• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Molde, 6.10.19, 20:00, Brann stadion

Started by Ninja-Bob, October 05, 2019, 15:05:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

October 07, 2019, 11:28:13 AM #50 Last Edit: October 07, 2019, 11:30:53 AM by Gulløl
Quote from: Finfin respons on October 06, 2019, 21:07:53 PMDette var et VELDIG tydelig signal til Bamba om ett eller annet.
Sikkert at han ikke skal føle seg som en stjerne og ikke har klippekort på laget. Sammen med Berisha er han den i stallen som uttrykker mest dårlig kroppspråk når de spiller, den oppgitte veivingen med armene fra begge er ille å se på. I tillegg har Bamba også et elendig kroppsspråk når han er på benken eller varmer opp, en skikkelig furtegutt. Tror ikke Bamba er i Brann neste år, han passer ikke inn.

Synes det er bra at LAN ikke lar Bamba spille om han ikke er klar. For meg kan gjerne Aune Heggebø få prioritet foran Bamba om han overbeviser mer på trening og viser at han er mer klar.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

October 07, 2019, 12:00:27 PM #51 Last Edit: October 07, 2019, 13:21:28 PM by ACHTUNG
Er du i drømmeland, Gulløl? Mener du virkelig at Branns skarpeste spiller, som kan være den som vinner slike kamper for Brann, som den i går, bør slite benken? Dårlig kroppsspråk? Bamba er Branns beste spiss, punktum, dette er ikke et skolelag, det er Brann og det er en klubb som til enhver tid skal ha de beste spillerne med. Vil du virkelig ha en 18-åring uten ballkontroll, istedenfor Bamba, ja da er du en av de som støtter Brann, uansett hvor mye idioti LAN og andre trenere måtte foreta seg. Jeg og flere har fått nok.

Henki

I går så det vel ut som at LAN, av en eller annen grunn, helt spontant ombestemte seg når det gjaldt å sette innpå Bamba. For han sto jo klar til å komme inn, før han i siste øyeblikk fikk beskjed om å sette seg igjen.
Ballen skal fremover!

Lasaron

Jeg syns folk overdriver dette med dårlig kroppsspråk. Men, hei, vi lever i krenkelsens tidsalder.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Henki on October 07, 2019, 12:23:23 PMI går så det vel ut som at LAN, av en eller annen grunn, helt spontant ombestemte seg når det gjaldt å sette innpå Bamba. For han sto jo klar til å komme inn, før han i siste øyeblikk fikk beskjed om å sette seg igjen.

Fra BTs Ballspark på Facebook: Jeg satt bak benken. Bamba skulle innpå og ble instruert av hjelpetrener. Men han viste en dårlig attitude under oppvarming tydelig misfornøyd med å bli byttet seint inn. Det toppet seg da han slengte vesten på benken. Da fikk han beskjed av LAN om å kle på seg igjen.

Minner meg om noen konflikter jeg har med min ni år gamle sønn...
Rød makt på Hansa

Gulløl

October 07, 2019, 12:40:29 PM #55 Last Edit: October 07, 2019, 12:59:40 PM by Gulløl
Quote from: Nixon on October 07, 2019, 12:30:16 PMFra BTs Ballspark på Facebook: Jeg satt bak benken. Bamba skulle innpå og ble instruert av hjelpetrener. Men han viste en dårlig attitude under oppvarming tydelig misfornøyd med å bli byttet seint inn. Det toppet seg da han slengte vesten på benken. Da fikk han beskjed av LAN om å kle på seg igjen.

Minner meg om noen konflikter jeg har med min ni år gamle sønn...
Da er det oppklart. Altså helt riktig at han ikke fikk komme inn. Alle Brann spillerne uansett stjernestatus må være mentalt klar uansett om de spiller fra start eller de kommer innpå 10 minutter før slutt. Akkurat dette har ikke noe med LAN å gjøre selv om vi mener at han bør gå. De fleste trenere hadde reagert slik i samme situasjon når det er surmuling fra en spiller fra oppvarmingen starter på banen før kampen til spilleren skal få komme inn på banen to timer senere og kanskje få score seiersmålet på slutten av kampen mot serielederen. Dette går inn i rekken av episoder dessverre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Nei, hvis dette stemmer er det bare å degradere ham til andrelaget ut sesongen og så kvitte seg med ham. Han har nettopp kommet tilbake fra en karantene etter et voldelig overfall mot en motspiller. Så sitter han og sipper fordi han kommer inn for sent? Han burde virkelig være innstilt på å gjøre ting godt igjen. Istedenfor er han selvsentrert, sutrete og destruktiv. Få ham vekk!

ACHTUNG

Jeg så at Bamba var borte og leverte en litt hissig melding til Robert Hauge, cirka 10 minutter før Hauge kom bort med taktikktavlen og instruerte Bamba. Brann bør se det positive med at Daoda er hissig på å komme inn og det blir for dumt å trekke inn det voldelige overfallet på Wangberg mot TIL, i et forsøk på å demonisere spissen. Det er bare helt meningsløst å la Bamba og de andre varme opp i 30 minutter, før beskjeden om å gjøre seg klar, kommer når det gjenstår 7-8 minutter av ordinær spilletid. Ingen vet heller ikke hvorfor vesten ble kastet, dersom det var pga at LAN ombestemte seg og ønsket Grøgaard inn, så er det forståelig, men ikke ok, selvsagt. Uansett, Bamba er så god, at LAN & co bør overse en del av nykkene.

Belfort


ACHTUNG

Jeg har fått fra sikkert hold at Bamba nektet å komme innpå, ergo føyer jeg meg inn i blant dem som mener han bør selges eller fristilles fra kontrakten. Denslags gjør man bare ikke, selv om det er sullik av en trener, som burde ha gitt ham sjansen fra start, ikke av hensyn til spilleren, men av hensyn til klubben og fansen.

Henki

Nei, det er klart hvis Bamba ikke er klar når han får sjansen er det lite vits. Skuffende av Bamba, rett og slett.
Ballen skal fremover!

Lasaron

En uting av Bamba. Jeg husker likevel at han var i form før karantenen, og jeg ser lett for meg at han slår til i en annen klubb. Jeg foretrekker at han gjør det i Brann. Kanskje under Landro.
Tren på langskudd

Nixon

Får håpe Brann har litt is i magen i forhold til Bamba. En ting er å jobbe med salg der vi får greit betalt, men å snakke om å fristille fyren blir en i overkant (for å si det mildt) overilt reaksjon.
Rød makt på Hansa

Atlet Orvanger

Quote from: krakra on October 06, 2019, 21:12:49 PMFormidabel etter hvilke standarder? Fremstod vi som en gullkandidat i dag? Som en klar medaljefavoritt?

Gullkandidat? Hvem med noe som helst innsikt har sett på Brann som en gullkandidat?
 

blobby winters

Ikke enig i få Bamba vekk kampanje.

Jeg vil heller få inn en trener som har kompetanse nok til å lede han.

Bamba burde ha startet kampen. Etter tre kamper uten å score et mål uten Bamba på laget blir toppscoreren vår plassert på benken!
Vi er på hjemmebanen og burde ha jaget et vinnermål. Likevel venter treneren til over 80min før han har tenkt å bytte han inn!

Det er jammen ikke rart at Bamba reagerer og det må være lov å si fra.


Corran

En har lov å si i fra ja, men da tar en det med trener privat etter kampen. Ikke furte og demonstrere under kampen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jose Arrogantio

Aldri greit når en spiller nekter å komme inn på en kamp. Ødelegger for laget, undergraver treneren, og lager unødvendig drama og støy rundt klubben. Det er ikke å si i fra, det er å sabotere for laget fordi man er snurt.

Lasaron

Kanskje han ikke mente å si han ikke ville inn. Han prøvde å si noe på norsk, så sa han feil. Kanskje derfor han var på norskkurs????
Tren på langskudd

Go Up