• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mathias Knutsen Rasmussen

Started by Kagain, September 30, 2020, 16:10:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Finfin respons

Påstand: Med posisjon kommer risikovillighet.

Som DM tok han mindre risiko med lengre pasninger. Kler med kontrollerte støttepadninger.

Lengre fremme: Småpasninger og klikk klakk krever relasjoner som ikke er på plass hos noen på dette laget. Da kommer gjerne de stygge kontringene imot. Det har ikke vært bra i det siste.

Kanskje.

Gud

Rasmussen er tilgitt sine synder og forblir i klubben. Det tror jeg er lurt.

Lasaron

Quote from: Gud on September 02, 2021, 19:40:31 PMRasmussen er tilgitt sine synder og forblir i klubben. Det tror jeg er lurt.

Ser du sammenhengen mellom det du skriver, og nicket ditt?
Tren på langskudd

Gulløl

October 25, 2021, 11:36:28 AM #153 Last Edit: October 25, 2021, 11:46:36 AM by Gulløl
Viste i går at han er en bedre løsning på høyre indreløper enn Pedersen selv om han dabbet noe av utover i andre omgang. Nå fortjener han flere kamper for å komme enda bedre inn i den nye rollen, da vil han nok trolig løfte seg ytterliggere. Den målgivende pasningen var nydelig, med sin gode teknikk bidrar han godt fremover periodevis. I kontringspillet som Brann har blitt ganske flink med etter hvert kan han også komme til å spille en nøkkelrolle fremover, det å slå de gode pasningene i trange situasjoner som vil åpne forsvaret. Det største usikkerhetsmomentet er om han vil opparbeide seg nok løpskapasitet til også gjøre den defensive jobben godt nok i 90 min.
Pedersen sin klippekort bør absolutt være inndratt, uansett om han snart er spilleklar eller ikke. Strand og Hetle Nilsen tar seg greit av kapteinsoppgavene så blir ikke noe savn der.

Jeg blir bare simpelthen Idiot, gal . . . (Arne Garborg: Trætte Mænd 8 ) 

Corran

Enig
Han er litt mye opp og ned i løpet av kampene men la han få et par kamper fra start
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

November 07, 2021, 14:01:37 PM #155 Last Edit: November 07, 2021, 14:03:42 PM by Gulløl
Rasmussen kan bli en klassespiller om han får opp løpskapasiteten, ellers har han det meste som skal til. Går han inn i vinterpausen med å trene hver forbanna dag som Kristiansen gjør ser jeg bort fra at han har potensial til å bli blodtrent han også og ikke bare klare å løpe like mye som back Kristiansen men også like mye som sin indreløpermakker Strand.
Er usikker på om han har det som skal til, at han eventuelt kan være typen som kan føle på stjernestatus litt for fort etter litt fremgang.
Hadde han gått til Bodø/Glimt i sommer og med så hardt som de jobber der oppe på alle plan hadde muligheten for at han blomstret helt ut der oppe vært stor. Får se om han kan klare det med det som Brann sin trener etter denne sesongen, og om han har det som skal til mens han er i Brann og Bergen.
Jeg blir bare simpelthen Idiot, gal . . . (Arne Garborg: Trætte Mænd 8 ) 

Lasaron

Jeg tror kanskje Petter Strand sin løpskapasitet er en kombinasjon av gener og trening over mange år. Rasmussen trenger ikke bli like god som Strand der, for å bli en strålende spiller.
Tren på langskudd

krakra

Frustrerende fyr, men veldig god spiller. Med en tillit og klare rammer rundt seg, så tror jeg han kan bli en klassespiller for oss.

Corran

Quote from: Gulløl on November 07, 2021, 14:01:37 PMRasmussen kan bli en klassespiller om han får opp løpskapasiteten, ellers har han det meste som skal til. Går han inn i vinterpausen med å trene hver forbanna dag som Kristiansen gjør ser jeg bort fra at han har potensial til å bli blodtrent han også og ikke bare klare å løpe like mye som back Kristiansen men også like mye som sin indreløpermakker Strand.
Er usikker på om han har det som skal til, at han eventuelt kan være typen som kan føle på stjernestatus litt for fort etter litt fremgang.
Hadde han gått til Bodø/Glimt i sommer og med så hardt som de jobber der oppe på alle plan hadde muligheten for at han blomstret helt ut der oppe vært stor. Får se om han kan klare det med det som Brann sin trener etter denne sesongen, og om han har det som skal til mens han er i Brann og Bergen.

Han overasket stort i går når han vant et par løpsdueller så han har litt fart inn
Han virker litt lettere i steget etter hvert.

Han har mange forløsende og fine pasninger og så har noen helt håpløse

Men synes han er i bedring og presterer jevnere på høyere og høyere nivå. Og de dårlige periodene i løpet av en kamp blir færre og kortere
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Han har hatt noen bra kamper i år.

Jeg venter med å finne frem champagnen. Minner litt om en Fredrik Haugen, som var meget god når han var "påskrudd". Det var han ofte mot storlag som RBK og Molde.

Rasmussen må også fungere mot lag som Odd, Mjøndalen osv.
Der har han til gode å overbevise.

At han er en god fotballspiller er det ikke tvil om, men det er viktig at han er god og gjør oppgavene sine i alle kamper han spiller.
Brannsupporter.

Corran

Quote from: Superjack on November 08, 2021, 07:55:08 AMHan har hatt noen bra kamper i år.

Jeg venter med å finne frem champagnen. Minner litt om en Fredrik Haugen, som var meget god når han var "påskrudd". Det var han ofte mot storlag som RBK og Molde.

Rasmussen må også fungere mot lag som Odd, Mjøndalen osv.
Der har han til gode å overbevise.

At han er en god fotballspiller er det ikke tvil om, men det er viktig at han er god og gjør oppgavene sine i alle kamper han spiller.
Nok et innlegg som er unødvendig å kommentere men får meg til å savne en liker knapp

Superjack

At denne spilleren ikke har flere kommentarer og innlegg er nesten utrolig. Brann sin  ubestridt farligste spiller, og jeg påstår den med absolutt høyest toppnivå.

Hans 3. siste og nestsistepassning til Blomberg var kampens desiderte høydepunkt.

Verdt å få minst 8 på spillerbørsen alene.

Her bør Brann re-signere.
Brannsupporter.

Go Up