• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Shamrock Rovers, UEFA Europa League kval, 1.runde, 1 kamp,11 juli kl.19

Started by Gulløl, July 08, 2019, 11:51:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ACHTUNG

LAN med en merkelig startellever og så gjør han om på alt på slutten og fucker det til, igjen.

SK

Shamrock-treneren overrasket, og skjønner ikke hvorfor Strand ble vraket.
Velkommen i klubben, sier bare jeg. Hjerneblødning fra LAN, slike overraskende vendinger som dette lykkes han sjelden eller aldri med.

For øvrig drita lei Gilli fra start. Når gjorde han sist en god kamp? Får spille alt for mye i forhold til prestasjoner.

Corran

Dårlig taktikk og dårlige spillere som ikke evner å slå en enkel pasning.
Rett og slett dritt dårlig
Og Shamrock parkerte ikke bussen på noen som helst måte så hva er unnskyldningen nå?
Oppdal virket meget klønete i dag foruten den ene redningen.
Resten av laget var boss.
Etter Bamba sitt utbrudd så mente LAN at han fikk svar fra spillerne i Molde kampen. Synd det ikke var før denne kampen utspillet kom for i dag var det et annet svar
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

nero

Lions led by donkeys.

Nixon

Quote from: nero on July 11, 2019, 21:48:01 PM
Quote from: osoerli on July 11, 2019, 21:30:16 PMSpar oss for dette pisset i Europa

Det blir vel bare èn kamp til, så den saken er jo grei...

Vi får se. Jeg har faktisk en god følelse for at vi kommer til å gå videre etter bortekampen neste torsdag. En mye bedre følelse enn kampen i går skulle tilsi. For det var som vanlig skrale greier på hjemmebane.

Og går vi videre blir det sannsynligvis kamp på Kypros for Brann da Apollon Limassol vant 0-2 på bortebane i Kaunas.
Rød makt på Hansa

Corran

Har også større tro på seier borte enn hjemme, men det var virkelig sørgelig i går og de må opp noen hakk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Grunnen til at Brann har vært best borte i år er jo fordi bortelaga har lagt seg lågt og parkert bussen på Brann Stadion. Det gjorde jo ikkje Shamrock.  Difor har eg faktisk null tru på at Brann vil spela betre mot dei borte.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Høyrte på Huseklepp på ballspark etter kampen.  Han meinte Gilli måtte tatt ut den irske målscoreren på siste målet før duellen.  Fordi han er ein svakare hodespelar enn iren.  Veit ikkje Gilli dette?  Har han ikkje lært forsvarsspel på dødball?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ACHTUNG

Gilli på offensiv flanke, istedenfor en spiller med offensive gener og større register, er bare så trist at man får lyst til å gi opp. LAN bør nok erstattes.

Superjack

Kampen var elendig. Rotete fremover og rotete hjemover. Tendenser til Hawaiitilstander.

Ellers så virker rulleringen til LAN fryktelig rar. Han har sverget til relasjoner, relasjoner og relasjoner siden 2015, med suksess. Så plutselig når Brann fremstår sterke nok til å være gullutfordrer så rullerer han helt ut av ville H*^]te. Skjønner ikke det.
Brannsupporter.

Kagain

Hadde LAN vært 9 år gammel kunne logikken vært noe slikt som at "Alle sier at jeg må rullere, så nå skal jeg rullere helt hinsides mye. Så kan de bare SE hvor kjekt DET er!".

Har ikke noen seriøse forklaring på hvorfor LAN har blitt så voldsom rulleringsvennlig, men det virker som han stikker mot det ekstreme. Litt sånn svensk blinklys, "Funker. Funker inte". Eller en digital måte å gjøre ting på. Enten rullerer man ikke i det hele tatt, eller så rullerer man hele tiden. Og ingen mellomting...

SK

All rulleringen har en naturlig forklaring, og det er at LAN famler etter å sette det riktige laget.
I fjor hadde han jo klart dette, derav minst mulig rullering.

Ninja-Bob

Idealet til LAN er nok relativt hyppig rullering der han bruker laget som han meinar er best skikka til å slå motstandardane i einkvar kamp. Eg trur ikkje at han følte at han hadde brei nok dekning i fjor til å rullere og dermed gjekk det som det gjekk. I år har me ein jamnare tropp, som tillet han å rullere meir, men dette har gått på bekostning av relasjonar. Eg ser ikkje bort frå at neste sesong kan bli svært god dersom LAN får fortsette.

Nixon

Quote from: SK on July 14, 2019, 09:48:16 AMAll rulleringen har en naturlig forklaring, og det er at LAN famler etter å sette det riktige laget.

Ja, det har han sagt flere ganger i det siste til ulike medier. Men det siste jeg leste var at han begynner å se konturene av et lag. Dette var etter e-cupkampen. Så mener han et fast lag uten Jenssen, Strand og Bamba?
Rød makt på Hansa

Superjack

Quote from: Nixon on July 14, 2019, 14:17:10 PM
Quote from: SK on July 14, 2019, 09:48:16 AMAll rulleringen har en naturlig forklaring, og det er at LAN famler etter å sette det riktige laget.

Ja, det har han sagt flere ganger i det siste til ulike medier. Men det siste jeg leste var at han begynner å se konturene av et lag. Dette var etter e-cupkampen. Så mener han et fast lag uten Jenssen, Strand og Bamba?

Det vil i såfall være ganske spesielt, da de tre nevnte vel er de mest prestisjefylte overgangene siden LAN overtok, mangler bare Veton ut.
Brannsupporter.

Utmedsnolken

Kan rulleringen skyldes at han er overbevist om at man spiller tre kamper i uken hvis man spiller søndag, torsdag og søndag.
"og der snubler Sæternes igjen"

Alonso Solis

Laget har fått en god det større bredde og langt flere "stjerner" enn på samme tid i fjor. Det er mulig LAN rullerer så mye fordi han frykter murring i garderoben langt mer nå enn hva han gjorde tidligere.

Lasaron

Han venter på at Brann skal vinne klart en kamp. Da får vinnerlaget klippekort.
Tren på langskudd

Go Up