• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Shamrock Rovers - Brann, UEFA Europa League kval, 1. runde, 2. kamp, 18. juli

Started by Nixon, July 12, 2019, 20:46:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Et øyeblikks magi der! Opdals halvlange klarering, Berishas flikk og Bambas deilige timing. Tydelig at Shamrocks forsvarer feilberegner banen der.
Gå av.

ACHTUNG


Finfin respons

Ordagic har vært knallgod hele kampen. Enormt som han rydder og treffer medspillere.
Kanskje.

pidre

Quote from: Finfin respons on July 18, 2019, 21:22:56 PMOrdagic har vært knallgod hele kampen. Enormt som han rydder og treffer medspillere.

Enig, og god i duellspillet.
Saludar a los monos!

Spelaren

Se det ja, feighet i duellspillet og forsvarere som står og ser på.
Gå av.

ACHTUNG


krakra

Brann framstår som et lag det ville vært veldig flaut å å ryke mot.

Christian

Vi savner Vito. Med han på banen i disse to kampene hadde dette gått greit, tror eg.

krakra

Vito har da vært like svak som resten i serien. Dette handler ikke om enkeltspillere.

Spelaren

Quote from: krakra on July 18, 2019, 21:36:04 PMBrann framstår som et lag det ville vært veldig flaut å å ryke mot.

Ingen skam i å ryke mot et lag hvis spillerkjøpsrekord er på nesten fire millioner kroner.
Gå av.

Spelaren

Gå av.

Henki

Quote from: Christian on July 18, 2019, 21:37:56 PMVi savner Vito. Med han på banen i disse to kampene hadde dette gått greit, tror eg.

Tror også at Vito hadde vært tungen på vektskålen over to kamper ja. Men det blir for dumt at vi skal være så avhengig av han mot et lag som dette. Da har vi egentlig ingenting videre i Europa å gjøre.
Ballen skal fremover!


Spelaren

Gå av.

bernu

Bye bye LAN.
Jeg går ikke på stadion igjen før den klovnen er vekke....
HANSA - Z


Spelaren

Øyeblikket der Haugen bare slenger ballen ut på venstre i intet. Tegnet på en spillerstall som har underbevisst gitt opp hele LAN-partyet. Dette kommer aldri til å bedre seg.
Gå av.

Churchill

...we shall never surrender.


pidre

Saludar a los monos!

Lasaron

Jeg er beæret over at det å slå oss ut er verd en banestorming.
Tren på langskudd

Spelaren

Gå av.

Belfort

Laget som var skapt får å gjøre suksess i E-cup. Dette er intet annet enn en skandale

Superjack

Brannsupporter.

Huff

LAN ut.

Brann er et destruktivt, kjedelig drittlag, en skam for byen. Det eneste vi kan er å kontre på positive hjemmelag. Vi har mistet publikum, talentene og store deler av publikum, nok nå.

Superjack

Quote from: Spelaren on July 18, 2019, 21:50:20 PMØyeblikket der Haugen bare slenger ballen ut på venstre i intet. Tegnet på en spillerstall som har underbevisst gitt opp hele LAN-partyet. Dette kommer aldri til å bedre seg.

Denne, og en Acosta som virker helt fortapt uten en Vito ved siden av seg.

Tror LAN er ferdigspilt som trener. Melder sin avgang neste uke. Han gidd ikke mer.
Brannsupporter.

Giles

LAN må gå, om ikke en klubb i ruiner, så et lag i ruiner. Vito bør forsvinne og hadde ikke gjort noen forskjell.
LAN 0
Opdal 6
Teniste 4
Acosta 2
Eggen 2
Kristiansen 2
Haugen 2
Ordagic 6
Strand 4
Berisha 3
Koomson 2
Gilli 3
Bamba 5
Spillet 1

Nixon

Det var mildt sagt dårlig stemning på bortetribunen da sommeren blåste av kampen. Nilsen (spesielt) og spillerne var ikke veldig populære. For dette var en pinlig forestilling av hele laget. Ser at noen tror at spillerne har gitt opp Nilsen. Det kan jaggu se sånn ut, men jeg tror ikke at vi er helt der. Og jeg tror også at Nilsen er trener ut sesongen dersom han selv vil, nærmest uavhengig av det som skjer i de siste kampene. Han er trygg
Rød makt på Hansa

Go Up