• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Aune Selland Heggebø

Started by Kagain, August 15, 2019, 09:28:49 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Larsendos

Han skåret da kampen var tapt i Bodø, med god hjelp av Sjøvold.
Han skåret da Tromsø og Odd satset alt for utligning.
Han skåret med god hjelp av Finne mot Ham/Kam.

Men skåringen mot et svakt Rosenborg kan ingen ta fra ham.

Falkman

Quote from: Larsendos on July 11, 2024, 20:51:39 PMHan skåret da kampen var tapt i Bodø, med god hjelp av Sjøvold.
Han skåret da Tromsø og Odd satset alt for utligning.
Han skåret med god hjelp av Finne mot Ham/Kam.

Men skåringen mot et svakt Rosenborg kan ingen ta fra ham.

Heggebø ble fratatt et mål mot rbk. Forøvrig fristende å gjøre en sammenligning med målene Finne er blitt godskrevet i år, men det er vel neppe relevant.

fortune

Quote from: ACHTUNG on July 11, 2024, 20:35:26 PMHeggebø har virket som en helt ny spiss i år vs ifjor, mye lettere i steget, mer ballsikker og faktisk også raskere. Jeg kommer ikke til å blånekte om Heggebø starter på lørdag. Og ingenting ville være bedre enn om Finne kommer inn og skaffer seg litt selvtillit ved å score mål. Så får disse to duellere mer om å få starte oppgjørene. Men i tillegg til det MÅ Brann ha inn en spisskonkurrent til disse to, om det er denne KBK-spissen eller en annen de kan ta sikte på. Få inn noe nytt, et uromoment.

Når man ikke engang gir dagens andrevalg en fair sjanse, har man veldig lite igjen for å hente inn enda flere spillere. Slik er det forøvrig jevnt over, Hornis klager på manglende bredde, men bruker  uansett ikke bredden før han er tvunget. En ellever og tre aldrende poteter er alt han trenger.
First is first, second is nothing

esp123

Respons

Quote from: esp123 on July 30, 2024, 19:52:04 PMFor de som ønsker tallene jeg har snakket om visualisert:

https://x.com/steviey82/status/1818352428783382898?s=46

Han er jo off the charts! Er det andre tall som er interessante her? Tenker særlig på "tredje sist på ballen" som M. Rasmussen hadde som forse, og om det finnes tall som viser spiller-involvering+angrepsfremdrift, noe som jeg mener både Finne og Heggebø begge er ganske sterke på?
Respons, kanskje?

Lasaron

Oppsummering

Aune Heggebø er en god spiss, med mange kvaliteter. En bitteliten formdupp på slutten? Men det hadde kanskje nesten alle på Brann. Høyt bunnivå. Kontrakt som går ut i slutten av neste sesong. Jeg ser svært lenge at vi forlenger, og at han er førstevalg fra seriestart i 2025.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Go Up