

Det var jo mest dritt mot en spiller. «For (r) en Moldekultur»

Spelaren

Quote from: Jose Arrogantio on August 16, 2021, 05:54:08 AMHva sto det på banneret? Ser ikke det noe sted i artikkelen.


Det står på fridiskusjon sin kamptråd Viking vs Molde side 3. Det er et ordspill på Voldemort-spilleren vår.
Gå av.

haak

Det er styremøte i kveld.
Blir spennende å se hva som skjer.

Gulløl

Quote from: Jose Arrogantio on August 16, 2021, 05:54:08 AMHva sto det på banneret? Ser ikke det noe sted i artikkelen.
Skyldig eller ikke skyldig. Løkbergs hetsing av Forren (og Molde og Brann) med dette banneret kunne han spart seg og var stygt.


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Helt greit syns jeg.

Nixon

Nå angret han etterpå, og sa at han ikke hadde fått med seg hele budskapet. Han trodde det kun var snakk om å sende et stikk til klubben Molde. Det sier seg vel nesten selv at en spiller i Eliteserien ikke med vitende vilje sprader rundt med et banner som hetser en kollega. Ville i alle fall ikke trodd det om Løkberg.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Altså. Når ledelsen i Brann fortsatt ser på overvåkingsvideoer, så er det jo tydelig at spillere fortsatt holder informasjon igjen og/eller lyger. Da strekkes krisen ut i tid, og tillit blir enda vanskeligere å gjenopprette.

Her har spillerne selv all mulighet til å bidra til at dette kan avsluttes heller før enn siden.
Tren på langskudd

sydnes76

Quote from: krakra on August 16, 2021, 10:29:59 AMHelt greit syns jeg.

Så du synes det er helt greit å forhåndsdømme basert på rykter? Jeg synes man skal avvente til alle fakta er på bordet.
Helt unødvendig å fyke rundt med banner som hetser enkeltpersoner.

SK

Rykter? Alle vet hvem som er under etterforskning, dette er ikke et rykte som kan vise seg å være feil.

sydnes76

Quote from: SK on August 16, 2021, 11:22:31 AMRykter? Alle vet hvem som er under etterforskning, dette er ikke et rykte som kan vise seg å være feil.

Men vet du hva som har skjedd?

Pete05

Quote from: Lasaron on August 16, 2021, 10:45:36 AMAltså. Når ledelsen i Brann fortsatt ser på overvåkingsvideoer, så er det jo tydelig at spillere fortsatt holder informasjon igjen og/eller lyger. Da strekkes krisen ut i tid, og tillit blir enda vanskeligere å gjenopprette.

Her har spillerne selv all mulighet til å bidra til at dette kan avsluttes heller før enn siden.

Det har vel litt å gjøre med hvem som var planlegger(e) til dette også. Kom vel frem i intervjuet med enkelte av de som stod frem at alkohol var innkjøpt i forkant. Det kan neppe klassifiseres som spontant og virker mye mer planlagt. I tillegg er det nok noe uoverstemmelse mellom hva som betegnes som «forlot stadion tidlig». Kan virke som ikke alle har helt oversikt på klokka på natten og da kan det være greit å sjekke video for å se hva som stemmer.

Uansett må styret rydde skikkelig og statuere eksempler. Slike holdninger ødelegger ikke bare for resten av troppen men hele Branns omdømme. Setter du verdi på dette så holder det neppe med trekk i en månedslønn eller to (om du ikke heter Messi...).

Lasaron

Quote from: sydnes76 on August 16, 2021, 11:42:30 AM
Quote from: SK on August 16, 2021, 11:22:31 AMRykter? Alle vet hvem som er under etterforskning, dette er ikke et rykte som kan vise seg å være feil.

Men vet du hva som har skjedd?

Kanskje det er litt samme tankegang som Dexter. Av og til vet man, selv om politiet og rettsvesenet ikke klarer å bevise godt nok.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: sydnes76 on August 16, 2021, 11:21:10 AM
Quote from: krakra on August 16, 2021, 10:29:59 AMHelt greit syns jeg.

Så du synes det er helt greit å forhåndsdømme basert på rykter? Jeg synes man skal avvente til alle fakta er på bordet.
Helt unødvendig å fyke rundt med banner som hetser enkeltpersoner.
Det var ingen påstander om lovbrudd der. Uavhengig av det så har han oppført seg som en dritt, som han har gjort flere ganger før.

Nixon

https://www.tv2.no/sport/14166675/

Brann vurderer ulik straff for spillerne som deltok på nachspielet.
Klubben er heller ikke trygg på at spillerne har fortalt alt som har skjedd.
Rød makt på Hansa

Kagain

Quote from: SK on August 16, 2021, 11:22:31 AMRykter? Alle vet hvem som er under etterforskning, dette er ikke et rykte som kan vise seg å være feil.

Jeg tror du mener "alle". Jeg vet ikke hvem som er under etterforskning. Jeg har mine mistanker selvsagt, men jeg har ikke noe mer enn akkurat det.

Quote from: Nixon on August 16, 2021, 12:11:12 PMhttps://www.tv2.no/sport/14166675/

Brann vurderer ulik straff for spillerne som deltok på nachspielet.
Klubben er heller ikke trygg på at spillerne har fortalt alt som har skjedd.

Det som er veldig interessant i den artikkelen er denne setning:

"Ryktet om at det kun var de kvinnelige deltakerne som måtte legge fra seg mobilene, mens spillerne beholdt sine"

I så fall ser det enda en smule styggere ut. Var det slik også på den forrige festen de snakket om? Jeg har ikke fulgt med på hyblene på stadion. Er de ferdige og bor det folk i de?

SK

Quote from: sydnes76 on August 16, 2021, 11:42:30 AM
Quote from: SK on August 16, 2021, 11:22:31 AMRykter? Alle vet hvem som er under etterforskning, dette er ikke et rykte som kan vise seg å være feil.

Men vet du hva som har skjedd?

Det sto vel ingenting på banneret om detaljer på hva som hadde skjedd. At Forren bringer med seg en destruktiv festkultur, som ene banneret omhandlet, vet jo hele Norge.

Nixon

Jeg har null problemer med slike banner på tribunen. Her er takhøyden stor. Men syns ikke noe om det dersom det hadde vist seg at Løkberg var bevisst på hva han gjorde. Det er skal være litt andre regler for hva supportere kan tillate seg og hva spillerne bør gjøre.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Kagain on August 16, 2021, 12:16:41 PMJeg har ikke fulgt med på hyblene på stadion. Er de ferdige og bor det folk i de?

De har vært ferdig lenge. Men tenker du at spillerne hentet kortreiste jenter fra andre siden av Stadion?
Rød makt på Hansa

SK

Quote from: Kagain on August 16, 2021, 12:16:41 PMJeg tror du mener "alle". Jeg vet ikke hvem som er under etterforskning. Jeg har mine mistanker selvsagt, men jeg har ikke noe mer enn akkurat det.

Alle utenom deg og et par stykker til i så fall. Som i praksis kan omtales som alle.
Evt. at det du mener er at man må ha en offisiell bekreftelse direkte fra politiet eller Brann på hvem det er, før man sier at man vet.
I begge tilfeller er det en diskusjon om semantikk og ikke sak, og det er helt unødvendig.

Kagain

Quote from: Nixon on August 16, 2021, 12:21:51 PM
Quote from: Kagain on August 16, 2021, 12:16:41 PMJeg har ikke fulgt med på hyblene på stadion. Er de ferdige og bor det folk i de?

De har vært ferdig lenge. Men tenker du at spillerne hentet kortreiste jenter fra andre siden av Stadion?

Jeg tenkte mest på om det er noen som har innsikt til banen under disse festlighetene. Spesielt om det er noe som har skjedd gjentatte ganger, altså mer enn de to som vi vet om.

Quote from: SK on August 16, 2021, 12:22:18 PMAlle utenom deg og et par stykker til i så fall. Som i praksis kan omtales som alle.
Evt. at det du mener er at man må ha en offisiell bekreftelse direkte fra politiet eller Brann på hvem det er, før man sier at man vet.
I begge tilfeller er det en diskusjon om semantikk og ikke sak, og det er helt unødvendig.

Min mistanke har gått i retning det banneret som Løkberg og gjengen holdt opp. Så jeg er ganske sikker på det navnet. Men det er en ting å si at nevnte spiller bidrar hardt til en overentusiastisk festkultur. Det kom jo indirekte frem i intervjuet. Det er mulig at jeg misforsto hva du mente, og jeg trodde at du mente at samme mann kan henges ut for overgrepet så vel som festkulturen. For det er der det stopper for meg.

Man kan gjerne la seg gripe av lidenskapen og si at det er absolutt utilgivelig at man tar med seg en festkultur som dette til Brann.

Men å ta med seg en slik festkultur (som i seg selv er forkastelig) er fremdeles ikke så ille som å begå seksuelle overgrep. Så om man skal legge dette på samme spiller syns jeg det kreves mer enn det som har kommet frem i media. Det er godt mulig at det er blitt skrevet noe på Twitter eller lignende, og at det er der folk vet det fra. Jeg personlig kan godt ha en mistanke i den retningen basert på en del underlige former for timing av enkelte hendelser, men jeg er enda ikke der at jeg føler jeg kan gå ut offentlig og si at

SLIK er DET.

Kan hende jeg er bare i overkant forsiktig rundt slike ting...

Intel

Quote from: Pyton on August 16, 2021, 11:47:15 AM
Quote from: Lasaron on August 16, 2021, 10:45:36 AMAltså. Når ledelsen i Brann fortsatt ser på overvåkingsvideoer, så er det jo tydelig at spillere fortsatt holder informasjon igjen og/eller lyger. Da strekkes krisen ut i tid, og tillit blir enda vanskeligere å gjenopprette.

Her har spillerne selv all mulighet til å bidra til at dette kan avsluttes heller før enn siden.

Det har vel litt å gjøre med hvem som var planlegger(e) til dette også. Kom vel frem i intervjuet med enkelte av de som stod frem at alkohol var innkjøpt i forkant. Det kan neppe klassifiseres som spontant og virker mye mer planlagt. I tillegg er det nok noe uoverstemmelse mellom hva som betegnes som «forlot stadion tidlig». Kan virke som ikke alle har helt oversikt på klokka på natten og da kan det være greit å sjekke video for å se hva som stemmer.

Uansett må styret rydde skikkelig og statuere eksempler. Slike holdninger ødelegger ikke bare for resten av troppen men hele Branns omdømme. Setter du verdi på dette så holder det neppe med trekk i en månedslønn eller to (om du ikke heter Messi...).
Er vel Rasmussen som sa øl`et var innkjøpt på forhånd men da er det vel greit. Hadde det feks vært Forren hadde det vært krise??

gladiporno

Quote from: Nixon on August 16, 2021, 12:21:51 PM
Quote from: Kagain on August 16, 2021, 12:16:41 PMJeg har ikke fulgt med på hyblene på stadion. Er de ferdige og bor det folk i de?

De har vært ferdig lenge. Men tenker du at spillerne hentet kortreiste jenter fra andre siden av Stadion?

Der er det studentboliger. Ifølge ryktene var det snakk om jenter født i 2003. Altså 17-18 år. Det er i så fall snakk gymnaselever og ikke studenter.

Gulløl

Quote from: gladiporno on August 16, 2021, 12:56:47 PM
Quote from: Nixon on August 16, 2021, 12:21:51 PM
Quote from: Kagain on August 16, 2021, 12:16:41 PMJeg har ikke fulgt med på hyblene på stadion. Er de ferdige og bor det folk i de?

De har vært ferdig lenge. Men tenker du at spillerne hentet kortreiste jenter fra andre siden av Stadion?

Der er det studentboliger. Ifølge ryktene var det snakk om jenter født i 2003. Altså 17-18 år. Det er i så fall snakk gymnaselever og ikke studenter.
Ble vel i de første omtalene av saken nevnt jenter i slutten av tenårene og opp til starten av 20 åra. Men uansett de løp neppe i de hybelgangene og plukket opp jenter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up