• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger vinteren 2020

Started by Kagain, September 01, 2019, 15:08:10 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kagain

Det er vel noen kontrakter som går ut på slutten av dette året. Hvem får fortsette, og hvordan kommer Brann til å løse utfordringene med å få en slagkraftig spillerstall. Kanskje dette blir tråden hvor slikt kan bli diskutert.

Spelaren

Wormgoor får enten ta til takke med en heftig lønnsreduksjon eller pakke snippøskjo og takke for seg.
Gå av.

Lasaron

To "overganger" synes åpenbare. Karadas og Vito sine kontrakter utløper, og bør ikke fornyes. Da henter vi tilbake Hustad og Løfgren.
Tren på langskudd

Lasaron

Og nå hører vi at Hustad kanskje har brukket benet :(
Tren på langskudd

Kagain

Ja, la oss håpe at beinet til Hustad gror greit til slik at det ikke hemmer han.

Ellers er jeg enig med at det nok er mest nærliggende å anta at Vito og Karadas blir erstattet av Löfgren og Hustad tilbake fra lån.

Jeg skulle likt å vite hvem denne  spennende spilleren Pamerotti snakket om var. OG hvordan det går med midtbanespilleren til Glimt som Brann snusket på... Skal vi tippe at når overgangsvinduet 2020 åpner så kommer Moberg snikende?

Henki

Forsvinner Vito bør man jo ta en prat med Haugesund og Pallesen Knudsen.
Ballen skal fremover!

Lasaron

I stedet for eller i tillegg til Løfgren?
Tren på langskudd

Gulløl

September 03, 2019, 14:16:07 PM #7 Last Edit: September 03, 2019, 14:23:27 PM by Gulløl
Løfgren som imponerer i Sverige fortiden må satses på. Blir han fjerdevalg neste år også forsvinner han nok. Løfgren er en av de få i stallen som kan gi Brann et solid videresalg med tosifret millioninntekter de neste to tre årene.
Kapteinen som trolig må hentes utenfra kan og bør være en DM slik som Martin Andresen var i sin tid. Pallesen Knudsen er vel ikke noe kapteinsemne på kort sikt for et Brann lag med mange profiler.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Enig med at DM er en god posisjon for å styre alle spillets deler fra, men om Brann tar inn en ny DM så blir igjen en utfordring med vår bosniske venn Ordagic. Tenker dere at han da bør bli gjort om til indreløper? USikker på om det blir et salg av han....

Kai-Olai

Quote from: Kagain on September 03, 2019, 15:25:20 PMEnig med at DM er en god posisjon for å styre alle spillets deler fra, men om Brann tar inn en ny DM så blir igjen en utfordring med vår bosniske venn Ordagic. Tenker dere at han da bør bli gjort om til indreløper? USikker på om det blir et salg av han....

Hvordan hadde han eventuelt fungert som kaptein?
Noen som kjenner til eventuelle lederegenskaper?

Lasaron

Berisha kan bli kaptein. Kanskje Ordagic.
Tren på langskudd

Gulløl

September 03, 2019, 16:22:52 PM #11 Last Edit: September 03, 2019, 16:55:41 PM by Gulløl
Quote from: Lasaron on September 03, 2019, 15:48:27 PMBerisha kan bli kaptein. Kanskje Ordagic.
Ordagic er for rolig og beskjeden. Og Berisha er vel ikke helt typen som samler et lag/gruppe og får de med seg spesielt når det koker.  Berisha sitt kroppsspråk er ikke helt bra mot medspillerne når det ikke går så bra i kamper. Dessuten bør kapteinen ikke være kant eller spiss men mer sentralt bak i banen.
Jeg tipper Brann ser etter en "SHN type" med noe bedre ballbehandling og bedre samlende lederegenskaper  Med Vito sin lønn disponibel bør det være muligheter å finne den rette. Bosman markedet til nyttår bør granskes grundig av RS og POL om de ser etter en DM-kaptein.

Som midtstoppere i stallen neste år bør Acosta, Rismark, Løfgren og et ungt midtstopper talent holde.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

pidre

Enig med siste taler om Berisha sitt kroppsspråk. Mye sutring på medspiller, motspillere og dommer. Ikke bra.

Ordagic er vel vårt anker. Viktig med ny kontrakt.
Saludar a los monos!

SKBCPH

Har alltid sett for meg Barmen som et kapteinsemne, men så er det dette med helse og spilletid da...
- Vi har den treneren vi har.

Gulløl

September 04, 2019, 09:48:48 AM #14 Last Edit: September 04, 2019, 09:55:54 AM by Gulløl
Når det gjelder oppbyggingen av stallen for 2020 sesongen er nok Brann kommet mye lenger en det de fleste av oss tror. Hvem som skal ut er det nok gjort seg tanker om og langt på vei avgjørelser på men naturlig nok blir dette holdt internt i den i inneste sirkel hos LAN/RS/POL for å ikke skape uro i sesongavslutningen. Hvem de ønsker inn har de nok en prioriteringsliste på allerede, men selvsagt kan den endres utover høsten. Bosman markedet i Norden er nok høyaktuelt her. Der de ikke har konkrete navn har de nok en beskrivelse av spillertype til posisjonen de ønsker å styrke. Håper den interne målsetningen for 2020 er å kjempe om gullet og kongepokal. Da er det behov for 15-18 spillere av høy eliteserieklasse som fungerer og drar lasset sammen, i såfall blir det nok noen utskiftninger. Tror ikke LAN gidder å holde på med dette om det ikke nå etterhvert er en tittel som er målsetningen å hente inn, hva han sier eksternt er noe annet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Rød makt på Hansa

Huff

September 04, 2019, 12:20:21 PM #16 Last Edit: September 04, 2019, 12:23:02 PM by Huff Reason: Satan comes
I dagens stall er det vel all grunn til å anta at Azar er på vei ut. Det at han ikke fikk spille når begge de andre spissene var ute, og Kjelsrud var solgt, var vel tilnærmet dødsstøtet? Videre var det trolig, som flere er inne på i tråden hans, et klart signal til EHJ at han ikke engang fikk varme benken mot LSK. Grøgård er og selvsagt misfornøyd, og forsvinner trolig også ut, med mindre Kristiansen kommer seg nordover.

Så forsvinner Vito også, og på stopperplass er jeg spent på hva en foretar seg. Dersom en henter en direkte erstatter for nederlenderen er jeg rimelig sikker på at Rismark eller Løfgren forsvinner, kanskje begge. Brann trenger ikke en rutinert fjerdestopper, og svensken vil garantert kreve mye spilletid for å bli. På midtbanen er jeg spent på hvor mye spilletid det blir på Jensen i høst, fortsetter han å være en rotasjonsspiller ser jeg for meg en exit der og. Jeg er også usikker på hvor stort ønske en har på stadion om å beholde Komsoon, en dyr og god spiller som en etter to mislykkede sesonger må innse at overhodet ikke passer inn i spillestilen.

Totalen blir derfor:

Nesten garantert ut:
Wormgoor

Trolig ut:
Holmen Johansen
Karadas

Muligens ut:
Løfgren
Rismark
Yttergård Jensen
Komsoon
Grøgaard



Nixon

https://www.bt.no/sport/i/70Q2v8/en-av-disse-to-kan-bli-den-nye-brann-sjefen

Brann er på jakt etter ny forsvarssjef etter Vito Wormgoor. To av de heteste kandidatene er herfra.

Det vil si Pallesen eller Glesnes. Jeg har ingen formening hvem som er best av disse to, men foretrekker i utgangspunktet Pallesen siden han har vært her før og jeg liker spilleren.
Rød makt på Hansa

Huff

Quote from: Nixon on September 05, 2019, 06:12:30 AMhttps://www.bt.no/sport/i/70Q2v8/en-av-disse-to-kan-bli-den-nye-brann-sjefen

Brann er på jakt etter ny forsvarssjef etter Vito Wormgoor. To av de heteste kandidatene er herfra.

Det vil si Pallesen eller Glesnes. Jeg har ingen formening hvem som er best av disse to, men foretrekker i utgangspunktet Pallesen siden han har vært her før og jeg liker spilleren.

Enig, og jeg vet heller ikke hvem av disse som er best. Det jeg vet er at LAN overhodet ikke ville kvitte seg med Pallesen, fordi han hadde meget stor sans for spillertypen.

Henter Brann en av disse forsvinner garantert enten Rismark eller Løfberg. Håper det blir førstnevnte.

Lasaron

Jeg biter meg særlig merke i dette avsnittet:

"Akkurat nå holder Brann på med å finstudere denne spilleren for å komme til bunns i om det er Glesnes som er et offer for et Godset-lag som ikke evner å forsvare seg eller om det er Godset som ikke evner å forsvare seg på grunn av Glesnes."

Den er viktig, og det er godt mulig det første er rett. Dette fordi han så langt bedre ut for et par år siden.

Forøvrig håper jeg Løfgren blir satset på foran Acosta og Eggen neste år, med mindre noe fundamentalt viser seg.
Tren på langskudd

Lasaron

Det er en liten ulykke for oss at backrekken er i ferd med å bli så utdatert. I tillegg har Eggen skuffet. Vi kan jo ikke skifte ut alle på en gang. Derfor syns jeg det er viktig at vi fra nå av spiller inn Gilli og Grøgaard som backer.
Tren på langskudd

Belfort

Quote from: Nixon on September 05, 2019, 06:12:30 AMhttps://www.bt.no/sport/i/70Q2v8/en-av-disse-to-kan-bli-den-nye-brann-sjefen

Brann er på jakt etter ny forsvarssjef etter Vito Wormgoor. To av de heteste kandidatene er herfra.

Det vil si Pallesen eller Glesnes. Jeg har ingen formening hvem som er best av disse to, men foretrekker i utgangspunktet Pallesen siden han har vært her før og jeg liker spilleren.

Jeg er helt enig med Huseklepp at Palle ikke er en erstatter for Wormgoor. Han er alt for lik Acosta. Ikke en som styrer forsvarslinjen

Giles

Glesnes har vært meget tvilsom i år. Alt for lett å passere, markeringene for slappe og plasseringen noe midt i mellom.

Pallesen er ikke fast på FKH men mer duellsterk.

Bør tenke nøye gjennom dette.

krakra


Lasaron

Han virker litt tung i steget, men jeg har gjerne ikke sett ham nok.
Tren på langskudd

Nixon

https://www.bt.no/sport/i/6jKGQ3/den-tidligere-brann-spilleren-har-ikke-faatt-mer-tillit-siden-2014-d

Den tidligere Brann-spilleren nyter stor tillit: - Derfor jeg er her.
Jonas Grønner kom til Aalesund for å spille fast. Og i 2019 har han spilt mer fotball enn på fem år.


Hvorfor er ikke Grønner i denne diskusjonen av aktuelle lokale spillere?

Men nyter han egentlig så stor tillit? Mitt inntrykk var at han var mye ute av laget i år før det kom en del skader nå i sommer som gjorde at han fikk mer spilletid. Men mulig jeg tar feil. Følger ikke veldig mye med på oransjelaget.
Rød makt på Hansa

Lasaron

16 fra start i år, blant annet de syv siste.
Tren på langskudd

Lasaron

Akk, ja. Jonas Grønner. Husker dere den sesongen da enten Acosta eller Demidov var ute med skade eller karantene en del ganger? Og unge Jonas Grønner vikarierte hver gang med bravur? Han spilte like godt som de andre hver gang, og det uten at han ble drillet med dem på trening, og ble satset på i kamp. Hva om treneren hadde tatt konsekvensen av det underveis i sesongen, og satset på Grønner og Demidov? Da tror jeg han hadde vært mye bedre i dag. Kanskje kaptein for oss. I stedet sliter vi nå med et gammelt og fallert forsvar. Fallert og fallert, vi slipper fortsatt inn relativt lite mål, men den backrekken er ikke hva de en gang var.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on September 05, 2019, 19:00:37 PM16 fra start i år, blant annet de syv siste.

Det er jo bra. Så burde han ikke vært med i BTs lokalspillersak sammen med Pallesen og Glesnes? Eller var det ikke BTs utvalg, men de som Brann konkret vurderer?
Rød makt på Hansa

Lasaron

Vet ikke. Grønner har en lang periode vært skuffende, i 1. divisjon. Han må kanskje vise godt spill resten av sesongen også for å kunne bli aktuell.
Tren på langskudd

krakra

To bergensere i førsteelveren til U21-landslaget i kveld. Ingen fra Brann, naturligvis, men begge burde være et mål for klubben. Fredriksen er midtstoppper og Vetti er indreløper/sentral midt.

Ellers har Kolskogen gjort det bra for G18-landslaget. På tide å få ham også til Brann.

Kagain

Quote from: krakra on September 10, 2019, 18:49:00 PMTo bergensere i førsteelveren til U21-landslaget i kveld. Ingen fra Brann, naturligvis, men begge burde være et mål for klubben. Fredriksen er midtstoppper og Vetti er indreløper/sentral midt.

Ellers har Kolskogen gjort det bra for G18-landslaget. På tide å få ham også til Brann.

Jeg har ikke tilgang til BA+, men det er vel samme Kolskogen som vraket Brann og signerte for Åsane i 2017?

https://www.ba.no/sport/fotball/asane-fotball/landslagsspiller-vraket-brann-signerte-for-asane/s/5-8-711628

Er det noe spesiell grunn til at man skulle anta at han ville til Brann nå?

krakra

Åsane var jo i 1. divisjon den gang og han fikk mye spilletid. Nå er de i 2. divisjon og rykker sannsynligvis ikke opp. I Brann blir det nok mest spill i tredjedivisjon, men samtidig mulighet til å være en del av en profesjonell spillergruppe. På kort sikt.

På lengre sikt håper jeg ikke Acosta er Brann-spiller i starten av 2021-sesongen. Jeg tror heller ikke Eggen blir her med mindre han er i førsteelveren. Da bør det være plass for at Kolskogen kan være et tredjevalg og konkurrere om en plass i førsteelleveren.

Kagain

Om Kolskogen er optimist så kan han la seg friste av et tilbud slik du nevner. Jeg håper og tror at du får rett vedrørende Acosta og Eggen. Så får vi se om Brann vurderer det dette...

pidre

Renze Fij gjør sine saker bra i Nest.
Saludar a los monos!

Lasaron

På en måte er ikke denne tråden interessant så lenge vi ikke vet trenersituasjonen. Det vil si, vi må jo gå ut fra at det blir LAN enn så lenge, noe som er demotiverende. Uansett. Det er signalisert at man ønsker å øke andelen lokale spillere, noe jeg liker veldig godt. Hvilke lokale spillere har vi rundt omkring som kan være aktuelle å hente? Hvordan går det med de?

Kasper Skaanes: Gjør det veldig bra i Start. Kan spille indreløper og alle varianter av høyrekant. Men er han god nok? Start er jo bare et førstedivisjonslag som kanskje ikke rykker opp.

Andreas Vindheim: Gikk til Sparta Praha i sommer, og har bare vært skadet. Vi trenger jo fornying på back, men dette kan være et sjansespill.

Jacob Glesnes: Kapteinstype. Godset, og han, har vært dårlige i år, men er han på gang? Er de på gang? Har vært god før. Lider han av et dårlig fungerende lag, men er egentlig god? Spiller i en posisjon vi trenger fornying i.

Kristoffer Zachariassen: Litt det samme som Glesnes. Laget sliter. Veldig god på sitt beste. Blir garantert billigere å hente i vinter enn han har vært en stund.

Jonas Grønner: Omsider fast på suverene Aalesund som rykker opp. En jeg tror hadde vært enormt god om LAN hadde ditchet Acosta og kjørt Grønner sammen med Demidov da Grønner alltid vikarierte med bravur.

Bård Finne: Mer eller mindre fast på et skuffende Vålerengen. Fem mål og tre målgivende så langt.

Gudmund Kongshavn: Den av keeperne til Tromsø som har spilt mest, men langt fra alt. Tromsø lekker desidert mest i  eliteserien, men det kan skyldes Valakaris romantiske tilnærming til fotball. Vet ikke hvordan han er med beina.

Kristoffer Larsen: Squadspiller og knapt nok det på Sarpsborg. Får en del innhopp, og noen sjeldne starter. En spillertype jeg elsker og LAN hater.

Steffen Lie Skålevik: Flopp i Sarpsborg, fungerte perfekt hos LAN.

Gaute Vetti: Har startet de fire siste for Sarpsborg. En herlig spillertype som jeg var den første som nevnte her på forumet. Spilte jo lenge i Branns forskjellige ungdomslag.

Sondre Liseth: Hardtarbeidende vingspiss på Mjøndalen uten alt for mange målpoeng.

Yaw Amankwah: Fast stopper på et Stabæk i form, etter at han kom i sommer. Ikke akkurat ung.

Fredrik Knudsen: Spilte 10 kamper på rad fra start for Haugesund. Har deretter ikke spilt i det hele tatt de fem siste kampene. Skadet?

Joakim Våge Nilsen: Squadspiller på Haugesund.

Torbjørn Kallevåg: Ganske fast på Haugesund.

Johnny Furdal: Squadspiller på Viking. Gammel. U-LANSK.

Henrik Gjesdal: Spilte en del i mai-juni for Kristiansund. Ingenting siden. Skadet?

Torgeir Børven: Ja, det hadde tatt seg ut.

Vegard Moberg: Var fast i starten av sesongen for Glimt. Ser nå ut til å være squadspiller.



Sogndal er egentlig for dårlige til at det er interessant. Likevel tar jeg med tre spillere derfra pga alder.

Mathias Dyngeland: Relativt ung for å være keeper. Har stått veldig mange kamper i 1. divisjon og eliteserie for alderen.

Tomas Totland: 99-modell som har vært fast på Sogndal siden august i fjor.

Ulrik Fredriksen: 99-modell med enda en god del flere kamper for Sogndal enn Totland.



I tillegg til Vindheim, finner vi disse i utlandet:

Sander Christiansen: Fikk spille i en treningskamp for Mönchengladbach, men trenger ikke være nærmere A-laget enn Eirik Moldenes er i Brann.

Noah Jean Holm: Er nok langt fra noe benkeplass på A-laget i Red Bull.

Emil Hansson: Etter seks kamper er Hannover et av de dårligste lagene i 2. Bundesliga. Emil Hansson har kommet inn et stykke ut i andre omgang i de tre siste kampene.

Sivert Heltne Nilsen: Har gått rett inn på laget til middelhavsfareren Elfsborg. Fire strake kamper fra start.



Som vi ser er det et hav å velge blant, om man vil styrke den lokale profilen. Å gjøre sånn som Ranheim blir sært og uklokt, men vi kunne gjort det. Er det noen jeg har glemt?

Tren på langskudd

Kagain

Et meget imponerende stykke arbeid fra deg, Lasaron. Jeg tror vi kan se for oss to situasjoner. En LAN-lignende trener og en ikke-LAN-lignende trener.

LAN-lignende trener (inkl. LAN):

JEg ser for meg at følgende spillere vil være interessante: SHN, Moberg, Lie Skålevik, Liseth, Zachariassen, Amankwah, Glesnes.

Stopperne Amankwah og Glesnes er interessant grunnet det faktum at Vito nok er på vei bort. Amankwah er stor og sterk (og har sikkert fremdeles DEN fysikken som alle snakket om da han var i Brann i første omgang). Han er også i passend alder for en LAN-trener. HAr internasjonal erfaring og dermed et bevist høyere nivå. Ikke for ung, må vite. Jacob Glesnes har bevist at han har noe å bidra med på høyere nivå, og kan derfor være en interessant risk. Ikke slikt et fysisk monster som Amankwah, men har andre ferdigheter. Grønner, Gjesdal har ikke bevist tilsvarende som de to andre. Men om en av de skulle ha blitt valgt ser jeg for meg at Gjesdal ville vært mest aktuell. Har hatt gode kamper i tippeligaen.

Midtbanen til Brann skal enten ødelegge spill (SHN) eller springe som ville kaniner. Bør ha litt fysikk .Moberg har allerede vært luftet, SHN har en rolle oppkalt etter seg. Zachariassen kan bli noe for dyr (Selv om han kanskje vil være billigere nå enn tidligere), men om noen milliMohner hadde havnet i Brann kan det hende at de hadde slått til.

Liseth har de vært ute etter før, han har falt delvis gjennom i Mjøndalen. Men et dårlig målsnitt på en spiss har ikke noe å si for Brann. De er ikke ute etter målscorer. Skålevik har også gjort det greit hos Brann før, spilt fast og så videre.

En spiller som ikke er nevnt her er Aleksander Solli. Han har spilt på høyere nivå enn det han gjør nå, men han er gammel og voldsomt flink på frispark. Ikke vanligvis en nøkkelferdighet for stoppere, men siden spissene ikke skal score må noen andre gjøre det..

Ikke LAN-liknende trener:

Skaanes, Grønner, Hansson, Larsen, Finne, Glesnes

Skaanes og Larsen hentes inn for å forsterke vingene. Hansson kan vel både være sentralt i banen og på vingene, og kommer med andre ferdigheter enn de vanlig spillerne til Brann. Finne for å score målene.

Ved siden av dette kunne en slik trener kanskje også tatt en risk og forsøkt seg på et lån av Noah Jean Holm, i håp om at han skal innfri potensialet sitt gjennom å få spille over lengre tid.


Lasaron

Tipper Zachen vil være aktuell for de fleste trenertypene.
Tren på langskudd

krakra

Sivert Mannsverk kan være spennende hvis vi får inn en trener som ikke er redd talenter. Bare 17 år, men spiller fast i OBOS-ligaen for Sogndal. Har sett de siste kampene og han er en spiller som holdet bra OBOS-nivå allerede. God fysikk, løpssterke, for driv og høy spilleforståelse.
Han er 2002-modell, men er flyttet opp på G18-landslaget.

Kan spille både DM og indreløper. Kan fint erstatte RYJ i mine øyne.

SKBCPH

- Vi har den treneren vi har.

Kagain

Ja, med de nye ungdommene og slikt så bør det holde. Selv om Brann har vært veldig uheldige med skadene nå...

krakra

September 26, 2019, 16:28:46 PM #41 Last Edit: September 26, 2019, 16:33:04 PM by krakra
Skal Brann hente flere midtbanespillere bør de være under 20 år. Tullete å skulle ha seks etablerte spillere til tre plasser hvis man samtidig skal satse på talenter. Særlig når det ikke blir ecup.

Kvitter vi oss med RYJ, som jeg syns vi bør, åpner det seg jo en plass. Men da håper jeg vi går for noe litt mer spennende enn Moberg. Gjerne et talent da også.

Kagain

Om jeg forsto det riktig så var vel hodestyrke en ting som Moberg kunne by på. Så jeg tenker at om Barmen får ettertrykkelig beskjed om å ikke utsette nakken sin for mer stress så kan Moberg vært et aktuelt (og lokalt) alternativ. Trenger ikke hente inn han ved siden av Barmen om RYJ går. Som du sier bør det finnes noen mer spennende spillere surklende rundt i ligaer Brann har penger til å hente fra enn denne fyren.

 

Kagain

På keeperfronten er vel Brann godt forspent til neste sesong, med Opdal, EHJ, Pettersen og Harloff. Men jeg kom til å tenke på en ting. Før denne sesongen hentet Aafk Enock Mawete fra Danmark som tredjekeeper. Han har for det meste spilt på Aafk 2, med oppgitt en kamp på Aafk. Det kan kanskje være interessant å ha han i kikkerten ved en eventuell forandring i keepersituasjonen. Om EHJ, PEttersen eller Harloff ikke har lyst å slite benk i Brann så må man kanskje se etter noe annet. Mawete var jo regnet som et stort talent da han spilte for Fyllingsdalen, men er det noen som vet hvilken type keeper han er? Hva styrkene er?

ostraume

Jeg kan ikke skjønne annet enn at vi må back to basics neste år? I så fall trenger vi to stykk Barmen til å bekle Barmen-rollen, og vi trenger en Sivert-like DM.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kagain

Så du tenker at Brann kanskje bør doble roller over hele banen i stedet for å ha spillere med forskjellige (tidvis komplementære) ferdigheter? JEg tror LAN vil være enig med deg, der. Da trenger de ikke ha relasjoner, de trenger bare å kunne sine roller...

Giles

Deprimerende å lese hvilket nivå ønskene for neste år er på. Pluss på at LAN fortsetter så blir resultatet skjæring av tenner, massiv selvskading og menn i hvite frakker.

Superjack

Helland er ikke fornøyd i RBK. Helland RBK Klovn vil heller være Helland RBK spiller.

I mangel på alternativer i norsk fotball så mener jeg Brann bør hente Helland.
Tror Helland og LAN kan bli et bra team.

Joda, skadeplaget osv, men en humørspreder og Brann trenger noe som er litt utenom traust og kjedlig. Helland er kanskje eneste som LAN kan godta er en slik personlighet.

Brannsupporter.

Nixon

Jeg ser det for meg. Vi henter Helland og har potensiale for en profil som kan skape litt engasjement. Men så får han ikke snakke med pressen før kampene.  For det er det Nilsen og kapteinen som skal gjøre etter den lukkede treningen.
Rød makt på Hansa

Larsendos

Glesnes inn i landslagstroppen. Vi er for sent på ballen igjen, dessverre.

Go Up