• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2021

Started by Nixon, November 18, 2020, 13:56:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

https://www.brann.no/nyheter/na-starter-partoutkortsalget

Salget for neste år starter nå med en hyggelig prisreduksjon på min plass i alle fall. 90 prosent lot være å kreve pengene tilbake i år (noe som kan har vært bortkastet, men det er en annen diskusjon), men tviler på at gjenkjøpet blir helt der oppe.


Rød makt på Hansa

Lasaron

Fornuftig med prisreduksjon. Tror min er på 100 kr, husker ikke helt.

Det er naturlig om folk holder litt igjen frem til nyttår, med å fornye sin plass, gitt situasjonen. Men nyhetsbildet forteller at vaksine nærmer seg.
Tren på langskudd

Nixon

Jeg betaler 600 kroner mindre enn i fjor. I tillegg er medlemskap i Bataljonen inkludert. Så egentlig er 800 kroner spart.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Det er vel første gang de har behandlet alle på Hansa likt.
Rød makt på Hansa

Lasaron

150 kr reduksjon på min plass er det korrekte.
Tren på langskudd

Lasaron

Nixon, siden du er medlem i Bataljonen, kanskje du skal stille til valg som leder? Nåværende har jo vært leder ganske lenge, og det er kanskje på tide med en aldri så liten utskiftning?
Tren på langskudd

krakra

Quote from: Nixon on November 18, 2020, 13:56:21 PMhttps://www.brann.no/nyheter/na-starter-partoutkortsalget

Salget for neste år starter nå med en hyggelig prisreduksjon på min plass i alle fall. 90 prosent lot være å kreve pengene tilbake i år (noe som kan har vært bortkastet, men det er en annen diskusjon), men tviler på at gjenkjøpet blir helt der oppe.



Salget eller gaveinnsamlingen?

Nixon

Jeg tenker på at gjenkjøpet neppe blir 90 prosent av fjoråret. I alle fall ikke på denne siden av nyttår.

Hva gaveinnsamlingen angår så blir det jo spennende å se om Brann har tolket lovverket rett. Men en løsning, dersom de må betale tilbake "gavepengene" til staten, er jo å i stedet betale de tilbake til partoutkortinnehaverne, og så be om at vi gir de tilbake til klubben igjen. Da er vel sjansen større for at det blir betraktet som en gave.
Rød makt på Hansa

Finfin respons

Quote from: Lasaron on November 18, 2020, 14:42:53 PMNixon, siden du er medlem i Bataljonen, kanskje du skal stille til valg som leder? Nåværende har jo vært leder ganske lenge, og det er kanskje på tide med en aldri så liten utskiftning?

Jeg tror ikke det er aktuelt for antikomunisten Nixon - før tittelen Leder byttes til President.
Kanskje.

Corran

Quote from: Nixon on November 19, 2020, 14:18:36 PMJeg tenker på at gjenkjøpet neppe blir 90 prosent av fjoråret. I alle fall ikke på denne siden av nyttår.

Hva gaveinnsamlingen angår så blir det jo spennende å se om Brann har tolket lovverket rett. Men en løsning, dersom de må betale tilbake "gavepengene" til staten, er jo å i stedet betale de tilbake til partoutkortinnehaverne, og så be om at vi gir de tilbake til klubben igjen. Da er vel sjansen større for at det blir betraktet som en gave.
Eg vil si at når jeg bestemte meg for å ikke kreve pengene tilbake så var det for å hjelpe Brann i en vanskelig tid.
Jeg ser på det at jeg ikke krevde det tilbake som en gave.
Om jeg hadde vist at det gjorde at Brann ikke fikk støtten sin så hadde jeg heller tatt pengene tilbake og evt gitt det som en gave senere.
Jeg sa jo det ikke fra meg for at det skulle være status quo, men som en ekstra hjelp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Partoutkort fornyet for to. Den tredje følger vel på i morgen.
Tren på langskudd

fortune

3 «nye» herfra, etter fjorårets boikott..
First is first, second is nothing

Lasaron

Da har den tredje også fornyet.
Tren på langskudd

Gulløl

Om Brann er smart nå så smir de mest jernet er varmt og markedsfører restbeholdningen av de 5000 partoutkortene de skal selge. Seier over fjorårets suverene seriemester merker nok mange seg som sitter på gjerdet i forhold til partoutkort. Også en god kamp av Brann mot sølvvinner Molde i første treningskamp så dagens prestasjonen var ikke en tilfeldig engangsforeteelse.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Ser facebook gruppen "Alle må gå - på Brannkamp" melder følgende:

Eneste sjansen til å se Brann live før sommeren i år er partoutkort. Bare noen få hundre kort til som selges.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Nå er det vel store sjanser for at sesongen ikke starter før til sommeren. Så i verste fall kan det bare bli partoutkort utover høsten også.
Rød makt på Hansa

Go Up